Da's ook een slimmequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien ook wel handig om aan te geven waar dit speelt. Ivm vervoer of mensen die in de buurt wonen en direct kunnen komen helpen.
Heeft ze wél verf nodigquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:42 schreef mashanti het volgende:
Hi ElisIreth hier weer
Ik heb mevr. opdracht gegeven om een lijstje te maken (zit nu krap in mijn tijd, moet zo Susanne halen)Over Verf begon ze al te jubelen!
Die heeft ze zeker nodig!!!
Lokatie is Utrecht overigens, die was ik vergeten.
Doe dat maar eens, want dat gaat een stuk beter werkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef mashanti het volgende:
ik ben even compleet overrompeld, maar ben ontzettend blij.
ik moet even nadenken wat ik echt nodig heb. en zal spoedig een lijstje maken en hier plaatsen.
Ik ben net uit Utrecht weg verhuisd maar ik heb misschien wel het eea wat over wat je goed kan gebruiken. Ik hou het ook even in de gaten en mocht ik je ergens blij mee kunnen maken dan komt dat wel goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:51 schreef Naamah het volgende:
Heb misschien binnenkort een tv over en lees sowieso even mee, misschien dat ik verder nog ergens bij kan helpen.
Misschien kan die wel met iemand van de bowlingmeet mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:11 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb hier een gaskookplaat staan (gewoon een losse voor op de oven of aanrecht), ik zou m op een dag in de trein kunnen laten 'staan' (met briefje to Utrecht Centraal) zodat iemand 'm vanuit de stoptrein naar Utrecht Centraal kan plukken?
Waarvandaan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:11 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb hier een gaskookplaat staan (gewoon een losse voor op de oven of aanrecht), ik zou m op een dag in de trein kunnen laten 'staan' (met briefje to Utrecht Centraal) zodat iemand 'm vanuit de stoptrein naar Utrecht Centraal kan plukken?
Waar heb jij het over? Vertrouw je dan nooit iets?quote:
Gewoon negeren, dan heb je er zelf ook het minste last vanquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:04 schreef JellieVrolijk het volgende:
Waar heb jij het over? Vertrouw je dan nooit iets?
Wij zijn afgelopen zomer verhuist vanuit een ziekmakend huis. Wij leven op het sociaal minimum en hebben ook geld gekregen vanuit een noodfonds voor vervangende huisraad. En zo nog honderden andere gezinnen/alleenstaanden met mij. Rot toch eens op met dat wantrouwen. Wij willen graag een maatschappij met mensen oke? En niet met nummers.
Moet dit nu echt hier?quote:
Ach ja, ik ben nu eenmaal een pitbull, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon negeren, dan heb je er zelf ook het minste last van
Het is een "Dit missen we lijstje!". Heeft er toevallig iemand een magnetron over die weg mag, dan is Maya er erg blij mee. Is er niemand met een magnetron, dan is het ook geen ramp. Net als de waterkoker. Er zal er maar net ergens 1 op zolder staan. En indien niet, dan doet ze het idd net als nu met een pannetje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:27 schreef monsterd. het volgende:
Waarom is een magnetron echt nodig? Daarnaast kun je water ook in een gewoon pannetje koken ipv met een waterkoker. Scheelt weer
En waar vandaan zouden die moeten komen? Misschien dat iemand ze mee kan nemen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb nog een tv-meubel en waterkoker, kan het alleen niet brengen
Als je het topic even doorneemt dan zie je wat er nodig is en dat het in Utrecht is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:58 schreef lobelletje het volgende:
Het lijkt mij dat iemand en ik denk Ireth dit topic even moet coordineren, mensen bieden dingenaan maar weten niet wat nog nodig is en of wat zij aanbieden nog nodig is en waar moet het naartoe.
Het tv meubel staat tot 13 februari in Almerequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
En waar vandaan zouden die moeten komen? Misschien dat iemand ze mee kan nemen.
Hoi, je stelt je aanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef lobelletje het volgende:
Ik vind de opmerking van Rucky nergens opslaan en gewoon intimiderend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |