Het heeft niks te maken met je lengte of je babyface maar met dit:quote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Door mijn lengte (173cm) en afkomst, en uiterlijk (omdat, babyface ) dit valt allemaal in mijn nadeel waardoor het voor mij extra moeilijk wordt om meisjes te hosselen, omdat versierskills..
Mooi verwoord, want dima denkt natuurlijk dat Lloret een magische plek is waar hij met zijn vingers knipt en chicks hem neuken. De media doet dit met mensen als Dima. Verwerpelijk, verwerpelijk ik hoop dat hij uit zijn rol kan kruipen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het heeft niks te maken met je lengte of je babyface maar met dit:
"p de middelbare school probeerde 1 v.d knapste meisjes v.d. school mij te hosselen. Ze was zeer handtastelijk, maar ik rende iedere keer keihard van haar weg.
Je bent contactgestoord. Als een chick je wil, aan je zit en jij vervolgens wegrent, hoe kom je er dan bij dat het aan je lengte ligt?
Naar Lloret gaan heeft geen zin. Het is niet zo dat je daar direct besprongen wordt door 6 meiden die willen neuken. (je zou overigens toch maar wegrennen). Je moet daar ook gewoon hosselen, gaat iets makkelijker dan hier maar als je hier niks pakt pak je daar ook niks.
Het enige wat helpt is uit je slachtofferrol kruipen. Je zal niet meer groeien, dus je lengte staat vast. Werk aan jezelf. Het enige wat fout is is je houding maar die weiger je te veranderen. Om diezelfde reden heb je geen vrienden. Je moet er zelf wat voor doen, jij verandert niks en verwacht dat iedereen komt smeken om met jou te chillen. Wat heb jij die mensen te bieden? Waarom zouden ze met jou willen chillen?
Ga eens met 1 of 3 echte womenizers op stap.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
extra moeilijk wordt om meisjes te hosselen, omdat versierskills..
Dat denken nog tienduizenden andere jongens ook. Je zult dus daar ook je beste beentje voor moeten zetten.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooi verwoord, want dima denkt natuurlijk dat Lloret een magische plek is waar hij met zijn vingers knipt en chicks hem neuken. De media doet dit met mensen als Dima. Verwerpelijk, verwerpelijk ik hoop dat hij uit zijn rol kan kruipen.
Goed advies wel eigenlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Vuile lapzwans.
[..]
Na 2 dagen dat boek al het beste boek noemen, newsflash je gaat niet hosselen door even een boek te lezen.
Beste ts,
Maak je los van al deze onzin ga door met je leven en wacht tot je een meid tegenkomt die jou leuk lijkt. Spreek zo'n meid dan iedere keer aan de eerste 20 keer gaan ruk of slecht, maar na 40 keer ben je al een stuk beter.
Je gaat toch ook niet naar de gym en verwacht daar gelijk met de grote jongens mee te kunnen? Soms moet je trainen en of geduld hebben. Spreek mensen aan en blijf niet opgeven. Door erover te zeiken of op te geven.... Zo kom je nergens.....
Man man man jij bent de enige die jouw leven kan veranderen en nu aan de slag. EN STOP EENS MET WILLEN WILLEN WILLEN.
Niks.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat heb jij die mensen te bieden? Waarom zouden ze met jou willen chillen?
quote:
Zorg dan dat je wel wat te bieden hebt. Gezelligheid, humor etcetera.quote:
studievereniging is iets anders dan studentenverenigingquote:
En jouw probleem is dat je jezelf daarom tegen je kop slaat. Je praat jezelf ook nog een schuldgevoel aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik maak elke keer precies dezelfde fouten wanneer ik me onder vreemden bevind. Ik ben de stille, verlegen jonge, kijk de kat uit de boom, toon geen initiatief etc...
Wat is er mis met smalltalk? Bijna niemand beleeft spannende avonturen.quote:zelfs wanneer ik me hoofd besloten heb om mensen maar gewoon aan spreken doe ik het nog steeds niet, omdat ik zeker weet dat er na het voorstellen een dodelijke stilte zal gaan vallen, ik maak immers geen spannende avonturen mee wat tot gevolg heeft dat ik eigenlijk helemaal geen gespreksstof heb.
Vervang moeten door willen en dan kom je een heel eind.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zorg dan dat je wel wat te bieden hebt. Gezelligheid, humor etcetera.
Maar zoals gezegd: je moet jezelf veranderen. Maar dan moet je eerst erkennen dat je moet veranderen, dat je wilt veranderen en dan vervolgens dat doen.
Anders ben jij over 25 jaar nog steeds maagd.
Niks mis met een groepje aanspreken dat groter is dan het jouwe.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ga eens met 1 of 3 echte womenizers op stap.
Waarom 1 of 3? Meiden verplaatsen zich in groepjes. Vaak in even aantallen. Dus 2 meiden, een groepje van 4, daarboven wordt het lastig. Als die womenizer vriend van je 1 meisje versiert staat haar vriendin er beteuterd naast met een blik van "wie pakt mij?" Dan stap jij op dat meisje af. Op het moment dat haar vriendin staat te zoenen stijgen jouw kansen met minimaal 80% bij dat andere meisje.
Doe het gewoon ook als het niet je type is, puur als oefening en voor zelfvertrouwen.
Denk je dat er ook maar 1 hosselaar bestaat op de wereld die nooit is afgewezen?
Nee niks mis mee. Maar deze jongen heeft moeite met het aanspreken van meiden. En zeg nou zelf, welke dames zijn het gewilligst? De meiden die nog over zijn nadat hun vriendinnen een scharrel hebben gevonden voor de avond.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niks mis met een groepje aanspreken dat groter is dan het jouwe.
Dat kunnen ook potteuze of rancuneuze bitches zijn hequote:Op maandag 24 maart 2014 14:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee niks mis mee. Maar deze jongen heeft moeite met het aanspreken van meiden. En zeg nou zelf, welke dames zijn het gewilligst? De meiden die nog over zijn nadat hun vriendinnen een scharrel hebben gevonden voor de avond.
Deze jongen heeft problemen met zijn zelfvertrouwen. Dat zou eerst aangepakt moeten worden voor hij op vrouwen af stapt.quote:Hij rent al weg bij 1 meid die duidelijk interesse toont, dan is op een groepje vrouwen afstappen dat in de meerderheid is echt een brug t ver.
Ik denk dat zijn zelfvertrouwen een enorme boost krijgt als hij er een keer op afstapt en beet heeft. Daarom moet hij "makkelijke slachtoffers" zoeken.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Deze jongen heeft problemen met zijn zelfvertrouwen. Dat zou eerst aangepakt moeten worden voor hij op vrouwen af stapt.
als ie heel veel squatte, had ie nog steeds een interessantheidsfactor van -347329847234423 om zich heen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef Klokov het volgende:
Hij squat niet meer anders hadden bitches hard op zn abs en legs gemir'd
Dit dusquote:Op maandag 24 maart 2014 15:17 schreef Geelman het volgende:
Ts, ga een keer naar een therapeut. Zonder gekheid. Het kan geen kwaad om eens te laten onderzoeken waar je angsten vandaan komen.
Klopt. Ook al ben je onwijs knap, als je niks durft en angstig bent gebeurt er nog niks. Sommige lelijke mannen lopen met mooie vrouwen en sommige lelijke vrouwen lopen met mooie mannen. Een goed uiterlijk is wel een voordeel, maar niet allesbepalend. Zelf denk ik dat zelfvertrouwen en initiatief de belangrijkste succesfactoren zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
als ie heel veel squatte, had ie nog steeds een interessantheidsfactor van -347329847234423 om zich heen.
Het helpt wel als eerste indruk, maar meer ook niet. Iedereen boven de 25+ is naar meer op zoek dan enkel abs en spieren.
Ik merk het ook bij mezelf. Toen ik 16-25 was, keek ik echt enkel naar uiterlijk. Nu allang niet meer. Mooi uitzien is niet echt zeldzaam eigenlijk, je gaat club binnen en je ziet 20020002 mooie vrouwen en mannen. Ofc moet je er wel een stijve of een natte van krijgen in bed, maar als je normaal en verzorgd uitziet, kom je al een heel end(en ... zelfs daar gaat het mis bij 8/10 mannen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |