En legalerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heroes kwam na Ice Princess, ja. Waar ze steeds ouder/vrouwelijker werd
Ze is sowieso niet veel jonger dan ikquote:
Ben benieuwd of ze ooit in een nederig Nederlands dorpje te vinden is. Zo ja, dan gun ik het je van harte dat het op een moment is als jij er ook aanwezig bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze is sowieso niet veel jonger dan ikNu alleen nog hopen dat ik haar een keer tegenkom tijdens het uitgaan [ afbeelding ]
Denk dat ik er toch maar niet op ga wachten. Stel dat dit niet gebeurt, dan ben ik voor niks mijn hele leven alleen gebleven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze ooit in een nederig Nederlands dorpje te vinden is. Zo ja, dan gun ik het je van harte dat het op een moment is als jij er ook aanwezig bent.
Je hoeft niet op haar te wachten tochquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat ik er toch maar niet op ga wachten. Stel dat dit niet gebeurt, dan ben ik voor niks mijn hele leven alleen gebleven.
Weet niet wanneer ze naar Nederland komt. Straks heb ik net een vrouw ontmoet waar ik ook wel mee zou kunnen leven en dan komt zij opeens op m'n pad. Dan kan ik mijn liefde voor Hayden niet uiten of de manieren hoe ik dat zou willen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hoeft niet op haar te wachten toch
De eeuwige twijfel. Net zoals als een man/vrouw je ten huwelijk vraagt, stel dat hij/zij niet dé persoon is, heb je dan veel pech of geluk?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ze naar Nederland komt. Straks heb ik net een vrouw ontmoet waar ik ook wel mee zou kunnen leven en dan komt zij opeens op m'n pad. Dan kan ik mijn liefde voor Hayden niet uiten of de manieren hoe ik dat zou willen.
welkequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zit nu een film te kijken en die gozer is zo ongemakkelijk dat ik mij er door ongemakkelijk ga voelen. Waarom
Niet snap maar leuk verhaal hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zit nu een film te kijken en die gozer is zo ongemakkelijk dat ik mij er door ongemakkelijk ga voelen. Waarom
Bedazzled op rtl7quote:
Daarom zeg ik bij het eerste aanzoek gelijk ja. In die twijfel wil je geen tweede keer zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De eeuwige twijfel. Net zoals als een man/vrouw je ten huwelijk vraagt, stel dat hij/zij niet dé persoon is, heb je dan veel pech of geluk?
Slaapse bietsjquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |