abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107473331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Zou trouwens wel verdiend zijn als Utrecht zou degraderen. Een ploeg die in 34 wedstrijden maar 2 keer gemotiveerd kan zijn om te winnen heeft niets in de eredivisie te zoeken.
In dat geval zou ajax na dit seizoen in de topklasse mogen spelen
pi_107473495
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Zou trouwens wel verdiend zijn als Utrecht zou degraderen. Een ploeg die in 34 wedstrijden maar 2 keer gemotiveerd kan zijn om te winnen heeft niets in de eredivisie te zoeken.
Ajax maar 1 keer :')
pi_107474903
quote:
Als er maar niemand geblesseerd raakt :+
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_107475805
Vanaf zondag de kentering bij Ajax? Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Ajax nu eens eindelijks enigszins fatsoenlijk voetbal op de mat brengt.
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:15:27 #81
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_107475835
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vanaf zondag de kentering bij Ajax? Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Ajax nu eens eindelijks enigszins fatsoenlijk voetbal op de mat brengt.
Dat hopen er wel meer....maar ergens ben ik er bang voor...
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_107475955
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:15 schreef joers1 het volgende:

[..]

Dat hopen er wel meer....maar ergens ben ik er bang voor...
Ja, het is ook meer hoop dan te denken dat het écht zo zal zijn.
Wat ik niet echt begrijp is dat de voetballers van Ajax, die vrijwel elke dag met elkaar trainen en profvoetballers zijn, vaak nog geen bal over 10 meter naar elkaar kunnen spelen.
En het lijkt dat ze vaak hun best niet doen, afgezien van een paar voetballers.
Zet een willekeurige FOK!KER een week bij de trainingen van Ajax en wellicht dat die persoon dan wél een bal fatsoenlijk en strak kan inspelen.
Iets overdreven, maar toch. Waarop trainen de heren Ajacieden eigenlijk, wat krijgen ze voorgeschoteld? Ongelofelijk dat er vaak zulke simpele dingen misgaan.
Daar sta ik echt verbaasd van.
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:26:02 #83
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_107476121
quote:
Lekkere actie ook van Özbiliz hier, waarom speelt hij nooit zo in het eerste ;(
Snelle Egel
pi_107476238
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:26 schreef S0nic het volgende:

[..]

Idd geweldige actie. De reden dat hij zo nooit in het eerste voetbal is volgens mij omdat hij daar minder vrijheid heeft en iig dat hij meer taken ( zoals meer meeverdedigen ) heeft. Kan zijn dat ik mis zit hoor. In het eerste lijkt het alsof hij geen lantaarnpaal voorbijkomt. Tenminte, elke keer is het balletje breed en lijkt het alsof hij met veel angst in zijn lichaam speelt.
pi_107476250
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:26 schreef S0nic het volgende:

[..]

Omdat hij nog nooit een basisplek heeft gehad laat staan een reeks wedstrijden door zijn vele blessures?
pi_107476311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Omdat hij nog nooit een basisplek heeft gehad laat staan een reeks wedstrijden door zijn vele blessures?
Dat zou ook wel kunnen ja. Basisplek dan voor deze man en 90 minuten laten ballen met veel vrijheid.
pi_107476902
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:32 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Dat zou ook wel kunnen ja. Basisplek dan voor deze man en 90 minuten laten ballen met veel vrijheid.
Kan ook bijna niet anders overigens. Tenzij De Boer weer de voorkeur geeft aan Aissati op links of zo :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:50:51 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107476975
Ozbiliz is misschien ook niet de nieuwe messi, maar hij is een van de weinige, samen met Boerrigter, die wel een actie maakt ipv de bal maar weer terug te spelen naar de speler die de pass gaf. Er zit gewoon geen lef meer in het spel van Ajax, alles gaat via balletjes breed en naar achteren. Niemand passeert meer een tegenstander etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_107477331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ozbiliz is misschien ook niet de nieuwe messi, maar hij is een van de weinige, samen met Boerrigter, die wel een actie maakt ipv de bal maar weer terug te spelen naar de speler die de pass gaf. Er zit gewoon geen lef meer in het spel van Ajax, alles gaat via balletjes breed en naar achteren. Niemand passeert meer een tegenstander etc.
Ze passeren niet een tegenstander, ze passen naar de tegenstander. Zou het daar fout gaan? :o
stupidity has become as common as common sense was before
pi_107478581
quote:
Sulejmani: 'Niemand weet hoeveel pijn ik soms heb'

Miralem Sulejmani denkt vaak terug aan de laatste bal die hij schoot tijdens de warming-up voor Feyenoord-thuis. Het schoot in zijn lies en een slechte wedstrijd volgde. Er volgden meer mindere duels, want de rechtsbuiten had sindsdien altijd last van verschillende blessures, vertelt hij in Voetbal International.

Botsplinter

De klassieker in de Amsterdam Arena stond half oktober op het programma en sindsdien heeft de Serviër pijn aan zijn lies. En na een zware overtreding in het duel met Excelsior voelde zijn enkel ook niet prettig. Zijn ouders belden zelfs in paniek op omdat ze vreesden voor een beenbreuk. De winterstop werd benut om operatief een botsplinter bij zijn enkel te verwijderen.

"Sinds oktober heb ik me nooit meer honderd procent fit gevoeld. Ik heb dat lange tijd verzwegen, want ik wilde niet opgeven en voelde me goed genoeg om van waarde te kunnen zijn voor Ajax. Soms speelde ik met pijnstillers, dat moet dan maar," vertelt Sulejmani in de VI.

De knieblessure die hij in De Kuip opliep, staat hier nog los van, maar zijn lies- en enkelklachten waren van steeds grotere invloed op de wedstrijden die hij speelde. Thuis tegen ADO Den Haag begon het publiek te morren waarna Sulejmani geďrriteerd reageerde en prompt scoorde, maar uit tegen AZ kreeg hij niet eens meer een bal van de grond.

De Ajacied hoopt op iets meer begrip nu hij uitleg geeft. "Niemand weet hoeveel pijn ik soms heb. De supporters weten niet dat ik al maanden met die liesblessure rondloop en daarom dus tegen het eind van een wedstrijd soms terugval. Snelheid en explosiviteit zijn belangrijke wapens in mijn spel, die kon ik dan niet meer gebruiken. Ik verwijt de fans niet dat ze me uitfloten, zij kenden de situatie niet."
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:35:04 #91
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_107478611
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:34 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Tja..Had dat nou maar gewoon meteen gezegd. Erg dom ook dat hij ondaks de pijn gewoon heeft gespeeld
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_107478720
De technische staf valt dit toch eigenlijk te verwijten, niet zo zeer die blessures, ( technische staf ook wel verantwoordelijk voor, maar medische staf als eerste ) maar wel het opstellen van Miralem.
Natuurlijk, om uberhaupt nog wat te krijgen voor Sulejmani en met die 16 miljoen, moet hij regelmatig opgesteld worden maar toch niet als hij totaal niet fit is en pijn heeft.
Ozbiliz had meer de kans moeten krijgen, maar dat is achteraf gepraat. Maar ja, dat zei ik en sommige anderen al op het begin van het seizoen.
Wellicht gaat Ozbiliz nu ook meer de kans krijgen.
pi_107478897
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
De technische staf valt dit toch eigenlijk te verwijten, niet zo zeer die blessures, ( technische staf ook wel verantwoordelijk voor, maar medische staf als eerste ) maar wel het opstellen van Miralem.
Natuurlijk, om uberhaupt nog wat te krijgen voor Sulejmani en met die 16 miljoen, moet hij regelmatig opgesteld worden maar toch niet als hij totaal niet fit is en pijn heeft.
Ozbiliz had meer de kans moeten krijgen, maar dat is achteraf gepraat. Maar ja, dat zei ik en sommige anderen al op het begin van het seizoen.
Wellicht gaat Ozbiliz nu ook meer de kans krijgen.
Wie wil je verantwoordelijk stellen voor een speler die niet aangeeft geblesseerd te zijn? De speler kan ik me voorstellen, maar verder .... ?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_107478966
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:42 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Wie wil je verantwoordelijk stellen voor een speler die niet aangeeft geblesseerd te zijn? De speler kan ik me voorstellen, maar verder .... ?
Ja maar, dat Sulejmani met pijnstillers speelt en veel pijn heeft, had de technische staf toch ook moeten weten en daarop inspelen? ( door hem vaker te wisselen of op de bank te zetten en hem in laten vallen )
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:47:07 #95
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107479047
als hij zegt te kunnen spelen en er niemand is die beter is dan hij op 70%..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107479076
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:47 schreef Catch22- het volgende:
als hij zegt te kunnen spelen en er niemand is die beter is dan hij op 70%..
Als Ozbiliz het vertrouwen had gekregen dan betwijfel ik of hij minder zou zijn dan een Sulejmani op 70%.
pi_107479404
Sowieso vind ik het echt te raar voor woorden hoe Janssen en Sulejmani erbij lopen. Hoe kan zoiets bij een club als Ajax?
-
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:58:33 #98
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107479423
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:48 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Als Ozbiliz het vertrouwen had gekregen dan betwijfel ik of hij minder zou zijn dan een Sulejmani op 70%.
Die is pas net half fit en heeft een terugslag gehad
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:58:50 #99
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107479438
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:58 schreef Ritmo het volgende:
Sowieso vind ik het echt te raar voor woorden hoe Janssen en Sulejmani erbij lopen. Hoe kan zoiets bij een club als Ajax?
hoe bedoel je? Sulejmani is dit jaar fitter (en slanker) dan andere jaren.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Redactie Games woensdag 1 februari 2012 @ 15:00:41 #100
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_107479492
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:58 schreef Catch22- het volgende:

[..]

hoe bedoel je? Sulejmani is dit jaar fitter (en slanker) dan andere jaren.
Begin dit jaar ja. Kijk even naar de eerste pot van het jaar, Graafschap - Ajax. En dan naar vorig weekend bijv, verschil van zo'n 7/8 kilo ofzo....ben er geen expert in, maar je ziet het.
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')