Ziet en gezellig en mooi uit daarquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ziet en gezellig en mooi uit daar
De aanhanger wat we gebruikten toen ik hier ging verhuizen.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef jna het volgende:
Hoe epic zou het zijn geweest als er net toevallig ook een kat liep
Ja man, zomersquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Bravebart het volgende:
Gewoon een Corvette in jullie straat
Zou nog niks verbaasd hebben ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef jna het volgende:
Hoe epic zou het zijn geweest als er net toevallig ook een kat liep
Dan ga je daarnaast zitten met een kratje en lekker zuipen terwijl heel Damwald naar je kijkt?quote:
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan ga je daarnaast zitten met een kratje en lekker zuipen terwijl heel Damwald naar je kijkt?
Corvettemeet!quote:
Of komt weer even buurten! Bijna een half uur te laat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:10 schreef Lithia het volgende:
Het woord 'meet' valt en iedereen rent weg.
Ja, als je je even voorsteltquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:44 schreef Barry87 het volgende:
Zijn nieuwe mensen die zich vervelen op de 2e dag stage hier ook welkom?
Wat heb je de eerste stagedag dan gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:44 schreef Barry87 het volgende:
Zijn nieuwe mensen die zich vervelen op de 2e dag stage hier ook welkom?
Acclimatiserenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb je de eerste stagedag dan gedaan
Nou bij deze dan:quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht wow, 24, vet oud!
But then I realised
Neen. Tenminste, wat ik weet van mensen die 7+ jaar hebben gestudeerd is dat je hem daarna alleen om kan zetten in een normale kortingskaart. Wel zo'n actie dat je lekker goedkoop dat ding kan krijgen ofzo, het eerste jaar (dacht ik).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:55 schreef jna het volgende:
Ey Bart, misschien weet jij dat. Na 7 jaar ov kaart gebruik, is er dan nog een mogelijkheid om 'm daarna te blijven houden?
Momenteel nog niet zo veel.quote:
Thisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht wow, 24, vet oud!
But then I realised
€ 136,- per maand.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef jna het volgende:
Hoe hoog is de boete als je 'm niet stopzet? Misschien haal ik dat er nog uit ook
Uuh ja klopt, 68 per halve maand is hetquote:
Had jij 'm bewust niet stopgezet of per ongeluk?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn bankrekening was er toch niet echt blij mee...
Was eigenlijk mijn schuld niet maar die van de uni. Die stuurde me IN augustus dat 1 augustus ik was uitgeschreven. Ik nam aan dat ik dan voor 1 september de kaart moest hebben ingeleverd. Bleek dus 1 augustus te zijn. Maar gewoon het geld betaald want ik had de brief van de uni al weggegooid. (ik zag er toendertijd geen noodzaak voor die te bewaren)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
Had jij 'm bewust niet stopgezet of per ongeluk?
Ik denk dat ik die 136 euro er wel uit haal namelijk.
Hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef jna het volgende:
Hmm ok, ik heb al een berichtje naar duo gestuurd over de mogelijkheden.
Rond dit jaar m'n bachelor af en dan moet ik dus nog (hopelijk) 1 jaar m'n master doen zonder ovquote:
Ik zit er nog eens over na te denken en volgens mij kunnen ze je reisrecht niet van je kaart af halen zonder dat fysiek te doen. Dus ik denk je dat je gewoon gratis kan blijven reizen, in acht nemende dat je er dus wel 136 euro per maand voor beboet wordtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef jna het volgende:
Hmm ok, ik heb al een berichtje naar duo gestuurd over de mogelijkheden.
Ja precies, dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zit er nog eens over na te denken en volgens mij kunnen ze je reisrecht niet van je kaart af halen zonder dat fysiek te doen. Dus ik denk je dat je gewoon gratis kan blijven reizen, in acht nemende dat je er dus wel 136 euro per maand voor beboet wordt
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik moet wel ff kijken qua kosten, want er zitten natuurlijk ook maanden bij dat ik misschien hoogstens 5 keer naar Amsterdam reis om alleen een tentamen te makenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zit er nog eens over na te denken en volgens mij kunnen ze je reisrecht niet van je kaart af halen zonder dat fysiek te doen. Dus ik denk je dat je gewoon gratis kan blijven reizen, in acht nemende dat je er dus wel 136 euro per maand voor beboet wordt
Jaaaaa, precies! You do the mathquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik moet wel ff kijken qua kosten, want er zitten natuurlijk ook maanden bij dat ik misschien hoogstens 5 keer naar Amsterdam reis om alleen een tentamen te maken
Hey, niks tegen Dean he?!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef Bravebart het volgende:
Zat er wel antivries in je bidon trouwens?
Klinkt als een goede opdracht!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Momenteel nog niet zo veel.
Het fijne is ook dat mijn begeleider er van de eerste 3 dagen er al 2 niet is.![]()
Mijn stageopdracht is in ieder geval wel interessant maar eerst mag ik mezelf inlezen in het bedrijf en een beetje surfen op internet.
Mijn stageopdracht is overigens om de administratieve organisatie (AO) van het bedrijf te beschrijven. Uiteindelijk zal ik aanbevelingen moeten doen voor wat betreft de toekomst. Ook zal ik, in verband met een mogelijke overname in de toekomst, de waarde van het bedrijf moeten bepalen. Op zich dus wel een aardige stageopdracht volgens mij.
Wodka.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef Bravebart het volgende:
Zat er wel antivries in je bidon trouwens?
Ja precies!quote:
Dus alcoholisten zijn absoluut geen kutleven?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef Bravebart het volgende:
Eigenlijk helpt alcohol gewoon tegen alles!
Pas als ze nuchter zijn. Maar da's bij ons ook, dus eigenlijk hebben ze 't wel goed bekeken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus alcoholisten zijn absoluut geen kutleven?
Exact, alcoholisten zijn de gelukkigste mensen op aarde!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas als ze nuchter zijn. Maar da's bij ons ook, dus eigenlijk hebben ze 't wel goed bekeken.
Ik hoop ook dat het een goede opdracht wordt!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt als een goede opdracht!
Dit. Het is dat ik betaald krijg als ik op m'n werk ben. Anders had ik een week het huis niet uit gegaan en lekker de hele week met een dekentje op de bank gezeten.quote:
Jij zwaaide gisteren niet eens door de kouquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:40 schreef Bravebart het volgende:
Wat zeurt iedereen nou over kouHier in bed is het heerlijk warm!
In mijn bed was dat wel andersquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:40 schreef Bravebart het volgende:
Zelfs met een elektrische deken was het koud in bed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:40 schreef Bravebart het volgende:
Zijn sowieso niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus alcoholisten zijn absoluut geen kutleven?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zijn sowieso niet?
Oke, mijn dag kan niet kapot want stagebeoordeling is goed.
Communiceren. Echt, ik was bang dat ik mijn stage niet zou halen omdat zowel ik als de begeleiding hier niet communiceerde. Sinds een paar weken wel en nu is alles prachtig!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:47 schreef vincm het volgende:
Hoe begin je met stagebeleider over dat je niet helemaal tevreden bent met het hoe het gaat? Ik ben van stage gewisseld omdat het te weinig in mijn afstudeerrichting zat, maar tot op heden (2 van de 6 maanden) ben ik alleen maar met hetzelfde bezig geweest. En dat mislukt ook steeds, dus ik wil het voorlopig even niet meer doen. Volgens het werkplan (aan alle kanten goedgekeurd) zou ik nog 3-4 andere 'technieken' moeten doen.
Zeker ja.quote:
Met m'n voetquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij zwaaide gisteren niet eens door de kou
Dude serieus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zelfs met een elektrische deken was het koud in bed.
Ik wil het daarom ook vanmiddag zeggen, maar ik wil niet op slechte voet komen te staan met m'n begeleider.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Communiceren. Echt, ik was bang dat ik mijn stage niet zou halen omdat zowel ik als de begeleiding hier niet communiceerde. Sinds een paar weken wel en nu is alles prachtig!
Beterd dan niksquote:
Baasquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude serieus?Ik lig onder m'n zomerdekbed met het raam open
Jeej voor een hyperactieve interne kachelquote:
Die alleen werkt als je in bed ligtquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeej voor een hyperactieve interne kachel
Toch maar eens gaan finetunenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die alleen werkt als je in bed ligtZou hij eigenlijk ook gewoon buiten moeten werken. Heb je het nooit koud
Hoewel je het dan waarschijnlijk heet hebt in de zomer...
LOL!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
Was godverdomme koud naar en van de auto lopen [ afbeelding ] .
En wat blijft zon stuur lang koud joh. Volgende auto moet stuurverwarming hebben.. wat is dit voor onzin, we kunnen zobekant (!) aids genezen maar ik moet het nog met een koud stuur doen.
Mijn huisgenoot fietst de halve/hele week van Delft naar Den Haag, ook met dit weer, snap jij dat nou?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik blijf wel dom, dit doe ik nooit meer.
Heb je al gezegd dat er ook treinen rijden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot fietst de halve/hele week van Delft naar Den Haag, ook met dit weer, snap jij dat nou?
Ja, en trams, maar iets met dovemansorenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je al gezegd dat er ook treinen rijden?
Wat een mongoolquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, en trams, maar iets met dovemansoren
Waarom zou je naar DH willen dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
Delft - Den Haag.. wat is dat? 10km ofzo?
Ik denk dat je 't minstens zo snel op de fiets doet als met het OV. En op de fiets blijf je tenminste in beweging en hoef je niet IN DE KOU te wachten op bussen of trams die te laat zijn / niet verschijnen.
Idd, instappen, zitten en weer uitstappen, kut zegquote:
6.3 km!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
Delft - Den Haag.. wat is dat? 10km ofzo?
Ik denk dat je 't minstens zo snel op de fiets doet als met het OV. En op de fiets blijf je tenminste in beweging en hoef je niet IN DE KOU te wachten op bussen of trams die te laat zijn / niet verschijnen.
Wel een realistische voorstelling van zaken geven bartjequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, instappen, zitten en weer uitstappen, kut zeg
Tussen Den Haag en Delft heb je geen studenten, alleen allochtonen. En voor de rest is het allemaal voor de deur werkquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel een realistische voorstelling van zaken geven bartje.
- In de kou naar de halte lopen
- In de kou op de bus / tram / iets wachten
(- Waarschijnlijk nog langer wachten want bus / tram / iets is te laat)
- Instappen
(- tussen studenten (), paupers en andere onrendabelen zitten)
- Uitstappen
- In de kou naar je plaats van bestemming lopen
Hihi!quote:
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:23 schreef Bravebart het volgende:
Pizza bestellen is zoooo aantrekkulekVooral het gezicht van zo'n bevroren tjappie is prijsloos!
Nu heb ik ook zin in pizza.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:23 schreef Bravebart het volgende:
Pizza bestellen is zoooo aantrekkulekVooral het gezicht van zo'n bevroren tjappie is prijsloos!
Idd, de voordeur.quote:
Ja, ik moet zuipen vanavond, en pizza is nou niet zo'n jolige bodemquote:
Moet je heen lopen enzo. Weet je wat een moeite, kunnen we echt niet aan beginnen.quote:
Nee idd, ik denk dat ik maar gewoon honger ga lijden, kost het bier me vanavond ook minder.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je heen lopen enzo. Weet je wat een moeite, kunnen we echt niet aan beginnen.
Maar je hoeft daar de deur toch niet voor uit?quote:
Nee, maar wel naar de voordeur toe lopen jungquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je hoeft daar de deur toch niet voor uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En anders naar de keuken om iets te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar wel naar de voordeur toe lopen jung
En eerst naar de C1000 voor dingenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En anders naar de keuken om iets te maken.
Kan je niks van je huisgenoten uit de koelkast jatten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En eerst naar de C1000 voor dingen
Dat is er maar 1 en de koelkast is nogal leeg, want ik ga hem morgen ontdooien en shitquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je niks van je huisgenoten uit de koelkast jatten?
Dus naar de winkel is geen probleem, maar de voordeur is te ver.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En eerst naar de C1000 voor dingen
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is er maar 1 en de koelkast is nogal leeg, want ik ga hem morgen ontdooien en shitAnders had ik wel uit den vriezert kunnen eten
FML GODVERDOMME!
Ja duh!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus naar de winkel is geen probleem, maar de voordeur is te ver.
Elke keer als het eventjes vriest eerder.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:03 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Elk jaar weer hetzelfde gezeik
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik blijf wel dom, dit doe ik nooit meer.
En ondertussen de Friezen de schuld geven... 'De Friezen dit, de Friezen dat...'quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:03 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Elk jaar weer hetzelfde gezeik
Merel Westrik. Ik keek al jaren naar AT5, alleen voor haarquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef Bravebart het volgende:
Tafeldame met kwaliteit hoor, bij DWDD!
Ja, als het meer zou Friezen zou die tocht er gewoon komen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En ondertussen de Friezen de schuld geven... 'De Friezen dit, de Friezen dat...'
KOM JE NU MEE!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef jna het volgende:
[..]
Merel Westrik. Ik keek al jaren naar AT5, alleen voor haar
quote:
HAHAHAHAHAHAHHA!quote:
Van mij mag ze debiel lachen, zo veel als ze wiltquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef Bravebart het volgende:
Ook al lacht ze een beetje debiel, ze is wel lekker enthousiast!
Lekker grapjes maken!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:09 schreef jna het volgende:
[..]
Van mij mag ze debiel lachen, zo veel als ze wilt
"ey ik was op tv! Bij dwdd!"quote:
Ik was het.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:10 schreef jna het volgende:
[..]
"ey ik was op tv! Bij dwdd!"
Echt?! Vet!
"ja alleen niemand kon zien dat ik het was"
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Lithia het volgende:
Hebben ze dwdd ook op uitzendinggemist? Ik ben nu nieuwsgierig.
Mooi!quote:
Kan voorlopig geen tv kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef jna het volgende:
Volgens mij komt er eerst nog een herhaling vanavond
En, hoe was het?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef jna het volgende:
En een nummer van Ramses Shaffy![]()
En liesbeth list
Veel plezier, ik blijf nog even liggen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik bereid me voor op het vastvriezen aan het stuur.
En de versnellingspook... brrrrrrrrrrrrrr.
Handschoenen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
Wel oppassen voor slingeren dan!quote:
Met de goede handschoenen heb je daar geen last van. Kijk maar naar dinsdag, was prima te doen toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel oppassen voor slingeren dan!
Ik ben er nog steeds niet volledig hersteld vanquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met de goede handschoenen heb je daar geen last van. Kijk maar naar dinsdag, was prima te doen toch?
Ga jij nou eerst maar eens zelf je rijbewijs halen voor je commentaar hebt op mijquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet volledig hersteld van
Working on it!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens zelf je rijbewijs halen voor je commentaar hebt op mij
Mietjuh!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
Goeie twitterfollowster wel ditquote:@lemuelmunoz838 follows you
Im a sweet brunette. Im definitely the girl who you can bring home to your parents. please follow me. http://x.co/cd4N
But your parents do have to be richquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goeie twitterfollowster wel dit_
Verdorie, dat zei ze er niet bijquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
But your parents do have to be rich
Frits hoefnagel. Vuile stink vvd'erquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Mol is er uit. Nu weet ik het echt niet meer.
Maar hij haalde wel geld binnen als enige bij de Western opdracht.quote:
Ja dat wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef jna het volgende:
Oh wie de mol is? Weet ik veel, maar ik vind het gewoon een stink VVD'er
Ik wist het al, maar het was idd ook mijn potentiële molquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Mol is er uit. Nu weet ik het echt niet meer.
Sinds half twee vannacht alquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:40 schreef Lithia het volgende:
Gefeliciteerd met jullie verjaardag Luc en Houniet.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:40 schreef Lithia het volgende:
Gefeliciteerd met jullie verjaardag Luc en Houniet.
whehe! Straks ff opzoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:28 schreef jna het volgende:
Dean!
Sneeuw > Gladheid > Webcam Koningsplein >
Indeedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:28 schreef jna het volgende:
Dean!
Sneeuw > Gladheid > Webcam Koningsplein >
ik moonwalk daar altijd voorbij als ik naar de UB gaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IndeedAl is het daar ook een gigantisch kutstuk
Menigmaal onderuit gegaan
Net als bij het busplatform in Leiden, met die enorm gladde leisteen bende daar
Ik bedoel het koningsplein he..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:05 schreef Bravebart het volgende:
Die pogingen heb ik maar gestaaktWaarom ga je daar naar de UB btw?
In damsko? Dat grijze gebouw wat je links op de webcam ziet is de UBquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Bravebart het volgende:
Oh, ik dacht in LeidenWaar zit die UB dan?
Ja gewoon een saai gebouw, en dan is de ruimte waar je gereserveerde boeken moet afhalen opeens fucking futuristischquote:
Raarrrrrrrr!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja gewoon een saai gebouw, en dan is de ruimte waar je gereserveerde boeken moet afhalen opeens fucking futuristisch
Dit soort berichten ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:16 schreef jna het volgende:
Pizza's later vanwege gladheid
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:16 schreef jna het volgende:
Pizza's later vanwege gladheid
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die scene al eerder gezien, alleen weet ik niet meer welke het was.quote:
wat lopen die mensen in de bermquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:03 schreef Bravebart het volgende:
Voor iedereen die zich verveelt:
http://vrin348.home.xs4all.nl/live/n233.html
Dat is vast een stoep dan wel fietspadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat lopen die mensen in de berm
Ik weet nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is vast een stoep dan wel fietspad
Ik kwam utrecht prima uit.. auto rijdt altijdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:04 schreef Bravebart het volgende:
Haha, helemaal leuk ditIk ga een poging doen om in Utrecht te komen
Geen treinen van en naar Utrecht. Veel plezier hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:04 schreef Bravebart het volgende:
Haha, helemaal leuk ditIk ga een poging doen om in Utrecht te komen
Daarom. Autoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
Geen treinen van en naar Utrecht. Veel plezier he
Haha ja, ik kwam tot Leiden simpel en toen ging de trein maar tot Woerden ipv Utrecht, nu maar weer naar Delft, ga ik daar wel biertjes doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
Geen treinen van en naar Utrecht. Veel plezier he
Ik was naar Woerden gegaan, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha ja, ik kwam tot Leiden simpel en toen ging de trein maar tot Woerden ipv Utrecht, nu maar weer naar Delft, ga ik daar wel biertjes doen
Het is geweldigquote:
Ohja, ff paar velletjes postzegels kopenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is geweldig
Het is ook bijna Valentijnsdag.![]()
Jij krijg toch alleen maar kaarten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ohja, ff paar velletjes postzegels kopen
Je moet zaaien om te oogstenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij krijg toch alleen maar kaarten?
Houniet en Luc.quote:
nee jij graaft het gat, alleen gooi je op het laatste moment het zaadje er niet inquote:
Ja, was wel aantrekkelijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ik was naar Woerden gegaan, gewoon omdat het kan
dankjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja houniet wist ik.
Luc ook feli dan kerel.
Van mij had dat niet gehoeven.quote:Mooi pak sneeuw op je verjaardag?
Koos Albers en Willeke Alberti.quote:
Ja, zag het. Nicequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef jna het volgende:
Jullie konden beter vandaag naar sc Heerenveen gaan DeanLienMachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |