Ziet en gezellig en mooi uit daarquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ziet en gezellig en mooi uit daar
De aanhanger wat we gebruikten toen ik hier ging verhuizen.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef jna het volgende:
Hoe epic zou het zijn geweest als er net toevallig ook een kat liep
Ja man, zomersquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Bravebart het volgende:
Gewoon een Corvette in jullie straat
Zou nog niks verbaasd hebben ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef jna het volgende:
Hoe epic zou het zijn geweest als er net toevallig ook een kat liep
Dan ga je daarnaast zitten met een kratje en lekker zuipen terwijl heel Damwald naar je kijkt?quote:
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan ga je daarnaast zitten met een kratje en lekker zuipen terwijl heel Damwald naar je kijkt?
Corvettemeet!quote:
Of komt weer even buurten! Bijna een half uur te laat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:10 schreef Lithia het volgende:
Het woord 'meet' valt en iedereen rent weg.
Ja, als je je even voorsteltquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:44 schreef Barry87 het volgende:
Zijn nieuwe mensen die zich vervelen op de 2e dag stage hier ook welkom?
Wat heb je de eerste stagedag dan gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:44 schreef Barry87 het volgende:
Zijn nieuwe mensen die zich vervelen op de 2e dag stage hier ook welkom?
Acclimatiserenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb je de eerste stagedag dan gedaan
Nou bij deze dan:quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht wow, 24, vet oud!
But then I realised
Neen. Tenminste, wat ik weet van mensen die 7+ jaar hebben gestudeerd is dat je hem daarna alleen om kan zetten in een normale kortingskaart. Wel zo'n actie dat je lekker goedkoop dat ding kan krijgen ofzo, het eerste jaar (dacht ik).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:55 schreef jna het volgende:
Ey Bart, misschien weet jij dat. Na 7 jaar ov kaart gebruik, is er dan nog een mogelijkheid om 'm daarna te blijven houden?
Momenteel nog niet zo veel.quote:
Thisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht wow, 24, vet oud!
But then I realised
€ 136,- per maand.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef jna het volgende:
Hoe hoog is de boete als je 'm niet stopzet? Misschien haal ik dat er nog uit ook
Uuh ja klopt, 68 per halve maand is hetquote:
Had jij 'm bewust niet stopgezet of per ongeluk?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn bankrekening was er toch niet echt blij mee...
Was eigenlijk mijn schuld niet maar die van de uni. Die stuurde me IN augustus dat 1 augustus ik was uitgeschreven. Ik nam aan dat ik dan voor 1 september de kaart moest hebben ingeleverd. Bleek dus 1 augustus te zijn. Maar gewoon het geld betaald want ik had de brief van de uni al weggegooid. (ik zag er toendertijd geen noodzaak voor die te bewaren)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
Had jij 'm bewust niet stopgezet of per ongeluk?
Ik denk dat ik die 136 euro er wel uit haal namelijk.
Hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef jna het volgende:
Hmm ok, ik heb al een berichtje naar duo gestuurd over de mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |