quote:
2x nopequote:
je hebt t eerste woord goed, de rest foutquote:
2x zelfs staat die dr inquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:21 schreef dyonvbaal het volgende:
die met jason statham dat ie zijn vriendin in chinatown midden op straat doet voor de adrenaline?
nopequote:
fijn als je dan niet op de titel kan komenquote:
jason segel sorryquote:
maar die heeft maar 36k votes dus telt nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:23 schreef picodealion het volgende:
Ohja, I Love You Philip Morris, daar zag ik 'm.
Nouja er is sowieso geen peil te trekken op die keywords, dus ik stop nu met gokkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar die heeft maar 36k votes dus telt niet
je noemt gewoon 1 te veel DFquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:26 schreef DragonFodder het volgende:
crank
crank2 high voltage
forgetting sarah marshall
knocked up
american psycho?
op grond van de gegeven hints
wie?quote:Trade Mark
Frequently plays characters with calm demeanor
[Narration] Often provides narration for his films, as either himself or the character he is playing.
Rich, yet mellow voice
Netjes!quote:
Dat is goed.quote:
wie in welke film?quote:During filming of "...", stayed in character off-camera by often picking on Wil Wheaton, River Phoenix, Corey Feldman and Jerry O'Connell.
Ik zag het aan River Phoenixquote:
Jawohlquote:
Hahaha die conclusie had ik ook al getrokken. Denk zelf eerder Spaans/Portugees.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aan de ondertitel gezien ws geen Engelse film. Frans dan?
Toch geen arthouse?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha die conclusie had ik ook al getrokken. Denk zelf eerder Spaans/Portugees.
Helaas blijven topfilms uit die landen vaak wel steken bij de Nederlandse Arthouse theaters. Zie bv. Pan's Labyrinth....quote:
Dat was wel een toffe film.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helaas blijven topfilms uit die landen vaak wel steken bij de Nederlandse Arthouse theaters. Zie bv. Pan's Labyrinth....
Nee het is vast niet Baise-Moi....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voulez vous coucher avec moi ce soir?
Zoiets is de ondertiteling, verborgen hint?
Goed geprobeerd, maar neequote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voulez vous coucher avec moi ce soir?
Zoiets is de ondertiteling, verborgen hint?
Vast wel onder de Franse cinema freaks...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed geprobeerd, maar nee![]()
Ik dacht dat hij wel snel geraden zou worden.
Sinds Louis de Funes niets meer van gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vast wel onder de Franse cinema freaks...
Taxi 1,2 en 3? Transporter 1 en 2? Banlieu 13? Allemaal gemist? Dan heb je nog wat leuke Franse films te gaan....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds Louis de Funes niets meer van gezien
La Haine, Amélie, Léon, etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Taxi 1,2 en 3? Transporter 1 en 2? Banlieu 13? Allemaal gemist? Dan heb je nog wat leuke Franse films te gaan....
Close.. het vervolgquote:
Die schoot me nog te binnen. Franse filmsquote:
En dan vooral deze film (even opgezocht dat vervolg) echt een wijven film...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die schoot me nog te binnen. Franse films
Dat valt best meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan vooral deze film (even opgezocht dat vervolg) echt een wijven film...
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat valt best mee![]()
Zal ik anders SoK het punt maar geven?
Nee, die had het ook niet goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat valt best mee![]()
Zal ik anders SoK het punt maar geven?
En ik heb er al zo weinigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit meer te denken aan een punt aftrek voor de vragensteller
Russische pop?quote:
quote:
Van die boeken? Dat was pas een wazige film.quote:
Enige waar dat me aan doet denken is El Topo, niet gezien dus ik weet niet waar 'ie over gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |