eerder onleefbaar door het hoge percentage allochtonenquote:
Dan AC Milan - Arsenal en Napoli - Chelsea of Marseille - Interquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mochten ze 1 wedstrijd per week uitzenden?
Vooral in west, al die marokkanen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:10 schreef eight het volgende:
[..]
eerder onleefbaar door het hoge percentage allochtonen
Oi!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:10 schreef eight het volgende:
[..]
Daar hebben wij in Rotterdam gelukkig helemaal geen last van hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:10 schreef eight het volgende:
[..]
Je moeder is een marokkaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vooral in west, al die marokkanen.
ik ben turk doe normaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:10 schreef eight het volgende:
[..]
AC Milan - Arsenal & Napoli - Chelseaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan AC Milan - Arsenal en Napoli - Chelsea of Marseille - Inter
bos en lommer overtoomse veld/sloterveld daar wonen de meestequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vooral in west, al die marokkanen.
Onzin. Allochtonen zijn gewoon minder betrokken bij de stad.quote:
Het zijn vooral de nigerianen en de turken/marokkanen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Allochtonen zijn gewoon minder betrokken bij de stad.
Ik zie Ola John wel eens, vrienden wonen in de buurt bij zijn vriendin. Hoe langzaam die man van zijn (dikke) auto naar de voordeur kachtelt in z'n rode joggingpak. Grappig, je zou nooit denken dat hij op zondag zo hard loopt. 'T zal wel compensatie zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En ik zie de spelers van Twente vaak genoeg en ben ook vaak genoeg in de Veste geweest. Bovendien vind ik het leuk dat een provincieclub het goed doet.
De helft van alle fucking surinamers hier zitten ook de hele tijd te zeikstralen hoe fucking chill paramaribo wel niet isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zijn vooral de nigerianen en de turken/marokkanen.
Kost tijd he. Deze generatie allochtone jongeren is al meer betrokken dan die hier voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Allochtonen zijn gewoon minder betrokken bij de stad.
Je racistische typetje van de laatste dagen lijkt wel een Surinaamse Hindoestaanquote:
woon je in west?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
De helft van alle fucking surinamers hier zitten ook de hele tijd te zeikstralen hoe fucking chill paramaribo wel niet is
En laat me niet beginnen over de tokkies uit de ABC-eilandenKunnen niet eens fatsoenlijk Nederlands
Gelukkig ken ik daar niet zo heel veel vanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je racistische typetje van de laatste dagen lijkt wel een Surinaamse HindoestaanDie zijn ook ernstig ondanks dat ze toch echt zelf ook een bruine kleur hebben
. Wat had ik toch een pleuris rijleraar.
Ziet een neger rijden 'Die denkt zeker nog dat hij in de jungle rijdt' hohoho hahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik daar niet zo heel veel van
omdat ik ook in west woonquote:
Haat is een groot woord. Ik haat geen enkele club. Ik mag Ajax graag zien verliezen, maar dat is alles. (En als de scherpe randjes qua voetbalhoofdstedelijke arrogantie zouden verdwijnen, is de lol daar ook snel vanaf - it works both ways..)quote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Voor de rest haat ik AZ, FCU, ADO, Feyenoord en FCT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |