Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Wat is daar nou leuk aan??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:59 schreef el-blanchito het volgende:
Ik bedenk met net opeens dat er gewoon een heel Spaans BPL team te maken valt
Jammer dat ik er het geld niet voor heb
Je hebt dan gewoon een BPL team met spelers die Spaans zijn. Dan moet je dus Quellar als CB enzoquote:
nouja, ik vind dat wel mooi met alleen maar lichtgroene linkjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je hebt dan gewoon een BPL team met spelers die Spaans zijn. Dan moet je dus Quellar als CB enzo
Is ook best leuk opzichquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef DutchSL het volgende:
Maak er dan gelijk een Spanjaarden-buiten-Spanje van, dan kun je tenminste nog iets fatsoenlijks maken.
Sibon ernaast, van Buyten CB?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Apekoek het volgende:
Iemand een leuk idee voor een team rondom IF Sand?
IF Ivan Alonso ernaastquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Apekoek het volgende:
Iemand een leuk idee voor een team rondom IF Sand?
Dan heb ik nog wel een IF Brouwers voor iemandquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een team vol lage rated/trage silver/gold IFs. Ik vraag me af of iemand IF Van Buyten nog heeft van de eerste of tweede week of dat iedereen die heeft gediscard
Daardoor is van Buyten nu een vermogen waard, had hem helaas ook gediscardquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een team vol lage rated/trage silver/gold IFs. Ik vraag me af of iemand IF Van Buyten nog heeft van de eerste of tweede week of dat iedereen die heeft gediscard
sinds wanneer zit 523 in fifa dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:45 schreef StijnDa het volgende:
Zit te denken aan een Liga BBVA / Chelsea mix![]()
IF Mata100 - Torres35 - IF Reyes135
---- SIF Ramires65 - Fabregas 50
A.Cole10 - D. Luiz5 - Piqué40 - Pepe5 - Alves80
------------- Casillas60
Ja 5 verdedigers, maar ik wil ze wel gebruiken als LM en RM die backsZijn ook aanvallend ingesteld.
5221quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer zit 523 in fifa dan?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer zit 523 in fifa dan?
Juist. Zo is makkelijker tekenen.quote:
Touché, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Juist. Zo is makkelijker tekenen.
In FIFA 11 lagen discard values veel lager bij IF's, dat het in FIFA 12 zo hoog was wisten velen toen nog niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is nu een IF van Buyten op de markt voor 55k SP 90k BIN, 33 pace![]()
Die IF Gargano en IF Haggui kwam ik in de eerste week vaak voor onder de discard value tegen. En ik had toen een IF Wilkshire voor 800 die ik later heb verkocht voor 55k ofzo
toen je nog een IF Eriksen kon kopen voor 1k...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In FIFA 11 lagen discard values veel lager bij IF's, dat wist men toen nog niet.
Er zijn maar zo'n 20 betere spitsen in de Serie Aquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
Tobi, El Hamdaoui gaat waarschijnlijk naar Florentina. Dat is wel een leuke spits voor i je team.
Ik wist het eerst ook niet, maar toen ik het had ontdekt had ik wel meteen een IF Haggui voor 3k ofzo. Als je nu een IF in een pack krijgt maak je bijna altijd winst.. in FUT11 was dat niet zo omdat je IFs had die 1-2k kostten. Ik vind het op zich niet erg dat ze dit hebben gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In FIFA 11 lagen discard values veel lager bij IF's, dat het in FIFA 12 zo hoog was wisten velen toen nog niet.
Het heeft sowieso de IF markt een beetje verneukt, want 70% van de IF's zijn nu gewoon peperdure spelers waarvoor goedkopere NIFs bestaan die veel beter zijn.
Geen idee, ik pik er vaak een op voor 24K ongeveer en die verkoop ik dan voor 29K bin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:57 schreef el-blanchito het volgende:
Denken jullie dat de prijs van IF Jovetic nog gaat stijgen?
wachten of coursequote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste deal sinds lange tijd: Philippe Coutinho voor 10k
En dan nu de vraag: moet ik hem nu verkopen of moet ik wachten tot hij is getransferd?
Not sure. Zo speciaal is hij nou ook weer niet. Serie A heeft genoeg goede middenvelders. Misschien als je nu verkoopt kun je er een mooi prijsje voor krijgen van een pricefixwannabee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste deal sinds lange tijd: Philippe Coutinho voor 10k
En dan nu de vraag: moet ik hem nu verkopen of moet ik wachten tot hij is getransferd?
Coutinho is na El Shaaraway en Pasquato de beste Serie A speler om op CAM te spelen in een 4-2-3-1 of 4-2-2-2 systeem.. en velen gebruiken die 1 of beide Italianen om in de ST te spelen. Hij is toch een stukje sneller dan zo'n Lamela.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Not sure. Zo speciaal is hij nou ook weer niet. Serie A heeft genoeg goede middenvelders. Misschien als je nu verkoopt kun je er een mooi prijsje voor krijgen van een pricefixwannabee.
twitter:carlogarganese twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 15:31:44Keisuke #Honda transfer to #Lazio has collapsed. He stays at CSKA Moscow #deadlineday #goallive reageer retweet
dat verklaart dus ook waarom ie zo goedkoop wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als die nieuwe uitkomt ga ik die zeker gebruiken. Hij is inmiddels alweer iets goedkoper dan gisteren (toen 40k en nu alweer 30k) dus ik bewaar hem maar. Hij was trouwens niet fresh wat opmerkelijk is want als ik zo'n goede deal vind is het bijna altijd een speler met 1 owner.
Jepquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat verklaart dus ook waarom ie zo goedkoop was
Niet iedereen houdt het transfernieuws in de gaten, misschien wist hij niet dat de prijs zou gaan stijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar mensen die een kaart in een pack krijgen en geen idee hebben wat hij waard is zetten die er voor een lage prijs op. Als iemand een kaart al heeft gebruikt lijkt het mij dat diegene de prijs weet. Dus daarom vind ik het vreemd dat iemand hem er voor 10k op zet terwijl hij niet "fresh is"
Laten we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt het transfernieuws in de gaten, misschien wist hij niet dat de prijs zou gaan stijgen.
Koop gewoon alles en discard ze of probeer ze allemaal voor iets meer te verkopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef el-blanchito het volgende:
Fraai is dat! iemand gooit ff 8 kits van Pescara op de markt voor 200 BIN, daar gaat m'n handel!
Je hebt geen 1600 coins?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef el-blanchito het volgende:
Fraai is dat! iemand gooit ff 8 kits van Pescara op de markt voor 200 BIN, daar gaat m'n handel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |