Ja okquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henkie wil je schone urine van me kopen ?
Hoiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:28 schreef Furdinand het volgende:
peppo peppo pepponiii ooooaoohoohohooo
Fuck.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:31 schreef Henkie94 het volgende:
De affiche van Rock Werchter 2012 wordt in één klap met 16 namen uitgebreid. Het zijn: THE CURE, ELBOW, SNOW PATROL, dEUS, BLINK-182, KASABIAN, DEADMAU5, SKRILLEX, GARBAGE, KATY B, BEIRUT, DJ FRESH presents FRESH/LIVE, WOLFMOTHER, WIZ KHALIFA, KATZENJAMMER en X.
They sold out, RIP. ;_;
Jij jelly omdat je niet kunt?quote:
Gewoon ticket bestellen!quote:
Het is ook niet echt een rockfestival hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij jelly omdat je niet kunt?
Wat de neuk moeten dubstepartiesten op een fucking rockfestival.![]()
Mja, pop en rock.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon ticket bestellen!
[..]
Het is ook niet echt een rockfestival heGaan voor het grote publiek.. vanalles wat.
En Wiz is hiphop tochquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mja, pop en rock.In ieder geval geen dubstep meuk.
Waarschijnlijk staat hij mainstage, want grote artiest hurr hurr.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En Wiz is hiphop tochvan alles wat
je kan toch niet overal tegelijk zijn dus gewoon ontwijken dan toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:44 schreef Furdinand het volgende:
als de dubstep begint spring je toch gewoon een random tent in en verkracht je wat er binnen ligt.
je komt toch ook niet direct.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik in een of andere gare tent kom.
Het gaat er meer om dat ik weinig zin heb om in een tent vol met negers te belanden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je durft niet weg te gaan als je bezig bent en het je niet bevalt?
ik bedoel toch ook een slaaptentje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ik weinig zin heb om in een tent vol met negers te belanden.
I know.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik bedoel toch ook een slaaptentje.
hij is homo samen met 2Happy4U die doet dat ook de hele tijdquote:
niequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
hij is homo samen met 2Happy4U die doet dat ook de hele tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |