abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:01:00 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107477316
De dreumesjes:

22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: 'F', zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

en een nieuwe :)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107477647
@grunsfan; ik kan en ga niet voor free spreken. hier hebben we geregeld het probleem dat omdat ik gewend ben om in mijn up alles te regelen en doen hier in huis, het juist misgaat als sangdrax dingen over wil nemen. megabackfire is dat. die ziet dan dat ik moe en gestresst ben en wil helpen, met als resultaat dat ik om de haverklap over hem heen struikel en het dus een averechts effect heeft. hier kwam de oplossing in de vorm van mama's hobbykamertje met een slot erop :s) geen kinderen, geen katten *O* daar ben ik dan eventjes geen mama. daar mag ik eindeloos prutsen aan mijn eigen projectjes en als ze beneden gillen zal me dat een worst zijn en zet ik mijn muziek (ghettoblastertje gekregen van voornoemde sangdrax :Y ) gewoon een beetje harder *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:11:31 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107477671
Doe ik het volgende deel wel... en ja, m'n zwarte kousen gereformeerde gemeente overbuurman zonder TV was idd om aan te geven dat ook binnen gezinnen waar een zeer traditionele rolverdeling heerst (het dorp is goed voor 52% SGP-stemmen) het tegenwoordig niet ongewoon is dat papa wat tijd alleen met de kinderen doorbrengt.
Sterker nog; toen de jongsten nog heel klein waren deden ze ieder met de oudste kinderen gewoon een dienst in de kerk op zondag en de andere dienst bleef de ander met de kleinsten thuis.

Met andere woorden: een traditionele rolverdeling hoeft niet te betekenen dat de zorg voor de kinderen alleen op de schouders van moeder terechtkomt, en vader daarin vrijwel geen rol speelt.

En ja, als Freecell gelukkig is met de verdeling die zij gemaakt hebben dan is dat idd onze zaak niet, maar helaas krijg ik af en toe het gevoel dat ze die verdeling wel heel zwaar vindt, en als iemand dan de suggestie doet de kinderen even bij manlief te parkeren zodat Freecell even iets voor zichzelf kan gaan doen, gewoon omdat iedereen dat wel eens nodig heeft, dan komt er als antwoord dat dat geen optie is.

Het is niet altijd even makkelijk, en zeker met de allergieproblematiek van F kan ik me voorstellen dat de zorgen die je hebt om een kind dat simpelweg niet lekker in z'n vel zit en maar heel weinig probleemloos kan eten, samen met de vrijwel permanente zorg voor 2 kinderen soms gewoon even teveel wordt.

Ik heb er absoluut geen behoefte aan dat het een herhaling van flauwe opmerkingen wordt zoals in het verleden in het stoomafblaastopic wel eens gebeurd is, maar ik vind het ook triest dat Freecell soms gewoon geen stoom kan afblazen omdat manlief niet bereid is de zorg voor de jongens even alleen op zich te nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107477673
het kinderspul heeft bovenstaande trouwens haarfijn door! zodra ik zeg "zo. nu ga ik even lekker naar boven" schieten ze allebei in standje "drein ende klier" :')
pi_107477745
gun free dan de mogelijkheid om hier stoom af te blazen :)

want het is zwaar!
heej free, zullen we anders eens al het kinderspul bij sangdrax proberen te parkeren en samen richting sauna gaan? :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:16:31 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107477846
Ik gun haar dat van harte, maar de tip om de kinderen even bij papa te parkeren was dan ook alleen maar goedbedoeld, want uiteindelijk heeft niemand er wat aan als mama het niet meer trekt.

En ja, ik weet dat het zwaar is.... ik heb er een van 20 rondlopen die ik helemaal alleen opgevoed heb, pas toen hij 6 was ging hij regelmatig een weekendje bij opa en oma logeren, voor die tijd vrijwel niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107478060
ik denk dat het ook wel belangrijk is dat mensen in de omgeving erkennen dat het zwaar kan zijn. het is werk! waarin je moet aanpakken en doorpakken nu en dan. ik mis die erkenning nu en dan ook wel hoor. dan zit mijn schoonzusje weer eens te ouwehoeren over "ja, maar een kennisje van mij (arts) heeft het lang niet zo moeilijk niet en druk als dat jullie zeggen dat jullie het hebben" ja. joh. zij en haar man werken allebei deeltijd. haar kind (eentje) gaat doordeweeks naar de opvang, 2 avonden per week past oma op plus geregeld ff een weekendje. ja. dan zou ik het ook niet als zwaar ervaren. wij zitten hier in ons up zonder groot sociaal netwerk om ons en met zeikende familie die altijd wel iets wil (voor zichzelf dan he. niet voor ons). dus wij hebben zelf naar structurele praktische oplossingen gezocht :) want wie kan het nu helemaal aan om overdag voor de kinderen te zorgen en 's avonds voor de vent?
pi_107478301
Maar mijn verwondering is dan ook vooral het feit dat er dus a) mannen zijn die te beroerd zijn om tijd alleen met hun kinderen door te brengen, b) deze mannen niet zien dat hun vrouw er af en toe doorheen zit en dan niet even zeggen " schat, ga alsjeblieft iets leuks voor jezelf doen en c) dat er vrouwen zijn die uberhaupt kinderen willen met zo'n vent en dat allemaal pikken.

(Simmu, bij je eerste post moest ik meteen even denken aan mevrouw Helderder met haar naaikamertje. Pluk van de Petteflet is bij mijn peuter op dit moment een grote hit. Maar dit geheel terzijde).
pi_107478339
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:13 schreef simmu het volgende:
gun free dan de mogelijkheid om hier stoom af te blazen :)

want het is zwaar!
heej free, zullen we anders eens al het kinderspul bij sangdrax proberen te parkeren en samen richting sauna gaan? :P
Het zou toch echt te gek zijn dat jouw man op haar kinderen moet gaan passen omdat haar eigen vent dat vertikt??? Sorry hoor maar wat een lapzwans dan. Wel lief dat jouw man dat zou willen doen trouwens.
pi_107478548
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:28 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Het zou toch echt te gek zijn dat jouw man op haar kinderen moet gaan passen omdat haar eigen vent dat vertikt??? Sorry hoor maar wat een lapzwans dan. Wel lief dat jouw man dat zou willen doen trouwens.
mijnes is lief en we kennen free hoor, die's hier al eens geweest :)
ik heb een kindliefhebbende man. die is oprecht dol op kindertjes. hij's niet altijd even handig, maar wel ontzettend lief en leuk ermee en kan dat ook.

en tsja. zelfs als free zoiets zou hebben als "joh, jullie hebben helemaal gelijk" dan schiet ze er niks mee op. dat is iets tussen hunnie en daar hebben wij verder niks mee te maken. ik ken haar vent ook helemaal niet. free wel. dus heb ik alleen met haar te maken en niet der vent ;)
pi_107478762
Het is toch fijn als iemand hier stoom kan afblazen. ik zou het in mijn eentje niet trekken hoor.

Even wat anders. ik heb net een potje gekocht bij de kruitvat. zijn nu in de aanbieding en aangezien Yaro zijn poepen 8 van de 10 keer aankondig dacht ik waarom niet. Dus net thuis vertel ik hem dat hij daarop kan plassen en poepen. nu wil hij er steeds op zitten, zegt dan plas pssssss en gaat staan. ben benieuwd hoe snel hij het doorheeft dat hij het daar op kan doen. Alhoewel ze die aandrang nog helemaal niet kunnen voelen volgens mij.
pi_107478925
as, bij selene op de psz zit een kindje die al vanaf zn anderhalf zindelijk is hoor! dus het kan wel :Y
pi_107479033
Echt??? Dacht dat dat pas vanaf twee jaar was. Straks plast hij op een potje, maar drinkt hij nog wel uit een flesje :-P
pi_107479217
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:46 schreef As1981 het volgende:
Echt??? Dacht dat dat pas vanaf twee jaar was. Straks plast hij op een potje, maar drinkt hij nog wel uit een flesje :-P
:D!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107479357
Als ie het maar niet een keer verwart 's ochtends vroeg zie ik het probleem niet ;)
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:07:48 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107479716
Ik was rond 16 maanden zindelijk. Maar goed, ik droeg nog katoenen luiers dus dan merk je ook als ze nat en vies zijn ;)
pi_107479762
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:39 schreef As1981 het volgende:
Dus net thuis vertel ik hem dat hij daarop kan plassen en poepen. nu wil hij er steeds op zitten, zegt dan plas pssssss en gaat staan. ben benieuwd hoe snel hij het doorheeft dat hij het daar op kan doen.
Dit gaat hier al maanden zo...... hij gaat iedere avond voor het slapen even zitten. hij heeft 2 keer een plasje gedaan, schrok zich rot. Ook 2 keer een grote boodschap maar daarvan is hij echt in shock geraakt en nu wil hij niet meer. Hij gaat nog met veel enthousiasme zitten, doet 'psssssss' en dan niets.....

Hij zegt wel altijd als hij moet poepen maar wil voor geen prijs op het potje. Hij zegt 'mama, daan schone luier aan' en dan verschoon ik hem. Wil het voorlopig zeker niet afdwingen.
pi_107480240
Oh het maakt me ook niet uit hoor. maar omdat hij er mee bezig lijkt heb ik het gekocht. maar zo niet dan niet hoor.

En grunsfan gatver.....mag ik hoprn van niet :-)

lijkt me ook niet lekker asy.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:34:59 #19
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107480652
Haai,

Noortje wil altijd plassen op het toilet boven. Vooral het poetsen van de klep met een wc papiertje en doorspoelen is de bom. Ze heeft verder geen idee wat ze er op moet doen volgens mij. Wil wel binnenkort een potje aanschaffen voor de leut.
pi_107482359
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:56 schreef Grunsfan het volgende:
Als ie het maar niet een keer verwart 's ochtends vroeg zie ik het probleem niet ;)
:D !! Ieuw!

Het idee hier in huis was: ik blijf thuis tot de kinderen naar school gaan (ik werk overigens wel 1 middag in de maand, jaja :P) en hij gaat full-time werken.
Daar waren we allebei heel blij mee en dat ging ook perfect :Y

En nu is hij thuis en werkloos en solliciteert zijn vingers blauw en doe ik nog steeds wat ik altijd deed en dat is soms wat ongelijk en onhandig inderdaad, maar hey, verder is het een schat van een vent die ontzettend stapel op mij EN op de kinderen is. :) En als we met z'n vieren op pad gaan (zeer regelmatig) dan vinden we dat allevier erg leuk,maar hij geniet het meest :) Omdat hij het gewoon heerlijk vindt om met zijn gezinnetje in het bos oid te zijn.
En hij snapt niet zo goed dat in je eentje kinderen en huishouden doen makkelijker is als hij gewoon werkt.
En dat leg ik hem heus nog wel een keer uit ;)

Einde onderwerp.

[ Bericht 7% gewijzigd door freecell op 01-02-2012 16:27:04 ]
pi_107483045
ziehier mijn klimgeitje :P

herkenbaar hoor free :*
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:47:27 #22
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_107483403
Simmu dat zag ik laatst (tot mijn grote verbazing) F van Free doen bij mijn box :o

Free, ik hoop echt dat Tara binnenkort werk vind.

Wat leuk al die plas verhalen, aangezien het winter is en -10 vriest wacht ik wel even tot het kwik boven de +10 uitkomt, dan schaffen ook wij een pottie aan.

Nog 1 klein dingetje, Free en Tara doen hele leuke dingen ook voor anderen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107483656
Dan is het toch prima zo. Hoop dat je nan wel snel weer werk vind.

Toch de box maar weg simmu?

Spelletjes avonden leuk!
Bij de kruitvat zijn ze nu wel maar vijf euro Pessie, zet je hem gewoon weg tot de lente.
pi_107483761
nah, die box blijft staan zolang hij zelf nog geregeld vraagt om in de box :P
hij kan tenslotte ook (zowel vooruit als achteruit) zelf de bank op, trap op, trap af en ziet prima diepte. dus hij kan er ook gewoon uit (bedje idem trouwens) maar <hier wilde ik iets zeggen wat ik dus mooi nevernooitniet hardop zeg ivm de fokwet!!!> :D
pi_107483973
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:56 schreef simmu het volgende:
nah, die box blijft staan zolang hij zelf nog geregeld vraagt om in de box :P
hij kan tenslotte ook (zowel vooruit als achteruit) zelf de bank op, trap op, trap af en ziet prima diepte. dus hij kan er ook gewoon uit (bedje idem trouwens) maar <hier wilde ik iets zeggen wat ik dus mooi nevernooitniet hardop zeg ivm de fokwet!!!> :D
:-P
pi_107484031
Net yaro op het potje gezet met het verschonen van zijn luier. hij wist niet hoe snel hij er af moest. zodra zijn luier aan was, ging hij weer op het potje "plassen".
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:12:28 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107484320
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:47 schreef pessie het volgende:
Nog 1 klein dingetje, Free en Tara doen hele leuke dingen ook voor anderen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof ook niet dat iemand dat in twijfel trekt, maar als ik dit soort dingen lees:
quote:
En hij snapt niet zo goed dat in je eentje kinderen en huishouden doen makkelijker is als hij gewoon werkt.
Terwijl we net gelezen hebben dat ze het even flink zat is al die zorg, en dat dan blijkt dat ze er nog alleen voor opdraait terwijl hij gewoon thuis is, dan zakt mijn broek daar van af.

En ja, Freecell had al einde onderwerp geroepen, maar dan moet je er niet als vriendinnetje van 20 minuten later toch nog even wat overheen roepen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:30:46 #28
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_107485081
Ik heb persoonlijk liever een man die thuis wat doet en voor zijn kinderen zorgt dan gezellige avondjes voor vrienden organiseert, maar goed. En nu ik lees dat hij geen werk heeft, zakt mijn broek nog verder af. Hij is dus thuis de hele dag en doet nog niets alleen met de kinderen???? En ook niet in het huishouden? En FC kan ook niet zonder kinderen weg? Mijn god..

Maar wel gezellig flaneren in het bos en pronken met je gezellige gezinnetje....wel de lusten maar niet de lasten noem ik dat. Maar ja, jullie keuze denk ik dan maar.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:59:20 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107486087
Nou ja, je kunt wel de afspraak hebben dat de een voor de kinderen en het huishouden zorgt en de ander werkt, maar als die ander dan tijdelijk niet werkt dan wil dat volgens mij niet zeggen dat die niet-werkende dan maar thuis vakantie kan gaan zitten vieren zonder de zorgende te ontlasten.

Volgens mij zijn er twee kanten aan zo'n deal, en vereist de deal wel dat je allebei aan de voorwaarden voldoet.

Maar goed....

Ik ben wel benieuwd hoe dat zou gaan als hij over X tijd nog geen werk heeft en je in de bijstand terechtkomt, dan heb je allebei sollicitatieplicht, wat als het Freecell dan wel lukt om werk te vinden?
En dat is echt niet lullig bedoeld, maar ik vraag me werkelijk af hoe je met zo'n situatie om zou gaan.
Mag je dan full-time werken en daar omheen nog een keer het huishouden en een groot deel van de zorg voor de kinderen op je nemen, of zou hij dat dan allemaal doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107489673
:?
Wie zegt dat hij niks in het huishouden doet? ;)
En ik kan best weg. Ga morgen de hele dag klussen in het nieuwe huis van vrienden. Zonder kinderen. Lijkt me heerlijk ontspannen ;)
Het enige wat ik zei, was dat het geen optie was om als ik even TUUUT was van alles, onmiddellijk en stante pede de zorg aan hem over te doen.Dat werkt absoluut niet hier :)
Jullie hangen daar 'geen tv' ' boerka' en ' hij doet niks' aan op, ik niet.
Ik ben niet voor niks gek op die kerel.

En nu is het klaar, wie nu nog commentaar heeft,mag me PMmen, facebooken, bellen of sms-en :)

Ik dacht dat het hier over dreumesen ging :)
Die van mij slaapt inmiddels. Door mij op bed gebracht, terwijl mijn man de oudste naar bed bracht,zoals in 95% van de gevallen.
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:36:08 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107490175
De mijne ligt wel in bed maar is de boel nog aan het verbouwen totdat het allemaal naar zijn zin is, zo te zien
disclaimer: dit gaat over mijn dreumes, niet over mijn man ;)

En hij zegt sinds vandaag 'ah' (=ei). Jippie! *O*
Ow en ondanks het gespring op mijn buik, heeft de baby een breed hoofd dus die lijkt er vooralsnog niet onder te lijden ;)
pi_107490981
mijnessen liggen in bed te keten, dus ik vertrek maar eens naar mijn hobbykamer (da's pal naast de hunne) en zet er muziekje bij op. deus ofzo. daar kalmeren ze doorgaans wel vlotjes van (sttt! mama zit er! dan gaan ze naar de muziek luisteren en dan donderen ze vanzelf in slaap terwijl ik rustig pruts :P )
pi_107491198
Free :*

Ik zag nog heel toffe schoenen van de kleine van Keshet. Mooi hoor!

Hier een op de wc poepende dreumes. Ze heeft het nu 2 keer gedaan. Het begin is er in ieder geval. We vragen de hele dag door af en toe aan haar of ze moet poepen of plassen. Het plassen heeft ze alleen nog niet door en het poepen soms.
Verder gaat het hier gewoon zn gangetje as usual.
pi_107494533
Vervang wc door badkuip en mijn dreumes doet het ook. Alleen dan ongewenst. :')
pi_107494728
Vervang wc door vloer en poepen door plassen en je hebt de situatie als we Amy hier zonder luier laten lopen :+
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:09:14 #37
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_107495275
Whehe, heerlijke wezentjes, die dreumessen. :P

Ik heb de mijne vanavond in bed gelegd en er stilletjes bijgezegd dat ze er pas weer uit mag als ze een peuter is. :7
A grand adventure has begun.
pi_107495666
Haha arme E. Ze is toch pas ergens in de middag geboren? ;)

Is het nog gelukt met een truitje voor onder haar verjaardagsjurk?

[ Bericht 20% gewijzigd door Solagratia op 01-02-2012 21:25:47 ]
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:35:19 #39
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_107496698
Uh ja, maar ik hou maar gewoon aan dat ze na 8 uur een peuter is denk ik. Anders is 't ook zo sneu he. :D

Ja, ik heb wat dingetjes kunnen vinden! Het jurkje krijgt ze zaterdag pas aan, als we het echt vieren. Morgen wordt een kneuterdagje. We wilden naar de dierentuin maar dat gaat denk ik niet lukken. Ik vind het net te koud en ik heb buikgriep. Niet zo handig. ;)

Mag ik alvast een *O* voor de kleinste van Mignonne die vanaf morgen ook in dit topic thuishoort? *O*
A grand adventure has begun.
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:58:15 #40
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107497931
Ooh wat spannend Keshet! Morgen is ze dan echt 2 O+
En de jongste van mignonne alweer 1? :o
Wat gaat de tijd toch snel...

Harry plast prima op de wc. Hij geeft alleen niet zelf aan als hij moet.
Poepen op de wc is maar 1x gelukt. Als ik hem vraag om te poepen, doet hij overigens wel zijn best (ik voel hem drukken met zijn buikje en er komen scheetjes) maar misschien hoeft hij dan nog niet.
Op mijn goede dagen probeer ik hem dan op de momenten dat hij normaal in de luier poept op de wc te zetten, maar eerlijk gezegd ontbreekt het mij de laatste tijd aan goede dagen :{
pi_107498230
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Keshet het volgende:
Whehe, heerlijke wezentjes, die dreumessen. :P

Ik heb de mijne vanavond in bed gelegd en er stilletjes bijgezegd dat ze er pas weer uit mag als ze een peuter is. :7
O+ Emma morgen een peuter. Ik ben gewoon plaatsvervangend trots :')

Wat goed dat er al zo veel muppies hier bezig zijn met zindelijkheid! Hannah geeft het wel aan wanneer ze gepoept heeft (en moet dan meteen een schone luier *stampvoet). Op het KDV doet ze netjes een plasje op het potje net als de andere dreumesjes, maar thuis niet. Als ze haar potje pakt en we haar zonder luier erop zetten, dan doet ze geen plasje. Dat doet ze 2 minuten later ergens in een hoekje van de kamer :')
Ik ben er ook niet echt mee bezig hoor. Veel te druk met aankleden/voeden/verschonen/entertainen/schoonmaken/sussen :P
Ik ben trouwens wel langzaam de rompers aan het vervangen door onderbroekjes en hemdjes of shirtjes. Die meid groeit hard en ik krijg haar rompers nauwelijks meer dicht!
pi_107498325
Keshet, 8 uur is dan een goed compromis! Bedoel ze kan ook om 0:00 wakker worden, dan is ze ook stiekem al peuter. Oh 2 jaar al, kleine mupke O+ Qua lengte/gewicht verschild ze niet eens zoveel met Amy.

Mignonne's E, ook al 1 :o Tijd gaat zo snel, mijn leven vliegt gewoon aan me voorbij :+

Asy, wat balen dat het zo slecht gaat. Trek je het nog wel? Heb je genoeg hulp?
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:06:40 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107498418
Ach, Emma naar het peutertopic en de kleinste van Mignonne een dreumes....
Dat lijkt me wel een fair trade, maar wel jammer dat Emma naar het peutertopic gaat, kun je niet nog even blijven tot ze ook echt een peuter had moeten zijn O-)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:09:04 #44
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107498547
Sola, ik red het wel maar he-le-maal niks extra's is mogelijk.
's avonds kan ik niet meer lopen of zitten van de pijn.
Maar goed, nog even volhouden. Komt goed...
pi_107498607
Ik ga er niks over zeggen, maar denk wel aan jezelf freecell, ook aan de freecell over 10,20 en 30 jaar :*

Wat fijn dat het hoofdbonken gestopt is Sola!!

Keshet, gefeliciteerd met je mooie Emma! En Mignonne alvast welkom!

Sterkte Asy!
pi_107500433
Pff wat ontzettend vervelend Asy! Ik zie dat je nog 10 weken moet. Ik hoop dat ze een beetje voorbijgaan :*
pi_107500496
Weet niet of ik morgen tijd heb dus hier ook nu alvast de felicitaties voor Emma/Keshet en Mignonne/E.

En heerlijk al die verhalen over dreumessen!
pi_107504397
*ik.heb.nog.geen.dreumes* :(
*stampvoet*

ik ga mn baby knuffelen :+

Lieve Keshet en man, alvast van harte met jullie mooie dochter, er ligt hier een prachtige kaart klaar voor haar, maar ik ben zoals gewoonlijk weer eens te traag met versturen en ik heb je adres niet meer binnen handbereik :') doe es? :P ah toe? Fijne dag morgen :*

Wij houden ook een kneuterdagje, het cadeau staat klaar O+ en zondag vieren we t voor familie en vrienden.
:)
pi_107506161
Keshet, gefeleciteerd meis, met je mooie peuter! Emma, wat ben je al een grote stoere meid! Maak er een gezellige dag van en veel plezier zaterdag met het vieren!

Mignonne, jouw kleine ook alweer 1 :o Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag en zondag natuurlijk ook!

Asy :*
pi_107506695
Keshet, gefeliciteerd met je peuterdame *O*
Mignonne, welkom met je dreumes *O*
en een :* voor Asy!

[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 02-02-2012 09:55:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')