SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rise or Die Trying!
Dat weet ik nu ook wel, maar PSV heeft zijn salaris verhoogd nadat hij zogenaamd nog paar jaar zou blijven. Dus dan moet Labyad dat salaris terug geven, want contract is dan niet geldig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 06:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Contract is rechtsgeldig, optie tot verlenging niet. Denk niet dat PSV sterk staat in het terug eisen van het salaris.
Als het contract niet rechtsgeldig was, dan kon Labyad nu meteen de deur uitlopen.
Salaris is verhoogd conform de afspraken bij verlenging.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 06:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Contract is rechtsgeldig, optie tot verlenging niet. Denk niet dat PSV sterk staat in het terug eisen van het salaris.
Als het contract niet rechtsgeldig was, dan kon Labyad nu meteen de deur uitlopen.
Dat lijkt mij ook. Er is een afspraak gemaakt, Labyad blijft een paar jaar langer en wordt daarvoor extra betaald. Als hij deze afspraak als niet geldig wil laten verklaren, neem ik aan dat ook zijn salarisverhoging als niet geldig wordt verklaard en dat hij terug zal moeten dokken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Salaris is verhoogd conform de afspraken bij verlenging.
quote:
Dat je het ff weten.twitter:aad300 twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 16:52:54Niet eerder dan vtijdag schaatsen in son#nogopenwater16.50.:-) http://t.co/voiidbp0 reageer retweet
Zanka zou toch naar de FIFA / rechter gaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Waar blijft de bevestiging dat Zanka aankomende zomer komt trouwens? Of heb ik iets gemist?
Waarom zou hij?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Zanka zou toch naar de FIFA / rechter gaan?
Sporting heeft op hem geboden.
Ik denk en hoop dat je 2 namen door elkaar haalt. Zakaria en Zanka.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Zanka zou toch naar de FIFA / rechter gaan?
Sporting heeft op hem geboden.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat je 2 namen door elkaar haalt. Zakaria en Zanka.
Anders is Sporting gewoon bezig PSV te irriteren. Eerst Schaars, daarna Wijnaldum terwijl PSV al bijna tot een akkoord was, Labyad, Bakkali en nu Zanka. Ik vind Portugal al zo een kut land. Ergste vakantie ooit gehad, vervelend volk, kut voetballers.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Anders is Sporting gewoon bezig PSV te irriteren. Eerst Schaars, daarna Wijnaldum terwijl PSV al bijna tot een akkoord was, Labyad, Bakkali en nu Zanka. Ik vind Portugal al zo een kut land. Ergste vakantie ooit gehad, vervelend volk, kut voetballers.
Omdat PSV hem contracten aanbood en hij wou niet blijven, en steeds deden ze het ofzo.quote:
Ja ik bedoelde Zakaria.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
zeg dat dan ookquote:
quote:Messi voor 5 jaar naar PSV
PSV wist een overeenstemming te bereiken met FC Barcelona over de aankoop van Lionel Messi. Voor de 24-jarige Argentijn wordt acht miljoen euro overgemaakt aan FC Barcelona.
Lionel Messi ondertekende dinsdagavond zijn contract in het Philips Stadion.
FC Barcelona verliest met Messi een van de grootste spelers van de afgelopen jaren. Messi wilde zelf vertrekken uit Camp Nou, omdat hij het idee had dat hij stilstond in zijn ontwikkeling en wil bij PSV doorgroeien. "Met PSV zie ik meer kans om internationale prijzen te winnen", aldus de Argentijn. "Om bij PSV te mogen voetballen was vroeger de droom van iedere jonge voetballer in Argentinie".
De oud voetballer van FC Barcelona moest wel een deel van zijn salaris inleveren. "Alles voor mijn nieuwe club PSV" riep de argentijn, zichtbaar ontroerd. "In de kleedkamer na de training hadden wij het altijd over het geweldig spel van PSV. Daar wil ik ooit voetballen riep dan iedereen in koor"
Matige aankoop wel..vraag me af of het een meerwaarde isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch nog een verrassende transfer op het einde
[..]
Scherp gezien!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kevin in Libië?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kevin in Libië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |