Na even gebeld te hebben met de importeur was het opgelost.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:43 schreef crowone het volgende:
Wacht gewoon even af wat de importeur zegt, sluit hem daarna aan en probeer het rustig uit.
Je kan altijd nog ombouwen in de meterkast en de draden van de perilex vervangen of om kleuren.
succes. Laat even de oplossing weten.
Geboren en getogen in Den Bosch.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Tot welke categorie behoort gij zelf ?
Zat het toch heel iets anders in elkaar dan dat ik gedacht had; goed dat je hem niet proefondervindelijk heb aangesloten ! Want dan was het gegarandeerd mis gegaanquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Na even gebeld te hebben met de importeur was het opgelost.
http://www.gebruikershand(...)dleiding-128860.html
1 = fase1
2+3 bruggen= fase 2
4+5+6 bruggen= nul
en de aarde.
Nee, ik ben meer een manager. Probleem opgelost door een telefoontje. Ga ik verder niet meer over lopen zeiken enzo. Next task.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zat het toch heel iets anders in elkaar dan dat ik gedacht had; goed dat je hem niet proefondervindelijk heb aangesloten ! Want dan was het gegarandeerd mis gegaan
Toch vreemd dat dit niet duidelijk in de handleiding staat, heb je de importeur daar nog op aangesproken ?
Wij hebben een antraciete muur, met een donkere bank, die dus niet opvalt, en door een klein kleurverschil eigenlijk geen porum is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Denk je niet dat dat erg donker wordt, omdat ook de vloer best donker is.
de muur is trouwens ook grijs met een soort rare bruine ondertoon (net hoe de zon erop schijnt)
Aan de andere kant moet je een bank niet bij de kleur muur kiezen, een bank gaat ( bij ons ) langer mee, als de kleur die tegen de wand zit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja dat is ook zo.....er is weinig kleur verschil (had wel al plaatjes gevonden van lichte banken tegen witte muren) en het is idd besmettelijk.....maar donker neigt al heel snel naar zwart/antraciet en dat wil ik ook niet.
Ik kwam dit plaatje tegen in het topic van Claudia_x
[ afbeelding ]
En dat vind ik ook wel een mooie kleur.....
denk dat ik dan nu eerder neig naar licht/zilver grijs dan donker
Dit is typische hollandse zuinigheid, andere landen hebben geen kookgroep maar zwaardere groepen enof 3 fasen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Toch vreemd dat dit niet duidelijk in de handleiding staat, heb je de importeur daar nog op aangesproken ?
Dat is dan ook weer zo....quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef BJDD het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je een bank niet bij de kleur muur kiezen, een bank gaat ( bij ons ) langer mee, als de kleur die tegen de wand zit.
Begin vanaf de basis.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo....
Misschien heb ik toch nog iets goed mee gekregen van mijn vader en moeder....bank én oude behang zaten er al meer dan 10 jaar in![]()
Maar teveel verschillende grijstinten vind ik eigenlijk niets....of in ieder geval...ik wil niet dat het teveel op elkaar lijkt want je krijgt toch nooit dezelfde kleur en dat ziet dan ook weer raar uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |