quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:57 schreef picodealion het volgende:
Die 2e is Terry O'Quinn, maar ik weet niet welke film.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:57 schreef hornage het volgende:
1 Twister
2 Charlie's Chocolate Factory
dragon+1quote:
Werkt hier niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef DragonFodder het volgende:
weer es wat antders proberen. Uit welke film komt trivia1 by DragonFodder
hornage +1quote:
SamuelofSEK + 1quote:
quote:
Ik ben in een aardige bui vandaag dus ik reken het goed. Fist of Legend is het om iets preciezer te zijnquote:
Dan heb je een keertje geluk, ik dacht dat je gewoon in de war was met titels.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:04 schreef RanTheMan het volgende:
dat zijn 2 verschillende films denk ik
ik had afgelopen week legend of the fist, return of chen chen dat was japan tegen china
dus eigenlijk vind ik niet dat ik het punt verdien
nopequote:
Is dat een 18+ film?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:09 schreef RanTheMan het volgende:
speciaal voor PICO:
-er zijn 183 films volgens imdb met keyword: "rear entry sex"
-daarvan hebben er 17 meer dan 50.000 votes
- en maar liefst 7 met meer dan 100.000 votes
- Van deze 7 films heeft de laagst gewaardeeerde film een 7
Ik, wil graag 4 van de 17 films met keyword "rear entry sex" waarvan minimaal 1 met meer dan 100K votes
ook nietquote:
er zitten zelfs een aantal familiefilms tussenquote:
Dat dacht ik idd ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:12 schreef Baszh het volgende:
vreemd ik dacht dat dat gister nog werd vermeld
geen idee, ik dacht dat pico het verzonquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:12 schreef Baszh het volgende:
vreemd ik dacht dat dat gister nog werd vermeld
smeerlappenquote:
quote:
allemaal nietquote:
eigenlijk kan ik ze met de lijst voor me, voor een groot deel wel plaatsen eigenlijk, sommige ook niet, maar iedereen kent de volledige top 17 en denk ook dat veel hier ze alle 17 hebben gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat zijn keywords toch ook altijd lekker willekeurig
Dat kan zijn, maar er is totaal geen pijl op te trekken welke titels je moet noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
eigenlijk kan ik ze met de lijst voor me, voor een groot deel wel plaatsen eigenlijk, sommige ook niet, maar iedereen kent de volledige top 17 en denk ook dat veel hier ze alle 17 hebben gezien
Wie?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:19 schreef RanTheMan het volgende:
voor de beeldvorming, jason segal staat er 2x in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |