Ik maak geen flikker mee, ik ben totaal niet impulsief, ik stel geen doelen - nooit gesteld overigens - Ik heb geen doelen. Ik heb niet echt passies.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom precies dan? Doe je te weinig? Sociaal? Werk? Studie?
Koken en internetten at the same time.. dat doe ik niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kook nu voor het eerst in een maand geloof ik. Kudo's voor mij.
Die evolueer je. Door sociale contacten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:00 schreef heloef het volgende:
Dan rest de grote vraag, hoe je aan die leefstijl komt natuurlijk.
zeker niet als je iets interessants net aant lezen bentquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:02 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Koken en internetten at the same time.. dat doe ik niet meer.
Niet aan te raden
Bij mij was het altijd andersom.. ik had altijd heel veel doelen in het leven, enorme todo lijstjes voor mij liggen met alles wat ik wou leren en uitvoeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik maak geen flikker mee, ik ben totaal niet impulsief, ik stel geen doelen - nooit gesteld overigens - Ik heb geen doelen. Ik heb niet echt passies.
Neu wil niet per se onaardig zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik maak geen flikker mee, ik ben totaal niet impulsief, ik stel geen doelen - nooit gesteld overigens - Ik heb geen doelen. Ik heb niet echt passies.
En newb - dat was geen onaardige post - Dus als je onaardig wilt doen moet je beter je best doen
Hoe ervaarde je de meet en naar Amsterdam gaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En newb - dat was geen onaardige post - Dus als je onaardig wilt doen moet je beter je best doen
Is wel eens fout gegaan, maar ben te hyper om nu 1 ding te doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:02 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Koken en internetten at the same time.. dat doe ik niet meer.
Niet aan te raden
Dat komt niet uit mezelf, en het maakt geen indruk op me.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neu wil niet per se onaardig zijn.
Maar kerel, impulsief dat kun je gewoon leren. Begin eens met op alles wat mensen zeggen 'ja' te zeggen. (ofja, zolang je jezelf niet kapot maakt)
Maar daar moet je wel wat voor doen.quote:
Ja wel gezellig, leuke mensen. Ik kan er alleen niet van leven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ervaarde je de meet en naar Amsterdam gaan?
Zoals die film. Yes Man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neu wil niet per se onaardig zijn.
Maar kerel, impulsief dat kun je gewoon leren. Begin eens met op alles wat mensen zeggen 'ja' te zeggen. (ofja, zolang je jezelf niet kapot maakt)
Ik snap je post niet. Maar wat ik bedoel is dat je 'ja' moet zeggen, en geen nee. Dus bijvoorbeeld gaat er iemand naar een feest en die vraagt of je meegaat, dan geen excuses als 'ja ik heb geen tijd/geld' maar gewoon 'ja is goed' zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat komt niet uit mezelf, en het maakt geen indruk op me.
Om n of andere reden ben ik het daar wel mee eensquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
30, dan wordt het toch wel schrijnend.
Als je zulke dingen leuk vindt, moet je zorgen dat deze vaker gebeuren. Ik vind zo'n meet ook geweldig, evenals mijn vrienden weer eens zien. Maar ik heb gewoon weinig tijd met 2 banen, een stageverslag dat af moet en een nieuwe studie. Ik stel me dan tevreden met wat ik mee kan pikken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja wel gezellig, leuke mensen. Ik kan er alleen niet van leven.
Ok ik leg mezelf even uit:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik snap je post niet. Maar wat ik bedoel is dat je 'ja' moet zeggen, en geen nee. Dus bijvoorbeeld gaat er iemand naar een feest en die vraagt of je meegaat, dan geen excuses als 'ja ik heb geen tijd/geld' maar gewoon 'ja is goed' zeggen.
Je hebt nog tijd:Dquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Om n of andere reden ben ik het daar wel mee eens
Goedenavond, trouwens
Ik zeg met nadruk dat ik er niet van kan leven - ik haal er geen geluk uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je zulke dingen leuk vindt, moet je zorgen dat deze vaker gebeuren. Ik vind zo'n meet ook geweldig, evenals mijn vrienden weer eens zien. Maar ik heb gewoon weinig tijd met 2 banen, een stageverslag dat af moet en een nieuwe studie. Ik stel me dan tevreden met wat ik mee kan pikken.
Waar zou je dan wel gelukkig van worden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
Verder maken die uitjes geen ''indruk'' op me, ik ga me er wellicht op korte duur fijner van voelen maar ik zit dan nog steeds met mezelf in de knoop.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok ik leg mezelf even uit:
Dat is niet een impuls die veroorzaakt is door mij als persoon, het is geen passie die IK wou uitvoeren, het komt van een extern persoon die mij er graag bij wilt hebben.
Dat is wezenlijk anders.
Verder maken die uitjes geen ''indruk'' op me, ik ga me er wellicht op korte duur fijner van voelen maar ik zit dan nog steeds met mezelf in de knoop.
Nee ik maak geen excuses, ik zeg vaak genoeg ''ja''quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]wat een excuses ook
![]()
Zie je zelf niet dat je nu excuses aan het maken bent?
Tijd zat dusquote:
Om een vrouw ongelukkig te maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijd zat dusje hebt maar 5 minuten nodig
Lullig voor 'm dat je ondertussen aan het FOK!ken bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:13 schreef arachide. het volgende:
Haha, ik sta met mijn basisschoolcrush te praten
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:13 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Om een vrouw ongelukkig te maken?
Of 15 seconden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar zie maar eens op het punt te komen dat die vijf minuten ingaan. Dat vergt wat meer tijd, kennelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat stukje wel inderdaad maar ik tel ook de kleren uittrekken en aantrekken erbij opquote:
Ja dat wel. Al iemand op het oog?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar zie maar eens op het punt te komen dat die vijf minuten ingaan. Dat vergt wat meer tijd, kennelijk.
gemiddeld 30 jaar :pquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar zie maar eens op het punt te komen dat die vijf minuten ingaan. Dat vergt wat meer tijd, kennelijk.
Geloof me, ik herken een excuus als ik er een zie. En je probleem oplossen kan wel door meer 'ja' te zeggen, je wilt dit echter niet weten omdat je te laf bent om het op te lossen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik maak geen excuses, ik zeg vaak genoeg ''ja''
Je erkent niet dat mijn probleem bij mezelf ligt en niet zozeer bij het afkappen van mogelijkheden gecreerd door anderen.
je hebt ook die ontknaapservices. En als je je foto in je fobo doet wordt je misschien gehosseld :pquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet.
[..]
Bij mij wel, ja
Zo een zonder shirt, kijk maar bij mij, dat werkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je hebt ook die ontknaapservices. En als je je foto in je fobo doet wordt je misschien gehosseld :p
Ontknaapservices?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je hebt ook die ontknaapservices. En als je je foto in je fobo doet wordt je misschien gehosseld :p
Een hoer, maar eentje die de tijd voor je neemt, je op je gemak stelt zodat je wat meer op je gemak bent enzovoort.quote:
Ja dat bestaatquote:
Whut?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Een hoer, maar eentje die de tijd voor je neemt, je op je gemak stelt zodat je wat meer op je gemak bent enzovoort.
Net zoals een normaal meisje over het algemeen met je zou omgaan als je maagd was.
Iets voor jou?quote:
Maar heb je wel een ervaring en een herinnering voor de rest van je levenquote:
Wat nee?quote:
Forever alone blijven is ook wel tof.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar heb je wel een ervaring en een herinnering voor de rest van je leven
Maar dan hebben we het ook over iemand..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grey betaalde 800 om te zoenen.
Als jij nou iemand kende die je dan naar mijn fobo zou verwijzen, dan heel misschien, want ik verwacht echt geen stormloop, al is het nog zo'n goede fotoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nope, nooit, ik zou mezelf wel moeten dwingen gok ik ja... Maar daar leg ik dan barrieres op... - logisch ook, anders had ik het wel gedaan -quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:29 schreef ValHallen het volgende:
Ik begrijp Kingtoppie wel.
Heb je al eens overwogen om gewoon bij random hobby's wat proeflessen te volgen? Misschien ben je iemand die van nature geen passie heeft maar er wel n kan ontwikkelen.
Klinkt als een pareltje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:31 schreef LostInSpace het volgende:
Fuck al die mensen die honger lijden in Afrika enzo, we richten gewoon een fok! noodfonds op voor social outcasts (ik heb een nieuw woord geleerd, dank u kaneel) die nog willen neuken![]()
Morgen naar de kamer van koophandel lol.
"Wat is het doel van de onderneming / stichting?"
Heb jij op een rijtje wat je leuk vindt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:30 schreef ValHallen het volgende:
Bovendien zijn dingen die je erg leuk vind ook prima gespreksstof tijdens het uitgaan. Doorgaans dan.
Het klinkt misschien vreemd, maar misschien is het wel iets voor je om een vreemde wat proeflessen uit te laten kiezen. Zo kom je automatisch buiten je eigen hokje, en doe je bovendien nieuwe ervaringen op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, nooit, ik zou mezelf wel moeten dwingen gok ik ja... Maar daar leg ik dan barrieres op... - logisch ook, anders had ik het wel gedaan -
Dat is eng, dan ben ik afhankelijk van iemand anders, straks heeft dat persoon allemaal nare bedoelingen met me en laat hij/zij me salsa dansen met vrouwen van 45.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het klinkt misschien vreemd, maar misschien is het wel iets voor je om een vreemde wat proeflessen uit te laten kiezen. Zo kom je automatisch buiten je eigen hokje, en doe je bovendien nieuwe ervaringen op.
Goed idee LIS. Ik stort wel een tientje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:31 schreef LostInSpace het volgende:
Fuck al die mensen die honger lijden in Afrika enzo, we richten gewoon een fok! noodfonds op voor social outcasts (ik heb een nieuw woord geleerd, dank u kaneel) die nog willen neuken![]()
Morgen naar de kamer van koophandel lol.
"Wat is het doel van de onderneming / stichting?"
Film, muziek, boeken/literatuur, voetbal, geschiedenis en een snufje politiek. Het is wel allemaal vrij breed en bekend, dat wel, maar ik heb een afwijkende smaak qua muziek en films dus dat levert weleens toffe gesprekken op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij op een rijtje wat je leuk vindt?
Iemand die je vertrouwt bedoel ik ook. Iemand die een klein beetje in kan schatten wat je leuk gaat vinden en wat een absolute no-go is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is eng, dan ben ik afhankelijk van iemand anders, straks heeft dat persoon allemaal nare bedoelingen met me en laat hij/zij me salsa dansen met vrouwen van 45.
- barriere gespot -
Geen barriere, excuus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is eng, dan ben ik afhankelijk van iemand anders, straks heeft dat persoon allemaal nare bedoelingen met me en laat hij/zij me salsa dansen met vrouwen van 45.
- barriere gespot -
De gesprekken van mij die over muziek gaan eindigen vaak in een hoop onbegrip en haat van de anderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Film, muziek, boeken/literatuur, voetbal, geschiedenis en een snufje politiek. Het is wel allemaal vrij breed en bekend, dat wel, maar ik heb een afwijkende smaak qua muziek en films dus dat levert weleens toffe gesprekken op.
En dan maken we een website en een folder.. met allemaal zielig kijkende nerds. Teksten eronder "het is misschien maar 5 euro voor u, maar van onbeschrijfelijke waarde voor deze jongen".quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En dan maken we een website en een folder.. met allemaal zielig kijkende nerds. Teksten eronder "het is misschien maar 5 euro voor u, maar van onbeschrijfelijke waarde voor deze jongen".
Wij accepteren ideal, visa, mastercard, etc, etc.
SMS ONTKNAAP NAAR 7474 voor een betere, sociale wereld!
(1 euro 50 p.o.b.)
10% van onze inkomsten worden geinvesteerd in betere werkomstandigheden voor prostituees.
Doneer nu!
Ik ben zo iemand die Justin Bieber altijd verdedigt in discussies.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
De gesprekken van mij die over muziek gaan eindigen vaak in een hoop onbegrip en haat van de ander
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Film, muziek, boeken/literatuur, voetbal, geschiedenis en een snufje politiek. Het is wel allemaal vrij breed en bekend, dat wel, maar ik heb een afwijkende smaak qua muziek en films dus dat levert weleens toffe gesprekken op.
Dat zijn echt de beste gespreksonderwerpen die je maar kan wensen (vooral die eerste 2), en je kunt er ook in hobby'en. Internetradiostations genoeg waar je kunt draaien, desnoods richt je er zelf 1 op. Koop een camera en ga filmpjes maken, pluis sites af naar films in genres die je leuk vind en hou speciale filmavonden voor bekenden en/of onbekenden etc. etc.quote:
Tja dat is een excuus inderdaad. Dat ik er zelf niet opkom en de drang niet heb is een barrierequote:
Genoeg, maar ik ga even etenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:44 schreef arachide. het volgende:
Kingtoppie, kan ik je ergens mee helpen?
JBquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die Justin Bieber altijd verdedigt in discussies.
maar wat is echte schoonheid?quote:
Oh die klote Dove spotjes.quote:
Ik ben een van de mensen die blij zou moeten zijn met die spotjes, maar ik kan er gewoon niet in geloven. De wereld is gefixeerd op uiterlijk, too bad for me.quote:
Zo reageerde ik toen ik FIFA 2003 kreeg.quote:
Pessimistenbrofistquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben een van de mensen die blij zou moeten zijn met die spotjes, maar ik kan er gewoon niet in geloven. De wereld is gefixeerd op uiterlijk, too bad for me.
Echt zoveel mensen herkennen in het filmpje iets van hun jongere ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo reageerde ik toen ik FIFA 2003 kreeg.
Wie denkt dat ik maar een beetje overdrijf, nee ik heb 10 minuten lopen schreeuwen zelfs de buren kwamen aankloppen.
Soms maak ik me wel een beetje zorgen om je.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo reageerde ik toen ik FIFA 2003 kreeg.
Wie denkt dat ik maar een beetje overdrijf, nee ik heb 10 minuten lopen schreeuwen zelfs de buren kwamen aankloppen.
Ik heb een filmpje voor jou!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms maak ik me wel een beetje zorgen om je.
Wat een wazige film is dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |