En links naar eerdere topics in deze reeks:quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef Fusionfreak het volgende:
Durf het eigenlijk niet te plaatsen, maar doe het toch maar eens. Heb sinds 1 jaar een schuld die bijna 9000 euro is opgelopen, waarvan 3 postorder bedrijven, H&M, CZ, ,creditcard en maximale roodstand.
Heb via maatrschappelijk werk budgetbeheer aangeboden gekregen, aar dan moet ik al mijn geld WAO uitkering uit handen gven en de kans is groot dat ik een deel van mijn inboedel vrijwillig moet afstaan, ze komen dan ook op huisbezoek. Dat zie ik tootaal niet zitten, wel dat ik met behoud van eigen uitkering een maandelijkse aflossing aan de kredietbank wil doen, mar de kredietbank eist dat ik dan onder beheer kom, dus al mijn geld en pas gaat naar de bewindvoerder, anders werken ze niet aan schuldsanering niet akkoord ga. Wil ook nog wel eens graag een CDtje kopen en mijn haarmedicijnen blijven gebruiken die niet worden vergoed. Dat is
mijn voorwaarde!
Ben al 3 keer bij de kreditbank geweest en ze hebben mijn verzoek 3 keer afgegezen met de rden dat ik eerst de shuld moet afbetalen, maar daar zocht ik juist hulp voor,
Nu komt dat www.Wehkamp.nl telkens 90 euro wilt hebvben, en als ikd at termijnbetdrah betaal zie ik dat de rente 94 euro is, dus die schuld loopt eigenlijk alleen maar op.
Hoe kan ik dit nu aanpakken? ik kom er zelf niet meer uit daar die schuld in feite maar niet afgelost wordt, ik klooi maar wat aan met deelbetalingen, zeg maar een soort zoethoudertje. Maar www.Wehkamp.nl heeft al aangegeven dat ze met die 90 euro niet meer akkoortd gaan, wat ze eerst wel deden, want het openstaande bedrag van 4400 euro is nog geen rooie cent van afgelost sinds juni van dit jaar.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:14 schreef Fusionfreak het volgende:
In juni as ga ik eindelijk de schulkdsanering is en kunnen de schuldeisers minstens 3 jaar wachten en tot ieders verbazing ga ik er financieel gezien ook nog eens op vooruit.
Heb net bericht gekregen dat ik de gemeente belastingen volledig heb kwijtgescholden, en 330 euro bijzondere bijstand en daar bovenop nog tegenmoet komening 150 euro voor internet krijg bijgeschreven.
Mijn vakantie geld wil ik dt jaar nog cashen, daarna krijg iki 50 euro leefgeld en mag ik elk haar de 340 euro van het UWN in september behouden.
In mei as ga ik voor een complete haarverlening van Great lengst.
Zeg met dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is. Zeg me dat het niet waar isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:14 schreef Fusionfreak het volgende:
In juni as ga ik eindelijk de schulkdsanering is en kunnen de schuldeisers minstens 3 jaar wachten en tot ieders verbazing ga ik er financieel gezien ook nog eens op vooruit.
Heb net bericht gekregen dat ik de gemeente belastingen volledig heb kwijtgescholden, en 330 euro bijzondere bijstand en daar bovenop nog tegenmoet komening 150 euro voor internet krijg bijgeschreven.
Mijn vakantie geld wil ik dt jaar nog cashen, daarna krijg iki 50 euro leefgeld en mag ik elk haar de 340 euro van het UWN in september behouden.
In mei as ga ik voor een complete haarverlening van Great lengst.
ja helaas, normaal zou je zeggen pics or it didnt happen... maar zelfs dat hoeft niet eens...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg met dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is. Zeg me dat het niet waar is
Je bent een grote troll heEn je lacht je helemaal de ziekte om ons
Ik lach met je mee
Liever niet zelfs, denk ik, eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:25 schreef alors het volgende:
ja helaas, normaal zou je zeggen pics or it didnt happen... maar zelfs dat hoeft niet eens...
En geld blijven uitgeven aan onzin en hopen dat de schulden 'gewoon' worden kwijt gescholden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef trovey het volgende:
Heel veel geld uitgeven, schulden maken en daar ook nog beter uitkomen...ik doe iets fout.
Ik zou geen oog dicht doen bij zulke schuldenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En geld blijven uitgeven aan onzin en hopen dat de schulden 'gewoon' worden kwijt gescholden.
Ja, we doen iets fout
TS is net Griekenland.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En geld blijven uitgeven aan onzin en hopen dat de schulden 'gewoon' worden kwijt gescholden.
Ja, we doen iets fout
Waarom is mijn post verwijderd?quote:
Joh, ik heb niets verwijderd. Dus doe eens rustig aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom is mijn post verwijderd?
Ik zei gewoon precies waar het op stond. Dat was gewoon de waarheid. FF is een luie profiteur en niets meer of minder.
Deze?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom is mijn post verwijderd?
Ik zei gewoon precies waar het op stond. Dat was gewoon de waarheid. FF is een luie profiteur en niets meer of minder.
die staat in het andere topic nr 4quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:26 schreef vosss het volgende:
Achterlijke luie zak hooi. Vuile profiteur
jahquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
Was dat niet die idioot met die zelfgemaakte 'kleren' in opvallende kleuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |