Jaar of 10 geleden heeft ze een vriend van stefano in een gracht gedumpt ofzo. Toen wilde ze de cel in maar de rechter geloofde haar niet omdat iemand het lijk had verstopt.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zou het met je eens zijn als Ludo gewoon een spelletje speelde, maar hij is er echt tot het bot van overtuigd dat Maxime Janine daadwerkelijk wilde doden. Net als Nina en Janine zelf.
En Bowien te pletter laten stortenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ludo heeft toch wel een paar keer iemand laten verdwijnen?
Maxime brengt al het slechte in de mens boven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben voor Ludo maar dit vond ik een beetje triest van hem.
Ik niet, karma is a bitch, en nu is het haar beurt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Klipnap het volgende:
Ik vind het toch wel zielig voor Maxime
Nu pas idd, dacht er daarnet niet bij na.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
Niemand die de ironie zag in het feit dat Ludo en Laura juist moordenaars zijn?
In principe zijn ze alledrie het slachtoffer van Nick, die nog aan het bijkomen is van het schaterlachen op een tropisch eiland. Balen voor team Maxime, genieten voor team Nickquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Ludo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij en zijn heksenvrouw erachter komen dat Maxime onschuldig is, hoop ik dat ze het hen nóóit vergeeft.
Zoiets heeft zij hen nog nooit aangedaan.
Moet ze vooral doen.................quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef amaranta het volgende:
Laura geeft Ludo morgen een dikke vinger,.en zegt. Ik bepaal zelf wel wie ik aanneem
Ludo heeft Maxime nu wel overtroffen in het smerige streken leveren tegenover elkaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Frey het volgende:
Maxime wordt gewoon eindelijk keihard aangepakt nadat ze met zoveel is weggekomen.
Wie heeft Laura dan vermoord?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
Niemand die de ironie zag in het feit dat Ludo en Laura juist moordenaars zijn?
Hopelijk blijft hij daar ook. Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In principe zijn ze alledrie het slachtoffer van Nick, die nog aan het bijkomen is van het schaterlachen op een tropisch eiland. Balen voor team Maxime, genieten voor team Nick![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In principe zijn ze alledrie het slachtoffer van Nick, die nog aan het bijkomen is van het schaterlachen op een tropisch eiland. Balen voor team Maxime, genieten voor team Nick![]()
maar wie is de eigenaar eigenlijk??quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef amaranta het volgende:
Laura geeft Ludo morgen een dikke vinger,.en zegt. Ik bepaal zelf wel wie ik aanneem
Dan hoop ik dat Maxime het hem nooit vergeeft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Frey het volgende:
Mocht het straks uitkomen van Nick, dan hoop ik trouwens juist dat Ludo zich niet schuldig gaat voelen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Maxime het hem nooit vergeeft.
Iets wat Maxime gelukkig nooit zou doen:quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ludo heeft Maxime nu wel overtroffen in het smerige streken leveren tegenover elkaar.
Nogal sneu dat hij haar nu nog verder omlaag moet trappen, terwijl hij haar alles al heeft afgepakt.
Kan het nu niet vinden. Het is ook al lang geleden. Was vlak na haar drugsparadijs geloof ikquote:
Wat maakt dat uit als ie zich toch niet schuldig voeltquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Maxime het hem nooit vergeeft.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit als ie zich toch niet schuldig voelt
Het is anders wel een ware comeback kidquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij daar ook. Opgeruimd staat netjes.
Ludo heeft volgens mij de meeste aandelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar wie is de eigenaar eigenlijk??
Ik dacht nick
Heette die niet Philip??quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kan het nu niet vinden. Het is ook al lang geleden. Was vlak na haar drugsparadijs geloof ik
dan zou het raar zijn als Laura, de eigenaar een 'dikke vinger' geeftquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ludo heeft volgens mij de meeste aandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |