Wat een shitbende daar. Ten eerste is 1.000 dollar voor een kaartje al gigantisch duur voor de gemiddelde yank. Daarnaast is een groot deel daar om hun zakenpartners te 'plezieren'.. allemaal plaatsen die door 'echte' fans bezet zouden kunnen worden.quote:
BBC.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:26 schreef Zeepvloertje het volgende:
Kunnen we dit in Nederland op tv kijken? Heeft iemand hier wat meer informatie over? Ik heb het geprobeerd te googelen, maar het werd mij niet duidelijk.
Daarom sparen mensen ook een groot deel van hun leven ervoor want je moet ook denken aan de reis, hotel, uitgaves daar + je staat vaak op een wachtlijst.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat een shitbende daar. Ten eerste is 1.000 dollar voor een kaartje al gigantisch duur voor de gemiddelde yank. Daarnaast is een groot deel daar om hun zakenpartners te 'plezieren'.. allemaal plaatsen die door 'echte' fans bezet zouden kunnen worden.
BBC idd. BBC one om precies te zijn, zodat ook analoge Ziggo kijkers het kunnen zienquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:26 schreef Zeepvloertje het volgende:
Kunnen we dit in Nederland op tv kijken? Heeft iemand hier wat meer informatie over? Ik heb het geprobeerd te googelen, maar het werd mij niet duidelijk.
Bij American Football zie je vaak dat de middelste ring (of het gedeelte waar over het algemeen de duurdere plaatsen zijn) 10 minuten na de rust nog steeds bijna leeg zijn, die lui staan dan nog binnen met hun relaties. Bij voetbal gebeurt dit ook wel, maar in veel mindere mate.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:51 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Daarom sparen mensen ook een groot deel van hun leven ervoor want je moet ook denken aan de reis, hotel, uitgaves daar + je staat vaak op een wachtlijst.
Dat van die zakenpartners gebeurt hier net zo goed in het voetbal dus ik denk niet dat dat relevant is, heb je weleens gezien hoeveel Nederlands Elftal kaartjes er wel niet voor sponsoren enzo zijn?
Op Stubhub.com zijn er in ieder geval nog genoeg te krijgen
Kan dat niet in de TT? Die vraag zal hier nog vaak gesteld worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
BBC idd. BBC one om precies te zijn, zodat ook analoge Ziggo kijkers het kunnen zien
FF zoeken doen. Had ik nog niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef Guard het volgende:
Super Bowl XLV app is op mijn ipad keurig geupgrade naar XLVI
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:02 schreef zjroentje het volgende:
http://twitter.com/#!/MarkHerzlich/status/164089642717675520
Nicequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:02 schreef zjroentje het volgende:
De Gronk is er gewoon!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
NiceOther News: Gronk zijn enkel schijnt op te knappen. Zou zonde zijn als ie er zondag niet zou zijn.
Gronk SMASH puny giantsquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
NiceOther News: Gronk zijn enkel schijnt op te knappen. Zou zonde zijn als ie er zondag niet zou zijn.
eindbazendquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:02 schreef zjroentje het volgende:
Dubbele zenuwen, kaartjes, SB. Het wordt me teveelquote:
Da's veel geld wat je niet gaat winnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef PirE het volgende:
Ik ben enigzins biased a.s. zondag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb totaal geen idee hoe dit werkt. Heb jij zojuist 2500 dollar ingezet op een Giants win? If so, zou ik bijna hopen dat dat gebeurt..... bijna.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef PirE het volgende:
Ik ben enigzins biased a.s. zondag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neuh, 100 to win 2500EUR, maar ik heb maar 50 ingezet (oftewel mogelijk 1250EUR winst)quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:34 schreef rgras het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee hoe dit werkt. Heb jij zojuist 2500 dollar ingezet op een Giants win? If so, zou ik bijna hopen dat dat gebeurt..... bijna.
Wordt erg laat. Ik weet niet meer hoelaat ik weet terug in m'n hotel was vorig jaar, maar het was in ieder geval te laat om nog terug te vliegen. Je moet nog in een overvolle metro naar het vliegveld, minimaal een uur van tevoren inchecken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Vraag aan mensen die al erder naar Wembley geweest zijn, is het mogelijk om na de wedstrijd nog terug te vliegen of moet er een overnachting bij?
quote:We regret that the launch of general admission ticket sales for the NFL's International Series game between the St Louis Rams and New England Patriots at Wembley Stadium on Sunday October 28 has been further delayed.
We remain confident that the issues relating to this delay will be resolved in the very near future and will have a further update tomorrow (Friday) relating to the beginning of the sales process.
In the meantime we apologise for any inconvenience and thank you for your patience and continued support of the NFL.
Natuurlijk al in een veel eerder stadium gepakt, waarschijnlijk nog voor de play-offs voor misschien zelfs aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Terreros85 het volgende:
Bij unibet is het gewoon 2.5 voor winst van de Giants in regular time. Hoe kom jij aan odd van 25?
Tuurlijk. Niet eens gedacht. Met een pick voor de Giants zit je in de driver seat. Ik zet mijn geld ook op de Giants. 30-27 oid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Natuurlijk al in een veel eerder stadium gepakt, waarschijnlijk nog voor de play-offs voor misschien zelfs aan het begin van het seizoen.
De .eu site van firstrowsports is nog wel te bereiken. Volgens mij moet het geen probleem zijn om daar stream te pakken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:05 schreef YazooW het volgende:
Hoop dat ik straks wel een stream kan vinden waarmee ik ook de Amerikaanse commercials kan zien, de Amerikaanse overheid is namelijk weer, net zoals afgelopen jaar, druk bezig de verschillende streamsites offline te gooien. Het grote firstrowsports is al de sjaak.
Dat is altijd lastig volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:33 schreef Moonlighter het volgende:
Je zal maar een Jets fan zijn in deze dagen
Kijk eens op NFLUK.com, daar kan je allerlei informatie over spelregels, teams en geschiedenis vinden. Op een hele leuke en vooral moderne manier gebracht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:58 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik ga thuis op de bank kijken. BBC aan en gaan, net als elk jaar.
Ik snap niet alle spelregels maar vind het wel altijd leuk om te zien. Het liefste zou ik een keer een wedstrijd in een stadion willen zien maar ja.
Thnx ga ff kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:21 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb m'n inkopen ook al gedaan. Nachos met guacamolespul, Mountain Dew gehaald in de Leidsestraat in A'dam en een pizza in de oven.
[..]
Kijk eens op NFLUK.com, daar kan je allerlei informatie over spelregels, teams en geschiedenis vinden. Op een hele leuke en vooral moderne manier gebracht.
And here we go: zie OPquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:05 schreef rhijbeek het volgende:
Zoals ik het goed begrijp is hij dus morgen om 23.55 op BBC te zien?
Welk concert ga je heen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:41 schreef Guard het volgende:
Vroegah, tijdens mijn studententijd keken we altijd met het hele huis![]()
Dit jaar bestaat dus trouwens ook de kans dat ik de SB niet live zie, voor het eerst sinds meer dan 10 jaar. Maar als dat gebeurt betekent dat ik een goede (concert)avond heb gehad, is ook mooi
Checkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:21 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb m'n inkopen ook al gedaan. Nachos met guacamolespul,
Anderhalve literflessen Tsjechisch bier - Checkquote:Mountain Dew
Checkquote:en een pizza in de oven.![]()
Gewoon wegblijven op internet.. Vanalles kan het spoilen tegenwoordig, nu.nl, fok frontpage twitter, facebook etcetcquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ga het opnemen en maandag kijken, geen uitslagen in de OP pleaze
Injuryreport van Patriots even vertalen: questionable -> speelt zekerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:10 schreef Mata het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)le-with-ankle-injury
2 weken geleden, 5 minuten na zn blessure wist hij al dat ie zou spelen. Dude is built Ford toughquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe is het met Gronkowski? Kan ie meedoen?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:41 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat begint het Nederlandse tijd ?
Tuurlijk mag dat. Je mag het zelfs nu al vragenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:53 schreef Tchock het volgende:
Mag ik hier trouwens tijdens de big game iets vragen als ik iets niet snap of gaan jullie je daar aan ergeren?
Elke speler die een finale haalt wil altijd spelen. Ronaldo heeft zelfs een WK-finale gespeeld terwijl hij dezelfde middag een hartaanval kreegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:06 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
2 weken geleden, 5 minuten na zn blessure wist hij al dat ie zou spelen. Dude is built Ford tough
och sommigen van mijn maten vinden het leuk om af en toe een wedstrijd te kijken ( eentje is zelfs een keer meegeweest naar Londonquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:32 schreef Littlecreep het volgende:
Hier kijk ik zoals gewoonlijk lekker alleen. Geen vrienden die American Football leuk vinden. Eén vriend heeft ooit meegekeken, maar daarbij moest ik elke play weer spelregels uitleggen. Dat werd vermoeiend,
Ik heb het ook met veel geduld geprobeerdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:54 schreef Guard het volgende:
[..]
och sommigen van mijn maten vinden het leuk om af en toe een wedstrijd te kijken ( eentje is zelfs een keer meegeweest naar London). Als ze dat met mij doen ben ik vrij vaak lang bezig om eea uit te leggen, vind dat niet erg.
Kan me nog goed herinneren toen ik voor de eerste keer een SB keek, met een Amerikaan...
"oh shotgun" "wtf? Are you calling shotgun, game just started and you start talking about the drive back allready?...." "no no Shotgunformation on the field, let me explain"
Fuck! Mis ik ze weerquote:
Dat ga je daarna wel doen als de Giants winnenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:32 schreef PirE het volgende:
Heb niks bijzonders ingekocht voor de Superbowl.
Nou, ik heb in mijn leven geen enkele wedstrijd gezien afgezien van de laatste twee Super Bowls en de regels zijn me volledig ontslipt. Dus ik ga vandaag wel even lezen, maar als ik iets dan niet snap tijdens de game is het fijn als ik het aan iemand kan vragenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Je mag het zelfs nu al vragen
Owww, dat is wel erg basisniveau... dan zou ik me idd ff goed voorbereidenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, ik heb in mijn leven geen enkele wedstrijd gezien afgezien van de laatste twee Super Bowls en de regels zijn me volledig ontslipt. Dus ik ga vandaag wel even lezen, maar als ik iets dan niet snap tijdens de game is het fijn als ik het aan iemand kan vragen
Meesterlijkquote:
Only in Americaquote:Op zondag 5 februari 2012 12:23 schreef roelref het volgende:
http://www.nfl.com/superb(...)=HP11_headline_stack
Autsj! Dag voor de superbowl gecut worden... nou is het natuurlijk geen sterspeler, maar dat is toch wel extreem pijnlijk
Hij pakt het wel goed op, is in Europe soms wel andersquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:23 schreef roelref het volgende:
http://www.nfl.com/superb(...)=HP11_headline_stack
Autsj! Dag voor de superbowl gecut worden... nou is het natuurlijk geen sterspeler, maar dat is toch wel extreem pijnlijk
Dus toch als Teletubbiequote:a move that increases the likelihood Chad Ochocinco will be active against the New York Giants in Indianapolis.
In week 9 waren de eerste twee kwarten ook zonder score, kan zomaar weerquote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet werken tot 0.15
Dan vanaf Rotterdam CS snel de metro naar Schiedam pakken, maar als ik 9292 kijk ben ik afhankelijk van de nachtbus.
Dan ben ik pas om 1.30 in Schiedam, dan zal ik nog niet zoveel missen (toch?)
Denk het ook. Hoop het niet.quote:
Hoop het wel, denk het niet.quote:
Kies er hier één uit: http://www.reddit.com/r/n(...)t_streaming_domains/quote:Op zondag 5 februari 2012 18:29 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand waar ik straks goede streams kan vinden? Rojadirecta gewoon?
Ik heb alleen maar Nederland 1, 2 en 3quote:Op zondag 5 februari 2012 18:32 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Kies er hier één uit: http://www.reddit.com/r/n(...)t_streaming_domains/
Of kijk op de BBC
Gewoon BBC1, dat moet met een normaal kastje wel te ontvangen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar Nederland 1, 2 en 3
Maar bedankt iig! Moet goedkomen zo.
-edit-
Of is het ook op een zender die door Digitenne wordt doorgegeven? Dan kan ik misschien wel even zo'n kastje regelen. Is toch minder gedoe dan streams meestal.
Dat was echt epischquote:
Ik verwacht vannacht ook niet veelquote:
Huilen was het vorig jaar, met dit nummer heb ik het afgezet. Pijn deed het gewoon.quote:
Verdomd! Die zit er gewoon bij. Maar hebben ze daar dan niet van dat brakke Britse commentaar? Wil wel echt American natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:42 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Gewoon BBC1, dat moet met een normaal kastje wel te ontvangen zijn.
Ze hebben gewoon het Amerikaanse commentaar maar als er eigenlijk reclame zou zijn schakelen ze naar een studio.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Verdomd! Die zit er gewoon bij. Maar hebben ze daar dan niet van dat brakke Britse commentaar? Wil wel echt American natuurlijk.
Dit jaar weer. Werd volgens mij vorig topic ook al ergens gevraagd en heeft iemand het uitgezocht. Die analyses hebben mij goed geholpen in eerste jaren dat ik keek en is wat minder schreeuwerig dan Amerikaanse analysequote:Op zondag 5 februari 2012 19:39 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon het Amerikaanse commentaar maar als er eigenlijk reclame zou zijn schakelen ze naar een studio.
Dat was vorig jaar tenminste.
thanksquote:
Helaas geen Troy en Joe bij de Superbowl..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:40 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Dit jaar weer. Werd volgens mij vorig topic ook al ergens gevraagd en heeft iemand het uitgezocht. Die analyses hebben mij goed geholpen in eerste jaren dat ik keek en is wat minder schreeuwerig dan Amerikaanse analyse
Fergie ziet er toch goed uit? Wat is er dan mis mee?quote:
Dan vind je deze ook wel leuk. De SB press conference performance.quote:
Gelukkig en die reclame kan ik wel missen. Hoewel dat tijdens de Super Bowl ook wel weer z'n charme heeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:39 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon het Amerikaanse commentaar maar als er eigenlijk reclame zou zijn schakelen ze naar een studio.
Dat was vorig jaar tenminste.
CBS >>>> FOXquote:
Je hebt inderdaad 4 pogingen om 10 yards te overbruggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef Pro_Shifty het volgende:
Wat betekend telkens die 2th and 5th of 1th and goal of 4th and 12th etc. Telkens als de play begint staat dat er. Ik dacht dat het te maken had met de 4 pogingen die je had om 10 yard te overbruggen maar ik zie de logica er nog niet van in. Kan iemand mij dat uitleggen?
Verder. Als het om 23.55 uur begint, is dan de voorbeschouwing of kickoff?
In aan vulling op BobWquote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef Pro_Shifty het volgende:
Wat betekend telkens die 2th and 5th of 1th and goal of 4th and 12th etc. Telkens als de play begint staat dat er. Ik dacht dat het te maken had met de 4 pogingen die je had om 10 yard te overbruggen maar ik zie de logica er nog niet van in. Kan iemand mij dat uitleggen?
Verder. Als het om 23.55 uur begint, is dan de voorbeschouwing of kickoff?
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef kidkash19 het volgende:
Get Gronked!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx... Helemaal duidelijk!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad 4 pogingen om 10 yards te overbruggen.
Je begint dus altijd met 1st and 10, dat betekent 1e poging en nog 10 yards te gaan. Stel je gaat in die poging 3 yards vooruit, dan heb je nog 3 pogingen om 7 yards te overbruggen. De volgende poging heet dan dus 2nd and 7 (2e poging, 7 yards nodig).
Zo wordt dat dus steeds aangegeven behalve als je binnen 10 yards van de endzone bent (waar je een touchdown kan scoren). Als je dus nog 5 yards moet voor een touchdown en je bent bij je eerste poging noemen ze dat 1st and goal omdat als je 10 yards vooruit gaat, dan ben je al in de endzone.
Snap je het?
23:55 is trouwens voorbeschouwing, kick-off rond 00:30+
Ik hoop het!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef kidkash19 het volgende:
Get Gronked!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch geen goede combinatie met de spareribs?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:41 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Call me a pussy,
maar ik ben al toe aan mijn eerste pot koffie
Wat hij zegt. Bovendien zou ik het voor Eli leuk vinden als hij eindelijk uit de schaduw van zijn grote broer Peyton mag treden.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Scribent het volgende:
Ik ga voor de Giants, die hebben het voordeel van de Angstgegner. Heb niet echt een voorkeur, maar vind drie Super Bowls voor Brady wel genoeg eigenlijk.
Goed plan. Ik heb overdag een paar uur geslapen (korte nachtje slapen hier hierbij goed).quote:Op zondag 5 februari 2012 21:41 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Call me a pussy,
maar ik ben al toe aan mijn eerste pot koffie
Mwa burgers for me ..quote:Op zondag 5 februari 2012 21:41 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat is toch geen goede combinatie met de spareribs?
quote:Madonna fans are going to want to know why football is taking place before and after the Madonna concert today.
quote:
Zet een proxy op, en kijk naar de officiele NBC streamquote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand een goede Amerikaanse stream, met de echte commercials en zo? Ik heb alleen BBC, maar American football met brits commentaar is kut.
Streams op firstrowsports.euquote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand een goede Amerikaanse stream, met de echte commercials en zo? Ik heb alleen BBC, maar American football met brits commentaar is kut.
Net alsof ik weet hoe dat moetquote:Op zondag 5 februari 2012 22:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zet een proxy op, en kijk naar de officiele NBC stream
Hotspot Shield downloaden zou ook moeten werken.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof ik weet hoe dat moet
Thanks! Werkt uitstekend.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hotspot Shield downloaden zou ook moeten werken.
Precies mijn idee! En ik let vooral op de QB's, wss net als de meeste mensen....quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Littlecreep het volgende:
Ik ben volledig neutraal deze wedstrijd. Ik heb niet een uitgesproken haat aan Brady noch aan Eli. Kan genieten van Gronk, maar ook van Cruz. Het zal me worst wezen wie er wint vanavond, als het maar een mooie pot wordt.
Is dat niet langzaam?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb hem ook gedownload, werkt wel goed. Alleen de kwaliteit is niet denderend.quote:
Er is gewoon Amerikaans commentaar op de BBCquote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar niet het commentaar van NBC toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Streams op firstrowsports.eu
En daarnaast is er gewoon Amerikaans commentaar op BBC tijdens de game
Ja de streams van firstrow werken prima voor mij.quote:
Doet het goed, bedankt!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Oh ik kan dat ook. ff uitproberenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Doet het goed, bedankt!
Die NBC stream kwaliteit is tenminste goed genoeg om te streamen naar m'n tv.
Ja, maar je krijgt steeds die britten tussendoor die alles gaan bespreken, vorige bowl wel in ieder geval, rete vervelend dat.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Scribent het volgende:
[..]
Er is gewoon Amerikaans commentaar op de BBC
Ik viel door hun letterlijk in slaap.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt steeds die britten tussendoor die alles gaan bespreken, vorige bowl wel in ieder geval, rete vervelend dat.
Dat kan op bijna geen enkele stream, kut is datquote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil ook gewoon de commercials kunnen zien.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Een vraagje: wie beslist er nu uiteindelijke welke play gedaan wordt? De offensive coordinator of de QB zelf?
quote:Access Denied
You don't have permission to access "http://player.nbcsports.com/SNFPlayer.html?" on this server.
Reference #18.3ed47a5c.1328481194.70bfa95
als je 'm geinstalled hebt moet je eerst nog connecten, en dan op start drukken. Dan doet ie het pas.quote:
NHL en NBA nietquote:Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef Rickazio het volgende:
Amerikaanse sport echt slaaaapverwekkend.
Hangt ervanaf. De OC bepaalt vaak de play, maar bij de QB's en zeker de groten kunnen zelf veranderingen aanbrengen. Zeker als ze zien dat de defense op een bepaalde manier opgesteld staat. Of ze kunnen een time out callen als de defense te goed staat.quote:
Dat is waar ja, maar dan kun je gewoon gaan pissen of de chicken wings uit de oven halen enzo :-)quote:Op zondag 5 februari 2012 23:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt steeds die britten tussendoor die alles gaan bespreken, vorige bowl wel in ieder geval, rete vervelend dat.
Daar is zonder die gasten al meer dan genoeg tijd voor, dus ik ga voor de amerikanenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:44 schreef Scribent het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar dan kun je gewoon gaan pissen of de chicken wings uit de oven halen enzo :-)
Het is volgens mij of helemaal aan, of helemaal uitquote:Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb hotspot aan staan op internet explorer. Kan ik het uitzetten bij Chrome?
Is irritant
Nee het is een applicatie, heb ik ook al geprobeerd maar het is een VPN dus helaas niet. Maar het is wel alleen voor de computer waar het op geīnstalleerd staat.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb hotspot aan staan op internet explorer. Kan ik het uitzetten bij Chrome?
Is irritant
Thx. Interessant om steeds te kijken wie welke beslissing neemt. Dat bepaalt voor mij voor een groot deel de kwaliteit van de QBquote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hangt ervanaf. De OC bepaalt vaak de play, maar bij de QB's en zeker de groten kunnen zelf veranderingen aanbrengen. Zeker als ze zien dat de defense op een bepaalde manier opgesteld staat. Of ze kunnen een time out callen als de defense te goed staat.
Ben benieuwd naar de Howard Stern commercial, ben een grote fanquote:Op zondag 5 februari 2012 23:55 schreef mrstylo het volgende:
Nu zijn de B reclames. Straks komen de goeie eraan.
Welke deel van de show.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de Howard Stern commercial, ben een grote fan
nee heb ik nietquote:Op maandag 6 februari 2012 00:02 schreef Pro_Shifty het volgende:
Kijkt iemand naar BBC1 nu?
hebben jullie ook van die irritante ondertitels in beeld? of ligt dat aan mijn tv?
moet je ondertiteling uit zetten.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:02 schreef Pro_Shifty het volgende:
hebben jullie ook van die irritante ondertitels in beeld? of ligt dat aan mijn tv?
Van drie dagen terug?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:02 schreef Krekkelens het volgende:
Offtopic: Vandaag basketbal gekeken, Ook New York tegen Boston, erg spannend! Hopelijk de Super Bowl ook
Ik kijk liever de BBC, ze doen het best goed, plus geen reclamequote:Op maandag 6 februari 2012 00:03 schreef Abed het volgende:
Kijk liever de echte voorbeschouwing op de stream.
Die reclames zijn ook cult die ene nacht in het jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 00:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik kijk liever de BBC, ze doen het best goed, plus geen reclame
Philipsquote:Op maandag 6 februari 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
moet je ondertiteling uit zetten.
Welke merk heb je mss kan ik helpen.
Elke keer als ik je pic kijk moet ik altijd aan 'TroyandAbed in te morning' denkenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:05 schreef Abed het volgende:
[..]
Die reclames zijn ook cult die ene nacht in het jaar
Dat is toch alleen maar in de half time?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:05 schreef Abed het volgende:
[..]
Die reclames zijn ook cult die ene nacht in het jaar
Nee, maar die laten ze op de nbc stream sowieso niet zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar in de half time?
quote:
ik kijk op ESPN Americaquote:Op maandag 6 februari 2012 00:02 schreef Pro_Shifty het volgende:
Indianapolisquote:Op maandag 6 februari 2012 00:10 schreef Krekkelens het volgende:
Waar wordt de wedstrijd gespeeld trouwens?
Indianapolis.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:10 schreef Krekkelens het volgende:
Waar wordt de wedstrijd gespeeld trouwens?
http://www.firstrowsports(...)new-york-giants.htmlquote:Op zondag 5 februari 2012 18:32 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Kies er hier één uit: http://www.reddit.com/r/n(...)t_streaming_domains/
Of kijk op de BBC
Daar zal je veel van zien als je in het stadion zitquote:
Daar komt elke seconden reclame erover heen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
http://www.firstrowsports(...)new-york-giants.html
gelukt. ik ben noobquote:Op maandag 6 februari 2012 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Druk op de teken onder de wijzertje onder.
heb ik bij de comp niet echt hinderlijk last van gehadquote:Op maandag 6 februari 2012 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar komt elke seconden reclame erover heen.
Via het aanvullend paket wat je kan kopen bij je provider? of via internet?quote:
En dat hoeft niet. ESPN College Pass (streamdienst) loop gewoon gelijk met ESPNAmerica, terwijl Gamepass gewoon minuten achterlooptquote:Op maandag 6 februari 2012 00:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh wacht, nbc stream loopt natuurlijk flink achter
Nee man dat is mooi, gevoel voor show, altijd optimistisch.quote:
Belangrijk voor de 1e bets, national anthem over/underquote:
Inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef -Willempie- het volgende:
Met een beetje vaderlandsliefde is niks mis, maar dit
helaas wel jaquote:Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef Mylene het volgende:
Wanneer treedt Madonna op? Tijdens de rust ofzo?
Yup. Nog meer gekutquote:Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef Mylene het volgende:
Wanneer treedt Madonna op? Tijdens de rust ofzo?
Patriotistisch, maar inderdaad wel show en optimistischquote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Nee man dat is mooi, gevoel voor show, altijd optimistisch.
Wij kunnen alleen maar zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |