Jawell, deze ken je wel! Aangereden door een brommer paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
En verder ken ik naar mijn weten geen Griekse regisseurs
Eh... gaat nog geen lampje brandenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgens mij heb jij zelfs een keer een vraag gesteld over een film die hij maakte in 1988. Over 2 kinderen op zoek naar hun vader.
Heeft ie al gehadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
Waaghals +1
Nog voor de Paul Walker vraag
Stand januari 2012:
85 DragonFodder
53 Sands
47 Michelangelo2
45 Asap
37 SamuelofSEK
37 InTrePidlvity
37 RanTheMan
29 Gillingham
28 picodealion
24 hornage
24 Dopekoe
21 wyccie
15 Waaghals
13 SaintOfKillers
13 FireFox1
13 De_Kardinaal
12 Baszh
11 dyonvbaal
11 Hulkio
9 Patch
8 Njosnavelin
8 waxmask
7 lamers
7 Haarklip
7 victorinox
5 Robby87
4 The_Substitute
3 computerprobleem
3 Tem
3 De-Sombrero
2 Ahmad1nejad
2 GlasSinas
2 Tombolafan
2 ShaoliN
1 dekatophetspek
1 Falco
1 Haarlemmerrr
1 Little_Miss_Naughty
1 AvispaCS
1 Mainport
Ja dat punt kan er weer af, ik sta op 14quote:
quote:
O.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:16 schreef dyonvbaal het volgende:
kardinaal, je mag eigenlijk maar 2 post geven voor dat de vraagsteller het gecontroleerd heeft
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:17 schreef dyonvbaal het volgende:
taking of pelham 1,2,3
John Q
Deja vu
Dat zijn de enige films waar ik nog op kan komen met Denzel
Allemaalquote:
AG was nog best aardig, zelfs al heb ik een hekel aan russel crowe vond ik em vermakelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Toch niet ook American Gangster en Inside man he?![]()
Glory is de 89 in ieder geval.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Toch niet ook American Gangster en Inside man he?![]()
Glory is de 89 in ieder geval.
Allemaalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
En 2004 is vast die andere Scott film? Eh hoe het het ook alweer... Man on Fire.
Het staat in ieder geval bij lange na niet in mijn top 5 Denzel filmsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
AG was nog best aardig, zelfs al heb ik een hekel aan russel crowe vond ik em vermakelijk
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:55 schreef dyonvbaal het volgende:
de laatste is van Charlies angels 1 toch?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:57 schreef picodealion het volgende:
Die 2e is Terry O'Quinn, maar ik weet niet welke film.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:57 schreef hornage het volgende:
1 Twister
2 Charlie's Chocolate Factory
dragon+1quote:
Werkt hier niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef DragonFodder het volgende:
weer es wat antders proberen. Uit welke film komt trivia1 by DragonFodder
hornage +1quote:
SamuelofSEK + 1quote:
quote:
Ik ben in een aardige bui vandaag dus ik reken het goed. Fist of Legend is het om iets preciezer te zijnquote:
Dan heb je een keertje geluk, ik dacht dat je gewoon in de war was met titels.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:04 schreef RanTheMan het volgende:
dat zijn 2 verschillende films denk ik
ik had afgelopen week legend of the fist, return of chen chen dat was japan tegen china
dus eigenlijk vind ik niet dat ik het punt verdien
nopequote:
Is dat een 18+ film?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:09 schreef RanTheMan het volgende:
speciaal voor PICO:
-er zijn 183 films volgens imdb met keyword: "rear entry sex"
-daarvan hebben er 17 meer dan 50.000 votes
- en maar liefst 7 met meer dan 100.000 votes
- Van deze 7 films heeft de laagst gewaardeeerde film een 7
Ik, wil graag 4 van de 17 films met keyword "rear entry sex" waarvan minimaal 1 met meer dan 100K votes
ook nietquote:
er zitten zelfs een aantal familiefilms tussenquote:
Dat dacht ik idd ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:12 schreef Baszh het volgende:
vreemd ik dacht dat dat gister nog werd vermeld
geen idee, ik dacht dat pico het verzonquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:12 schreef Baszh het volgende:
vreemd ik dacht dat dat gister nog werd vermeld
smeerlappenquote:
quote:
allemaal nietquote:
eigenlijk kan ik ze met de lijst voor me, voor een groot deel wel plaatsen eigenlijk, sommige ook niet, maar iedereen kent de volledige top 17 en denk ook dat veel hier ze alle 17 hebben gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat zijn keywords toch ook altijd lekker willekeurig
Dat kan zijn, maar er is totaal geen pijl op te trekken welke titels je moet noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
eigenlijk kan ik ze met de lijst voor me, voor een groot deel wel plaatsen eigenlijk, sommige ook niet, maar iedereen kent de volledige top 17 en denk ook dat veel hier ze alle 17 hebben gezien
Wie?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:19 schreef RanTheMan het volgende:
voor de beeldvorming, jason segal staat er 2x in...
quote:
2x nopequote:
je hebt t eerste woord goed, de rest foutquote:
2x zelfs staat die dr inquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:21 schreef dyonvbaal het volgende:
die met jason statham dat ie zijn vriendin in chinatown midden op straat doet voor de adrenaline?
nopequote:
fijn als je dan niet op de titel kan komenquote:
jason segel sorryquote:
maar die heeft maar 36k votes dus telt nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:23 schreef picodealion het volgende:
Ohja, I Love You Philip Morris, daar zag ik 'm.
Nouja er is sowieso geen peil te trekken op die keywords, dus ik stop nu met gokkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar die heeft maar 36k votes dus telt niet
je noemt gewoon 1 te veel DFquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:26 schreef DragonFodder het volgende:
crank
crank2 high voltage
forgetting sarah marshall
knocked up
american psycho?
op grond van de gegeven hints
wie?quote:Trade Mark
Frequently plays characters with calm demeanor
[Narration] Often provides narration for his films, as either himself or the character he is playing.
Rich, yet mellow voice
Netjes!quote:
Dat is goed.quote:
wie in welke film?quote:During filming of "...", stayed in character off-camera by often picking on Wil Wheaton, River Phoenix, Corey Feldman and Jerry O'Connell.
Ik zag het aan River Phoenixquote:
Jawohlquote:
Hahaha die conclusie had ik ook al getrokken. Denk zelf eerder Spaans/Portugees.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aan de ondertitel gezien ws geen Engelse film. Frans dan?
Toch geen arthouse?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha die conclusie had ik ook al getrokken. Denk zelf eerder Spaans/Portugees.
Helaas blijven topfilms uit die landen vaak wel steken bij de Nederlandse Arthouse theaters. Zie bv. Pan's Labyrinth....quote:
Dat was wel een toffe film.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helaas blijven topfilms uit die landen vaak wel steken bij de Nederlandse Arthouse theaters. Zie bv. Pan's Labyrinth....
Nee het is vast niet Baise-Moi....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voulez vous coucher avec moi ce soir?
Zoiets is de ondertiteling, verborgen hint?
Goed geprobeerd, maar neequote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voulez vous coucher avec moi ce soir?
Zoiets is de ondertiteling, verborgen hint?
Vast wel onder de Franse cinema freaks...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed geprobeerd, maar nee![]()
Ik dacht dat hij wel snel geraden zou worden.
Sinds Louis de Funes niets meer van gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vast wel onder de Franse cinema freaks...
Taxi 1,2 en 3? Transporter 1 en 2? Banlieu 13? Allemaal gemist? Dan heb je nog wat leuke Franse films te gaan....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds Louis de Funes niets meer van gezien
La Haine, Amélie, Léon, etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Taxi 1,2 en 3? Transporter 1 en 2? Banlieu 13? Allemaal gemist? Dan heb je nog wat leuke Franse films te gaan....
Close.. het vervolgquote:
Die schoot me nog te binnen. Franse filmsquote:
En dan vooral deze film (even opgezocht dat vervolg) echt een wijven film...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die schoot me nog te binnen. Franse films
Dat valt best meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan vooral deze film (even opgezocht dat vervolg) echt een wijven film...
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat valt best mee![]()
Zal ik anders SoK het punt maar geven?
Nee, die had het ook niet goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat valt best mee![]()
Zal ik anders SoK het punt maar geven?
En ik heb er al zo weinigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit meer te denken aan een punt aftrek voor de vragensteller
Russische pop?quote:
quote:
Van die boeken? Dat was pas een wazige film.quote:
Enige waar dat me aan doet denken is El Topo, niet gezien dus ik weet niet waar 'ie over gaatquote:
Ze speelde daar een sprookjesfiguur.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daarnaast zit een dame die dit jaar vooral meedeed in stoffige Britse films, maar was in 't verleden ook al naast Johnny Depp te zien.
Zat dit jaar ook in een superherofilm.quote:Het blondje daarboven had vorig jaar al een oscarnominatie en zit volgend jaar in een zwaar gehypte franchise die de nieuwe Twilight moet worden.
Zoveel bekende Hollywood-tweelingen zijn er niet, ze lijkt er ook gewoon opquote:Het blondje daarnaast heeft 2 bekende tweelingzussen.
Over berichten die zichzelf vernietigen binnen 5 seconden en zo.quote:Daarnaast een dame die een erg grote blockbuster zat, met een bekende vedette.
Over een tweede aardbol die plots verschijnt naast de onze.quote:Daarnaast weer een minder bekende, die in een relatief succesvolle indie-film zat die goede kritieken kreeg.
Die van Alice in Wonderland? Die met die Poolse naam?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze speelde daar een sprookjesfiguur.
[..]
Zat dit jaar ook in een superherofilm.
[..]
Zoveel bekende Hollywood-tweelingen zijn er niet, ze lijkt er ook gewoon op.
[..]
Over berichten die zichzelf vernietigen binnen 5 seconden en zo.
[..]
Over een tweede aardbol die plots verschijnt naast de onze.
MI4: Ghost Protocol?quote:Over berichten die zichzelf vernietigen binnen 5 seconden en zo.
Eigenlijk een TV film, maar ik reken hem wel goedquote:
quote:In 1968,tested for a role in the horror film Rosemary's Baby (1968), but Roman Polanski ended up casting John Cassavetes for the part
quote:Turned down the role of John McClane in Die Hard (1988). The role went to Bruce Willis.
quote:Turned down the role of "Han Solo" in Star Wars: Episode IV - A New Hope (1977).
Mensen, er mag gegokt worden...quote:Mentioned in Bruce Springsteen's song "Cadillac Ranch".
quote:Trade Mark
Deep stern voice
Rebellious but likeable characters
Frequently plays yough and cunning heroes
Moustache
waarom heb je zolang gewacht...quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
Of to kill a mockingbird, een van die twee.
quote:Trade Mark
Always tries to work a jig (dance) into his movies
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
Wel gezien, maar heb meer screens nodig.
Dan betwijfel ik of ik hem gezien heb....quote:
Ik bedoelde de screensquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |