SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
Prrrrrrrrquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Braaf.
* Klinkerbotsing aait Worlfrforlf.
Grrrr danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent een wolf, die purrrrrren niet.
quote:
FML.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:33 schreef Bloempje. het volgende:
Nee klinks, glitternagellak is een bitch om eraf te krijgen.
iJij.quote:
Fat Abbott!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
HEY HEY HEY
je leest dit in mijn stem!
Nee ik zit er nu tussen in D:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef Henkie94 het volgende:
Ewa Klinks, heb je nog gedaan wat ik zei over die visite?![]()
![]()
Pics?quote:
Ik hoor een Mickey Mouse stem voor mequote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
HEY HEY HEY
je leest dit in mijn stem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij met zn prinsesseninpakpapier.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laat hem My Little Pony - Friendship Is Magic zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij met zn prinsesseninpakpapier.![]()
Awhhh, wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij met zn prinsesseninpakpapier.![]()
Waaromquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Laat hem My Little Pony - Friendship Is Magic zien.
Hij's 4-5, alsof hij daar om geeftquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij vindt prinsesseninpakpapier leuk.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij's 4-5, alsof hij daar om geeft
oh je broertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij met zn prinsesseninpakpapier.
Gefeliciteerd![]()
Stylish mannetje is het ook zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij met zn prinsesseninpakpapier.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Klinker, jullie ogen lijken op elkaar, alle 2 zo'n vrolijk blik en een twinkel in jullie ogen
Jammerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit though, maar de foks heeft m niet gekwoot.
quote:
quote:
Mijn leraar Nederlands is een klapjosti.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Daar dacht ik ook al aan![]()
Jongens, ik ben zo slim hea, ik heb vandaag gewoon een lerares Nederlands verbeterd
Foutje met leiden en lijdenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mijn leraar Nederlands is een klapjosti.Maar vertel.
<mijn naam>quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Foutje met leiden en lijden
Eerst ontkende ze het nog, en 2 irritante vrienden zeiden voor de grap van: dom blahblah.
En 10 sec later zei ze: Oh nee <mijn naam>, je hebt gelijk.
En toen kon ik iedereen uitlachen
Misschien heet ze wel zo.quote:
Kan kloppen. Maar ik ben even SWTOR spelen, gr gr gr kus op jullie neusjesquote:
kus op t neusje van de zalmquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan kloppen. Maar ik ben even SWTOR spelen, gr gr gr kus op jullie neusjes
lkkr hoorquote:
Soms plas ik wel eens naast de WC, dat vind ik best wel kinkyquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie droomt er ook van plasseks?
Niet alleen dromenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
> U mad?quote:
:$:$:$:quote:
Ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
> U mad?
> Niet "umad" zeggen
> 2012
ISHYGDDT
[..]
:$:$:$:
tregt
[..]
Ik.> 4chan-tagjes gebruiken op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>.
Geil.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soms plas ik wel eens naast de WC, dat vind ik best wel kinky
Omg waarom ben jij Jan niet!?quote:
Best wel, een soms glij ik er wel eens over uit, dan krijg ik helemaal een stijfje!quote:
> Dit tags noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
> 4chan-tagjes gebruiken op FOK!
>.
Ga je moet spoelen met zeep.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kweeniequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geil.
[..]
Omg waarom ben jij Jan niet!?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja okquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henkie wil je schone urine van me kopen ?
Hoiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:28 schreef Furdinand het volgende:
peppo peppo pepponiii ooooaoohoohohooo
Fuck.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:31 schreef Henkie94 het volgende:
De affiche van Rock Werchter 2012 wordt in één klap met 16 namen uitgebreid. Het zijn: THE CURE, ELBOW, SNOW PATROL, dEUS, BLINK-182, KASABIAN, DEADMAU5, SKRILLEX, GARBAGE, KATY B, BEIRUT, DJ FRESH presents FRESH/LIVE, WOLFMOTHER, WIZ KHALIFA, KATZENJAMMER en X.
They sold out, RIP. ;_;
Jij jelly omdat je niet kunt?quote:
Gewoon ticket bestellen!quote:
Het is ook niet echt een rockfestival hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij jelly omdat je niet kunt?
Wat de neuk moeten dubstepartiesten op een fucking rockfestival.![]()
Mja, pop en rock.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon ticket bestellen!
[..]
Het is ook niet echt een rockfestival heGaan voor het grote publiek.. vanalles wat.
En Wiz is hiphop tochquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mja, pop en rock.In ieder geval geen dubstep meuk.
Waarschijnlijk staat hij mainstage, want grote artiest hurr hurr.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En Wiz is hiphop tochvan alles wat
je kan toch niet overal tegelijk zijn dus gewoon ontwijken dan toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:44 schreef Furdinand het volgende:
als de dubstep begint spring je toch gewoon een random tent in en verkracht je wat er binnen ligt.
je komt toch ook niet direct.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik in een of andere gare tent kom.
Het gaat er meer om dat ik weinig zin heb om in een tent vol met negers te belanden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je durft niet weg te gaan als je bezig bent en het je niet bevalt?
ik bedoel toch ook een slaaptentje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ik weinig zin heb om in een tent vol met negers te belanden.
I know.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik bedoel toch ook een slaaptentje.
hij is homo samen met 2Happy4U die doet dat ook de hele tijdquote:
niequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
hij is homo samen met 2Happy4U die doet dat ook de hele tijd
Als jij nou homo wordtquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze is gearresteerd net wegens plasseks in het openbaar
waquote:
Interessante smiley. Hij lijkt wat boos? Pluk eens een roos!quote:
Was niet eens met jou en jij bent niet boos.. hmm.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze is gearresteerd net wegens plasseks in het openbaar
Was wel met mij maar ik vluchtte weg en liet je aan je lot overquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was niet eens met jou en jij bent niet boos.. hmm.
waarom dacht ik dan dat het met iemand anders was/quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was wel met mij maar ik vluchtte weg en liet je aan je lot over
Je bent me zat en denkt tijdens onze intieme momenten aan andere mannen ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom dacht ik dan dat het met iemand anders was/
shitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent me zat en denkt tijdens onze intieme momenten aan andere mannen ?
Oke ik vergeef je omdat ik tegenwoordig altijd een weerspiegeling zoek om naar mezelf te kijkenquote:
Beschouw jij verplegen als jouw kunde?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is verpleegkunde iets voor mij?
messgienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beschouw jij verplegen als jouw kunde?
vind ik lekkerquote:
Eerst even die grammatica bijspijkeren jeweitsch wand ik sgraiv ook alteijd goet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
messgien
Iedereen zegt tegen mij ja das wel wa voor jouw en da zeg ik weenie horrr
ik ben analfabeetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eerst even die grammatica bijspijkeren jeweitsch wand ik sgraiv ook alteijd goet.
Pardon vloekte je nou!?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Boeken lezen! Scheepskapiteins logboeken en zulks.
Hee Bloempje. niet een dramaqueen noemen, ze is keilief enzoquote:
Helemaal niet. Lekker vrij en expressionistisch kunnen doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Drama een paupervak vinden, what's wrong with you guys!?
Love it.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Lekker vrij en expressionistisch kunnen doen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Lekker vrij en expressionistisch kunnen doen.
Ja genietst jij dara nou ooqwk altijd zo van. Heerlijk hèah?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja genietst jij dara nou ooqwk altijd zo van. Heerlijk hèah?
Nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hallo je negeert me nu al 2 dagen ofzo..
Waar heb je broeken gehaald?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nu komt het slechte nieuws: ik heb 2 nieuwe broeken gekocht, 2 maten groter dan normaal.. Ik word dik!
.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
idk ghb he
[..]
doe normaal hoor![]()
sry mopquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
Maar nu geen grote plaatjes meer hoor we overtreden de regels mensen![]()
zo zoquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
PtR tegen jou: KB KB!
Wat heb jij mooie kleren aan.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dankje, maarh oe heb jij ze gezien dan
zo als in zometeen of zo zo als inquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo zo
[..]
dankje, maarh oe heb jij ze gezien dan
okee ik zeg al niks meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja weet niet wat te zeggen meer toch
[..]
::::
:;..:;;:...,:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
omg ik kijk ditquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef HappyBob het volgende:
Mag ik iedereen er even op attenderen dat 'Ice Princess' momenteel op tv is..
wat overigens de afwezigheid van jullie allen verklaard
\/\/;;_;;\/\/quote:
Misschien nog ideetje?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Toen deze film net uitkwam en ik 'm lekker met mijn vrienden aan het kijken was, werd ik verliefd op Haydenquote:
ik was voor dat deze film kwam al verliefd op Haydenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toen deze film net uitkwam en ik 'm lekker met mijn vrienden aan het kijken was, werd ik verliefd op Hayden
Dat is geen braille togquote:
Bij Raising Hellen zeker al?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik was voor dat deze film kwam al verliefd op HaydenZe is echt een schatje. Nouja ze lijkt mij een schatje
maar film weer begonnen
o kak heroes kwam zeker na Ice Princess?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bij Raising Hellen zeker al?Die film heb ik pas na Ice Princess gezien. Net als Racing Stripes.
Da's nie leuk.quote:
Heroes kwam na Ice Princess, ja. Waar ze steeds ouder/vrouwelijker werdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
o kak heroes kwam zeker na Ice Princess?![]()
En ja Raising Hellen heb ik ook gezien, best een zielige film ergens
En legalerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heroes kwam na Ice Princess, ja. Waar ze steeds ouder/vrouwelijker werd
Ze is sowieso niet veel jonger dan ikquote:
Ben benieuwd of ze ooit in een nederig Nederlands dorpje te vinden is. Zo ja, dan gun ik het je van harte dat het op een moment is als jij er ook aanwezig bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze is sowieso niet veel jonger dan ikNu alleen nog hopen dat ik haar een keer tegenkom tijdens het uitgaan [ afbeelding ]
Denk dat ik er toch maar niet op ga wachten. Stel dat dit niet gebeurt, dan ben ik voor niks mijn hele leven alleen gebleven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze ooit in een nederig Nederlands dorpje te vinden is. Zo ja, dan gun ik het je van harte dat het op een moment is als jij er ook aanwezig bent.
Je hoeft niet op haar te wachten tochquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat ik er toch maar niet op ga wachten. Stel dat dit niet gebeurt, dan ben ik voor niks mijn hele leven alleen gebleven.
Weet niet wanneer ze naar Nederland komt. Straks heb ik net een vrouw ontmoet waar ik ook wel mee zou kunnen leven en dan komt zij opeens op m'n pad. Dan kan ik mijn liefde voor Hayden niet uiten of de manieren hoe ik dat zou willen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hoeft niet op haar te wachten toch
De eeuwige twijfel. Net zoals als een man/vrouw je ten huwelijk vraagt, stel dat hij/zij niet dé persoon is, heb je dan veel pech of geluk?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ze naar Nederland komt. Straks heb ik net een vrouw ontmoet waar ik ook wel mee zou kunnen leven en dan komt zij opeens op m'n pad. Dan kan ik mijn liefde voor Hayden niet uiten of de manieren hoe ik dat zou willen.
welkequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zit nu een film te kijken en die gozer is zo ongemakkelijk dat ik mij er door ongemakkelijk ga voelen. Waarom
Niet snap maar leuk verhaal hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zit nu een film te kijken en die gozer is zo ongemakkelijk dat ik mij er door ongemakkelijk ga voelen. Waarom
Bedazzled op rtl7quote:
Daarom zeg ik bij het eerste aanzoek gelijk ja. In die twijfel wil je geen tweede keer zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De eeuwige twijfel. Net zoals als een man/vrouw je ten huwelijk vraagt, stel dat hij/zij niet dé persoon is, heb je dan veel pech of geluk?
Slaapse bietsjquote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zo is het goed. Kun je de kantjes van de worst afsnoepen en daarna genieten..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |