Geen idee, dat tweede is me nooit overkomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is erger helemaal geen erectie krijgen? Of al klaarkomen als je, je broek nog aan hebt?
Jonkiequote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:43 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Jonkie
Ik was 21 toen ik voor het eerst gezoend had.. en 22 bij de eerste keer seks.
Tgaat me erom dat ik geen flikker meegemaakt heb en dat jij al fucking de hele wereld rond bent geweest en alles al gedaan hebt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Prima leeftijd om nog maagd te zijn.
Gebeurt niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht maar tot jou het eens gebeurd. Kijken wie er dan lacht.
Vanaf wanneer niet meer?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Prima leeftijd om nog maagd te zijn.
Dat eerste wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee, dat tweede is me nooit overkomen.
Helemaal geen erectie volgens mij niet. Wel halfstok.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanaf wanneer niet meer?
[..]
Dat eerste wel?
Ik ook niet man. Jezus fucking huilliequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tgaat me erom dat ik geen flikker meegemaakt heb en dat jij al fucking de hele wereld rond bent geweest en alles al gedaan hebt.
Boek een reisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tgaat me erom dat ik geen flikker meegemaakt heb en dat jij al fucking de hele wereld rond bent geweest en alles al gedaan hebt.
Nooh ik krijg bijna medelijden met je.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoiets ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Helemaal geen erectie volgens mij niet. Wel halfstok.
Als ik zo blijf, gebeurt er ook niks. Wat fucking huilie, zo kan het gewoon niet. Spring dan nog liever van een fucking rots af als dat zo blijft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet man. Jezus fucking huillie
Ik heb het niet eens over maagdelijkheid.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nooh ik krijg bijna medelijden met je.
Maar serieus, 19 is niet zo heel raar om nog maagd te zijn. En iets meemaken heb je toch echt zelf in de hand.
Ja, maar jij bent niet suicidaal geweest het afgelopen jaar en jij loopt ook niet bij een psycholoog voor van alles en nog wat en jij beschadigt jezelf waarschijnlijk ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jammer dat er geen rotsen in Nederland zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik zo blijf, gebeurt er ook niks. Wat fucking huilie, zo kan het gewoon niet. Spring dan nog liever van een fucking rots af als dat zo blijft.
30, dan wordt het toch wel schrijnend.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanaf wanneer niet meer?
[..]
Dat eerste wel?
Lees het laatste dan, kom naar buiten en doe wat. Spreek af met mensen en ga dingen doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over maagdelijkheid.
Ach van de positieve kant: je moet wel eerst op reis voordat je van een rots kunt springen. Hier in Nederland wordt het iig geen succesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik zo blijf, gebeurt er ook niks. Wat fucking huilie, zo kan het gewoon niet. Spring dan nog liever van een fucking rots af als dat zo blijft.
Of je moet een rots heel breed zien en een gebouw uitkiezen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:47 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach van de positieve kant: je moet wel eerst op reis voordat je van een rots kunt springen. Hier in Nederland wordt het iig geen succes
Jezus. Ik zit ook gewoon op de middelbare en deze zomer ga ik 3 weken backpacken en naar sziget. Werken zul je.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed idee wel.. Geld verdienen.. O wacht fulltime school...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |