abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107430960

Wat leuke plaatjes(mag zelf aanvullen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rise or Die Trying!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 09:13:58 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_107431004
Luc Nilis _O_
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_107435341
Zou me eigenlijk niet verbazen als Gerets dadelijk weer op de stoep staat. En ik denk nog steeds dat Co een belangrijke kandidaat is. Volgens Brands dan. Ik weet niet hoe Faber er voor staat. Daarvoor volg ik het voetbal in de JL niet goed genoeg.
Ik ben bang dat Van Gaal niet goed bij PSV past en dat Van Marwijk niet haalbaar is.
Rijkaard zou best goed passen maar daarvan is algemeen bekend dat hij een sterke assistent nodig heeft. Successen heeft hij gehaald met Ten Cate aan zijn zijde. Echter heeft Koeman altijd matig gepresteerd met TBS aan zijn zijde terwijl hij het nu best aardig doet zonder hem.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 11:53:57 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_107435388
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:13 schreef jpg97 het volgende:
Luc Nilis _O_
_O_
pi_107436840
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 06:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Contract is rechtsgeldig, optie tot verlenging niet. Denk niet dat PSV sterk staat in het terug eisen van het salaris.

Als het contract niet rechtsgeldig was, dan kon Labyad nu meteen de deur uitlopen.
Dat weet ik nu ook wel, maar PSV heeft zijn salaris verhoogd nadat hij zogenaamd nog paar jaar zou blijven. Dus dan moet Labyad dat salaris terug geven, want contract is dan niet geldig.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_107438674
Waar blijft de bevestiging dat Zanka aankomende zomer komt trouwens? Of heb ik iets gemist?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 januari 2012 @ 14:10:20 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107440047
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 06:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Contract is rechtsgeldig, optie tot verlenging niet. Denk niet dat PSV sterk staat in het terug eisen van het salaris.

Als het contract niet rechtsgeldig was, dan kon Labyad nu meteen de deur uitlopen.
Salaris is verhoogd conform de afspraken bij verlenging.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107440152
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 14:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Salaris is verhoogd conform de afspraken bij verlenging.
Dat lijkt mij ook. Er is een afspraak gemaakt, Labyad blijft een paar jaar langer en wordt daarvoor extra betaald. Als hij deze afspraak als niet geldig wil laten verklaren, neem ik aan dat ook zijn salarisverhoging als niet geldig wordt verklaard en dat hij terug zal moeten dokken.
Dit, dus.
pi_107445230
Ik zou er niet op rekenen lui. Dat PSV voorwaarden verbindt aan een illegale clausule is niet de 'schuld' van Labyad. Ook is het niet onredelijk om een werknemer beter te gaan betalen als hij zijn werk beter of meer doet. Dat zijn allemaal zaken waar een rechter naar kijkt in zo'n geval en ze wegen in het nadeel van PSV.

Maar goed, het is een heel stuk schimmiger dan het feit dat de clausule gewoon niets rechtsgeldig is volgens de FIFA-reglementen en eerlijk gezegd zal het me mijn reet roesten of we die centen terug zien. Heel veel zal het niet zijn.

Het is gewoon weer blufpoker van Brands, waarschijnlijk in de hoop om er nog een transfersom uit te slepen want dit motiveert niet bepaald tot bijtekenen natuurlijk :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 januari 2012 @ 16:54:24 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107445922
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou er niet op rekenen lui.
:D lui O+ maar ik reken nergens op, dat heb ik ook niet gezegd volgens mij :P
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107446086
Ik denk ik zeg het even, voordat iedereen denkt dat het al een uitgemaakte zaak is dat we dat geld wel even terugkrijgen :P

Het is meer hopen op het fatsoen van Sporting, dat die nog een miljoentje richting ons overmaken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107446211
aad300 twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 16:52:54 Niet eerder dan vtijdag schaatsen in son#nogopenwater16.50.:-) http://t.co/voiidbp0 reageer retweet
Dat je het ff weten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_107446776
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Waar blijft de bevestiging dat Zanka aankomende zomer komt trouwens? Of heb ik iets gemist?
Zanka zou toch naar de FIFA / rechter gaan?

Sporting heeft op hem geboden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 januari 2012 @ 17:17:18 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107446852
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef PunkAap het volgende:

[..]

Waarom zou hij?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107447205
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef PunkAap het volgende:

[..]

Ik denk en hoop dat je 2 namen door elkaar haalt. Zakaria en Zanka.
Anders is Sporting gewoon bezig PSV te irriteren. Eerst Schaars, daarna Wijnaldum terwijl PSV al bijna tot een akkoord was, Labyad, Bakkali en nu Zanka. Ik vind Portugal al zo een kut land. Ergste vakantie ooit gehad, vervelend volk, kut voetballers.
pi_107447304
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Anders is Sporting gewoon bezig PSV te irriteren. Eerst Schaars, daarna Wijnaldum terwijl PSV al bijna tot een akkoord was, Labyad, Bakkali en nu Zanka. Ik vind Portugal al zo een kut land. Ergste vakantie ooit gehad, vervelend volk, kut voetballers.
_O-
Ik begon me al zorgen te maken :P Hij heeft ze inderdaad vast door elkaar gehaald.
pi_107447472
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Waarom zou hij?
Omdat PSV hem contracten aanbood en hij wou niet blijven, en steeds deden ze het ofzo.

PSV wonderkid Zakaria Labyad: 'The Fifa regulations are crystal clear; I'm a free agent this summer'
The promising youngster has stressed that the club's option to extend his expiring deal is not valid, and insists he can leave on a Bosman move this summer.

quote:

[..]

Ja ik bedoelde Zakaria.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 januari 2012 @ 17:39:13 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107447546
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef PunkAap het volgende:

Ja ik bedoelde Zakaria.
zeg dat dan ook
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107448346
Maar dat laat nog steeds de vraag open waar Zanka blijft. Hoefde toch alleen maar gekeurd te worden en te tekenen toch?
pi_107459073
Toch nog een verrassende transfer op het einde :)

quote:
Messi voor 5 jaar naar PSV

PSV wist een overeenstemming te bereiken met FC Barcelona over de aankoop van Lionel Messi. Voor de 24-jarige Argentijn wordt acht miljoen euro overgemaakt aan FC Barcelona.

Lionel Messi ondertekende dinsdagavond zijn contract in het Philips Stadion.

FC Barcelona verliest met Messi een van de grootste spelers van de afgelopen jaren. Messi wilde zelf vertrekken uit Camp Nou, omdat hij het idee had dat hij stilstond in zijn ontwikkeling en wil bij PSV doorgroeien. "Met PSV zie ik meer kans om internationale prijzen te winnen", aldus de Argentijn. "Om bij PSV te mogen voetballen was vroeger de droom van iedere jonge voetballer in Argentinie".

De oud voetballer van FC Barcelona moest wel een deel van zijn salaris inleveren. "Alles voor mijn nieuwe club PSV" riep de argentijn, zichtbaar ontroerd. "In de kleedkamer na de training hadden wij het altijd over het geweldig spel van PSV. Daar wil ik ooit voetballen riep dan iedereen in koor"
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:41:17 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_107461042
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch nog een verrassende transfer op het einde :)

[..]

Matige aankoop wel..vraag me af of het een meerwaarde is :{

Vitesse weer verloren ^O^ Schijtclub.
pi_107461479

Kevin in Libië?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:23:26 #23
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_107462967
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]