Hij's 4-5, alsof hij daar om geeftquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij vindt prinsesseninpakpapier leuk.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij's 4-5, alsof hij daar om geeft
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh je broertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij met zn prinsesseninpakpapier.
Gefeliciteerd![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stylish mannetje is het ook zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij met zn prinsesseninpakpapier.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Klinker, jullie ogen lijken op elkaar, alle 2 zo'n vrolijk blik en een twinkel in jullie ogen
Jammerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit though, maar de foks heeft m niet gekwoot.
quote:
quote:
Mijn leraar Nederlands is een klapjosti.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Daar dacht ik ook al aan![]()
Jongens, ik ben zo slim hea, ik heb vandaag gewoon een lerares Nederlands verbeterd
Foutje met leiden en lijdenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mijn leraar Nederlands is een klapjosti.Maar vertel.
<mijn naam>quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Foutje met leiden en lijden
Eerst ontkende ze het nog, en 2 irritante vrienden zeiden voor de grap van: dom blahblah.
En 10 sec later zei ze: Oh nee <mijn naam>, je hebt gelijk.
En toen kon ik iedereen uitlachen
Misschien heet ze wel zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |