Ben er trots op om voor PSV te zijn jaquote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha ik wilde net zeggen. Alsof hij er trots op is.
22 jaar.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoelang woon je al in Nederland?
Mischien is met ch.
Wie? HaagsPietje?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb op Fok nog eens een zelfuitgeroepen diehard Hagenees moeten uitleggen dat hij als Hagenees Scheveningen een "raar" volkje hoorde te vinden. Ik heb hem niet weten te overtuigen overigens.
Ik heb ook liever dat Twente kampioen wordt dan PSV.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en? Ik hou niet van die regels zo van: Als je voor Ajax bent, moet je Feyenoord haten. Nee, zo ben ik niet. Ik zie liever Feyenoord kampioen worden dan bv een PSV.
En ik zie de spelers van Twente vaak genoeg en ben ook vaak genoeg in de Veste geweest. Bovendien vind ik het leuk dat een provincieclub het goed doet.
yw m8quote:Op maandag 30 januari 2012 23:48 schreef msnk het volgende:
[..]
22 jaar.
Ja? Schrijf je mischien zo? mischien ok. thx.
Neuh, Twente moet wel onder Ajax eindigen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat Twente kampioen wordt dan PSV.
Maar ik hoop wel dat ze allemaal punten laten liggen, en ik denk dat jij dat niet hebt bij Twente. Ofniet?
Je wilt het gewoon niet snappen he?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat Twente kampioen wordt dan PSV.
Maar ik hoop wel dat ze allemaal punten laten liggen, en ik denk dat jij dat niet hebt bij Twente. Ofniet?
Juich je dan ook echt voor Twente en zo?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en? Ik hou niet van die regels zo van: Als je voor Ajax bent, moet je Feyenoord haten. Nee, zo ben ik niet. Ik zie liever Feyenoord kampioen worden dan bv een PSV.
En ik zie de spelers van Twente vaak genoeg en ben ook vaak genoeg in de Veste geweest. Bovendien vind ik het leuk dat een provincieclub het goed doet.
Ik snap het deels wel, deels niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je wilt het gewoon niet snappen he?
Ik ben voor PSV, maar heb ook sympathie voor Twente én Heracles.
Zie PSV uiteraard het liefst kampioen worden, maar als Twente het wordt vind ik het wel leuk.
En ook meedoen aan 'Wir Sind Die Besten!' op het plein?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Juich je dan ook echt voor Twente en zo?
Als ze Europees spelen? Zeker wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Juich je dan ook echt voor Twente en zo?
Dat had ik dus niet verwacht.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ze Europees spelen? Zeker wel.
Bovendien heb ik ook wel genoten van John - de Jong gisteren, maar had liever gezien dat ze verloren hadden.
Grotendeels mee eens, maar sportieve rivaliteit is goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Een club 'haten' vind ik best triest eigenlijk
Andere clubs haten zonder zelf in het stadion te komenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben voor Ajax. Ik heb sympathie voor NAC en PSV mag 2e worden. Voor de rest haat ik AZ, FCU, ADO, Feyenoord en FCT.
Iederen tegen Amsterdam, heerlijk, laat ze maar komen.
AMsterdam
Ajax![]()
![]()
.
JC14
Ajax is helaas de enige nederlandse club die ik zelfs europees succes niet gunquote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ze Europees spelen? Zeker wel.
Speel je zelf ook iets?quote:
Is toch mooi joh. Sommige clubs heb je van jongs af aan al zo'n gruwelijke hekel aan...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Een club 'haten' vind ik best triest eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |