Ik doe het alleen in de slaapkamer, en de meur valt wel mee. Zodra het water compleet afgekoeld is, is de lucht ook weer verdwenen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan meurt je hele huis toch naar die rommel? Neh, dat doen we maar niet
Deze TT, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:14 schreef Ireth het volgende:
Kokent.. hoe krijg ik het voor elkaarKokend dus
Het was even passen en meten, had eerst "zijn snotneus" maar dan kon "krijgt" er niet meer bijquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:16 schreef Papabear het volgende:
OMFG
[..]
Deze TT, hoe krijg je het voor elkaar
Oh, dat maakt alweer een hoop goed danquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het was even passen en meten, had eerst "zijn snotneus" maar dan kon "krijgt" er niet meer bij
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Rucky het volgende:
[SC] #21 Waar slowchat niet zo slow is maar soms als een razende doorgaat. Vond ik leuker.
Och, ik zie er ook wel eens genoeg die ik minder leuk vond als ik in gedachte hadquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Rucky het volgende:
[SC] #21 Waar slowchat niet zo slow is maar soms als een razende doorgaat. Vond ik leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zal ik hem laten veranderen.quote:
Er is maar één Rucky.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, verander Papabear maar in Rucky
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Och, ik zie er ook wel eens genoeg die ik minder leuk vond als ik in gedachte hadBewaar je hem voor de volgende ronde
Vraag even in feedback of de titel aangepast kan worden dan is het zo gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
SC #21 Waar Rucky geen snotneus heeft en het hele bed voor zichzelfquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vraag even in feedback of de titel aangepast kan worden dan is het zo gebeurd.
Die gaat niet passen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
SC #21 Waar Rucky geen snotneus heeft en het hele bed voor zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Don't blame the victomquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die gaat niet passen!
SC #21 Waar Ireth een snotneus krijgt van het gezeik van de heren....
Ik ga nu zonder hond uitlaten naar bed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef Ireth het volgende:
SC #21 Waar Ireth een snotneus gaat krijgen door nu de hond te gaan uitlaten en daarna haar bed opzoekt
Doe jij het licht uit? Wekker gaat weer om 06:15quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
* DJMO kruipt terug in papabears bed .. terug in winterslaap
* DJMO geeft ram op lichtschakelaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Doe jij het licht uit? Wekker gaat weer om 06:15
k miste je al!quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:17 schreef Merlijn het volgende:
goffer. krijg ik bezoek, zijn jullie weer een topic verder....
Kwam iemand die ellendige ipad halenquote:
nachtbrakersquote:
Ik zag gisteren dekens in de aanbieding bij een winkel en ik moest gelijk aan jou denken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:07 schreef DJMO het volgende:
moin k heb geslapen als een blok beton ondanks de kou
zo, uitgeslapen .. langslaper!quote:
je lag zeker lekker te dromen dat je nu pas wakker bent?quote:
Al sla je me dood.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
je lag zeker lekker te dromen dat je nu pas wakker bent?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:12 schreef Rucky het volgende:
Wat een stomme titel te achterlijk voor woorden. Waarom Liesje waarom?
* in de ene hoek.......RRRRRRRRRRRRRRRRucky! .... in de andere hoek ...... Iretttttttttttttttttth *quote:
Dat wordt lastig, Ruck is een meter langer dan ik benquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* in de ene hoek.......RRRRRRRRRRRRRRRRucky! .... in de andere hoek ...... Iretttttttttttttttttth *
Zeg: ik wil wel een nette bekvecht zien he? niet onder de gordel....
* plintenladdertje klaarzetquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, Ruck is een meter langer dan ik ben
quote:
Ja maar jij bent altijd met zijn tweeën. Dus ik durf je niks te doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, Ruck is een meter langer dan ik ben
Sorry, ik doe gewoon wat me gevraagd wordt. Voor klachten verwijs ik je door naar Ireth.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:12 schreef Rucky het volgende:
Wat een stomme titel te achterlijk voor woorden. Waarom Liesje waarom?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry, ik doe gewoon wat me gevraagd wordt. Voor klachten verwijs ik je door naar Ireth.
Nee volledig terecht want de eerste 3 pagina's van de sc is altijd gezeur over de TTquote:
En als ik je nou eens vraag verkering met mij te nemen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry, ik doe gewoon wat me gevraagd wordt. Voor klachten verwijs ik je door naar Ireth.
even quoten....quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
En als ik je nou eens vraag verkering met mij te nemen.![]()
![]()
Uitzonderingen bevestigen de regel gaat hier maar weer eens opquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
Staan wij allemaal stom te kijken als ze "ja" zegt....
stralingsbescherming wat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:57 schreef loecje het volgende:
vast niemand hier met stralingsbescherming niveau 4 of hoger?
Weten hoe te werken met röntgen apperatuur meen ik. (cursus voor om radioloog te worden)quote:
Oh. Dat zal mijn vriendin dan wel hebben, is radiodiagnostisch laborant in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Weten hoe te werken met röntgen apperatuur meen ik. (cursus voor om radioloog te worden)
Wattes?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh. Dat zal mijn vriendin dan wel hebben, is radiodiagnostisch laborant in het ziekenhuis.
Deze toets?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:28 schreef loecje het volgende:
toevallig, hier radiodiagnostisch laborant in opleiding. (of eigenlijk medisch beeldvormings-en bestralingsdeskundige)
ik moet alleen mijn stralingsbescherming toets nog halen.
dat is zegmaar een toets vol met berekeningen en formules over (rongten)straling
met de bijlessen dacht ik alles te snappen. nu zit ik een oefentoets te maken en ik kom er niet uit...
Juistem. MRI`s enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:28 schreef loecje het volgende:
[..]
iemand die rontgenfoto's, CTscans enz maakt
Mijn vriendin werkt ondertussen alweer 6 jaar, maar die toets handel komt me wel bekend voor. Wat wil je weten dan?quote:
Nee maar kan haar altijd je vraag voorschotelen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef loecje het volgende:
jij snapt de lesstof van je vriendin?
ik zit met detector en geometrisch rendement te prutsen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:59 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik geloof dat ik dan even niets weet te zeggen.
![]()
Maar ik kan met klachten bij Ireth terecht
* Merlijn drukt 3. Mag ik een Hot & Spicy aub?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Dit is de telefoonbeantwoorder van Ireth. Zij is nu niet aanwezig. Druk 1 als u een boodschap wilt achterlaten, druk 2 als u het Riagg wilt spreken ivm liefdesverdriet, druk 3 om een pizza te bestellen, druk 4 als u dit menu nogmaals wilt beluisteren."
bestel voor mij een con funghi mee als je toch besteld ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn drukt 3. Mag ik een Hot & Spicy aub?
"Hoi! Welkom bij de 50+ sexlijn! Leuk dat je me belt! Ik ben Wanda en ik heb rood lang haar. Ik ben 1 meter en 72 cm lang, heb cup 80C en een clitpiercing. Wil je weten wat ik aan heb??"quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn drukt 3. Mag ik een Hot & Spicy aub?
/me is in de wacht gezet. slechte service.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
bestel voor mij een con funghi mee als je toch besteld ?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Hoi! Welkom bij de 50+ sexlijn! Leuk dat je me belt! Ik ben Wanda en ik heb rood lang haar. Ik ben 1 meter en 72 cm lang, heb cup 80C en een clitpiercing. Wil je weten wat ik aan heb??"
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Hoi! Welkom bij de 50+ sexlijn! Leuk dat je me belt! Ik ben Wanda en ik heb rood lang haar. Ik ben 1 meter en 72 cm lang, heb cup 80C en een clitpiercing. Wil je weten wat ik aan heb??"
Ik ben al lang blij dat je niet vraagt wat ze aan heeft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt naar het glas in Ireths hand en vraagt zich af wat die gedronken heeft
whahahquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
hmm wil niet weten wat voor iemand aan de lijn komt als hij die con funghi voor djmo zal bestellenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm wil niet weten wat voor iemand aan de lijn komt als hij die con funghi voor djmo zal bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:50 schreef Ireth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ben zo offline, voor Wie is de mol, dus moet ik het maar ff wat vroeger doen hequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:54 schreef Papabear het volgende:
Gezellig hier, zo vroeg op de avond
Wat heb je aan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben zo offline, voor Wie is de mol, dus moet ik het maar ff wat vroeger doen he
Grijze trainingsbroek, grijs-met-rode-ijsbloemen-skisokken, blauw sweatshirt van manlief, zwarte spaanse sloffen en een degelijke hematent met bloemetjesquote:
ah! jij hebt mijn broek gepikt!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Grijze trainingsbroek, grijs-met-rode-ijsbloemen-skisokken, blauw sweatshirt van manlief, zwarte spaanse sloffen en een degelijke hematent met bloemetjes
En nog koud hebben zeker?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Grijze trainingsbroek, grijs-met-rode-ijsbloemen-skisokken, blauw sweatshirt van manlief, zwarte spaanse sloffen en een degelijke hematent met bloemetjes
Neuh! Heb een heerlijke grote fleecedeken op de bank liggen! Die zat in ons kerstpakket van Felixa en dies echt heerlijk groot en warm! Helemaal in weg kruipen!quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zal ik Ireth er eens in photoshoppen en haar dochter in de ander met een navelstreng erbij?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zal ik Ireth er eens in photoshoppen en haar dochter in de ander met een navelstreng erbij?
![]()
![]()
Wel een manier om de aandacht te trekken van Liesquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zal ik Ireth er eens in photoshoppen en haar dochter in de ander met een navelstreng erbij?
![]()
![]()
quote:
Disk....wat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef DJMO het volgende:
@ Rucky:
ik was wat aan 't zoeken in Jan z'n kast .. en kwam daar een doos uit 't oude huis tegen. wat denk j e dat ik in die doos vond? de originele (!) installatie DISKETTE van m'n netwerkkaart in m'n oude pc
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef DJMO het volgende:
@ Rucky:
ik was wat aan 't zoeken in Jan z'n kast .. en kwam daar een doos uit 't oude huis tegen. wat denk j e dat ik in die doos vond? de originele (!) installatie DISKETTE van m'n netwerkkaart in m'n oude pc
had je m´n berichtje in ´t andere topic niet gelezen? pc werkt inmiddels keurig als streaming station voor filmsquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:23 schreef Rucky het volgende:
[..]Dus je volgende berichtje komt van die pc.
die onderzetters voor je bierglasquote:
Zo één maar dan platgeslagen.quote:
Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
had je m´n berichtje in ´t andere topic niet gelezen? pc werkt inmiddels keurig als streaming station voor films
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik denk dat de netwerkkaart gewoon te oud was somehow. anyway, het werkt nu wel ! En ik heb een netwerk en ik kan op de tv films kijken vanaf mijn eigen pcwat voelt dat luxe zeg
of je kunt er niet mee omgaanquote:
quote:
Daar zat ik ook al aan te denken maar ik heb een blik met knakworsten op het vuur gezet. Broodjes en mayo naar de woonkamer meegenomen. Lekker simpel doen vandaag.quote:
hij vroeg toch niet om een lekker ruikende oplossingquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
bwegh, die hele dag die gare frituurlucht in de woonkamer
En dat dus ik ben al lang blij dat die nu in de keuken kan blijven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
bwegh, die hele dag die gare frituurlucht in de woonkamer
lol true iddquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij vroeg toch niet om een lekker ruikende oplossing
Nope, Vrienden van Amstel Live @ Ned 3quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
wat is het stil hier zeg .. iedereen zit zeker dat gare wie is de mol te kijken
Temperatuurverschillen zijn op zich niet zo heel erg vreemd, maar bij jou liggen de temperaturen wel erg ver uit elkaar iddquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Ireth het volgende:
Ik ben de hele dag al aan het rondlopen met een binnenshuisthermometer, die hele hut hiero tocht aan alle kanten en ik stook me arm!Ben benieuwd wat de verhuurder vind van 15 graden verschil tussen woonkamer en keuken, 8 graden verschil tussen thermometer op de grond en op de tafel en 13 graden verschil tussen boven en benedenverdieping (en dat terwijl overal de verwarming vol open staan en de thermosstaat op 21 graden staat! Kan bijna soep invriezen in mijn keukenkastjes!
Het probleem ligt niet aan de deuren, het zit hem in de buitenmuur aan de linkerkant van het huis. We zitten op een hoek. Het keukenblok staat tegen die muur aan, de wind staat continue op die muur. Als ik de afwas sta te doen (die zelfzame keer dat de vaatwasser nokvol zit) dan sta ik een blaasontsteking op te lopen voor mijn keukenkastjes. Er komt gewoon wind uit mijn keukenkastjes! En die gaat door het hele huis heen over de vloer (benedenverdieping).quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef DJMO het volgende:
Ireth: k denk dat je verhuurder er niet koud of warm van wordt. Ik heb hier een vergelijkbaar probleem, al zullen de temperaturen elkaar iets minder ontlopen. Mijn oplossing: 'n dekbedovertrek voor de buitendeur gehangen + zo'n tochtbeest voor de drempel. alleen de keukedeur zit dicht en verder staan alle deuren open zodat de warmte zich 'n beetje gelijkmatig kan verdelen. ook staan alle ventilatierooster dicht ...
dat weet ik hier wel zeker, aangezien ze de keuken van de oorspronkelijke plaats, naar de schuur verplaatst hebben. het is daar echt om te bevriezen ook al zit er 'n radiatortje ... 'k hoop dat die genoeg warmte levert om m'n waterleidingen niet te laten bevriezenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het probleem ligt niet aan de deuren, het zit hem in de buitenmuur aan de linkerkant van het huis. We zitten op een hoek. Het keukenblok staat tegen die muur aan, de wind staat continue op die muur. Als ik de afwas sta te doen (die zelfzame keer dat de vaatwasser nokvol zit) dan sta ik een blaasontsteking op te lopen voor mijn keukenkastjes. Er komt gewoon wind uit mijn keukenkastjes! En die gaat door het hele huis heen over de vloer (benedenverdieping).
Binnenkort komen er al gasten van de woningbouw kijken bij mijn keukenblok, de onderste plint gaat er af, het vermoeden is er namelijk dat er achter mijn keukenkastjes niet meer zit dan alleen buitenmuur...
Dat hebben wij dus bovenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef DJMO het volgende:
in m'n vorige huis had ik geen klagen, daar stookten de buren wel voor en had ik gratis vloerverwarming omdat de buizen van de blokverwarming onder m'n vloer liepen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef DJMO het volgende:
gevoelstemperatuur in de keuken is hier momenteel beneden nul![]()
normaal zet je dingen in de koeling om te voorkomen dat ze te warm worden, maar nu moet je uitkijken dat ze niet bevriezen!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef Ireth het volgende:
Als ik nodig moet piesen kan ik van schrik gelijk niet meer... het is nu in de plee 3 graden
mag ik die thermometer es lenen van je? Dan kan ik hier ook eens meten .. kijken of de huisbaas verplicht zou zijn om iets aan isolatie te doen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon zo'n ding, ooit voor ongeveer 4 euro bij de Wibra gekocht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik die thermometer es lenen van je? Dan kan ik hier ook eens meten .. kijken of de huisbaas verplicht zou zijn om iets aan isolatie te doen ofzo.
ik zei het trouwens nog verkeerd ook: normaal zet je ze in de koeling om te zorgen dat ze niet te warm worden, nu moet je 't inde koeling zetten omdat het anders bevriest!quote:
neem 'n hete douche!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:35 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb echt ontzettend koude voetenIk sta nu op het punt om te gaan slapen, of wakker te blijven tot 3 uur, ik moet mijn zus en broertje ophalen van schiphol. Hmm
Niet miepen! Inpakken en gaan.....quote:
ja baasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet miepen! Inpakken en gaan.....
what's app up?quote:
Er gaat weer eens e.e.a. fout aan mijn project en de projectleider is een lamlul zonder ruggengraat.quote:
*hug*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er gaat weer eens e.e.a. fout aan mijn project en de projectleider is een lamlul zonder ruggengraat.
Even in een teleconference gaat foeteren...quote:
lucht et op?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Even in een teleconference gaat foeteren...
Ik wacht nog op de rest...quote:
dus nu ben je vrij?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Merlijn het volgende:
zo. Project met onmiddelijke ingang stilgelegd. Ze gaan eerst maar eens fatsoenlijk alle punten oplossen alvorens er verder wordt gebouwd....
Ik doe meerdere projecten tegelijk, maar vandaag gebeurt er inderdaad nog weinig.quote:
* wafels neerzetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:44 schreef DJMO het volgende:
*zet een dienblad met koffie, suiker, melk, en een pot thee en een kan warme chocomel en een bus slagroom neer in de SC.
help yourself!
* snel gordijnen dicht doet... Ik heb geen zin in sneeuw *quote:
Dan neem ik die wel mee maar dat wordt wel aan het eind vd middag.quote:
valt ansich mee, normaal is 't een lekker loopje, maar met die kou is zelfs de afstand naar de buurvrouw me eigenlijk te verquote:
hier ligt er al wel iets meer sneeuwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Straks de auto weer uitgraven
[ afbeelding ]
zuid-holland, ten westen (?) ) van rotterdamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef Egberts het volgende:
even google erbij rapen
Het klinkt als noord holland
je moet denken in de richting van poortugaal, rhoon, hoogvliet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:10 schreef Egberts het volgende:
Ik ken daar alleen plaatsen die aangegeven staan op de borden langs de snelweg.
Kom de laatste tijd wat meer aan die kant van het land, mijn kennis van steden in gelderland en consorte is nog slechter
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker sjoelenMooie sjoelbak
en ik heb het boodschappenmandje in de tegenovergestelde kleuren
te koop bij de action (uit m'n hoofd) en anders de wibra. ideaal voor als je boodschappen doet bij de aldi .. die achtergebleven duitsers weigeren mandjes in te voeren, je moet het met een kar doenquote:
Ik zou er dan wel even zo'n "betaald" stickertje op plakken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
te koop bij de action (uit m'n hoofd) en anders de wibra. ideaal voor als je boodschappen doet bij de aldi .. die achtergebleven duitsers weigeren mandjes in te voeren, je moet het met een kar doen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
Zo'n lol in de sneeuw!Zowel hond als kind
[ afbeelding ]Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is gewoon taktiek van die moffen om meer te verkopenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
te koop bij de action (uit m'n hoofd) en anders de wibra. ideaal voor als je boodschappen doet bij de aldi .. die achtergebleven duitsers weigeren mandjes in te voeren, je moet het met een kar doen
als ik dat mandje niet bij me heb, pak ik gewoon een van de lege doosjes (een kleintje) die ik bovenop de buggy neerplant. ik trap niet meer in die geintjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is gewoon taktiek van die moffen om meer te verkopen
Die meldingen van cityville en andere spelletjes kun je gewoon blokkerenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
DJMO, no offense, maar kan je aub ophouden met die cityville uitnodigingen, ik word er knettergek van!
T is geen melding in mn timeline.. Die heb ik allaaaang geblokkeerd, ik krijg mails en pushberichten er van binnenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die meldingen van cityville en andere spelletjes kun je gewoon blokkeren
de aldi -beren heeft gewoon weer mandjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
iig rustig beginnen en langzaam opvoeren. niet meteen voluit gaan, dan ga je stukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke, morgen 3 uur lang spinnen.. Iemand nog tips?? Ik vind het doodeng
Het enige wat mij te binnen schiet is het rustig aan doen. Je kan 100 km fietsen in 3 uur, maar je kan ook 50 km fietsen in 3 uur. Het belangrijkste is dat je die 3 uur vol maakt toch? Niet het aantal km's?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je kan ook 5 min. fietsen en dan iedereen gedag zeggen. De poen is toch al binnen en daar gaat het omquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Klopt, je mag het volledig in je eigen tempo doen, als je die 3 uur maar vol maakt!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het enige wat mij te binnen schiet is het rustig aan doen. Je kan 100 km fietsen in 3 uur, maar je kan ook 50 km fietsen in 3 uur. Het belangrijkste is dat je die 3 uur vol maakt toch? Niet het aantal km's?
Hahah lekker makkelijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je kan ook 5 min. fietsen en dan iedereen gedag zeggen. De poen is toch al binnen en daar gaat het om
Dan zou ik het lekker op je gemakkie doen, maak er een toertochtje van, zondagsrijder, toeristische route idee... op je dooie akkertje, flesje water...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt, je mag het volledig in je eigen tempo doen, als je die 3 uur maar vol maakt!
Heeeelll veel succes, maar vooral ook plezier natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga nu maar snel slapen, anders is er een grote kans dat ik nog in mn bed lig om 10 uur.. Wish me luck
Goodnight allen!
Voor het goede doel heb ik alles over wat ik maar kwijt kan! In dit geval lichamelijk...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heeeelll veel succes, maar vooral ook plezier natuurlijk![]()
Top dat je zo enorm je best doet voor het goede doel
ik weet dat er te doen is (geweest) over de (exorbitante) salarissen bij de knw kankerbestrijding. maar toch .. als ik geld overhoud, dan doneer ik daaraan. mijn vader is overleden aan kanker en ik gun zelfs m'n ergste vijand zo'n einde niet..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik denk dat iedereen wat dat betreft zn voorkeuren heeft.. Waarschijnlijk aan iets wat je het meeste aanspreekt (denk ik?)
Flink koolhydraten eten van tevoren, dus pasta ofzo.. Succes!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
zeg; ben jij nog veilig aangekomen in zl? En je bent door 't barre winterweer naar huis gereden begrijpt ik?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Flink koolhydraten eten van tevoren, dus pasta ofzo.. Succes!
Ik heb voor de gein gezegd dat ik wel verwachtte dat er min 75 km op de teller moet staan wanneer ze stopt. Als ze dat in 5 min kan vind ik het prima.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je kan ook 5 min. fietsen en dan iedereen gedag zeggen. De poen is toch al binnen en daar gaat het om
Dat is balen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 07:44 schreef DJMO het volgende:
net 't noodnummer van de woningbouw gebeld. waarschijnlijk is onze koudwaterleiding in de keuken bevroreren vannacht
't warme water doet 't wel gewoon, en boven hebben we ook koud water, alleen in de keuken niet.quote:
Van die shirts moet je juist hopen dat we dat wel hebben, want er schijnen honderden mensen aan mee te doen.. Als iedereen dan een ander shirt aan heeft kan je me alsnog niet vinden :p dus beter tussen 25 oranje shirts zoeken dan 200 verschillende shirtsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 07:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein gezegd dat ik wel verwachtte dat er min 75 km op de teller moet staan wanneer ze stopt. Als ze dat in 5 min kan vind ik het prima.
En ik ga JaleesaJoia straks controleren aanmoedigen maar nu hoop ik wel dat ze niet allemaal hetzelfde shirt aanhebben.![]()
Nu eerst koffie.
Ik ben vannacht op de bank voor de kachel gaan liggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:37 schreef DJMO het volgende:
mjah, ik heb liever dat hij eventueel bij hen uit elkaar klapt dan wanneer ik zelf sta te kloten. *christ, ik bevries hier zowat, éven de voordeur opgengehad*
Maar jij bent ook een baas.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Ik slaap gewoon met het raampje opennergens last van
gisteren hadden we nog water, 't is afgelopen nacht min16 geweest hierquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:03 schreef Ireth het volgende:
Ik zit me net af te vragen hoe het met de leiding van mijn wasmachine zit? Heb de wasmachine de afgelopen 2 dagen niet aangehad.. maar hij moet zo wel. Ben heel benieuwd of ik water krijg
Hier vast ook, maar wil eigenlijk gewoon de deur niet uit...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:31 schreef The_Dean het volgende:
Hier in Friesland is het overal nog te koop
Oh ja, dat moest ik vandaag nog doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:33 schreef DJMO het volgende:
echt he .. ik was blij dat er geen voetbal was vandaag, zodat we even samen een flinke berg wasgoed konden wegwerken. nu kan ik dus niet wassen
* DJMO brengt vier wasmanden vol naar Merlijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja, dat moest ik vandaag nog doen
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO brengt vier wasmanden vol naar Merlijn
zou jij even zuur kijken als ik echt met de was voor je deur sta vanmiddagquote:
Lieve schat, als jij per se moet wassen vandaag, kom je langs. Geen probleemquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
zou jij even zuur kijken als ik echt met de was voor je deur sta vanmiddag
Oh jee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:49 schreef DJMO het volgende:
ik heb iig wel een leuke TT in gedachten nu
Die valt me dan nog mee...quote:
* alvast wasmachine aanzet voordat DJMO komtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef The_Dean het volgende:
Ook net was gedraaid. Zo in de droger en dan straks nog een lading
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |