Ik zie een mooie scene tussen haar en Ludovic Isaak aankomen in die bewuste Rozenboomquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's slikken voor dr, een uniform moeten dragen...
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, heeft ze in ieder geval weer een 2e setje kleren
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie een mooie scene tussen haar en Ludovic Isaak aankomen in die bewuste Rozenboom
Die je per ongeluk expres omstoot zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maxime mag mij wel een tomatensoepje komen brengen
Zoals ik al zei ging ik ontopic.quote:
Dat is voor de Edwin fansquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Valt me steeds op hoe onlogisch die foto van Edwin in de huiskamer staat, met z'n gezicht naar de muur
Ze liet zich even gaan, maar herstelde toen weer goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Punten voor Maxime, gewoon naar Ludo gaan en zich professioneel gedragen
Professioneel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze liet zich even gaan, maar herstelde toen weer goed.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Punten voor Maxime, gewoon naar Ludo gaan en zich professioneel gedragen
Hopen mag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef PiraatPiet het volgende:
Neemt Danny die 2 nieuwe ook mee als die eruit gaat?
volgens mij zijn ze zelfs daar niet toegelaten...quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef vincerusso het volgende:
komen die 2 turken soms net van de acteerschool ? wat een drama ....
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Lorena "dan hoop ik dat je nederlands beter is, je blijft met je poten van hem af"
![]()
![]()
![]()
Ik was vroeger niet zo gecharmeerd van haar, maar ik begin haar een beetje leuk te vinden.
Dit dus!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maxime had niet op de avances kunnen ingaan..
Als je weet dat iemand een relatie heeft, dan hou je gewoon je poten thuis.
Ook als diegene de eerste move maakt.
niveautje ONM is hetquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze zelfs daar niet toegelaten...
Waarschijnlijk dan zonder diploma.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef vincerusso het volgende:
Die met de hoofddoek volgens mij, had zichzelf lang geleden ergens in laten schrijven en stond voor de klas toen ze te horen kreeg dat ze bij GTST mocht komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef vincerusso het volgende:
Ik zou het met je eens zijn als Ludo gewoon een spelletje speelde, maar hij is er echt tot het bot van overtuigd dat Maxime Janine daadwerkelijk wilde doden. Net als Nina en Janine zelf.quote:
Ja dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zou het met je eens zijn als Ludo gewoon een spelletje speelde, maar hij is er echt tot het bot van overtuigd dat Maxime Janine daadwerkelijk wilde doden. Net als Nina en Janine zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |