Hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:10 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt helemaal!!! maar dat kan nu lekker niet meer!!! als het goed is kan er vanaf vanmiddag niet meer naar betaalde nummers en het buitenland gebeld worden!!
Maar het gesprekje gaat komen!
Pffffffff
Ik quote niet op jouw, dus de vraag was niet voor jouwquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef Paxcon het volgende:
Maar hoe hoog was de rekening TS? En hoe oud is je zoon?
Via de rechter?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef TimKuik het volgende:
09xx nummers kan je gewoon laten blokkeren hoor...
Wat lul jij nou?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:43 schreef Dennis-1977 het volgende:
[..]
Ik quote niet op jouw, dus de vraag was niet voor jouw
Probleem is pas opgelost als je kind doorheeft dat dit niet mag.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:56 schreef Chandler het volgende:
Kind is 13, bedrag is niet van toepassing, gewoon te veel!
Maar goed, het probleem is opgelost door bellen naar het buitenland en betaalde nummers te laten blokkeren!
"Dat doet er niet toe"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef Beach het volgende:
waarom durf je niet te zeggen hoe veel het was
Daar werkt hij dus aan door (een gedeelte van) zijn zakgeld in te houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Probleem is pas opgelost als je kind doorheeft dat dit niet mag.
Ongetwijfeld had hij het door, maar had hij niet door dat pap en mam dit op de gespecificeerde rekening konden bekijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef 9611Niels het volgende:
13Als je dan nog niet doorhebt dat dat soort shit geld kost..
Je dwingt geen respect af bij je kind zo te zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ongetwijfeld had hij het door, maar had hij niet door dat pap en mam dit op de gespecificeerde rekening konden bekijken
Het is niet mijn kind hoor. Maar volgens mij heeft het ook weinig met respect te maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:30 schreef Allessio het volgende:
[..]
Je dwingt geen respect af bij je kind zo te zien.
Aah het is het kind van dat Filipijnse sletje dat je een jaar of 3 geleden hebt opgepikt tijdens die vakantie die jij als sekstoerist geboekt had.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is niet mijn kind hoor. Maar volgens mij heeft het ook weinig met respect te maken.
Zoiets kan een keer voorkomen, en het kind wordt terecht gestraft door zakgeld in te houden.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef Allessio het volgende:
[..]
Aah het is het kind van dat Filipijnse sletje dat je een jaar of 3 geleden hebt opgepikt tijdens die vakantie die jij als sekstoerist geboekt had.
Lekker papieren en uitkering voor haar regelen he viespeuk.
heeft ie toch al gedaan zei hij netquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef Allessio het volgende:
[..]
Aah het is het kind van dat Filipijnse sletje dat je een jaar of 3 geleden hebt opgepikt tijdens die vakantie die jij als sekstoerist geboekt had.
Lekker papieren en uitkering voor haar regelen he viespeuk.
nou nou wat een goeien troll zegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alsof ik alles ga lezenik troll-and-roll, anders kost het trollen mij teveel tijd.
Yup jij hebt het door, we hebben er vaker voor gewaarschuwd maar nu hoeft dat niet meer!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ongetwijfeld had hij het door, maar had hij niet door dat pap en mam dit op de gespecificeerde rekening konden bekijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |