Ik maak geen flikker mee, ik ben totaal niet impulsief, ik stel geen doelen - nooit gesteld overigens - Ik heb geen doelen. Ik heb niet echt passies.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom precies dan? Doe je te weinig? Sociaal? Werk? Studie?
Koken en internetten at the same time.. dat doe ik niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kook nu voor het eerst in een maand geloof ik. Kudo's voor mij.
Die evolueer je. Door sociale contacten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:00 schreef heloef het volgende:
Dan rest de grote vraag, hoe je aan die leefstijl komt natuurlijk.
zeker niet als je iets interessants net aant lezen bentquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:02 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Koken en internetten at the same time.. dat doe ik niet meer.
Niet aan te raden
Bij mij was het altijd andersom.. ik had altijd heel veel doelen in het leven, enorme todo lijstjes voor mij liggen met alles wat ik wou leren en uitvoeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik maak geen flikker mee, ik ben totaal niet impulsief, ik stel geen doelen - nooit gesteld overigens - Ik heb geen doelen. Ik heb niet echt passies.
Neu wil niet per se onaardig zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik maak geen flikker mee, ik ben totaal niet impulsief, ik stel geen doelen - nooit gesteld overigens - Ik heb geen doelen. Ik heb niet echt passies.
En newb - dat was geen onaardige post - Dus als je onaardig wilt doen moet je beter je best doen
Hoe ervaarde je de meet en naar Amsterdam gaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En newb - dat was geen onaardige post - Dus als je onaardig wilt doen moet je beter je best doen
Is wel eens fout gegaan, maar ben te hyper om nu 1 ding te doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:02 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Koken en internetten at the same time.. dat doe ik niet meer.
Niet aan te raden
Dat komt niet uit mezelf, en het maakt geen indruk op me.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neu wil niet per se onaardig zijn.
Maar kerel, impulsief dat kun je gewoon leren. Begin eens met op alles wat mensen zeggen 'ja' te zeggen. (ofja, zolang je jezelf niet kapot maakt)
Maar daar moet je wel wat voor doen.quote:
Ja wel gezellig, leuke mensen. Ik kan er alleen niet van leven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ervaarde je de meet en naar Amsterdam gaan?
Zoals die film. Yes Man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neu wil niet per se onaardig zijn.
Maar kerel, impulsief dat kun je gewoon leren. Begin eens met op alles wat mensen zeggen 'ja' te zeggen. (ofja, zolang je jezelf niet kapot maakt)
Ik snap je post niet. Maar wat ik bedoel is dat je 'ja' moet zeggen, en geen nee. Dus bijvoorbeeld gaat er iemand naar een feest en die vraagt of je meegaat, dan geen excuses als 'ja ik heb geen tijd/geld' maar gewoon 'ja is goed' zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat komt niet uit mezelf, en het maakt geen indruk op me.
Om één of andere reden ben ik het daar wel mee eensquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
30, dan wordt het toch wel schrijnend.
Als je zulke dingen leuk vindt, moet je zorgen dat deze vaker gebeuren. Ik vind zo'n meet ook geweldig, evenals mijn vrienden weer eens zien. Maar ik heb gewoon weinig tijd met 2 banen, een stageverslag dat af moet en een nieuwe studie. Ik stel me dan tevreden met wat ik mee kan pikken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja wel gezellig, leuke mensen. Ik kan er alleen niet van leven.
Ok ik leg mezelf even uit:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik snap je post niet. Maar wat ik bedoel is dat je 'ja' moet zeggen, en geen nee. Dus bijvoorbeeld gaat er iemand naar een feest en die vraagt of je meegaat, dan geen excuses als 'ja ik heb geen tijd/geld' maar gewoon 'ja is goed' zeggen.
Je hebt nog tijd:Dquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Om één of andere reden ben ik het daar wel mee eens
Goedenavond, trouwens
Ik zeg met nadruk dat ik er niet van kan leven - ik haal er geen geluk uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je zulke dingen leuk vindt, moet je zorgen dat deze vaker gebeuren. Ik vind zo'n meet ook geweldig, evenals mijn vrienden weer eens zien. Maar ik heb gewoon weinig tijd met 2 banen, een stageverslag dat af moet en een nieuwe studie. Ik stel me dan tevreden met wat ik mee kan pikken.
Waar zou je dan wel gelukkig van worden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
Verder maken die uitjes geen ''indruk'' op me, ik ga me er wellicht op korte duur fijner van voelen maar ik zit dan nog steeds met mezelf in de knoop.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok ik leg mezelf even uit:
Dat is niet een impuls die veroorzaakt is door mij als persoon, het is geen passie die IK wou uitvoeren, het komt van een extern persoon die mij er graag bij wilt hebben.
Dat is wezenlijk anders.
Verder maken die uitjes geen ''indruk'' op me, ik ga me er wellicht op korte duur fijner van voelen maar ik zit dan nog steeds met mezelf in de knoop.
Nee ik maak geen excuses, ik zeg vaak genoeg ''ja''quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]wat een excuses ook
![]()
Zie je zelf niet dat je nu excuses aan het maken bent?
Tijd zat dusquote:
Om een vrouw ongelukkig te maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijd zat dusje hebt maar 5 minuten nodig
Lullig voor 'm dat je ondertussen aan het FOK!ken bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:13 schreef arachide. het volgende:
Haha, ik sta met mijn basisschoolcrush te praten
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:13 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Om een vrouw ongelukkig te maken?
Of 15 seconden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar zie maar eens op het punt te komen dat die vijf minuten ingaan. Dat vergt wat meer tijd, kennelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat stukje wel inderdaad maar ik tel ook de kleren uittrekken en aantrekken erbij opquote:
Ja dat wel. Al iemand op het oog?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar zie maar eens op het punt te komen dat die vijf minuten ingaan. Dat vergt wat meer tijd, kennelijk.
gemiddeld 30 jaar :pquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar zie maar eens op het punt te komen dat die vijf minuten ingaan. Dat vergt wat meer tijd, kennelijk.
Geloof me, ik herken een excuus als ik er een zie. En je probleem oplossen kan wel door meer 'ja' te zeggen, je wilt dit echter niet weten omdat je te laf bent om het op te lossen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik maak geen excuses, ik zeg vaak genoeg ''ja''
Je erkent niet dat mijn probleem bij mezelf ligt en niet zozeer bij het afkappen van mogelijkheden gecreëerd door anderen.
je hebt ook die ontknaapservices. En als je je foto in je fobo doet wordt je misschien gehosseld :pquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet.
[..]
Bij mij wel, ja
Zo een zonder shirt, kijk maar bij mij, dat werkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je hebt ook die ontknaapservices. En als je je foto in je fobo doet wordt je misschien gehosseld :p
Ontknaapservices?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je hebt ook die ontknaapservices. En als je je foto in je fobo doet wordt je misschien gehosseld :p
Een hoer, maar eentje die de tijd voor je neemt, je op je gemak stelt zodat je wat meer op je gemak bent enzovoort.quote:
Ja dat bestaatquote:
Whut?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Een hoer, maar eentje die de tijd voor je neemt, je op je gemak stelt zodat je wat meer op je gemak bent enzovoort.
Net zoals een normaal meisje over het algemeen met je zou omgaan als je maagd was.
Iets voor jou?quote:
Maar heb je wel een ervaring en een herinnering voor de rest van je levenquote:
Wat nee?quote:
Forever alone blijven is ook wel tof.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar heb je wel een ervaring en een herinnering voor de rest van je leven
Maar dan hebben we het ook over iemand..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grey betaalde 800 om te zoenen.
Als jij nou iemand kende die je dan naar mijn fobo zou verwijzen, dan heel misschien, want ik verwacht echt geen stormloop, al is het nog zo'n goede fotoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nope, nooit, ik zou mezelf wel moeten dwingen gok ik ja... Maar daar leg ik dan barrieres op... - logisch ook, anders had ik het wel gedaan -quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:29 schreef ValHallen het volgende:
Ik begrijp Kingtoppie wel.
Heb je al eens overwogen om gewoon bij random hobby's wat proeflessen te volgen? Misschien ben je iemand die van nature geen passie heeft maar er wel één kan ontwikkelen.
Klinkt als een pareltje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:31 schreef LostInSpace het volgende:
Fuck al die mensen die honger lijden in Afrika enzo, we richten gewoon een fok! noodfonds op voor social outcasts (ik heb een nieuw woord geleerd, dank u kaneel) die nog willen neuken![]()
Morgen naar de kamer van koophandel lol.
"Wat is het doel van de onderneming / stichting?"
Heb jij op een rijtje wat je leuk vindt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:30 schreef ValHallen het volgende:
Bovendien zijn dingen die je erg leuk vind ook prima gespreksstof tijdens het uitgaan. Doorgaans dan.
Het klinkt misschien vreemd, maar misschien is het wel iets voor je om een vreemde wat proeflessen uit te laten kiezen. Zo kom je automatisch buiten je eigen hokje, en doe je bovendien nieuwe ervaringen op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, nooit, ik zou mezelf wel moeten dwingen gok ik ja... Maar daar leg ik dan barrieres op... - logisch ook, anders had ik het wel gedaan -
Dat is eng, dan ben ik afhankelijk van iemand anders, straks heeft dat persoon allemaal nare bedoelingen met me en laat hij/zij me salsa dansen met vrouwen van 45.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het klinkt misschien vreemd, maar misschien is het wel iets voor je om een vreemde wat proeflessen uit te laten kiezen. Zo kom je automatisch buiten je eigen hokje, en doe je bovendien nieuwe ervaringen op.
Goed idee LIS. Ik stort wel een tientje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:31 schreef LostInSpace het volgende:
Fuck al die mensen die honger lijden in Afrika enzo, we richten gewoon een fok! noodfonds op voor social outcasts (ik heb een nieuw woord geleerd, dank u kaneel) die nog willen neuken![]()
Morgen naar de kamer van koophandel lol.
"Wat is het doel van de onderneming / stichting?"
Film, muziek, boeken/literatuur, voetbal, geschiedenis en een snufje politiek. Het is wel allemaal vrij breed en bekend, dat wel, maar ik heb een afwijkende smaak qua muziek en films dus dat levert weleens toffe gesprekken op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij op een rijtje wat je leuk vindt?
Iemand die je vertrouwt bedoel ik ook. Iemand die een klein beetje in kan schatten wat je leuk gaat vinden en wat een absolute no-go is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is eng, dan ben ik afhankelijk van iemand anders, straks heeft dat persoon allemaal nare bedoelingen met me en laat hij/zij me salsa dansen met vrouwen van 45.
- barriere gespot -
Geen barriere, excuus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is eng, dan ben ik afhankelijk van iemand anders, straks heeft dat persoon allemaal nare bedoelingen met me en laat hij/zij me salsa dansen met vrouwen van 45.
- barriere gespot -
De gesprekken van mij die over muziek gaan eindigen vaak in een hoop onbegrip en haat van de anderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Film, muziek, boeken/literatuur, voetbal, geschiedenis en een snufje politiek. Het is wel allemaal vrij breed en bekend, dat wel, maar ik heb een afwijkende smaak qua muziek en films dus dat levert weleens toffe gesprekken op.
En dan maken we een website en een folder.. met allemaal zielig kijkende nerds. Teksten eronder "het is misschien maar 5 euro voor u, maar van onbeschrijfelijke waarde voor deze jongen".quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En dan maken we een website en een folder.. met allemaal zielig kijkende nerds. Teksten eronder "het is misschien maar 5 euro voor u, maar van onbeschrijfelijke waarde voor deze jongen".
Wij accepteren ideal, visa, mastercard, etc, etc.
SMS ONTKNAAP NAAR 7474 voor een betere, sociale wereld!
(1 euro 50 p.o.b.)
10% van onze inkomsten worden geinvesteerd in betere werkomstandigheden voor prostituees.
Doneer nu!
Ik ben zo iemand die Justin Bieber altijd verdedigt in discussies.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
De gesprekken van mij die over muziek gaan eindigen vaak in een hoop onbegrip en haat van de ander
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Film, muziek, boeken/literatuur, voetbal, geschiedenis en een snufje politiek. Het is wel allemaal vrij breed en bekend, dat wel, maar ik heb een afwijkende smaak qua muziek en films dus dat levert weleens toffe gesprekken op.
Dat zijn echt de beste gespreksonderwerpen die je maar kan wensen (vooral die eerste 2), en je kunt er ook in hobby'en. Internetradiostations genoeg waar je kunt draaien, desnoods richt je er zelf 1 op. Koop een camera en ga filmpjes maken, pluis sites af naar films in genres die je leuk vind en hou speciale filmavonden voor bekenden en/of onbekenden etc. etc.quote:
Tja dat is een excuus inderdaad. Dat ik er zelf niet opkom en de drang niet heb is een barrierequote:
Genoeg, maar ik ga even etenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:44 schreef arachide. het volgende:
Kingtoppie, kan ik je ergens mee helpen?
JBquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die Justin Bieber altijd verdedigt in discussies.
maar wat is echte schoonheid?quote:
Oh die klote Dove spotjes.quote:
Ik ben een van de mensen die blij zou moeten zijn met die spotjes, maar ik kan er gewoon niet in geloven. De wereld is gefixeerd op uiterlijk, too bad for me.quote:
Zo reageerde ik toen ik FIFA 2003 kreeg.quote:
Pessimistenbrofistquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben een van de mensen die blij zou moeten zijn met die spotjes, maar ik kan er gewoon niet in geloven. De wereld is gefixeerd op uiterlijk, too bad for me.
Echt zoveel mensen herkennen in het filmpje iets van hun jongere ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo reageerde ik toen ik FIFA 2003 kreeg.
Wie denkt dat ik maar een beetje overdrijf, nee ik heb 10 minuten lopen schreeuwen zelfs de buren kwamen aankloppen.
Soms maak ik me wel een beetje zorgen om je.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo reageerde ik toen ik FIFA 2003 kreeg.
Wie denkt dat ik maar een beetje overdrijf, nee ik heb 10 minuten lopen schreeuwen zelfs de buren kwamen aankloppen.
Ik heb een filmpje voor jou!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms maak ik me wel een beetje zorgen om je.
Wat een wazige film is dat.quote:
Zo erg is het nou ook weer nietquote:
Fuckyeaquote:Het allemansrecht houdt het volgende in:
1. Je mag overal een paar dagen met een tent kamperen. Als het land van iemand anders is dan moet je natuurlijk wel de eigenaar vragen.
2. Je mag over ieders land lopen zolang je de eigenaar maar niet hindert.
3. Als het niet specifiek verboden is mag je overal waar het geen kwaad kan een kampvuurtje maken. Op kale rotsen mag je geen vuurtje maken omdat de stenen dan kunnen barsten.
4. Je mag voor eigen gebruik paddestoelen en bessen plukken.
Dan maar op een abnormale camping.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer nietIk kan alleen geen normale hongaarse campings vinden.
Gelukkig vond ik wel dit:
Het allemansrecht in Scandinavië
In Zweden, Noorwegen en Finland geldt het zogenaamde allemansrecht. Dit is niet zozeer een wet maar meer een eeuwenoud recht waarmee je maximaal van de prachtige natuur kunt genieten.
[..]
Fuckyea
Ga jij 20 euro per nacht betalen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan maar op een abnormale camping.
Ben net thuis en tis koudquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goh, hey, doe je schoenen aan en ga een cola halen!
Tevens: Hallo
Oh.quote:
Ik weet niet of dat duur is voor kamperenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga jij 20 euro per nacht betalen?
2 minuutjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koude cola is ook beterHoever woon je van de super dan luiwammes?
muts op muts, handschoenen aan.. en gaan me die banaanquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Wim hof is teleurgesteld
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef clevy het volgende:
[..]
muts op muts, handschoenen aan.. en gaan me die banaan
Wimquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Wim hof is teleurgesteld
[ afbeelding ]
Ik dus ook niet, het was trouwens 20 per nacht voor 2 personen, dus het is nog wel te overzien, maar voor gewoon een plek hebben om je tent op te slaan, vind ik het veel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat duur is voor kamperen
Goeie prijs.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, het was trouwens 20 per nacht voor 2 personen, dus het is nog wel te overzien, maar voor gewoon een plek hebben om je tent op te slaan, vind ik het veel.
Hongarije, hoogzomer. Temperatuur overdag komt dan niet onder de 30 graden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je dat niet veel te koud dan?
hadden je gasten de deur open laten staan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, begin eindelijk weer een beetje warm te worden
Nu wel. In de zomer niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je dat niet veel te koud dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, maar heb het de hele dag koud gehad in de winkel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:28 schreef clevy het volgende:
[..]
hadden je gasten de deur open laten staan?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Plaatjesdump part deux:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Plaatjesdump part deux:goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Daar hoor ik toch de klemtoon op de èr liggen.quote:
Dat komt omdat het een domme brabo isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar hoor ik toch de klemtoon op de èr liggen.
Ow, oei, dan begeef ik me natuurlijk helemáál op glad ijs.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een domme brabo is
dom?!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een domme brabo is
Beter luister je gewoon naar mijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow, oei, dan begeef ik me natuurlijk helemáál op glad ijs.
quote:
Begin maar met zingen dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter luister je gewoon naar mij
[..]
Plaatjesdump part deux:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
AIDSquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef twi het volgende:
murdera, het is geen AIDS, ik ben ook verkouden. Dus ik weet wie ik de schuld moet geven.
quote:
Dikke baas die man wel.quote:
Deel je onlangs opgedane ervaringen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
Soms trek ik domme mensen echt bijzonder slecht.
Mooi liedje. Maar ik mis de vibe een beetje.quote:
Nee ik wilde gewoon even een loze opmerking plaatsen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deel je onlangs opgedane ervaringen!
Doe maar joh, wordt 't wat minder saai.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik wilde gewoon even een loze opmerking plaatsen.
Als ik dat hier deel word ik afgebrand.
Nee hoor vertelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je maakt het zo wel erg aantrekkelijk om te horen..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach doe eens een pogingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik niet hoor!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach doe eens een poging
We hebben allemaal een hekel aan domme mensen
Nee domme mensen op het internet kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef dawg het volgende:
als je je stoort aan domme mensen zul je je wel enorm ergeren wanneer je op internet zit lijkt me.
Zie je wel? Alle vrouwen een burka!!!1quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hahaa die reacties.
Ok vooruit
Een meisje wat ik vaag ken is aangerand en ik hoor net iemand zeggen dat "ze het er wel zelf naar gemaakt moet hebben want ze kleedt zich altijd best sletterig."
Dus nu wil ik ff nekken breken enzo
Ojee, 't is er zo enequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hahaa die reacties.
Ok vooruit
Een meisje wat ik vaag ken is aangerand en ik hoor net iemand zeggen dat "ze het er wel zelf naar gemaakt moet hebben want ze kleedt zich altijd best sletterig."
Ga je gang. En je dacht dat je daarom afgebrand zou worden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hahaa die reacties.
Ok vooruit
Ja want "iewl feminisme!!!11" Maar gelukkig zijn de droeftoeters van dit topic er niet vanavondquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je gang. En je dacht dat je daarom afgebrand zou worden?
maar de rest van de mensen op internet wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee domme mensen op het internet kan ik niet serieus nemen
Ja makkelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef dawg het volgende:
[..]
maar de rest van de mensen op internet wel?ok dan.
Ohja, ieuw feminisme. Sorry, ik viel even uit m'n rol.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Sinosappel het volgende:
Ja want "iewl feminisme!!!11" Maar gelukkig zijn de droeftoeters van dit topic er niet vanavond
dat zijn inderdaad domme figuren die geen idee hebben wat ze eigenlijk zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja want "iewl feminisme!!!11" Maar gelukkig zijn de droeftoeters van dit topic er niet vanavond
Sja gewelddadig gedrag van mannen kun je niet afhankelijk maken van de zedigheid van (de kleding van) vrouwen. Ook vrouwen in burka's worden verkrachtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
Nja iemand die zich sletterig kleed zal wel kicken op de aandacht, maar 't is aan een ander om de grenzen te kennen natuurlijk. Kansloos volk
Als het met een beetje integriteit wordt gebracht kan ik mensen hier wel serieus nemen hoorquote:
Gewelddadig.. Hij deed het vast met liefdequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sja gewelddadig gedrag van mannen kun je niet afhankelijk maken van de zedigheid van (de kleding van) vrouwen. Ook vrouwen in burka's worden verkracht
Dan is dat geoorloofdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hahaa die reacties.
Ok vooruit
Ja want verkrachting is een daad uit liefde inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewelddadig.. Hij deed het vast met liefde
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja want verkrachting is een daad uit liefde inderdaad
Het was een complimentje dat ze er leuk uit zag.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een complimentje dat ze er leuk uit zag.Dus iemand die lelijke vrouwen verkracht doet dat eigenlijk om ze een beetje zelfvertrouwen te geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, alleen is het soms lastig te beoordelen via een scherm.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als het met een beetje integriteit wordt gebracht kan ik mensen hier wel serieus nemen hoor
Zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er is tenminste iemand die je wil verkrachten, het is de gedachte die telt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dus iemand die lelijke vrouwen verkracht doet dat eigenlijk om ze een beetje zelfvertrouwen te geven?
Weet ik nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
Oh en dit is serieus als je verkracht wordt kan er maar beter van proberen te genieten en zo min mogelijk tegenspartelen dan is het zo voorbij
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben nooit verkracht, ben ik lelijk?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is tenminste iemand die je wil verkrachten, het is de gedachte die telt.
Sorry schat, ik zal het de volgende keer uit liefde doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben nooit verkracht, ben ik lelijk?
Ik wil je wel een complimentje geven, wat is je adres?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
Oh en dit is serieus als je verkracht wordt kan er maar beter van proberen te genieten en zo min mogelijk tegenspartelen dan is het zo voorbij
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik val weer geheel uit mijn rol, maar:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
Hmm, weet niet wat je anders wilt doen, vooral als het in het begin vechten niet lukt... Die mensen kicken ook op tegenspartelen dacht ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik val weer geheel uit mijn rol, maar:
Wat is deze?
Zo ging het tussen ons ook. Dat soort dingen hebben tijd nodig.quote:
wat be je toch heerlijk fout soms. Vrouw naar mijn hartquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil je wel een complimentje geven, wat is je adres?
Ik mocht jou altijd al hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ging het tussen ons ook. Dat soort dingen hebben tijd nodig.
Ik zal heel zachtjes doen, in je slaap, binnen 15 seconden ben ik weer weg.quote:
Wat flirt je met me?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat be je toch heerlijk fout soms. Vrouw naar mijn hart
Dat dus. Verkrachting draait niet om seks maar om machtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hmm, weet niet wat je anders wilt doen, vooral als het in het begin vechten niet lukt... Die mensen kicken ook op tegenspartelen dacht ik.
Maar ik jou niet.quote:
Tjah geloof je et zelf?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dus. Verkrachting draait niet om seks maar om macht
yepquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:49 schreef Newbie114 het volgende:
zit iedereen weer in de avnzmg tinychat?
Hmmm nee. Heloef speelt altijd hard to getquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:49 schreef stefanhaan het volgende:
flirt niet iedereen hier met jou sinos?
Er staat "er van genieten". Ik quote het nog maar eens eventjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef Newbie114 het volgende:
Hmm, weet niet wat je anders wilt doen, vooral als het in het begin vechten niet lukt... Die mensen kicken ook op tegenspartelen dacht ik.
quote:als je verkracht wordt kan er maar beter van proberen te genieten
Moet 'ie nog in slow-motion?quote:als je verkracht wordt kan er maar beter van proberen te genieten
quote:
Ja wat dacht jij dan waar verkrachting om draaide?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Er staat "er van genieten". Ik quote het nog maar eens eventjes.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Moet 'ie nog in slow-motion?
Je hebt haar van haar fiets afgetrapt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef!
Ik zag van de week een knap meisje met een pluk groen haar fietsen. Ik heb haar laten lopen voor jou.
Haat en macht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan waar verkrachting om draaide?
Dit is trouwens het sport-equivalent:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef twi het volgende:
Er staat "er van genieten". Ik quote het nog maar eens eventjes.
Moet 'ie nog in slow-motion?
Ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt haar van haar fiets afgetrapt?
lijkt me juist wel macht. De volledige controle over een vrouw waar je wanneer en wat dan ook mee kan doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haat en macht.
Maar ik vraag me altijd af waar verkrachting van vaders die hun kinderen verkrachten om draait. Geen haat of macht, lijkt me.
Macht en een stuk lustquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haat en macht.
Maar ik vraag me altijd af waar verkrachting van vaders die hun kinderen verkrachten om draait. Geen haat of macht, lijkt me.
Ik zou het echt bij iedereen geloven.. behalve bij jouquote:
Neh.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]als je dit al flirten noemt
![]()
maar werkt het
Misschien wel....of gewoon een zieke fetishquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haat en macht.
Ik speel niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmmm nee. Heloef speelt altijd hard to get
Geen vrouw, je eigen kind.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me juist wel macht. De volledige controle over een vrouw waar je wanneer en wat dan ook mee kan doen.
Volgens mij is het zo iets.
Wat attent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef!
Ik zag van de week een knap meisje met een pluk groen haar fietsen. Ik heb haar laten lopen voor jou.
Ik moest echt heel hard lachen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt haar van haar fiets afgetrapt?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou het echt bij iedereen geloven.. behalve bij jou
Van uit een fantasie ontstaat meestal ook zoietsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien wel....of gewoon een zieke fetish
Je eigen vrouw is te moeilijk te controleren. Een kind is snel klein en bang te krijgen, en dus makkelijker in je macht houden?quote:
Hmm moet ik toch maar beter me best doen danquote:
Denk je dat je weet waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
Bij een verkrachting dring je je lust op aan een slachtoffer.
Derhalve draait het om het stukje lust. Dat die mannen er geen moeite mee hebben om daarvoor macht over iemand uit te oefenen en het dus wel degelijk machtgeilende mensen zijn - dat ontken ik niet -
onzin. en al meer dan eens uitgebreid onderzocht. google is your friend.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
Bij een verkrachting dring je je lust op aan een slachtoffer.
Derhalve draait het om het stukje lust. Dat die mannen er geen moeite mee hebben om daarvoor macht over iemand uit te oefenen en het dus wel degelijk machtgeilende mensen zijn - dat ontken ik niet -
Sommige mensen hebben rare ideeënquote:
Dat kun je bij een kind toch op andere manieren ook bewerkstelligen? Het zijn gewoon vunzige pedo's die op kinderen vallen, alleen zo contactgestoord dat ze hun vingers kruisen dat ze een vrouw vinden zodat ze de deur niet meer uit hoeven voor hun zieke hobby.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:57 schreef ook_gek het volgende:
Je eigen vrouw is te moeilijk te controleren. Een kind is snel klein en bang te krijgen, en dus makkelijker in je macht houden?
Dat denkt hij altijd. Hij is zo overtuigd geraakt van zich zelf dat hij alles in de loop der jaren is gaan geloven wat hij zelf zegt. En er echt van overtuigd is dat het zo is en niet anders.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk je dat je weet waar je het over hebt?
Het lijkt me grote onzin dat het slechts macht is. Tuurlijk komt daar lust bij kijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk je dat je weet waar je het over hebt?
Tief toch op man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat denkt hij altijd. Hij is zo overtuigd geraakt van zich zelf dat hij alles in de loop der jaren is gaan geloven wat hij zelf zegt. En er echt van overtuigd is dat het zo is en niet anders.
Kan die ook niks aan doen.
Ik heb verder geen idee, ik heb me er nooit in verdiept. Ik weet niet of in veel gevallen de vader ook andere kinderen misbruikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kun je bij een kind toch op andere manieren ook bewerkstelligen? Het zijn gewoon vunzige pedo's die op kinderen vallen, alleen zo contactgestoord dat ze hun vingers kruisen dat ze een vrouw vinden zodat ze de deur niet meer uit hoeven voor hun zieke hobby.
Lijkt mij ook eigenlijk....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt me grote onzin dat het slechts macht is. Tuurlijk komt daar lust bij kijken.
Je weet dat schelden een teken van onmacht is he, en dat je hier mee aan geeft de controle over een situatie begint te verliezen. Door middel van schelden en schreeuwen probeerd de persoon in kwestie de situatie weer onder controle te krijgen.quote:
Ik ook niet, gelukkig. Word een beetje aggressief bij de gedachte alleen al.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee, ik heb me er nooit in verdiept. Ik weet niet of in veel gevallen de vader ook andere kinderen misbruikt.
Dus of je gelijkt hebt of niet, ik heb echt geen idee.
Kijk maar uit, straks verkracht ie je nog...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet dat schelden een teken van onmacht is he, en dat je hier mee aan geeft de controle over een situatie begint te verliezen. Door middel van schelden en schreeuwen probeerd de persoon in kwestie de situatie weer onder controle te krijgen.
Adem in..... Adem uit.
Ik heb me er ook nooit in verdiept. Ik heb weleens gehoord dat sommige mensen in de war raken omdat kinderen erg lichamelijk en close met je zijn vaak. Maar geen idee in hoeverre dat wetenschappelijk onderbouwd is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee, ik heb me er nooit in verdiept. Ik weet niet of in veel gevallen de vader ook andere kinderen misbruikt.
Dus of je gelijkt hebt of niet, ik heb echt geen idee.
Vanuit lust.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks verkracht ie je nog...
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dan moet je gewoon proberen te genieten, des te sneller is het voorbij.
Nou ja het kan zeer intresant zijn om je daar eens in te verdiepen en te kijken waarom een persoon ies dergelijks doet. Dat het met geen pen te beschrijven is mag duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, gelukkig. Word een beetje aggressief bij de gedachte alleen al.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks verkracht ie je nog...
Als er podofiele gedachtes / gevoelens zijn kan ik me dat indenken dat zo iets mogelijk is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb me er ook nooit in verdiept. Ik heb weleens gehoord dat sommige mensen in de war raken omdat kinderen erg lichamelijk en close met je zijn vaak. Maar geen idee in hoeverre dat wetenschappelijk onderbouwd is.
Hoe hoog sta jij op de ladder?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
Om daadwerkelijk over te gaan tot verkrachting gaan wel wat stappen aan vooraf. Het ontstaat uit een fantasie en dat gaat steeds verder
Kom op, het is ook_gek maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom word ik hier opeens belachelijk gemaakt omdat ik stel dat je wel degelijk uit lustgevoelens handelt bij een verkrachting? Nee je doet het uit fucking tegenzin als je iemand verkracht?
Huilie huilie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom word ik hier opeens belachelijk gemaakt omdat ik stel dat je wel degelijk uit lustgevoelens handelt bij een verkrachting? Nee je doet het uit fucking tegenzin als je iemand verkracht?
Omdat je elke keer weer doet als of je pecies weet hoe het wel of niet zit. En tevens als alles wetende rond hangt hier. Prima, maar keer op keer blijk je er volledig naast te zitten en kan je dus tegenwind verwachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
Tis vaak een daad uit haat ja. Hardere manier om iemand te domineren/traumatiseren/vernederen bestaat niet. Daarom ook een sterk middel in bv oorlogen enzo. Vrouwen van de tegenpartij verkrachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
dit dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis vaak een daad uit haat ja. Hardere manier om iemand te domineren/traumatiseren/vernederen bestaat niet. Daarom ook een sterk middel in bv oorlogen enzo. Vrouwen van de tegenpartij verkrachten.
En prison rape.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis vaak een daad uit haat ja. Hardere manier om iemand te domineren/traumatiseren/vernederen bestaat niet. Daarom ook een sterk middel in bv oorlogen enzo. Vrouwen van de tegenpartij verkrachten.
Emotioneel en geestelijk kapot maken, werkt altijd het beste, op een gegeven breekt iemand en dan kan je er veel heel veel mee doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Fantasie heb ik genoeg maar ik zal nooit te uitvoering over gaanquote:
Wees anders inhoudelijk,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat denkt hij altijd. Hij is zo overtuigd geraakt van zich zelf dat hij alles in de loop der jaren is gaan geloven wat hij zelf zegt. En er echt van overtuigd is dat het zo is en niet anders.
Kan die ook niks aan doen.
Ja daar gaat het zeker op, maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat dat zonder lust gevoel gebeurt. Alsof je met tegenzin iemand verkracht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
macht kan erotiserend werken, maar dan is lust dus niet het motief.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wees anders inhoudelijk,
Hoe verkracht iemand iemand zonder lust gevoelens?
Het gaat puur om de macht zeg je? Hoe is die macht dan niet gebaseerd uit lust gevoel?
En in welke trant is dat lust-gevoel niet gebaseerd op seksuele gevoelens?
Mijn reactie op die van sinos over het verkrachten van vrouwen van de vijand is anders prima inhoudelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wees anders inhoudelijk,
Hoe verkracht iemand iemand zonder lust gevoelens?
Het gaat puur om de macht zeg je? Hoe is die macht dan niet gebaseerd uit lust gevoel?
En in welke trant is dat lust-gevoel niet gebaseerd op seksuele gevoelens?
ALs jij iemand geestelijk wilt breken kan je daar verkrachting voor gebruiken, daar is op dat moment geen lust bij nodig. Het is pure vernedering en het breken van een persoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja daar gaat het zeker op, maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat dat zonder lust gevoel gebeurt. Alsof je met tegenzin iemand verkracht.
Je negeert mijn post.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn reactie op die van sinos over het verkrachten van vrouwen van de vijand is anders prima inhoudelijk.
Dat jij dat niet snapt kan ik echt niks aan doen.
tipje van mijn kant, als je het niet kan redden in een discussie doe dan gewoon ssst kusje
Ik heb anders nog nooit gehoord dat soldaten mannelijke vijanden/burgers verkrachten. Er moet dus toch wel enige lust bij zijn, anders dan zouden ze zelfs op een geit gaan zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ALs jij iemand geestelijk wilt breken kan je daar verkrachting voor gebruiken, daar is op dat moment geen lust bij nodig. Het is pure vernedering en het breken van een persoon.
Let op he, dat KAN een mogelijkheid zijn.
Als bijvoorbeeld 2 stammen in oorlog met elkaar zijn zoals de hoeties en de toetsies ( schrijf ik dat zo goed? )quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit gehoord dat soldaten mannelijke vijanden/burgers verkrachten. Er moet dus toch wel enige lust bij zijn, anders dan zouden ze zelfs op een geit gaan zitten.
Doet me weer denken aan...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom ook een sterk middel in bv oorlogen enzo. Vrouwen van de tegenpartij verkrachten.
Maar je stelt dat dat zonder lust gebeurt. Wat twi aan de kaart stelt en waar jij niet op wilt reageren en ontwijkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld 2 stammen in oorlog met elkaar zijn zoals de hoeties en de toetsies ( schrijf ik dat zo goed? )
Daar hebben ze elkaar vrouwen verkracht en mannen vermoord. Puur machts vertoon.
Maar ze doen het dus niet andersom. Mannen verkrachten en vrouwen vermoorden. Dus kingtoppie heeft een klein puntje. In zijn argumentatie dan, verder weet ik weinig over zijn puntje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld 2 stammen in oorlog met elkaar zijn zoals de hoeties en de toetsies ( schrijf ik dat zo goed? )
Daar hebben ze elkaar vrouwen verkracht en mannen vermoord. Puur machts vertoon.
Ik moet bij jou veel te vaak aan deze denken:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ze doen het dus niet andersom. Mannen verkrachten en vrouwen vermoorden. Dus kingtoppie heeft een klein puntje. In zijn argumentatie dan, verder weet ik weinig over zijn puntje.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ze doen het dus niet andersom. Mannen verkrachten en vrouwen vermoorden. Dus kingtoppie heeft een klein puntje. In zijn argumentatie dan, verder weet ik weinig over zijn puntje.
hij blijft stellig volhouden dat verkrachting samen hangt met lust. En dat is dus niet zo. Het zal vast in grote gevallen zo zijn. Maar het kan ook om van alles gaan op lust na. BV machts vertoon, vernedering, bv je vijand raken op de meest gevoelligste plek. De vrouwe en kinderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je stelt dat dat zonder lust gebeurt. Wat twi aan de kaart stelt en waar jij niet op wilt reageren en ontwijkt.
Dus een man kan een stijve lul krijgen zonder opgewonden te geraken? - lees wel, zonder hulpmiddelen zoals viagra -quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
hij blijft stellig volhouden dat verkrachting samen hangt met lust. En dat is dus niet zo. Het zal vast in grote gevallen zo zijn. Maar het kan ook om van alles gaan op lust na. BV machts vertoon, vernedering, bv je vijand raken op de meest gevoelligste plek. De vrouwe en kinderen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zie al helemaal voor me dat een verkrachter zijn lul niet omhoog krijgt trouwens.
Mij met een me-me associerenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet bij jou veel te vaak aan deze denken:
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat luist uit van alles gehaald kan worden, dus een verkrachting is niet per definitie lust qua sex. De vernedering kan prima een bron zijn voor lust gevoelens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus een man kan een stijve lul krijgen zonder opgewonden te geraken? - lees wel, zonder hulpmiddelen zoals viagra -
Daar zijn we het dan over eens.. Maar dat snapt iedereen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:
Het is dus niet zo van, oh ik ben geil ik gaat eens een vrouw verkrachten.
Dat je geil wordt van de vernedering, ipv dat je gaat vernederen vannuit geiligheid bedoel je.quote:Vergeet niet dat luist uit van alles gehaald kan worden, dus een verkrachting is niet per definitie lust qua sex. De vernedering kan prima een bron zijn voor lust gevoelens.
Ik ga hier maar niet op inquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
Als ik iemand zou verkrachten zou ik een boner hebben van hier tot Tokio. Yes i'm a pervert.
Als je iemand probeert te verkrachten met een slappe sta je wel echt hard voor lul.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
Als ik iemand zou verkrachten zou ik een boner hebben van hier tot Tokio. Yes i'm a pervert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |