Het is niet mijn kind hoor. Maar volgens mij heeft het ook weinig met respect te maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:30 schreef Allessio het volgende:
[..]
Je dwingt geen respect af bij je kind zo te zien.
Aah het is het kind van dat Filipijnse sletje dat je een jaar of 3 geleden hebt opgepikt tijdens die vakantie die jij als sekstoerist geboekt had.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is niet mijn kind hoor. Maar volgens mij heeft het ook weinig met respect te maken.
Zoiets kan een keer voorkomen, en het kind wordt terecht gestraft door zakgeld in te houden.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef Allessio het volgende:
[..]
Aah het is het kind van dat Filipijnse sletje dat je een jaar of 3 geleden hebt opgepikt tijdens die vakantie die jij als sekstoerist geboekt had.
Lekker papieren en uitkering voor haar regelen he viespeuk.
heeft ie toch al gedaan zei hij netquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef Allessio het volgende:
[..]
Aah het is het kind van dat Filipijnse sletje dat je een jaar of 3 geleden hebt opgepikt tijdens die vakantie die jij als sekstoerist geboekt had.
Lekker papieren en uitkering voor haar regelen he viespeuk.
nou nou wat een goeien troll zegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alsof ik alles ga lezenik troll-and-roll, anders kost het trollen mij teveel tijd.
Yup jij hebt het door, we hebben er vaker voor gewaarschuwd maar nu hoeft dat niet meer!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ongetwijfeld had hij het door, maar had hij niet door dat pap en mam dit op de gespecificeerde rekening konden bekijken
450?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:40 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yup jij hebt het door, we hebben er vaker voor gewaarschuwd maar nu hoeft dat niet meer!
Ps voor al die mensen die willen weten wat het bedrag is, het is groter dan 0 euro maar lager dan 1000Succes met schatten!
Op sommige reacties hoef je niet te reageren hoorquote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Chandler het volgende:
[..]
Op sommige reacties hoef je niet te reageren hoor
900quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:40 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yup jij hebt het door, we hebben er vaker voor gewaarschuwd maar nu hoeft dat niet meer!
Ps voor al die mensen die willen weten wat het bedrag is, het is groter dan 0 euro maar lager dan 1000Succes met schatten!
beter krijg jij een paar harde klappen dat je je niks meer herinnert.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:59 schreef Wrick het volgende:
beter heeft ts dat kutkind een paar harde klappen verkocht dat hij het zich nog lang mag herinnere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |