Moet er penetratie hebben plaatsgevonden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk allemaal een ONS gehad?
Ok.. Seks op de eerste avond telt ook mee. En ik wil weten hoe je dan zo ingepalmt bent / iemand hebt ingepalmt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
1 keer zou het bij een ONS moeten blijven, maar dat gebeurde niet. Dus telt niet, denk ik?
Telt het ook als het overdag is geweest? Dan ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk allemaal een ONS gehad?
One night standquote:
100 gquote:
neuhquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er penetratie hebben plaatsgevonden?
Jup lolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Telt het ook als het overdag is geweest? Dan ja.
Gewoon, festival, drank, leuke jongen, iets te makkelijk et voilaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok.. Seks op de eerste avond telt ook mee. En ik wil weten hoe je dan zo ingepalmt bent / iemand hebt ingepalmt.
Dan heb ik er een gehad. Of telt het als je met dezelfde meerdere keren afspreekt?quote:
Sletje ben je ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef ValHallen het volgende:
Voor pinda had ik enkel One night stands.
Meisje kwam naar me toe in de kroeg. (Niet De Kroeg)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt..
Mooi tochquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisje kwam naar me toe in de kroeg. (Niet De Kroeg)
Ja, was wel leuk. Gebeurt me niet zo vaak, dus was wel wennen. Was geen geslaagde avond overigens.quote:
Waarom? What happend?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk. Gebeurt me niet zo vaak, dus was wel wennen. Was geen geslaagde avond overigens.
Vakantie, geen bekenden dus de remmen los.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt..
a'la ibiza?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vakantie, geen bekenden dus de remmen los.
Was lichtelijk aangeschoten. Arme meid had een tenniselleboog en lamme kaak na afloop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |