abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2014 @ 01:14:13 #176
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_138102478
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Er valt niks te veranderen.
Attitude.
  maandag 24 maart 2014 @ 01:17:12 #177
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_138102519
Poep
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_138104963
Je zal er zelf iets aan moeten gaan veranderen. Klinkt allemaal best bekend in de OP ook ik was toen ongeveer op dezelfde leeftijd. Maar je zal zelf stappen moeten ondernemen. Heb ik ook gedaan en het betaald zichzelf terug. Je hebt er meer lol van dan pijn. Succes! ;)
pi_138105181
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Door mijn lengte (173cm) en afkomst, en uiterlijk (omdat, babyface ) dit valt allemaal in mijn nadeel waardoor het voor mij extra moeilijk wordt om meisjes te hosselen, omdat versierskills..
Het heeft niks te maken met je lengte of je babyface maar met dit:

"p de middelbare school probeerde 1 v.d knapste meisjes v.d. school mij te hosselen. Ze was zeer handtastelijk, maar ik rende iedere keer keihard van haar weg.

Je bent contactgestoord. Als een chick je wil, aan je zit en jij vervolgens wegrent, hoe kom je er dan bij dat het aan je lengte ligt?

Naar Lloret gaan heeft geen zin. Het is niet zo dat je daar direct besprongen wordt door 6 meiden die willen neuken. (je zou overigens toch maar wegrennen). Je moet daar ook gewoon hosselen, gaat iets makkelijker dan hier maar als je hier niks pakt pak je daar ook niks.

Het enige wat helpt is uit je slachtofferrol kruipen. Je zal niet meer groeien, dus je lengte staat vast. Werk aan jezelf. Het enige wat fout is is je houding maar die weiger je te veranderen. Om diezelfde reden heb je geen vrienden. Je moet er zelf wat voor doen, jij verandert niks en verwacht dat iedereen komt smeken om met jou te chillen. Wat heb jij die mensen te bieden? Waarom zouden ze met jou willen chillen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 24 maart 2014 @ 09:27:53 #180
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_138105480
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het heeft niks te maken met je lengte of je babyface maar met dit:

"p de middelbare school probeerde 1 v.d knapste meisjes v.d. school mij te hosselen. Ze was zeer handtastelijk, maar ik rende iedere keer keihard van haar weg.

Je bent contactgestoord. Als een chick je wil, aan je zit en jij vervolgens wegrent, hoe kom je er dan bij dat het aan je lengte ligt?

Naar Lloret gaan heeft geen zin. Het is niet zo dat je daar direct besprongen wordt door 6 meiden die willen neuken. (je zou overigens toch maar wegrennen). Je moet daar ook gewoon hosselen, gaat iets makkelijker dan hier maar als je hier niks pakt pak je daar ook niks.

Het enige wat helpt is uit je slachtofferrol kruipen. Je zal niet meer groeien, dus je lengte staat vast. Werk aan jezelf. Het enige wat fout is is je houding maar die weiger je te veranderen. Om diezelfde reden heb je geen vrienden. Je moet er zelf wat voor doen, jij verandert niks en verwacht dat iedereen komt smeken om met jou te chillen. Wat heb jij die mensen te bieden? Waarom zouden ze met jou willen chillen?
Mooi verwoord, want dima denkt natuurlijk dat Lloret een magische plek is waar hij met zijn vingers knipt en chicks hem neuken. De media doet dit met mensen als Dima. Verwerpelijk, verwerpelijk ik hoop dat hij uit zijn rol kan kruipen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_138105624
quote:
extra moeilijk wordt om meisjes te hosselen, omdat versierskills..
Ga eens met 1 of 3 echte womenizers op stap.

Waarom 1 of 3? Meiden verplaatsen zich in groepjes. Vaak in even aantallen. Dus 2 meiden, een groepje van 4, daarboven wordt het lastig. Als die womenizer vriend van je 1 meisje versiert staat haar vriendin er beteuterd naast met een blik van "wie pakt mij?" Dan stap jij op dat meisje af. Op het moment dat haar vriendin staat te zoenen stijgen jouw kansen met minimaal 80% bij dat andere meisje.

Doe het gewoon ook als het niet je type is, puur als oefening en voor zelfvertrouwen.

Denk je dat er ook maar 1 hosselaar bestaat op de wereld die nooit is afgewezen?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138105646
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:27 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Mooi verwoord, want dima denkt natuurlijk dat Lloret een magische plek is waar hij met zijn vingers knipt en chicks hem neuken. De media doet dit met mensen als Dima. Verwerpelijk, verwerpelijk ik hoop dat hij uit zijn rol kan kruipen.
Dat denken nog tienduizenden andere jongens ook. Je zult dus daar ook je beste beentje voor moeten zetten.
pi_138108921
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

:') Vuile lapzwans.

[..]

Na 2 dagen dat boek al het beste boek noemen, newsflash je gaat niet hosselen door even een boek te lezen.

Beste ts,

Maak je los van al deze onzin ga door met je leven en wacht tot je een meid tegenkomt die jou leuk lijkt. Spreek zo'n meid dan iedere keer aan de eerste 20 keer gaan ruk of slecht, maar na 40 keer ben je al een stuk beter.

Je gaat toch ook niet naar de gym en verwacht daar gelijk met de grote jongens mee te kunnen? Soms moet je trainen en of geduld hebben. Spreek mensen aan en blijf niet opgeven. Door erover te zeiken of op te geven.... Zo kom je nergens.....

Man man man jij bent de enige die jouw leven kan veranderen en nu aan de slag. EN STOP EENS MET WILLEN WILLEN WILLEN.
Goed advies wel eigenlijk :)
pi_138112823
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat heb jij die mensen te bieden? Waarom zouden ze met jou willen chillen?
Niks.

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2014 14:00:13 ]
pi_138112869
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:59 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Niks.
hoe komt het toch dat je zelfbeeld zo laag is?
  maandag 24 maart 2014 @ 14:01:03 #186
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138112870
quote:

[..]

Niks.
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138113354
quote:

[..]

Niks.
Zorg dan dat je wel wat te bieden hebt. Gezelligheid, humor etcetera.

Maar zoals gezegd: je moet jezelf veranderen. Maar dan moet je eerst erkennen dat je moet veranderen, dat je wilt veranderen en dan vervolgens dat doen.

Anders ben jij over 25 jaar nog steeds maagd.
pi_138113738
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:20 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Een corpsbal worden dat helpt ja. :')
studievereniging is iets anders dan studentenvereniging
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  maandag 24 maart 2014 @ 14:38:16 #189
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138114204
quote:
Ik maak elke keer precies dezelfde fouten wanneer ik me onder vreemden bevind. Ik ben de stille, verlegen jonge, kijk de kat uit de boom, toon geen initiatief etc...
En jouw probleem is dat je jezelf daarom tegen je kop slaat. Je praat jezelf ook nog een schuldgevoel aan.

quote:
zelfs wanneer ik me hoofd besloten heb om mensen maar gewoon aan spreken doe ik het nog steeds niet, omdat ik zeker weet dat er na het voorstellen een dodelijke stilte zal gaan vallen, ik maak immers geen spannende avonturen mee wat tot gevolg heeft dat ik eigenlijk helemaal geen gespreksstof heb.
Wat is er mis met smalltalk? Bijna niemand beleeft spannende avonturen.

Nou ja, behalve ik dan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 24 maart 2014 @ 14:39:19 #190
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138114236
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zorg dan dat je wel wat te bieden hebt. Gezelligheid, humor etcetera.

Maar zoals gezegd: je moet jezelf veranderen. Maar dan moet je eerst erkennen dat je moet veranderen, dat je wilt veranderen en dan vervolgens dat doen.

Anders ben jij over 25 jaar nog steeds maagd.
Vervang moeten door willen en dan kom je een heel eind.

Mensen willen wel veranderen, maar niet veranderd worden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 24 maart 2014 @ 14:40:55 #191
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138114285
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ga eens met 1 of 3 echte womenizers op stap.

Waarom 1 of 3? Meiden verplaatsen zich in groepjes. Vaak in even aantallen. Dus 2 meiden, een groepje van 4, daarboven wordt het lastig. Als die womenizer vriend van je 1 meisje versiert staat haar vriendin er beteuterd naast met een blik van "wie pakt mij?" Dan stap jij op dat meisje af. Op het moment dat haar vriendin staat te zoenen stijgen jouw kansen met minimaal 80% bij dat andere meisje.

Doe het gewoon ook als het niet je type is, puur als oefening en voor zelfvertrouwen.

Denk je dat er ook maar 1 hosselaar bestaat op de wereld die nooit is afgewezen?
Niks mis met een groepje aanspreken dat groter is dan het jouwe.
pi_138114596
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Niks mis met een groepje aanspreken dat groter is dan het jouwe.
Nee niks mis mee. Maar deze jongen heeft moeite met het aanspreken van meiden. En zeg nou zelf, welke dames zijn het gewilligst? De meiden die nog over zijn nadat hun vriendinnen een scharrel hebben gevonden voor de avond.

Hij rent al weg bij 1 meid die duidelijk interesse toont, dan is op een groepje vrouwen afstappen dat in de meerderheid is echt een brug t ver.
  maandag 24 maart 2014 @ 14:53:45 #193
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138114778
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee niks mis mee. Maar deze jongen heeft moeite met het aanspreken van meiden. En zeg nou zelf, welke dames zijn het gewilligst? De meiden die nog over zijn nadat hun vriendinnen een scharrel hebben gevonden voor de avond.
Dat kunnen ook potteuze of rancuneuze bitches zijn he :P Ze zijn niet alleen gebleven omdat ze zo charmant, leuk en vriendelijk zijn ;)

quote:
Hij rent al weg bij 1 meid die duidelijk interesse toont, dan is op een groepje vrouwen afstappen dat in de meerderheid is echt een brug t ver.
Deze jongen heeft problemen met zijn zelfvertrouwen. Dat zou eerst aangepakt moeten worden voor hij op vrouwen af stapt.
  maandag 24 maart 2014 @ 14:58:25 #194
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138114952
De tip die ik kan meegeven is simpel. Niet iedereen is gemaakt voor een relatie, veel seks enz. enz. Als je naar de media kijkt, lijk je haast "abnormaal" als je single bent of geen enkele vorm van aandacht krijgt.
Het leven is nu eenmaal geen Walt Disney bullshit waar iedereen lang en gelukkig leeft en er voor elk potje een dekseltje is.
Klinkt dit een beetje negatief? Misschien.. Zal ik mijn hele leven single blijven, "forever alone"? Misschien..

Maar care, geniet van het leven en ben er niet zo mee bezig man. Als je uitgaat moet je beseffen dat het een simpele vleeskeuring is voor beiden seksen. En zoals ik eerder aangaf: probeer gelukkig te worden ZONDER relatie of iemand anders.

Ik weet dat het makkelijk praten is voor mensen die gelukkig zijn samen, en die al jaren verkering hebben, maar ik ben hetzelfde als jij.

Heb ook echt enkel pech gehad in relaties, keihard bezeikt geworden enz. enz. en ben nu op het punt dat het me simpelweg gewoon niet boeit. Leef en wees gelukkig. Mensen zijn niet zo vriendelijk als jij, de meesten zijn super egoïstisch, denken enkel aan zichzelf en hebben geen enkele moeite iemand keihard te kwetsen of te naaien.

I.p.v. hosselen raad ik je aan interessant te zijn voor je zelf. Zoek echt dikke hobby's en passies en leef je uit. Er is niks leukers dan dat! De rest komt dan vanzelf wel... of misschien ook niet ;) Maar dan heb je wel time well spend :D

succes
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_138114954
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Deze jongen heeft problemen met zijn zelfvertrouwen. Dat zou eerst aangepakt moeten worden voor hij op vrouwen af stapt.
Ik denk dat zijn zelfvertrouwen een enorme boost krijgt als hij er een keer op afstapt en beet heeft. Daarom moet hij "makkelijke slachtoffers" zoeken.
  maandag 24 maart 2014 @ 15:11:28 #196
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_138115507
Hij squat niet meer anders hadden bitches hard op zn abs en legs gemir'd
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 24 maart 2014 @ 15:17:03 #197
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138115800
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef Klokov het volgende:
Hij squat niet meer anders hadden bitches hard op zn abs en legs gemir'd
als ie heel veel squatte, had ie nog steeds een interessantheidsfactor van -347329847234423 om zich heen.
Het helpt wel als eerste indruk, maar meer ook niet. Iedereen boven de 25+ is naar meer op zoek dan enkel abs en spieren.

Ik merk het ook bij mezelf. Toen ik 16-25 was, keek ik echt enkel naar uiterlijk. Nu allang niet meer. Mooi uitzien is niet echt zeldzaam eigenlijk, je gaat club binnen en je ziet 20020002 mooie vrouwen en mannen. Ofc moet je er wel een stijve of een natte van krijgen in bed, maar als je normaal en verzorgd uitziet, kom je al een heel end :) (en ... zelfs daar gaat het mis bij 8/10 mannen :') )
  maandag 24 maart 2014 @ 15:17:12 #198
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_138115807
Ts, ga een keer naar een therapeut. Zonder gekheid. Het kan geen kwaad om eens te laten onderzoeken waar je angsten vandaan komen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 24 maart 2014 @ 15:18:06 #199
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138115872
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:17 schreef Geelman het volgende:
Ts, ga een keer naar een therapeut. Zonder gekheid. Het kan geen kwaad om eens te laten onderzoeken waar je angsten vandaan komen.
Dit dus :)
  maandag 24 maart 2014 @ 15:26:40 #200
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_138116285
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:17 schreef Michielos het volgende:

[..]

als ie heel veel squatte, had ie nog steeds een interessantheidsfactor van -347329847234423 om zich heen.
Het helpt wel als eerste indruk, maar meer ook niet. Iedereen boven de 25+ is naar meer op zoek dan enkel abs en spieren.

Ik merk het ook bij mezelf. Toen ik 16-25 was, keek ik echt enkel naar uiterlijk. Nu allang niet meer. Mooi uitzien is niet echt zeldzaam eigenlijk, je gaat club binnen en je ziet 20020002 mooie vrouwen en mannen. Ofc moet je er wel een stijve of een natte van krijgen in bed, maar als je normaal en verzorgd uitziet, kom je al een heel end :) (en ... zelfs daar gaat het mis bij 8/10 mannen :') )
Klopt. Ook al ben je onwijs knap, als je niks durft en angstig bent gebeurt er nog niks. Sommige lelijke mannen lopen met mooie vrouwen en sommige lelijke vrouwen lopen met mooie mannen. Een goed uiterlijk is wel een voordeel, maar niet allesbepalend. Zelf denk ik dat zelfvertrouwen en initiatief de belangrijkste succesfactoren zijn.

Maar na een paar jaar nadenken heeft ts al 100 redenen bedacht waarom vrouwen op hem zouden kunnen afknappen. Dat is het hele probleem, je trapt op je eigen rem. Ik doe trouwens precies hetzelfde... ;(
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')