quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit als ie zich toch niet schuldig voelt
Het is anders wel een ware comeback kidquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij daar ook. Opgeruimd staat netjes.
Ludo heeft volgens mij de meeste aandelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar wie is de eigenaar eigenlijk??
Ik dacht nick
Heette die niet Philip??quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kan het nu niet vinden. Het is ook al lang geleden. Was vlak na haar drugsparadijs geloof ik
dan zou het raar zijn als Laura, de eigenaar een 'dikke vinger' geeftquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ludo heeft volgens mij de meeste aandelen.
Als ik deze scene overigens weer zie dan gun ik het Maxime toch van harte op dit moment.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iets wat Maxime gelukkig nooit zou doen:
6.00 minuten
Hij had sowieso nog een appeltje met haar te schillen. Ze was er veel te goed vanaf gekomen. Dit is dus met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Maxime het hem nooit vergeeft.
Wat een "goede" vergelijking.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iets wat Maxime gelukkig nooit zou doen:
6.00 minuten
Ik vind haar ook een geweldige en mooie actrice, maar dan in een andere serie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik deze scene overigens weer zie dan gun ik het Maxime toch van harte op dit moment.
Maar Marjolein Keuning zet het personage fantastisch neer, je blijft er toch een beetje symphatie mee voelen.
Je kind afpakken en je constant ermee dreigen vind ik nogal heftig hoor, vooral voor iemand als Ludo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een "goede" vergelijking.
Ze wreef het erin, ze pakte niet nog meer van hem af. Ludo probeert nu ook nog eens haar baan af te pakken.
Dit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar Marjolein Keuning zet het personage fantastisch neer, je blijft er toch een beetje symphatie mee voelen.
Ik reageerde op dat stuk over iemand omlaag trappen waar je het over had.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een "goede" vergelijking.
Ze wreef het erin, ze pakte niet nog meer van hem af. Ludo probeert nu ook nog eens haar baan af te pakken.
Ja, Jef heeft geen idee wat een figuur het is en wat ze toentertijd uitgehaald heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Laura moet maar even met Jef gaan praten.
Maar dat café is nu van Ludoquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, Jef heeft geen idee wat een figuur het is en wat ze toentertijd uitgehaald heeft.
Toen ze het cafe kocht, en niet om hem of wie dan ook, dacht hij dat ze zo goed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Gut oh gut, Maxime komt er ooit wel weer stralend bovenop hoor, ze moet nu alleen 'gestraft' worden in termen van de schrijvers. Ludo heeft weleens bijna een seizoen lang in zo een positie gezeten voor hij weer terugkeerde naar de macht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Laura moet maar even met Jef gaan praten.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk!
Werkelijk? Volgens mij liet Maxime Jef de verkoop ongedaan maken. Volgens mij is Jef de volledige eigenaar hoor..quote:
Al haar geld, haar familie en ook nog eens al haar bezittingen verliezen was niet genoeg?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gut oh gut, Maxime komt er ooit wel weer stralend bovenop hoor, ze moet nu alleen 'gestraft' worden in termen van de schrijvers. Ludo heeft weleens bijna een seizoen lang in zo een positie gezeten voor hij weer terugkeerde naar de macht.
Ludo heeft zelfs een tijdje in zijn auto gewoond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gut oh gut, Maxime komt er ooit wel weer stralend bovenop hoor, ze moet nu alleen 'gestraft' worden in termen van de schrijvers. Ludo heeft weleens bijna een seizoen lang in zo een positie gezeten voor hij weer terugkeerde naar de macht.
Inderdaad. Ludo gaf De Koning aan Jef in zijn "goede" periode.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Werkelijk? Volgens mij liet Maxime Jef de verkoop ongedaan maken. Volgens mij is Jef de volledige eigenaar hoor..
Klopt, het gaat om de duur van zo een periode. Als het voor een middagje was dan sloeg het natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Al haar geld, haar familie en ook nog eens al haar bezittingen verliezen was niet genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |