Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 01-02-2012 18:42:56 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik vind Mata bagger, klein en een matig schot kon niet echt veel... Villa was meer aanwezig bij mij zowel 4321 als 433quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:21 schreef StijnDa het volgende:
IF Mata of David Villa?
[..]
En waarom?
Hangt af van je speelstijl. Mata als je veel voorzetten geeft, Villa als je naar binnentrekt (2 benigquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:21 schreef StijnDa het volgende:
IF Mata of David Villa?
[..]
En waarom?
Wel 87 passingquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind Mata bagger, klein en een matig schot kon niet echt veel... Villa was meer aanwezig bij mij zowel 4321 als 433
Futheadquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel 87 passing80 shooting is ook niet slecht lijkt me, maar linksbenig dus komt wel minder goed uit. Waar kon je nog meer spelers checken als ultimatedb het niet doet?
Wat een hybridquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
Wachten op 1 speler.......
[ afbeelding ]
Mathijsen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
Wachten op 1 speler.......
[ afbeelding ]
quote:
Douglas is toch ook Nederlander hahaquote:
Villa, heeft één van de beste schoten in het spel en is perfect voor 4-3-2-1.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:21 schreef StijnDa het volgende:
IF Mata of David Villa?
[..]
En waarom?
Blijf jammer dat ze dat niet hebben gewijzigdquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Douglas is toch ook Nederlander haha
Ja ik neig nu ook meer naar Villaquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Villa, heeft één van de beste schoten in het spel en is perfect voor 4-3-2-1.
Villa doen. Dat schot is zo baas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik neig nu ook meer naar VillaDan zet ik ook gewoon IF Benzema op ST als ik hem kan betalen
![]()
Had heel even het leuke idee om met IF Mata en IF J. Navas op de flanken te spelen en dan IF Llorente STDat moet wel een doelpuntengarantie zijn.
Nog goedkoper ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Villa doen. Dat schot is zo baas.
Iets vanquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klassieke win-win situatie dus! Wat word je volgende team dan??
Rost?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef DannyDeko het volgende:
RimandoWelke zilveren GK uit de MLS kan er wel iets van?
Wie wil er nou een silver IF met zon lage pacequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rost?
Op IF Donk en Guidetti na zijn de silver IFs niet heel goed. Die Alexander hadden ze misschien beter bronze kunnen laten, maar ja, wie wil er nu een bronze IF met zo'n lage pace
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:44 schreef StijnDa het volgende:
Ingeving! Zo kan ook.
-------Villa - IF Benzema/IF Llorente - IF J. Navas
IF Mata - Essien/SIF Ramires - Fabregas - D. Alves
------------- D. Luiz - Piqué - Pepe
-------------------------Casillas
In die league kun je bijna een compleet team maken met trage silver IFs. Hilton, Stambouli, Calve, die neger CM en nog zon Algerijnse (weet ik veel) LM ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niemand behalve iemand met een League 1 silver team?
Zo'n 850k heb ik laatst berekend. Moet eigenlijk nog 5% belasting af, maar ik kom toch altijd weer net wat anders uit.quote:
Moutinho/Lucho erachter voor dubbele links, dan kun je een compleet andere spits.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef laucas het volgende:
Wie speelt er hier met Hulk? Wel zin om een team om hem heen te bouwen maar dan worden het al gauw Brazilianen....
David Silva is geen LIGA BBVAquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
Ik ga denk ik 4-3-3 Liga BBVA met:
Villa----- IF Llorente----- IF Jesus Navas
Kaka-------- Xabi Alonso ----- David Silva
Marcelo-- Pepe--- Pique---- Sergio Ramos
---------------------Casilias-------------------------
Maar kan wel in dit geval.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
David Silva is geen LIGA BBVA
Met uitzondering op David Silvaquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
David Silva is geen LIGA BBVA
Kaka vind ik een baas op CM en Silva ook en je hebt een verdedigende type nodig als Xabi Alonso en dat is perfect. Heb fabregas ook gehad op CM vond hem niet wat bijzonders...quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar kan wel in dit geval.
Waarom geen Fabregas?
Top, bedankt voor het attent makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:53 schreef zerokil het volgende:
Tip: Met futhead kan je een Squad maken zonder ''groene'' chemestery lijnen! Ideaal voor Hybrid bouwers.
Je moet wel een account aan maken.
Wel 69 def, is wel een stuk completer dan Kaká of Silva op een CM plaats.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kaka vind ik een baas op CM en Silva ook en je hebt een verdedigende type nodig als Xabi Alonso en dat is perfect. Heb fabregas ook gehad op CM vond hem niet wat bijzonders...
Agbonlahoerquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef el-blanchito het volgende:
een vriend van me wil een goedkoop team maken met veel snelle spelers. Budget ligt rond de 10K, iemand suggesties?
"een vriend van me"quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef el-blanchito het volgende:
een vriend van me wil een goedkoop team maken met veel snelle spelers. Budget ligt rond de 10K, iemand suggesties?
BPL.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef el-blanchito het volgende:
hahahaha, nee serieus!quote:
Heb ook zo met hem gespeeld in de combinatie Modric - Gerard - Silva ging perfect; Silva is ook sneller en heeft een high workrate voorin dus fijn om mee naar voren te gaan + 4* skill movesquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel 69 def, is wel een stuk completer dan Kaká of Silva op een CM plaats.
En Silva is links, op een RCM plaats niet ideaal![]()
Goed overwogen in ieder gevalquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb ook zo met hem gespeeld in de combinatie Modric - Gerard - Silva ging perfect; Silva is ook sneller en heeft een high workrate voorin dus fijn om mee naar voren te gaan + 4* skill moves
same herequote:
He be trollin'? Of toch Huseklepp....?twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 01-02-2012 om 19:07:10Anyone found the secret IF yet? reageer retweet
Ja is wel belangerijk hequote:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ibu53dtObcJFgquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef el-blanchito het volgende:
Really? Thanks, meteen even een account makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:53 schreef zerokil het volgende:
Tip: Met futhead kan je een Squad maken zonder ''groene'' chemestery lijnen! Ideaal voor Hybrid bouwers.
Je moet wel een account aan maken.
Robinho ipv Pato?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/2508
Hier mijn toekomstvisie op mijn elftal
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:17 schreef Fuszy het volgende:
Guidetti voor 250k bid op de ps3. Niemand die er tot nu toe op heeft geboden
Zullen we allemaal trade offers sturen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
lol, dan trek je eerste Donk uit een pack, zet je hem voor meer dan 1 miljoen op de markt...dag epic bidding war
wat een kneus
Die had ik vorig jaar heel lang als badge, maar toen was hij tofferquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:24 schreef Toefjes het volgende:
Ook een silverpack geopend. Helemaal niks natuurlijk. Wel het logo van FC Torino, die is echt grappig
Ik ga m gebruiken, even iets anders dan het eeuwige AZ Logoquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar heel lang als badge, maar toen was hij toffer
Is naar West Hamquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom doet ultimatedb het niet? Was die Vaz Te nou nog wat waard? Hoor zijn naam wel eens voorbij komen.
Meestal vind ik ze terug op de tradepile of ik moet de console aanslingeren en inloggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:27 schreef DannyDeko het volgende:
Leuk, dat buggy kkspel. Ineens een speler verdwenen die ik net uit een pakje trek, en bij het 2e pakje weer.. Nergens meer te vinden
Verdwenen spelers staan meestal in je trade pilequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:27 schreef DannyDeko het volgende:
Leuk, dat buggy kkspel. Ineens een speler verdwenen die ik net uit een pakje trek, en bij het 2e pakje weer.. Nergens meer te vinden
Ik heb hem in deze hybrid:quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef laucas het volgende:
Wie speelt er hier met Hulk? Wel zin om een team om hem heen te bouwen maar dan worden het al gauw Brazilianen....
Een ervan zat in m'n club en de andere is dus verdwenen (was dezelfde speler, kreeg m 2x achter elkaar uit pakje)quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Meestal vind ik ze terug op de tradepile of ik moet de console aanslingeren en inloggen.
36k . lucky bastardquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik open een silver pakje en ik krijg Brasilver Cicinho RB met 90 pace! Ultimatedb doet het niet, maar die is wel veel waard neem ik aan![]()
Ook nog ene Alonso met 82 pace.
Nice.quote:
Toprak is samen met zo'n Portugees de duurste NIF CB in de Bundesliga volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb 4/5 silver jumo packs geopend, zat helaas geen IF Donk in. Paar andere spelers die misscien wat waard zijn maar zonder ultimatedb heb ik geen zin om het uit te zoeken.
- Sigthorsson
- Reyna
- Toprak
- Gimenez
- Enevoldsen
- Strasser
- Felipe Mattioni
- Willian
Zit daar nog wat tussen van waarde?
Sigi en Enevoldsen zijn iig niks waard.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb 4/5 silver jumo packs geopend, zat helaas geen IF Donk in. Paar andere spelers die misscien wat waard zijn maar zonder ultimatedb heb ik geen zin om het uit te zoeken.
- Sigthorsson
- Reyna
- Toprak
- Gimenez
- Enevoldsen
- Strasser
- Felipe Mattioni
- Willian
Nopequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:38 schreef Tobi-wan het volgende:
- Sigthorsson
- Reyna
- Toprak
- Gimenez
- Enevoldsen
- Strasser
- Felipe Mattioni
- Willian
Ik zet alle contracten en fitness voor 150 BIN eropquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:42 schreef GuRBuH het volgende:
Ze moeten die consumables echt omhoog gooien Ik zit vol contracten
Is little big planet niet leuk meer?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef Pino0 het volgende:
hey mensen
wie wilt rondje ps3 clubs tegen my?
ik ben wel lekkere skaffa haha, ik start nu fifa 12 op, zeg ff op fok dat je met mij wilt spelen want ik kijk niet de hele tijd op me scherm
kusjes van een anoniem meisje13
eredivisie silvers zijn chill en niet heel duurquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:43 schreef Fifut het volgende:
Iemand die leuk idee heeft voor silver team van max. 15k?
Silver voor zo weinig?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zet alle contracten en fitness voor 150 BIN erop
Ja, ik heb ook liever dat ik ze snel voor 300 ofzo kan verkopen, maar dat kan nu eenmaal niet.
jawel hoor maar dat speel ik altijd stoned en met een vriend, en die is vanavond met andere jongensquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is little big planet niet leuk meer?
Je kan ze dan nog beter op je eigen spelers gooien!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om een uur te wachten.
Ámerica ja, mooi geel broekje en sokken hoor (thanks kentquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef DutchSL het volgende:
Lol, ik heb ook een foeilelijk shirtje van een Mexicaanse club met als reclame in koeienletters: BIMBO.
Pace 79, verdedigen en koppen 80>quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Waarom is Donk zoveel waard dan?
Idd, Mangala van Porto Bijna zelfde stats en midner dan 5 k of the brasil cb's < 40 kquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je teveel betaalt.
Die Belgische keeper is anders ook 200k> waardquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon een paar dagen geduld..het is maar een Jupiler Pro League speler..
Ik heb ook een 360, heb momenteel dezelfde problemen. Denk dat het EA isquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
Ea en zn kk servers, ik kom er wéér niet op. De Fifa 13 editie maar combineren met een Xbox
Die speelt in de EPLquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die Belgische keeper is anders ook 200k> waard
Ow, ach, wie wilt er nou een xbox hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:05 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb ook een 360, heb momenteel dezelfde problemen. Denk dat het EA is
Bedankt!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:04 schreef detennismaster het volgende:
Belgie:
[ afbeelding ]
Favoriete teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met noorse driehoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bronze:
[ afbeelding ]
Team 2 en 3 speel ik het meest mee.quote:
Serie A trauma teamquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Team 2 en 3 speel ik het meest mee.
Alle mensen die online spelen waardevol vinden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, ach, wie wilt er nou een xbox hebben
Ja, dat was het team waarmee ik van jou met 5-3 wonquote:
Alsof dat niet op een PS3 kanquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef kilozout het volgende:
[..]
Alle mensen die online spelen waardevol vinden.
handicapquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, dat was het team waarmee ik van jou met 5-3 wonIk kan het nog steeds niet geloven
En daar gaan we weerquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alsof dat niet op een PS3 kanIs nog gratis ook.
Straks potje tegen mij? Kun je nog een gold team vernederenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, dat was het team waarmee ik van jou met 5-3 wonIk kan het nog steeds niet geloven
Vandaag niet meer. Sorry. Ouders zijn tv aan het kijken en ik moet voor mijn herkansing leren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Straks potje tegen mij? Kun je nog een gold team vernederen
Incoming vandermar rage!!!!!!!! Toefjes waarom speelde jij eigenlijk met dit shirt? Jij was toch voor AZ?quote:
Why?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik heb vandaag het feyenoord outfit gekocht
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind Mata bagger, klein en een matig schot kon niet echt veel... Villa was meer aanwezig bij mij zowel 4321 als 433
Speel vaker in dat horizontale geel rood gestreepte poolse shirt, AZ shirt uiteraard, Excelsior, Heerenveen, en sinds vandaag ook Feyenoord. Want Feyenoord is cool sinds zondag. (al gaan ze er zondag waarschijnlijk gewoon weer keihard af tegen NEC)quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Incoming vandermar rage!!!!!!!! Toefjes waarom speelde jij eigenlijk met dit shirt? Jij was toch voor AZ?
Heerenveenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel vaker in dat horizontale geel rood gestreepte poolse shirt, AZ shirt uiteraard, Excelsior, Heerenveen, en sinds vandaag ook Feyenoord. Want Feyenoord is cool sinds zondag. (al gaan ze er zondag waarschijnlijk gewoon weer keihard af tegen NEC)
Iemand met IF Donk die centraal NL IF duo wil?quote:
Villa > Mataquote:
Tobi-Wan heb ik inderdaad in zn doepunten-filmpjes in Heerenveen shirt zien spelen inderdaad. Misschien ga ik ook nog NEC kopen, omdat die uitblinkt in lelijkheidquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
HeerenveenZag vanmiddag op EA forum dat Dutchstoner daar ook in speelt, is dat niet Tobi-wan?
Denk het wel..krijg in ieder geval een hoop trade offers ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
HeerenveenZag vanmiddag op EA forum dat Dutchstoner daar ook in speelt, is dat niet Tobi-wan?
[..]
Iemand met IF Donk die centraal NL IF duo wil?
ik hebquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef laucas het volgende:
Je was zeker de 2e eigenaar?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had SIF Ospina gekocht voor 17k toen hij net uit was en ik had hem erop gezet voor 29k BIN en ik dacht: die gaat nooit iemand kopen. Maar hij is gewoon verkocht voor 29k!
(en er waren genoeg voor minder dan 20k)
Inderdaad, maar er was 1 voor 15k BIN die niet eens verkocht voor die prijs maar voor 12.750. Dus ik heb wel veel geluk gehad.quote:
Stel je niet zo aan, zn stats zijn best omhoog gegaan vergeleken bij zn IF. Fanboyquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
Wat is SIF Guidetti belabberd omhoog gegaandie belgische IF keeper van paar weken terug een belachelijke IF en Guidetti presteert hele seizoen al goed en maar zo'n IF
EA, homo's
Aan de beelden te zien floot Nijhuis?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef GuRBuH het volgende:
25 doden bij voetbalwedstrijd in Egypte
Dit is niveau Dost IF man, Guidetti doet het veel beter, Dost scoort alleen tegen Excelsior en dat soort bout clubsquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, zn stats zijn best omhoog gegaan vergeleken bij zn IF. Fanboy
Guidetti is toch pauper. Dost>iedereenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit is niveau Dost IF man, Guidetti doet het veel beter, Dost scoort alleen tegen Excelsior en dat soort bout clubs
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit is niveau Dost IF man, Guidetti doet het veel beter, Dost scoort alleen tegen Excelsior en dat soort bout clubs
Heulemaal nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Guidetti is toch pauper. Dost>iedereen
Alsof Guidetti een prachtige hattrick scoordequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Die stats slaan kant nog wal. Kijk die stats van Eriksen dan, fucking overrated. Eriksen zou een 57 rated non shiney moeten zijn op basis van dit seizoen. Guidetti zou een SIF 82 rated ofzo moeten hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Alsof Guidetti een prachtige hattrick scoorde
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Die stats slaan kant nog wal. Kijk die stats van Eriksen dan, fucking overrated. Eriksen zou een 57 rated non shiney moeten zijn op basis van dit seizoen. Guidetti zou een SIF 82 rated ofzo moeten hebben.
Oke ik kan geen discussie voeren als ik je niet serieus kan nemen heurquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Die stats slaan kant nog wal. Kijk die stats van Eriksen dan, fucking overrated. Eriksen zou een 57 rated non shiney moeten zijn op basis van dit seizoen. Guidetti zou een SIF 82 rated ofzo moeten hebben.
Guidetti zeker de beste spits van de eredivisie, Eriksen mag zn kont niet eens afvegenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eriksen>Guidettiquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dikke neger alsjeblieftquote:
11 assistsquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
9 assists 5 goals, terwijl het team en vooral het middenveld als een natte krant draait.
Gozer Suarez van anderlecht gaat met 7 rating omhoog van 74 > 81 gold IF dan mag een Guidetti SIF wel 81 Gold worden op zijn minst. Scoort in de klassieker een hattrick en is de beste spits van de eredivisie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Oke ik kan geen discussie voeren als ik je niet serieus kan nemen heur
Feyenoord draait lekker...quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
9 assists 5 goals, terwijl het team en vooral het middenveld als een natte krant draait.
1 moment per wedstrijd een passje voor de rest week in week uit spelend als een natte krant.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ah. Verouderde stats. Moet je nagaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
11 assistsen met zo'n kutteam, als 19 jarige
Poeh poeh, ik sla stijl achterover. Zo onder de indruk ben ik.....quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ah. Verouderde stats. Moet je nagaan.
Donk is al overpowered laat staan de IF denk ik. Liever een IF Bruma er naast met wat meer pace zodat je een echt sterk centraal duo hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
1 moment per wedstrijd een passje voor de rest week in week uit spelend als een natte krant.
LOL, die stats van Donk, hoezo overpowered.
Hij mag van mij best wel wat omhoog qua rating maar de beste spits vind ik hem niet. Luuk de Jong vind ik beter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gozer Suarez van anderlecht gaat met 7 rating omhoog van 74 > 81 gold IF dan mag een Guidetti SIF wel 81 Gold worden op zijn minst. Scoort in de klassieker een hattrick en is de beste spits van de eredivisie.
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Poeh poeh, ik sla stijl achterover. Zo onder de indruk ben ik.....
Best nice voor de Eredivisie, ook al heb ik die niet meer!quote:NAC Breda have signed Real Sociedad midfielder Jeffrey Sarpong on a six-month loan deal.
The 23-year-old attacker joined Real Sociedad from Ajax in the summer of 2010 but struggled to impress at the Liga outfit, making just two starting appearances since his arrival.
Sarpong, and Under-21 Dutch international, is hoping to gain more experience before returning to Anoeta for the final year of his contract with the Spanish side.
He could make his debut for NAC Breda, who sit 12th in the Eredivisie standings, on Saturday, when the club travel to Vitesse.
Meanwhile, Racing Santander have signed Fiorentina striker Khouma Babacar on loan as the 18-year-old Senegalese looks to grow under Juanjo Gonzalez.
Sarpong is toch dikke schijt vind ik. Emnes en Beerens zijn veel beter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Best nice voor de Eredivisie, ook al heb ik die niet meer!
over 8 minuten!quote:
Nee 30K, net als Ben Arfa.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
Hoeveel zal Donk dinsdag ongeveer zijn? 80K?
Ben benieuwd of Luuk de Jong ook tegen de toppers wat laat zien ( PSV, Ajax etc). Het is een goede spits maar met het materiaal om hem heen mag hij niet klagen. Guidetti scoort op dit moment meer en geeft best veel assist voor een spits.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hij mag van mij best wel wat omhoog qua rating maar de beste spits vind ik hem niet. Luuk de Jong vind ik beter.
ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef jepperdeprep het volgende:
Iemand zei dat Sport1 gratis is vanaf vandaag voor een maand? Kan iemand dit bevestigen?
Bevestig. Kanaal 13 UPCquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef jepperdeprep het volgende:
Iemand zei dat Sport1 gratis is vanaf vandaag voor een maand? Kan iemand dit bevestigen?
Hmm ik heb Ziggo maar bij mij staat er dat dit programma geen deel uit maakt van mijn abbo. Vreemdquote:
kanaal 11 is het bij ziggo geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hmm ik heb Ziggo maar bij mij staat er dat dit programma geen deel uit maakt van mijn abbo. Vreemd
Ahhh via het etalagekanaal idd, bedankt!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kanaal 11 is het bij ziggo geloof ik
UPC klanten hadden toch alleen gratis ?! Stond op poster bij metro halte dacht ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kanaal 11 is het bij ziggo geloof ik
nee ziggo heeft ook altijd per maand een gratis kanaalquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
UPC klanten hadden toch alleen gratis ?! Stond op poster bij metro halte dacht ik
Flex voor ziggo klanten danquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ziggo heeft ook altijd per maand een gratis kanaal
Je etalagekanaal opzoekenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hmm ik heb Ziggo maar bij mij staat er dat dit programma geen deel uit maakt van mijn abbo. Vreemd
Moet je ff f5enquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef Reemi het volgende:
Krijgen jullie ook de melding "an error occured" als je je team opslaat via de webapp?
Ik heb het al de hele avondquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef detennismaster het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef Reemi het volgende:
Krijgen jullie ook de melding "an error occured" als je je team opslaat via de webapp?
Moet je ff f5en
Op Fok! schrijven helptquote:
Als je AZ-GVVV kijkt dan lijkt me dat logischquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is Nederlands voetbal toch saai
Dat kijk ik inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je AZ-GVVV kijkt dan lijkt me dat logisch
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef wieisboos het volgende:
ffs stomme lb + y sweaty goal valencia
Wat verwacht je dan met een ongemotiveerde eredivisieploeg tegen amateursquote:
Ik volg Nederlands voetbal niet echt, maar AZ speelt als eredivisieteam zeer slecht tegenover de welgemotiveerde amateurclubquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan met een ongemotiveerde eredivisieploeg tegen amateurs
Uiteraard verwacht je wel dat AZ inmiddels voor zou staan, maar een leuke wedstrijd heeft niemand verwacht lijkt me
Puyol is altijd een beest achterin geweest, alleen na ze blessures laatste tijd en zijn leeftijd zie je dat het wat minder wordt. Tempo ligt soms te hoog en tegenstanders worden tegenwoordig steeds beter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
unlucky puyol, stuitert zo over zn sliding heen
AZ moet Kandji kopen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik volg Nederlands voetbal niet echt, maar AZ speelt als eredivisieteam zeer slecht tegenover de welgemotiveerde amateurclub
Daar had je moeten stoppen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik volg Nederlands voetbal niet echt >>hier<<
Hebben ze daar het geld voor?quote:
Spelers uit de MLS mogen blij zijn als een Europese club ze wil hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hebben ze daar het geld voor?
Kandji is namelijk een beest
Weet ik, heb laatst zo een compilatie van Kandji gezien, zieke skillsquote:
Kandji kan naar elke club.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Spelers uit de MLS mogen blij zijn als een Europese club ze wil hebben.
Zou AZ kunnen overwegen dan om Kandji te kopenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Spelers uit de MLS mogen blij zijn als een Europese club ze wil hebben.
Slecht voorbeeldquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef zerokil het volgende:
Zoek een filmpje op van Manolev's acties, dan kan hij zelfs naar R. Madrid.
En hij is 4 meter langquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef el-blanchito het volgende:
Die IF Zigic heeft een boost van +24 qua heading
De Sanctis!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef psychedelicate het volgende:
Net SIF Marchisio voor 35k weten te vinden, scheelt me weer 20k. Ook IF Samuel op de trade pile gegooid (wat is die gast slecht, what the shit) en Taiwo op zijn plek gezet. Wie was ook alweer de beste keeper van de Serie A?
Niet J. Cesarquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef psychedelicate het volgende:
Net SIF Marchisio voor 35k weten te vinden, scheelt me weer 20k. Ook IF Samuel op de trade pile gegooid (wat is die gast slecht, what the shit) en Taiwo op zijn plek gezet. Wie was ook alweer de beste keeper van de Serie A?
ik vind hem ook wel goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De Sanctis!
Maar hier geilt iedereen op steek.
Waarvan jij er vast wel één aan hem wilt verkopenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef el-blanchito het volgende:
IF Frey jonguh!
toevallig heb ik er daar nog 2 van
Steek doet nog wel eens wat doms bij mij, maar wel weer veel betere uittrapquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef psychedelicate het volgende:
Right, ik neig naar Steek omdat hij bijna dezelfde stats als Buffon heeft en daarnaast is hij 6cm langer.
nou vooruit dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarvan jij er vast wel één aan hem wilt verkopen
Moet mijn eerste wedstrijd met Steek nog spelen. Ik vond Buffon geweldig (140 wedstrijden mee gespeeld), maar bijna iedereen @EA forum vind Steek beter, dus ik ben benieuwdquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef psychedelicate het volgende:
TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMM?
quote:I'm making a team with this back 3 in a 3-5-2
Manoel - IF Vlaar - IF Donk
IMO the best silver back 3 in the game
IF VLaar is echt een tank hoor, verdedigend gigantisch sterk.quote:
Voor hoeveel? Ik kocht een voor 76Kquote:
Tsjah, dan moet die aanvaller wel toevallig binnen een cirkel van 1 meter van de zitplaats van Vlaar komenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF VLaar is echt een tank hoor, verdedigend gigantisch sterk.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, dan moet die aanvaller wel toevallig binnen een cirkel van 1 meter van de zitplaats van Vlaar komen
eentje 90K en eentje 85Kquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor hoeveel? Ik kocht een voor 76K
IF Donk. Kost hij precies nuquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef DannyDeko het volgende:
Hmmm zal ik mn laatst 170K opmaken een silver serie A team......................?!
Jammer. Ik speel 4-3-3 en ben erg tevreden met mijn Eredivisie silversquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nehh, speelde net met mn 41212 dutchsilvers maar allemaal zo stroperig en traag
Dan doe je echt iets verkeerd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Stroperig en traag? Als die mannen iets niet zijn..quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja was ook niet met volle chem enzo.. M'n 433 Eresilvers lopen wel lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jammer. Ik speel 4-3-3 en ben erg tevreden met mijn Eredivisie silvers![]()
Sigthorsson loopt bijna 2 op 1, maar de SIF Guidetti wil ik wel proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |