quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker sjoelenMooie sjoelbak
en ik heb het boodschappenmandje in de tegenovergestelde kleuren
te koop bij de action (uit m'n hoofd) en anders de wibra. ideaal voor als je boodschappen doet bij de aldi .. die achtergebleven duitsers weigeren mandjes in te voeren, je moet het met een kar doenquote:
Ik zou er dan wel even zo'n "betaald" stickertje op plakken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
te koop bij de action (uit m'n hoofd) en anders de wibra. ideaal voor als je boodschappen doet bij de aldi .. die achtergebleven duitsers weigeren mandjes in te voeren, je moet het met een kar doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
Zo'n lol in de sneeuw!Zowel hond als kind
[ afbeelding ]Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is gewoon taktiek van die moffen om meer te verkopenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
te koop bij de action (uit m'n hoofd) en anders de wibra. ideaal voor als je boodschappen doet bij de aldi .. die achtergebleven duitsers weigeren mandjes in te voeren, je moet het met een kar doen
als ik dat mandje niet bij me heb, pak ik gewoon een van de lege doosjes (een kleintje) die ik bovenop de buggy neerplant. ik trap niet meer in die geintjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is gewoon taktiek van die moffen om meer te verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |