Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 01-02-2012 18:42:56 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik vind Mata bagger, klein en een matig schot kon niet echt veel... Villa was meer aanwezig bij mij zowel 4321 als 433quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:21 schreef StijnDa het volgende:
IF Mata of David Villa?
[..]
En waarom?
Hangt af van je speelstijl. Mata als je veel voorzetten geeft, Villa als je naar binnentrekt (2 benigquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:21 schreef StijnDa het volgende:
IF Mata of David Villa?
[..]
En waarom?
Wel 87 passingquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind Mata bagger, klein en een matig schot kon niet echt veel... Villa was meer aanwezig bij mij zowel 4321 als 433
Futheadquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel 87 passing80 shooting is ook niet slecht lijkt me, maar linksbenig dus komt wel minder goed uit. Waar kon je nog meer spelers checken als ultimatedb het niet doet?
Wat een hybridquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
Wachten op 1 speler.......
[ afbeelding ]
Mathijsen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
Wachten op 1 speler.......
[ afbeelding ]
quote:
Douglas is toch ook Nederlander hahaquote:
Villa, heeft één van de beste schoten in het spel en is perfect voor 4-3-2-1.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:21 schreef StijnDa het volgende:
IF Mata of David Villa?
[..]
En waarom?
Blijf jammer dat ze dat niet hebben gewijzigdquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Douglas is toch ook Nederlander haha
Ja ik neig nu ook meer naar Villaquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Villa, heeft één van de beste schoten in het spel en is perfect voor 4-3-2-1.
Villa doen. Dat schot is zo baas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik neig nu ook meer naar VillaDan zet ik ook gewoon IF Benzema op ST als ik hem kan betalen
![]()
Had heel even het leuke idee om met IF Mata en IF J. Navas op de flanken te spelen en dan IF Llorente STDat moet wel een doelpuntengarantie zijn.
Nog goedkoper ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Villa doen. Dat schot is zo baas.
Iets vanquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klassieke win-win situatie dus! Wat word je volgende team dan??
Rost?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef DannyDeko het volgende:
RimandoWelke zilveren GK uit de MLS kan er wel iets van?
Wie wil er nou een silver IF met zon lage pacequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rost?
Op IF Donk en Guidetti na zijn de silver IFs niet heel goed. Die Alexander hadden ze misschien beter bronze kunnen laten, maar ja, wie wil er nu een bronze IF met zo'n lage pace
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:44 schreef StijnDa het volgende:
Ingeving! Zo kan ook.
-------Villa - IF Benzema/IF Llorente - IF J. Navas
IF Mata - Essien/SIF Ramires - Fabregas - D. Alves
------------- D. Luiz - Piqué - Pepe
-------------------------Casillas
In die league kun je bijna een compleet team maken met trage silver IFs. Hilton, Stambouli, Calve, die neger CM en nog zon Algerijnse (weet ik veel) LM ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niemand behalve iemand met een League 1 silver team?
Zo'n 850k heb ik laatst berekend. Moet eigenlijk nog 5% belasting af, maar ik kom toch altijd weer net wat anders uit.quote:
Moutinho/Lucho erachter voor dubbele links, dan kun je een compleet andere spits.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef laucas het volgende:
Wie speelt er hier met Hulk? Wel zin om een team om hem heen te bouwen maar dan worden het al gauw Brazilianen....
David Silva is geen LIGA BBVAquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
Ik ga denk ik 4-3-3 Liga BBVA met:
Villa----- IF Llorente----- IF Jesus Navas
Kaka-------- Xabi Alonso ----- David Silva
Marcelo-- Pepe--- Pique---- Sergio Ramos
---------------------Casilias-------------------------
Maar kan wel in dit geval.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
David Silva is geen LIGA BBVA
Met uitzondering op David Silvaquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
David Silva is geen LIGA BBVA
Kaka vind ik een baas op CM en Silva ook en je hebt een verdedigende type nodig als Xabi Alonso en dat is perfect. Heb fabregas ook gehad op CM vond hem niet wat bijzonders...quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar kan wel in dit geval.
Waarom geen Fabregas?
Top, bedankt voor het attent makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:53 schreef zerokil het volgende:
Tip: Met futhead kan je een Squad maken zonder ''groene'' chemestery lijnen! Ideaal voor Hybrid bouwers.
Je moet wel een account aan maken.
Wel 69 def, is wel een stuk completer dan Kaká of Silva op een CM plaats.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kaka vind ik een baas op CM en Silva ook en je hebt een verdedigende type nodig als Xabi Alonso en dat is perfect. Heb fabregas ook gehad op CM vond hem niet wat bijzonders...
Agbonlahoerquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef el-blanchito het volgende:
een vriend van me wil een goedkoop team maken met veel snelle spelers. Budget ligt rond de 10K, iemand suggesties?
"een vriend van me"quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef el-blanchito het volgende:
een vriend van me wil een goedkoop team maken met veel snelle spelers. Budget ligt rond de 10K, iemand suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |