Je was me net voor met het openen van een nieuwe topic, iig bedankt!quote:
Niet helemaal. Wel al bijna twintig jaar lang een sterke plaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:15 schreef LatonOne het volgende:
[..]
nice ! is het allemaal instrumentaal ?
ik ga ze checken !quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Niet helemaal. Wel al bijna twintig jaar lang een sterke plaat.
ouwe lul is een state of mindquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:52 schreef Spanky78 het volgende:
grappig, die nieuwe clubdingetjes klinken een beetje als de feestjes waar ik 10 jaar geleden heenging. Ouderwets knallen...
Ik word een ouwe lul
Coole plaatquote:
Leuker wel misschien. Wel leger want dan post je niet meer. Ik niet iig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:32 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Zou het niet leuker zijn om ook te posten waarom je een bepaald nummer luistert? Maakt het leuker in plaats van simpelweg linkdumpen. Uiteraard in acht nemende dat het hele topic min of meer draait om linkdumpen.
quote:
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn favoriete clip weer gevonden !
Ah... die is romatischquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Staal deze is zoooo mooi![]()
this ook een Griek heh... dus wat wil je![]()
Yanni
![]()
effe repeat...........
effe afreageren
quote:
oe ik krijg een flashback, naar een verdrietig vriendinnetje doe bleef dat maarquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor mijn moeder die weer een jaartje ouder is geworden en wat we met
de hele familie hebben gevierd, en dat waren er veeel hoor![]()
Ken ik weer effe op teren alle broers en zussen gezien de hele zooi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:43 schreef tech4u het volgende:
Geproduceerd in 1993... Geniaal die man.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |