Mee eens. Misschien moet je dima wat bijspijkeren op dit gebied?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vreemd, want het netwerk aan zolderkamers dat we FOK! noemen is een universum op zich
Ik ben bang dat ik niet wereldvreemd genoeg benquote:Op zondag 23 maart 2014 18:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mee eens. Misschien moet je dima wat bijspijkeren op dit gebied?
sad but truequote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Dima Petrushko
The best kisser ever. He is sweet, kind and an amazing sex partner. He has a wild side in bed and likes it rough. But can also be a tender and passionate lover.
The name is commonly give to people with backgrounds of Ukrainian, Polish, Russisn or Bulgarian.
Many girls adore him and fantasize about him while pleasuring themselves.
can't stop thinking about girls that names start with S,O,L,and H.
He has an extremly large dick that can satisfy one woman or many women at the same times. His body is delicious and tasty that always leaves women wanting more.
his eyes can lead you on a magical trip through the past present and future with just one glimsp.
oh my god, look at that guy, hes such a Dima Petrushko.
Dima's world
The world in which saying hi to a girl is having intercourse with her.
Dimitry in Dima's world had sex with Mary by saying hi to her
dima
the biggest pimp alive
fuck hitler i want dima to be my pimp
dima
hands down the best kisser ever. if you're lucky enough to experiance this pure ecstasy you're going straight to hell cause he's sinfully good.
dima-kissing: the only good kind...
Dima
One who is the most perfect and angelic person on the planet of earth. He is like god. not even. God is so much below his level. Hes like some kind of higher existance. He is better than everyone, and he is an angel.
Dima is the man. Dima loves Elena.
Dimas
An historic name of unknown origin. Saint Dimas, the Good Thief, was written about in the Bible.
If you know someone named Dimas, you are very blessed indeed. He is both wise and funny, outrageous yet surprisingly calm. He can kill you with a stare, but love you rather sheepishly.
He accomplishes everything he puts his mind to.
If your name is Dimas, you are one special person!
I just met Dimas for lunch. It was the best experience of my life!
dima
the greatest guy on earth. he is pure, and lovable, and perfect. he puts God first, and wants a girl who does the same. he is the most generous person on earth. devoting his time to God. he isn't quick to judge, but is quick to get to know you. he makes an awesome friend. he is funny, sarcastic at times, but doesn't really mean all the mean things he says, for he has the heart of an angel. he is handsome, and athletic. he will find a girl who is beautiful, pure, funny, smart, sweet, perfect in his eyes. if you have a dima in your life, you are lucky because you have found a rare treasure. so cherish every moment with him, because not a second will be forgotten if he's around.
"dima made my day yesterday, because he's so awesome."
dima
in Arabic it means the raining clouds its a name used for girls in Germany its used for boys
dima the girl with the purest soul
8.
DIMA
Dick in my asshole referring to homosexuals
John: I love DIMA.
Mike: Are you a fag?
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Dima nept ons allen. Ik hoop het tenminste
Komt omdat Dima zo'n user is die alleen kan janken en niks aan zichzelf verandert. Dat soort mensen zonder enige wil of ruggengraat zijn falers voor het leven en zouden door de evolutie uitgeroeid worden als de samenleving niet zo aardig zou zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:42 schreef KaoloJoeka het volgende:
Wel triest dat je na meer dan 2 jaar nog steeds niet bent opgeschoten.
Zoals veel van die Turken dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Komt omdat Dima zo'n user is die alleen kan janken en niks aan zichzelf verandert. Dat soort mensen zonder enige wil of ruggengraat zijn falers voor het leven en zouden door de evolutie uitgeroeid worden als de samenleving niet zo aardig zou zijn.
Er valt niks te veranderen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Komt omdat Dima zo'n user is die alleen kan janken en niks aan zichzelf verandert. Dat soort mensen zonder enige wil of ruggengraat zijn falers voor het leven en zouden door de evolutie uitgeroeid worden als de samenleving niet zo aardig zou zijn.
Als ik ergens ontevreden over ben ga ik er aan werken om het te veranderen, en niet jaren lang lopen janken op een forum hoe kansloos je wel niet bent.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:54 schreef jelfrikandel het volgende:
Waarom zitten jullie zo te focken met die gozer? Alsof jullie alles zo lekker voor mekaar hebben
Donder dan lekker op en val ons niet lastig.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als ik ergens ontevreden over ben ga ik er aan werken om het te veranderen, en niet jaren lang lopen janken op een forum hoe kansloos je wel niet bent.
[..]
Donder dan lekker op en val ons niet lastig.
Het heeft niks te maken met je lengte of je babyface maar met dit:quote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Door mijn lengte (173cm) en afkomst, en uiterlijk (omdat, babyface ) dit valt allemaal in mijn nadeel waardoor het voor mij extra moeilijk wordt om meisjes te hosselen, omdat versierskills..
Mooi verwoord, want dima denkt natuurlijk dat Lloret een magische plek is waar hij met zijn vingers knipt en chicks hem neuken. De media doet dit met mensen als Dima. Verwerpelijk, verwerpelijk ik hoop dat hij uit zijn rol kan kruipen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het heeft niks te maken met je lengte of je babyface maar met dit:
"p de middelbare school probeerde 1 v.d knapste meisjes v.d. school mij te hosselen. Ze was zeer handtastelijk, maar ik rende iedere keer keihard van haar weg.
Je bent contactgestoord. Als een chick je wil, aan je zit en jij vervolgens wegrent, hoe kom je er dan bij dat het aan je lengte ligt?
Naar Lloret gaan heeft geen zin. Het is niet zo dat je daar direct besprongen wordt door 6 meiden die willen neuken. (je zou overigens toch maar wegrennen). Je moet daar ook gewoon hosselen, gaat iets makkelijker dan hier maar als je hier niks pakt pak je daar ook niks.
Het enige wat helpt is uit je slachtofferrol kruipen. Je zal niet meer groeien, dus je lengte staat vast. Werk aan jezelf. Het enige wat fout is is je houding maar die weiger je te veranderen. Om diezelfde reden heb je geen vrienden. Je moet er zelf wat voor doen, jij verandert niks en verwacht dat iedereen komt smeken om met jou te chillen. Wat heb jij die mensen te bieden? Waarom zouden ze met jou willen chillen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |