Hebben ze misschien wel op de lijst gehad maar net zoals we ondertussen gewend zijn zullen ze ook hiermee wel achter het net vissen. Janmaat was transfervrij. Je weet toch dat ze liever miljoenen uitgeven voor een kat in de zak?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:20 schreef Ritmo het volgende:
Had wel verwacht dat jullie een poging gingen doen voor Janmaat. Is er helemaal geen interesse geweest vanuit Ajax?
Idd, waarschijnlijk hadden ze wel interesse gehad als ie nog een contract voor 2 jaar had.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:23 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Hebben ze misschien wel op de lijst gehad maar net zoals we ondertussen gewend zijn zullen ze ook hiermee wel achter het net vissen. Janmaat was transfervrij. Je weet toch dat ze liever miljoenen uitgeven voor een kat in de zak?
Ik geloof dat teambuilding best kan werken, maar niet op deze geforceerde manier.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ng__.html?sn=voetbal
Ik ben wel benieuwd wie er gewonnen heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ng__.html?sn=voetbal
Mja, alleen dat gezeur over dat Janssen het niet aankan vind ik onzin. Ik zie te vaak dat Janssen gewoon overgeslagen word door het team, met name door enoh, waardoor het lijkt alsof hij niet meedoet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:09 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)jffs-4-3-3-niet-aan/
Hmmwah, sowieso. Dan wordt die niet overgeslagen en dan probeert ie geforceerd een hoge bal over 40 meter in de loop van de buitenspelers te leggen. 9/10 keer mislukt. Als je alleen slechte passes geeft en balletjes breed ben je het tegenovergestelde van de ekte Theo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mja, alleen dat gezeur over dat Janssen het niet aankan vind ik onzin. Ik zie te vaak dat Janssen gewoon overgeslagen word door het team, met name door enoh, waardoor het lijkt alsof hij niet meedoet.
Niks is meer een zekerheidje :-( Ik zie de Demouge al Blind eruit rennen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:21 schreef dimmak het volgende:
Utrecht moet toch een makkie zijn jongens?
MAAR DAT KAN EN MAG NIET WANT DAN IS HET MIDDENVELD VEEL TE KLEIN!!!!!!11111111111111111111111111quote:Wil De Boer nog wat van het seizoen maken, dan doet hij er goed aan te kiezen voor een middenveld met meer voetballend vermogen, zodat Ajax tegenstanders weer zijn wil kan opleggen. Met IsmaÏl Aissati, Nicolas Lodeiro, Christian Eriksen, Thulani Serero en Vurnon Anita is er wat dat betreft genoeg kwaliteit beschikbaar. De vrijkomende posities in de voor- en achterhoede kunnen prima ingevuld worden door aanstormende talenten als Stefano Denswil, Viktor Fischer en Ricardo van Rhijn.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:21 schreef dimmak het volgende:
Laatste 4 wedstrijden tegen FC Utrecht, NUL punten. Ach, behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie!!! (wat cynisch) voor (op) de toekomst.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:21 schreef dimmak het volgende:
De wedstrijd tegen Utrecht komt overigens wel te vroeg voor de geblesseerden hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:21 schreef dimmak het volgende:
Ik zou me maar niet rijk rekenen vantevoren. Thuis moet veel mogelijk zijn, maar vergeet niet dat ook FC Utrecht alles zal geven omdat ze weer bloed ruiken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:47 schreef dimmak het volgende:
Utrecht is degradatie kandidaat inmiddels.En we spelen thuis, dus 3 punten moeten deze kant op. Anders gaan we zelf richting de Jupiler!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |