Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Wat is daar nou leuk aan??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:59 schreef el-blanchito het volgende:
Ik bedenk met net opeens dat er gewoon een heel Spaans BPL team te maken valt
Jammer dat ik er het geld niet voor heb
Je hebt dan gewoon een BPL team met spelers die Spaans zijn. Dan moet je dus Quellar als CB enzoquote:
nouja, ik vind dat wel mooi met alleen maar lichtgroene linkjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je hebt dan gewoon een BPL team met spelers die Spaans zijn. Dan moet je dus Quellar als CB enzo
Is ook best leuk opzichquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef DutchSL het volgende:
Maak er dan gelijk een Spanjaarden-buiten-Spanje van, dan kun je tenminste nog iets fatsoenlijks maken.
Sibon ernaast, van Buyten CB?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Apekoek het volgende:
Iemand een leuk idee voor een team rondom IF Sand?
IF Ivan Alonso ernaastquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Apekoek het volgende:
Iemand een leuk idee voor een team rondom IF Sand?
Dan heb ik nog wel een IF Brouwers voor iemandquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een team vol lage rated/trage silver/gold IFs. Ik vraag me af of iemand IF Van Buyten nog heeft van de eerste of tweede week of dat iedereen die heeft gediscard
Daardoor is van Buyten nu een vermogen waard, had hem helaas ook gediscardquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een team vol lage rated/trage silver/gold IFs. Ik vraag me af of iemand IF Van Buyten nog heeft van de eerste of tweede week of dat iedereen die heeft gediscard
sinds wanneer zit 523 in fifa dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:45 schreef StijnDa het volgende:
Zit te denken aan een Liga BBVA / Chelsea mix![]()
IF Mata100 - Torres35 - IF Reyes135
---- SIF Ramires65 - Fabregas 50
A.Cole10 - D. Luiz5 - Piqué40 - Pepe5 - Alves80
------------- Casillas60
Ja 5 verdedigers, maar ik wil ze wel gebruiken als LM en RM die backsZijn ook aanvallend ingesteld.
5221quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer zit 523 in fifa dan?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer zit 523 in fifa dan?
Juist. Zo is makkelijker tekenen.quote:
Touché, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Juist. Zo is makkelijker tekenen.
In FIFA 11 lagen discard values veel lager bij IF's, dat het in FIFA 12 zo hoog was wisten velen toen nog niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is nu een IF van Buyten op de markt voor 55k SP 90k BIN, 33 pace![]()
Die IF Gargano en IF Haggui kwam ik in de eerste week vaak voor onder de discard value tegen. En ik had toen een IF Wilkshire voor 800 die ik later heb verkocht voor 55k ofzo
toen je nog een IF Eriksen kon kopen voor 1k...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In FIFA 11 lagen discard values veel lager bij IF's, dat wist men toen nog niet.
Er zijn maar zo'n 20 betere spitsen in de Serie Aquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
Tobi, El Hamdaoui gaat waarschijnlijk naar Florentina. Dat is wel een leuke spits voor i je team.
Ik wist het eerst ook niet, maar toen ik het had ontdekt had ik wel meteen een IF Haggui voor 3k ofzo. Als je nu een IF in een pack krijgt maak je bijna altijd winst.. in FUT11 was dat niet zo omdat je IFs had die 1-2k kostten. Ik vind het op zich niet erg dat ze dit hebben gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In FIFA 11 lagen discard values veel lager bij IF's, dat het in FIFA 12 zo hoog was wisten velen toen nog niet.
Het heeft sowieso de IF markt een beetje verneukt, want 70% van de IF's zijn nu gewoon peperdure spelers waarvoor goedkopere NIFs bestaan die veel beter zijn.
Geen idee, ik pik er vaak een op voor 24K ongeveer en die verkoop ik dan voor 29K bin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:57 schreef el-blanchito het volgende:
Denken jullie dat de prijs van IF Jovetic nog gaat stijgen?
wachten of coursequote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste deal sinds lange tijd: Philippe Coutinho voor 10k
En dan nu de vraag: moet ik hem nu verkopen of moet ik wachten tot hij is getransferd?
Not sure. Zo speciaal is hij nou ook weer niet. Serie A heeft genoeg goede middenvelders. Misschien als je nu verkoopt kun je er een mooi prijsje voor krijgen van een pricefixwannabee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste deal sinds lange tijd: Philippe Coutinho voor 10k
En dan nu de vraag: moet ik hem nu verkopen of moet ik wachten tot hij is getransferd?
Coutinho is na El Shaaraway en Pasquato de beste Serie A speler om op CAM te spelen in een 4-2-3-1 of 4-2-2-2 systeem.. en velen gebruiken die 1 of beide Italianen om in de ST te spelen. Hij is toch een stukje sneller dan zo'n Lamela.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Not sure. Zo speciaal is hij nou ook weer niet. Serie A heeft genoeg goede middenvelders. Misschien als je nu verkoopt kun je er een mooi prijsje voor krijgen van een pricefixwannabee.
twitter:carlogarganese twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 15:31:44Keisuke #Honda transfer to #Lazio has collapsed. He stays at CSKA Moscow #deadlineday #goallive reageer retweet
dat verklaart dus ook waarom ie zo goedkoop wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als die nieuwe uitkomt ga ik die zeker gebruiken. Hij is inmiddels alweer iets goedkoper dan gisteren (toen 40k en nu alweer 30k) dus ik bewaar hem maar. Hij was trouwens niet fresh wat opmerkelijk is want als ik zo'n goede deal vind is het bijna altijd een speler met 1 owner.
Jepquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat verklaart dus ook waarom ie zo goedkoop was
Niet iedereen houdt het transfernieuws in de gaten, misschien wist hij niet dat de prijs zou gaan stijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar mensen die een kaart in een pack krijgen en geen idee hebben wat hij waard is zetten die er voor een lage prijs op. Als iemand een kaart al heeft gebruikt lijkt het mij dat diegene de prijs weet. Dus daarom vind ik het vreemd dat iemand hem er voor 10k op zet terwijl hij niet "fresh is"
Laten we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt het transfernieuws in de gaten, misschien wist hij niet dat de prijs zou gaan stijgen.
Koop gewoon alles en discard ze of probeer ze allemaal voor iets meer te verkopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef el-blanchito het volgende:
Fraai is dat! iemand gooit ff 8 kits van Pescara op de markt voor 200 BIN, daar gaat m'n handel!
Je hebt geen 1600 coins?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef el-blanchito het volgende:
Fraai is dat! iemand gooit ff 8 kits van Pescara op de markt voor 200 BIN, daar gaat m'n handel!
xbox? Ik wil je wel helpen met opkopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef el-blanchito het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:12 schreef vandermar het volgende:
Ook een vet team
[ http://img851.imageshack.us/img851/1410/mostawsomed.jpg (copy/paste deze link) ]
Waarom doen mensen imagehack
Idd, supertof team, maar voor dat geld...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel duur voor relatief weinig kwaliteit
Ik wilde eerste een scandinavie team met IF Pukki, maar dat is helaas echt onmogelijk met chemistry!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:12 schreef vandermar het volgende:
Ook een vet team
[ http://img851.imageshack.us/img851/1410/mostawsomed.jpg (copy/paste deze link) ]
Waarom doen mensen imagehack
En een uur later heb ik hem plots alsnog voor 165k kunnen halenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:30 schreef DutchSL het volgende:
IF Navas gekocht, voor 170k.. daar kon ik hem drie dagen geleden ook al voor halen, maar toen dacht ik hem goedkoper te kunnen krijgen.. na drie dagen en minstens 120 bids en vele trade offers is dat niet gelukt dus FOK it dan maar 170k.
Het begint bijna een full IF team te worden..
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gwp2P50sbcIYR
IF Diego Lopez er misschien nog bij deze week
quote:FC Twente opgelet: Barcelona verscheurt vandaag nog het contract van Aleksandr Hleb. Dat heeft zaakwaarnemer Uli Ferber maandag bevestigd. De Tukkers zijn naar verluidt erg geïnteresseerd in de Wit-Rus, die een van de lievelingsspelers van Steve McClaren is. De linkshalf, die ook wordt gevolgd door Lokomotiv Moskou, traint momenteel mee bij 1. FC Augsburg. Het contract van de dertigjarige international liep komende zomer af.
Twente moet eens gaan investeren in de verdediging. Mihaylov en Douglas gaan vrijwel zeker weg, en Tiendalli, Wisgerhof en Rosales zijn gewoon kut.quote:
Waarom dan per se die portugees die in belgie speelt? Maakt toch ook niets uit, heeft toch geen links.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Bueno moet eigenlijk Vicente Sanchez worden maar dies 30k in formatie. Je kunt ook nog Caceres uit de BBVA nemen, dan RB Silva van Ajax en op de CAM een portugees die in België speelt. Dan kun je Cavani naast Suarez.
Oh, ik bedoelde Uruguayaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom dan per se die portugees die in belgie speelt? Maakt toch ook niets uit, heeft toch geen links.
moet je maar niet zo'n relschopper zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eindelijk fifa, moest nablijven
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:36 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:carlogarganese twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 15:31:44Keisuke #Honda transfer to #Lazio has collapsed. He stays at CSKA Moscow #deadlineday #goallive reageer retweet
IF Caceres is rechtsback, als je die uit BBVA neemt dan kun je Lugano (Ligue 1) als CB nemen en is er alsnog ruimte voor Cavani of Forlan voorin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Bueno moet eigenlijk Vicente Sanchez worden maar dies 30k in formatie. Je kunt ook nog Caceres uit de BBVA nemen, dan RB Silva van Ajax en op de CAM een portugees die in België speelt. Dan kun je Cavani naast Suarez.
Ik ben niet zo een relschopper, had alleen een rekenmachine uitgeleendquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je maar niet zo'n relschopper zijn
Heb je ook nog een IF van, Lugano. Compenseert misschien wat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Caceres is rechtsback, als je die uit BBVA neemt dan kun je Lugano (Ligue 1) als CB nemen en is er alsnog ruimte voor Cavani of Forlan voorin.
Lugano is wel vies traag natuurlijk.
en daarvoor moet je nabljven?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een relschopper, had alleen een rekenmachine uitgeleend
En dan kan i.p.v. die MLS bronze LM ook een LM uit Mexico spelen, die is wat minder slecht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je ook nog een IF van, Lugano. Compenseert misschien wat.
Nog steeds heel weinig pace. Ook de reden dat hij er niet in zit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je ook nog een IF van, Lugano. Compenseert misschien wat.
Ze hadden hem eerst RB gemaakt met pace en daarna CB zonder pacequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nog steeds heel weinig pace. Ook de reden dat hij er niet in zit.
LM/RM in 4-1-2-1-2 zijn verwaasloosbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan kan i.p.v. die MLS bronze LM ook een LM uit Mexico spelen, die is wat minder slecht.
Of Bueno laten staan (is ook een IF van trouwens) en die trage 5* skiller uit de Serie A op LM.
Nee serieus, we moesten een toets maken voor natuurkunde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en daarvoor moet je nabljven?volgens mij zit hier een ander verhaal achter
Fixed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee serieus, we moesten een toets maken voor natuurkunde.
Ik was klaar en paas mijn rekenmachine met alle antwoorden erin aan een homie, ziet de afdelingsleider het, moet ik 2 uur nablijven en heb ik een "officiele waarschuwing"
Had memory cleared, echt waarquote:
tsja dat is vragen om problemen hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee serieus, we moesten een toets maken voor natuurkunde.
Ik was klaar en paas mijn rekenmachine aan een homie, ziet de afdelingsleider het, moet ik 2 uur nablijven en heb ik een "officiele waarschuwing"
PRGM stond nog wel helemaal vol zeker?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had memory cleared, echt waar
Zegt me niets, heb zo een texas instruments met een reset knop, die drukte ik in en er stond memory clearedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
PRGM stond nog wel helemaal vol zeker?
Waarom dan? Hij was helemaal clearedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja dat is vragen om problemen he
in de derde heb je nog geen GR nodig. Goede tijden waren datquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
PRGM stond nog wel helemaal vol zeker?
dat weet die leider toch niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom dan? Hij was helemaal cleared
altijd een Grafische gebruiken! Kan je hele verhalen in opslaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zegt me niets, heb zo een texas instruments met een reset knop, die drukte ik in en er stond memory cleared
Maar het mag welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in de derde heb je nog geen GR nodig. Goede tijden waren dat
Wollah, kan je daar gewoon mee typen dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
altijd een Grafische gebruiken! Kan je hele verhalen in opslaan
Hij had heel die rekenmachine doorgespit terwijl ik aan het zweten was voor m'n klusjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in de derde heb je nog geen GR nodig. Goede tijden waren dat
[..]
dat weet die leider toch niet?je had het beter gewoon kunnen vragen of je hem mocht uit lenen, of je mattie moet voortaan voor zn eigen spullen zorgen
jazeker. Ik heb hele economiesamenvattingen erin staanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wollah, kan je daar gewoon mee typen dan?
niet iedereen doet VMBO...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:49 schreef poker4lifee het volgende:
verhalen opslaan in je rekenmachine om het te kunnen halen
focking middelbare school, 1 keer lezen en je weet het
Aaight, en hoeveel kost zo een grafische rekenmachine?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
jazeker. Ik heb hele economiesamenvattingen erin staan
dit. (no offense)quote:
lol dat je met die conclusie komt zegt ook alweer genoeg.quote:
veel te veel, 120,- maar is wel verplicht vanaf de vierde dus ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aaight, en hoeveel kost zo een grafische rekenmachine?
Poker is een succesvolle HBO'erquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol dat je met die conclusie komt zegt ook alweer genoeg.
rond de 80 euro ofzo? Vraag of je ouders hem nu al willen kopen voor je, je hebt hem sowieso nodig later.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aaight, en hoeveel kost zo een grafische rekenmachine?
Dan vind ik het te duur om alleen als spiekbrief te gebruiken, ik leer toch heel makkelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
veel te veel, 120,- maar is wel verplicht vanaf de vierde dus ja.
leuk voor hem, maar ik geloof niet dat hij de havo, danwel het vwo heeft gehaald met alles één keer doorlezen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poker is een succesvolle HBO'er
Kan ik doen, maar heb ik een specifiek type of merk nodig?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
rond de 80 euro ofzo? Vraag of je ouders hem nu al willen kopen voor je, je hebt hem sowieso nodig later.
Nog wat gewonnen met mijn team?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:49 schreef poker4lifee het volgende:
verhalen opslaan in je rekenmachine om het te kunnen halen
focking middelbare school, 1 keer lezen en je weet het
TI-84 plus is zo'n beetje de enige, en de meest voorkomende.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik doen, maar heb ik een specifiek type of merk nodig?
Het ene is makkelijker dan het ander, maar je hebt een puntquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
leuk voor hem, maar ik geloof niet dat hij de havo, danwel het vwo heeft gehaald met alles één keer doorlezen.
TI-83 plus of TI-84 plus dacht ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik doen, maar heb ik een specifiek type of merk nodig?
focking bazenteam man! sta nu op 96-23 ofzo. Ik had Oduro er redelijk snel bij kunnen halen maarja, met Kandji heb je niemand meer nodig. Gozer schiet en kopt echt alles erin. Als je er wat voor terugwilt moet je het zeggenquote:
En mocht hij echt zo slim zijn, dan verspilt hij zijn overvloedige intelligentie wel door "slechts" naar een HBO-studie te doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het ene is makkelijker dan het ander, maar je hebt een punt
daarom mijn 1e jaar propedeuse gehaald zodat ik gelijk aan de uni kan beginnenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
En mocht hij echt zo slim zijn, dan verspilt hij zijn overvloedige intelligentie wel door "slechts" naar een HBO-studie te doen.
True, ik wil zelf uni gaan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
En mocht hij echt zo slim zijn, dan verspilt hij zijn overvloedige intelligentie wel door "slechts" naar een HBO-studie te doen.
je hebt hem sowieso nodig in de 4e en verder. Je kan hem het beste via marktplaats halen als de examens geweest zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Denk dat mijn ouders een hartverzakking krijgen bij het zien van de prijzen van deze rekenmachines
dit ja, het is sowieso een must have later.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:56 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
je hebt hem sowieso nodig in de 4e en verder. Je kan hem het beste via marktplaats halen als de examens geweest zijn
Thanks voor de tip, is een goeiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:56 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
je hebt hem sowieso nodig in de 4e en verder. Je kan hem het beste via marktplaats halen als de examens geweest zijn
Ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan je trouwens ook mario en tetris spelen op die GR?
Zoiets hoorde ik ofzo
ja dat kan. ik weet nog dat ik er snake op had gezet en iedereen in de klas het ook wilde hebben. Zaten we allemaal snake te spelen tijdens wiskundequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan je trouwens ook mario en tetris spelen op die GR?
Zoiets hoorde ik ofzo
Toch maar eens zo een GR hosselen bij m'n Elternquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat kan. ik weet nog dat ik er snake op had gezet en iedereen in de klas het ook wilde hebben. Zaten we allemaal snake te spelen tijdens wiskundeprachtig was dat
tsja het moet sowieso, dus beter nu dan over een half jaar. Bovendien zijn ze midden in het schooljaar goedkoper op marktplaats dan bij het begin van het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toch maar eens zo een GR hosselen bij m'n Eltern
Dream on broquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Of je bent niet zo gierig zoekt een bijbaan en koop hem lekker zelf
Je hebt je propedeuse in het 1e jaar gehaald, maar je moet nog beginnen aan uni? Midden in het jaar? Hoe doe je datquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daarom mijn 1e jaar propedeuse gehaald zodat ik gelijk aan de uni kan beginnen
Hij was te laat met aanmelden, hij heeft een jaar niks dacht ik nuquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt je propedeuse in het 1e jaar gehaald, maar je moet nog beginnen aan uni? Midden in het jaar? Hoe doe je dat
Ik krijg alles wat ik wilquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die arme jongen kreeg blijkbaar niks van zijn ouders...
te laat zijn voor de toelatingstoetsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt je propedeuse in het 1e jaar gehaald, maar je moet nog beginnen aan uni? Midden in het jaar? Hoe doe je dat
Oefquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
te laat zijn voor de toelatingstoetsen daardoor een jaar moeten wachten, haha. slim aangepakt dus.
Mooi om te horen, kun je wat coins harken.. altijd lekker aan het beginquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
focking bazenteam man! sta nu op 96-23 ofzo. Ik had Oduro er redelijk snel bij kunnen halen maarja, met Kandji heb je niemand meer nodig. Gozer schiet en kopt echt alles erin. Als je er wat voor terugwilt moet je het zeggenzodra ik wat coins heb/een leuke speler in een pakje ofzo stuur ik je sowieso wel een berichtje.
oke dat is dan wel weer vrij ernstig. ik ben al blij met mn computer en xboxquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik krijg alles wat ik wil
46 inch tv op m'n kamer gewoon
Zouden meer ouders moeten doen ik ging uit huis op mijn 18de en dat komt mede doordat mijn ouders me heel veel shit zelf lieten regelen. Als ik eens krap bij kas zat kreeg ik wel altijd wat geld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die arme jongen kreeg blijkbaar niks van zijn ouders...
Boe hoe, m'n pa was al op z'n 16e het huis uit. Problem?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zouden meer ouders moeten doen ik ging uit huis op mijn 18de en dat komt mede doordat mijn ouders me heel veel shit zelf lieten regelen. Als ik eens krap bij kas zat kreeg ik wel altijd wat geld.
twijfel tussen bedrijfskunde, psychologie en eco&bedrijfsecoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
OefSlim inderdaad. Wat ga je doen?
Ah okéquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
twijfel tussen bedrijfskunde, psychologie en eco&bedrijfseco![]()
![]()
Maar het zal wel bedrijfskunde gaan worden. Mocht het heel erg meevallen kan ik altijd het 2e jaar nog kijken om er 1 bij te doen ofzo. maarja, eerst maar eentje gaan kiezen.
@Laucas, ja precies, echt relaxt. thx man.
Nooit Chinezen onderschatten, nooitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:08 schreef laucas het volgende:
Autobuyer gespot.
Ik zet voor de grap Kelly RB (Liverpool) voor 150/200c bin erop en hij is INSTANT verkocht. Geen secondes maar gewoon direct nadat ik 'm TK zette was ie verkocht! Zat nog met de stopwatch in de hand maar dat had geen zin.
Of een of andere Chinees moet telkens lopen te refreshen bij gold spelers met een bin van 200. Echt onmogelijk snel was ie verkocht, direct nadat hij erop stond. Dat kan toch niet? Zelfs als je hem ziet in 59e minuut oid, dan moet je alsnog op de buy-now klikken en accepteren, dat kan toch nooit in minder dan een seconde...
Slidings willen wel eens werken. Op de bal wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
Ik moest tegen een smerige clown met geheel gouden brazil team en speelde ik met 69 rated elftalbelachelijk, elke positie had hij meer pace en echt veel meer pace.
Zonet tegen een Half goud half zilver Ivoorkust team met Beide Touré, Drogba, Tiené, Gervinho en zijn team was 70 ratedhad die dickhead hele bank vol met lowrated bronzes en scoort die hufter alleen met crosses door puut op pace er langs te gaan
dood maken dat soort mensen.
Gaat er ineens eentje in de hoek JATTA! omdat hij Messi in een pack heeftquote:
Ik maak nooit slidings, werkt primaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Slidings willen wel eens werken. Op de bal wel.
Ik alleen af en toe een obvious sliding van recht voor de bal en regelmatig om een cross te blokken. Ook af en toe een alles of niets tackle in de 16..dat is een van mijn specialiteiten zelfsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik maak nooit slidings, werkt prima
Die alles of niets slidings doe ik zovaak (succesvol) maar die scheids is echt belachelijk in dit spel. Speel ik de bal en daarna gaat de speler neer, pingel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik alleen af en toe een obvious sliding van recht voor de bal en regelmatig om een cross te blokken. Ook af en toe een alles of niets tackle in de 16..dat is een van mijn specialiteiten zelfs
Sissoko is de bestequote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:19 schreef Reemi het volgende:
Wie is de beste Franse CDM? Sissoko heeft mooie stats, alleen snap ik zijn rating van 77 niet
Die card rating is vaak krom..niet teveel aandacht aan besteden. Sissoko all the way.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:19 schreef Reemi het volgende:
Wie is de beste Franse CDM? Sissoko heeft mooie stats, alleen snap ik zijn rating van 77 niet
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
FIFA 11ben even FUT11 aan het spelen, voelt eigenlijk veel beter allemaal
tsja is moeilijk uit te leggen, maar het voelt gewoon veel strakker allemaal. Er zijn ook veel debiele dingen hoor in FIFA11, die vervangen zijn voor andere debiele dingen in FIFA12quote:
Je zei zaadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
Met welke kwaliteiten kleur jij alles wat je ziet en je gedrag? Hoe uit zich dat?wtf is dat voor zaadvraag
Hippiesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
Met welke kwaliteiten kleur jij alles wat je ziet en je gedrag? Hoe uit zich dat?wtf is dat voor zaadvraag
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef el-blanchito het volgende:
zat Frey afgelopen week in het TOTW of eerder al?
Mooi! ik heb er net een paar opgepikt voor ongeveer 11K. Ik neem aan dat die prijs nog wel wat gaat stijgen aangezien hij best goede stat heeft (84 overall)quote:
Hij mag hooguit de schoenen poetsen van Stekelenburg en Buffon, waarom zou iemand meer dan 11K betalen, terwijl Stekelenburg en Buffon voor ruim minder dan de helft op te pikken zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Mooi! ik heb er net een paar opgepikt voor ongeveer 11K. Ik neem aan dat die prijs nog wel wat gaat stijgen aangezien hij best goede stat heeft (84 overall)
No-riskquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Mooi! ik heb er net een paar opgepikt voor ongeveer 11K. Ik neem aan dat die prijs nog wel wat gaat stijgen aangezien hij best goede stat heeft (84 overall)
No-risk inderdaad, en er zijn mensen die reflexes het belangrijkste vinden bij een GK. En natuurlijk voor de mensen die op zwarte kaartjes fappenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij mag hooguit de schoenen poetsen van Stekelenburg en Buffon, waarom zou iemand meer dan 11K betalen, terwijl Stekelenburg en Buffon voor ruim minder dan de helft op te pikken zijn?
En ik heb m trouwens ook hoor. Omdat ik fap op zwarte kaartjes
Reflexes zijn sowieso belangrijkste vind ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
No-risk inderdaad, en er zijn mensen die reflexes het belangrijkste vinden bij een GK. En natuurlijk voor de mensen die op zwarte kaartjes fappen
Dat er autobuyers zijn wist ik al, soms is een kaart binnen 3 seconden weg. Dat het 10 seconden duurt voordat iets wordt gekocht is al best snel maar ik ben zelf ook best snel. Maar als je gold 200 BIN zoekt en er staat een kaart is die altijd binnen 3 seconden weg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:08 schreef laucas het volgende:
Autobuyer gespot.
Ik zet voor de grap Kelly RB (Liverpool) voor 150/200c bin erop en hij is INSTANT verkocht. Geen secondes maar gewoon direct nadat ik 'm TK zette was ie verkocht! Zat nog met de stopwatch in de hand maar dat had geen zin.
Of een of andere Chinees moet telkens lopen te refreshen bij gold spelers met een bin van 200. Echt onmogelijk snel was ie verkocht, direct nadat hij erop stond. Dat kan toch niet? Zelfs als je hem ziet in 59e minuut oid, dan moet je alsnog op de buy-now klikken en accepteren, dat kan toch nooit in minder dan een seconde...
UDB is traag omdat er teveel mensen op zitten, Futhead is snel omdat er minder mensen op zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef Reemi het volgende:
Kopje "prices" op futhead bij spelersWerkt nog niet bij elke speler, maar komt wellicht dus wel. Prima vervanger/alternatief voor het vaak veel te trage UltimateDB.
UDB is in principe geweldig. Toen ik mn MLS ploeg maakte gewoon rating tot 65 selecteren en dan sorteren op pacequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
UDB is traag omdat er teveel mensen op zitten, Futhead is snel omdat er minder mensen op zitten.
Goed als er meer spreiding over beiden komt.. maar inhoudelijk vind ik UDB echt veel en veel beter, het voordeel behalve snelheid dat futhead heeft is dat het de work rates toont.
Is die van Tottenham wat waardevoller geworden ofwat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef detennismaster het volgende:
Hoe lang zit Iago Falque nou al in packs in Npower champions? Ik heb nu net een goedkope
(12K) gevonden maar ik zit te twijfelen of ik hem moet verkopen omdat hij snel minder waard wordt!
Edit: Sinds 20 januari dan hou ik hem lekker voor mijn team!
Weet niet, ik heb de npower versie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is die van Tottenham wat waardevoller geworden ofwat?
Ja, dat went. Eerst kon ik er niks van, nu wil ik niets anders meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Net FIFA 12 gekocht. Dat verdedigen is dus echt zwaar klote, went dat nog? En iemand tips?
Gewoon niet verdedigen. middenvelder selecteren, daarmee de gaten dichtlopen, en een beetje met het knopje " druk zetten met 2e man" spelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Net FIFA 12 gekocht. Dat verdedigen is dus echt zwaar klote, went dat nog? En iemand tips?
Ik zelf verdedig juist niet hoe ze je aanleren en het gaat veel beter... Gewoon sprinten en a ( druk; ingedrukt houden als je de aanvaller volgt ) en rb erbij doen als hij dichtbij de goal komt ( dan zet een 2e speler druk). Soms gebruik ik die jockey en b maar het werkt niet goed bij mijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, ik heb PS3 dus de toetsen zijn iets anders. Weet iemand welke toets je nodig hebt op de PS3 om een tweede speler druk te laten zitten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zelf verdedig juist niet hoe ze je aanleren en het gaat veel beter... Gewoon sprinten en a ( druk; ingedrukt houden als je de aanvaller volgt ) en rb erbij doen als hij dichtbij de goal komt ( dan zet een 2e speler druk). Soms gebruik ik die jockey en b maar het werkt niet goed bij mij
Bij mij R1. maar kan zijn dat het bij jou anders is, heb het aan het begin aangepast. moet je eventjes zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik heb PS3 dus de toetsen zijn iets anders. Weet iemand welke toets je nodig hebt op de PS3 om een tweede speler druk te laten zitten?
Bedankt voor de reacties i.i.g.
It's called: 'the Handicap', you see it when you know it.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
En ik krijg ook regelmatig pingels tegen en raak zelf net iets te vaak het aluminium.
ik scoor bijna nooit uit corners, dit ga ik maar eens uitproberen danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:59 schreef n0ir het volgende:
Hoi,
Hier een filmpje van een indraaiende corner die in de buurt van de tweede paal landt.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/112509685
Deze corner werkt voor mij best aardig. Scoren jullie er wel eens mee?
Krijgen jullie vaak zulke corners tegen? En vinden jullie dit dan bijzonder vieze corners, in de categorie "sweaty"? Natuurlijk zijn alle corners best sweaty, maar is deze erger?
gr gr
Ik heb dat zo vaak, echt smerig. Vooral tegen 1 tegenstander.....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:59 schreef n0ir het volgende:
Hoi,
Hier een filmpje van een indraaiende corner die in de buurt van de tweede paal landt.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/112509685
Deze corner werkt voor mij best aardig. Scoren jullie er wel eens mee?
Krijgen jullie vaak zulke corners tegen? En vinden jullie dit dan bijzonder vieze corners, in de categorie "sweaty"? Natuurlijk zijn alle corners best sweaty, maar is deze erger?
gr gr
3quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:02 schreef Reemi het volgende:
Morgenochtend even m'n twee pakjes opentrekken
Nog een potje dan maar? Best of driequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb dat zo vaak, echt smerig. Vooral tegen 1 tegenstander.....
Oké, je bent bang dat je verliest. =)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga NCIS kijken man. Dacht dat je niet meer terug kwam
NCISquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga NCIS kijken man. Dacht dat je niet meer terug kwam
Falcao? Niet lang, wel een kopper.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb jullie hulp trouwens nodig.
Ik zoek een beestachtige spits in 4-3-2-1, die lekker lang is en goed kan koppen.
klein budget, zo rond de 8k max.
Beh die is vies, net als dezequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga trouwens een sweaty custom corner maken, even op YT zoeken
die dus
Tja het is gewoon geluk, maar dat is het ook als je ze zonder effect neemt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:07 schreef StijnDa het volgende:
Ik geef mijn corners ook wel wat effect mee. In het echt draaien ze ze toch ook bijna altijd in?
Soms zijn ze niet te verdedigen, soms vallen ze helemaal verkeerd.
Zigic?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zoek een beestachtige spits in 4-3-2-1, die lekker lang is en goed kan koppen.
L Bechio van Leeds Unitedquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Falcao? Niet lang, wel een kopper.
ik wist dat ik iets vergeten wasquote:
Gold of Silver. Voor Silver misschien Di Santoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Toch blijf ik erbij dat ze vaak goed vallen zo bij de tweede paal. Kijk maar bij clubs daar scoren sommige teams er echt zovaak uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Beh die is vies, net als deze
Vooral dat supersnel nemen hier.
[..]
Tja het is gewoon geluk, maar dat is het ook als je ze zonder effect neemt.
Ibra, oh wacht..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
ik wist dat ik iets vergeten was
in de Serie A moet het zijn.
Ibra Oh wacht, je bent armquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
Cavaniquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
Had hij dan ook met de verdedigers voorin moeten staan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelde net tegen iemand met een 4411 opstelling die alleen maar met Hulk, Bastos, Pato of Robinho naar voren rende. Hij kwam via een pruts doelpunt op voorsprong en in de 69e minuut maakt hij de 0-2 met een ren actie van Pato.
Gelukkig scoort Pazzini in de 78e en 79e minuut en krijg ik in de 90e minuut een penalty die Taiwo er hard in schiet. Heerlijk dit
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had hij dan ook met de verdedigers voorin moeten staan?
2 goalsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:25 schreef StijnDa het volgende:
Was Bale goed ja? Zou leuk zijn als de IF dan zakt
XDquote:
Bale zou heldig zijn. Dan ga ik hem kopen. fuck chem dan maarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:24 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop Llorente IF , Modric en Bale SIF, Guidetti SIF, Luuk de Jong SIF deze week
Nicequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
2 goalsNog steeds bezig overigens en Modric 1 goal en 1 assist en speelt een beest van een wedstrijd
Beide zouden perfect bij Barca passen.
Zou wel moeten aangezien vandaag is gespeeld maarja je kan van alles bij EA verwachten...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NiceWordt nog meegenomen voor TOTW van morgen?
Zou wel wat veranderingen in mijn plan aanbrengen in ieder geval
Ik denk niet dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zou wel moeten aangezien vandaag is gespeeld maarja je kan van alles bij EA verwachten...
Dit is pas een chill nummerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:06 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind het nog best een chill nummer.
Ja, ken ik.quote:
4-3-2-1 dan. Persoonlijk 4-4-2.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef zerokil het volgende:
Zlatan in 4-3-2-1 of 4-1-2-1-2 opstelling?
Ik wil er ook nog eens naar toe, helaas moet ik dan eerst wel werk hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ken ik.Edit: Ik wil trouwens proberen om dit jaar naar Tommorowland te gaan. imo het ziekste festival van de wereld!
Als je goede boxen hebt is deze ook goed!:
4222/4321/4312 zijn mijn formaties (op dit moment).quote:
Snelle spits naast hem zoals Agueroquote:
Wat heeft die van La Parra een oogkleppen zegquote:
Jep. Krijgen ze dr wel uit though, is bij Narsingh ook gelukt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat heeft die van La Parra een oogkleppen zeg
De laatste. Ik heb zelf ook deze formatie gehad met dezelfde spitsen, alleen dan King als CF. Dat werkte echt totaal niet bij mij. Zoals eerder gezegd was Diop ook geen succes, en Copa vind ik persoonlijk niks. Farnerud en Tettey zijn wel chill, zelfde voor Falque.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen die Singh nog ff in formatie halen. Staat er al dagen niet op in 4312, en ik weiger geld voor formatiekaartjes te betalen.
Wat vinden jullie de vetste?
Dit is wel erg extreem... Snap dat het irritatie op wekt, gewoon wat anders gaan doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef kilozout het volgende:
Het is mij nu wel duidelijk dat er een soort handicap rond de 85e en 90e minuut zit.
Net stond ik 5-0 voor, in de 80e minuut maakte mijn tegenstander gelijk door naar voren te rennen met Elia en voorzet te geven op Ibracadabra.
Dit is hem 6 keer gelukt, Elia drukte zelfs Vidic aan de kant.![]()
![]()
Kut spel voor nu.
Ik heb dit nog nooit gezien, sloeg helemaal nergens op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit is wel erg extreem... Snap dat het irritatie op wekt, gewoon wat anders gaan doen.
Tja zilvere verdediging is jammerlijk soms. Maar dat weet je, dan moet je goud spelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef BDIL het volgende:
Wat een bullshit FUTSpeel Silver tegen Silver en elke keer scoort tegenstander uit elke kans
Verdediging staat niks te dekken en niemand loopt mee naar achter... Moet ik ultra verdedigend spelen om fucking een kans tegen te houden...
Alsof die geen fouten makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja zilvere verdediging is jammerlijk soms. Maar dat weet je, dan moet je goud spelen
Probleem is dat ik voorin ook helemaal niet tot mijn recht kom, bijvoorbeeld joshua king met fucking 90 pace kan een verdediger niet voorbij komen... Bij aanvallend bied niemand zich aan en gaat alles veel te traag. Achterin met mij franse silvers heb ik een cb van porto met 80 pace en goeie defence en heading maar die kan weer niksquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja zilvere verdediging is jammerlijk soms. Maar dat weet je, dan moet je goud spelen
EA zal hem wel 72 shiny maken ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef GuRBuH het volgende:
Vaz Te naar West Ham btw, zal wel silver worden.
Die IF wordt een fortuin waardquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
EA zal hem wel 72 shiny maken ofzo.![]()
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
EA zal hem wel 72 shiny maken ofzo.![]()
Joh gek hèquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef Toefjes het volgende:
IF Chielini en IF SilvaWat is dat met een gruwelijk prettig gevoel verdedigen zeg
Ja, het kriebelt wel, maar het is voor het eerst dat ik een gouden team heb dat echt gewoon lekker draait, regelmatig de finale haalt van toernooien enzo, ben bang dat als ik mn systeem omgooi dat het dan helemaal fout gaat. maar op zich.. met SIF Ramires en SIF Marchisio als CM's.. Kun je een hoop mee, die lopen alle gaten dicht, en wat resteert wordt door de 3 beren achterin gedaan dan. Ik ga er maar weer eens een nachtje over slapen. Te verslavend dit gewoonquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Joh gek hèNog geen behoefte om met 3 verdedigers te proberen en dan IF Samuel er bij te zetten? Meer aanvallende opties dan
Heeft wel wat weg van mijn teamquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:42 schreef Toefjes het volgende:
Dan zou het zoiets worden:
Steek
IF Chiellini - IF Samuel - IF Silva
IF Pepe - SIF Marchisio - SIF Ramires - SIF Nene
Zarate
Messi Ibrahimovic
Dan ga ik eerder voor IF Pazzini. Gewoon, voor het zwarte plaatjequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:44 schreef DutchSL het volgende:
Doe gewoon Pato Ibrahimovic joh, steek het verschil in een spaarfonds voor IF Ibrahimovic.
IF Miccoli of IF Cavani lijken mij ook niet mis ipv messi?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:44 schreef DutchSL het volgende:
Doe gewoon Pato Ibrahimovic joh, steek het verschil in een spaarfonds voor IF Ibrahimovic.
Torres is 1 van de beste spitsen van dit spel hoor. Samen met Aguero, dat liep vreselijk goed met die 2, IF Suarez zal ook wel heerlijk spelen? Gerard kun je zo vrselijk lekker van afstand mee knallenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van mijn team![]()
Chiellini - Silva - Luiz
IF Pepe - SIF Marchisio - SIF Ramires - Bale
Gerrard
Torres - IF Suarez.
Veel te oud & overpricedquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Miccoli of IF Cavani lijken mij ook niet mis ipv messi?
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Torres is 1 van de beste spitsen van dit spel hoor. Samen met Aguero, dat liep vreselijk goed met die 2, IF Suarez zal ook wel heerlijk spelen? Gerard kun je zo vrselijk lekker van afstand mee knallen
Dit dus. En nu gaat iemand zeggen dat de IF van Ibra ook overpriced isquote:
Veel te oud ?quote:
Messi is status. Di Natale is beter op elk vlak.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef StijnDa het volgende:
IF Ibra is statusAlleen pass is merkbaar wat verbeterd.
Geen idee of hij 9 chem gaat halen in die formatie. wel een link naar Nene en naar silva.. volgens mij is de basis chem 6 bij goede formatie + positie met 2 linkjes moet 7 wel haalbaar zijn. Misschien 8.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef DutchSL het volgende:
IF Jovetic dan.
Of IF Rodrigo Palacio als die morgen komt
Heeft Ramires wel 9 chemistry in dat team trouwens? Zo niet moet je een Braziliaan als CF nemen, Hernanes of Robinho of toch Pato.
FC Leverworst was verdwenen, evenals mn VP (misschien dat dat met elkaar te maken had, aangezien ik de club opgericht had). Maar GJE heeft een nieuwe FC Leverworst opgericht!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Is de FOK! FIFA PS3 Club opgeheven trouwens? Of ben ik eruit geknikkerd?
Nee, iedereen lijkt Messi wel te hebben soms. IF Ibra nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Messi is status. Di Natale is beter op elk vlak.
Aha! Hmm ik kan de club alleen niet vinden. Vreemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FC Leverworst was verdwenen, evenals mn VP (misschien dat dat met elkaar te maken had, aangezien ik de club opgericht had). Maar GJE heeft een nieuwe FC Leverworst opgericht!
Ik zelf heb nu IF Jovetic in zelfde formatie, vind hem wisselvalig... Het lijkt alsof hij net wat pace en versnelling tekort komt op cfquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee of hij 9 chem gaat halen in die formatie. wel een link naar Nene en naar silva.. volgens mij is de basis chem 6 bij goede formatie + positie met 2 linkjes moet 7 wel haalbaar zijn. Misschien 8.
Palacio zou briljant zijn idd als die IF komt. Wel respect voor je inzichten in het in elkaar zetten van een team
Dan moet hij IF Samuel vergeten en David Luiz naast Silva / achter Bale zetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef StijnDa het volgende:
Toefjes je kan ook voor LM (IF/SIF?) Bale gaan. Verdedigend veel sterker, komt nog wel eens van pas daar
1 zwakke link naar ramires slechts. wordt chem 7 denk ik? heb m wel al een keer gehad, is 1 van de beste middenvelders die ik gehad heb tot nu toe. even puzzelen of het budget het toe laatquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef StijnDa het volgende:
Toefjes je kan ook voor LM (IF/SIF?) Bale gaan. Verdedigend veel sterker, komt nog wel eens van pas daar
Of IF Richards als CBquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan moet hij IF Samuel vergeten en David Luiz naast Silva / achter Bale zetten.
Smookzquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Aha! Hmm ik kan de club alleen niet vinden. Vreemd.
Heb jij trouwens een IF Ronaldo uit een pack gehaald ofzo? Hoe kom je aan al die IF's
edit; Club gevonden
Klopt inderdaad, maar 88 pace, 89 heading en 88 defending... Klinkt als een ideale CB, maar vooral dat out of position is inderdaad waardeloos. Ik ga het totw nog even afwachten, of daar nog iets leuks tussen zit, en dan eens kijken of er gerenoveerd gaat wordenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef DutchSL het volgende:
IF Richards is out of position en heeft geen sterke links met Ramires/Bale en zelfs een dode link met Silva, dus die gaat als je geluk hebt 5 chemistry krijgen maar misschien niet eens dat.
Luiz pakt gewoon 9 chemistry en heeft een sterke link met Ramires, waardoor je meer opties krijgt op CF.
Haiquote:
Aha ja dat kan ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel Traden, weinig seks, en low life veel wedstrijden doen
oh ja tis Februariquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:11 schreef psychedelicate het volgende:
Wederom bullshit in de maandelijkse free packs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |