Is juist goed, dat je een eigen mening hebtquote:Op maandag 30 januari 2012 23:58 schreef Jojoortje het volgende:
En ik ben er dus wel trots op dat ik uit Twente kom en een Tukker ben.
Bij mij wel iig.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:58 schreef eight het volgende:
[..]
Het mooie voetbal en het succes in `95 zal er zeker mee te maken hebben..
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft iedereenZulke figuren heb je bij alle clubs.
Even ter verduidelijking: ik heb het niet over de 'hooligans' waarvan ik het idee heb dat jullie die bedoelen. Ik heb het over die grote schare walgelijke successupporters die alleen bij successen te koop lopen met hun 'clubliefde'.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik distantieer me dan ook van die mongolen, maar die mongolen heeft iedere club wel.
Hij noemt ons, Feyenoorders kutkakkerlakken. Dat mag. Dan zingen wij iets over vervelende longziektes. En zo krijg je haat. Al moet je haat wel met een korreltje zout nemen. Ik zou nooit een ajacied iets aan willen doen of gaan rellen. Wel als ze bijvoorbeeld brand zouden stichten bij ons of spelers zouden aanvallen. Maar niet vanwege het feit dat iemand voor een andere club is hem op zijn bek slaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het gaat over een club, niet over mensen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook. Maar dan voor beide net zo veel
Ja tochquote:Op maandag 30 januari 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is juist goed, dat je een eigen mening hebt
Ware woorden.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Even ter verduidelijking: ik heb het niet over de 'hooligans' waarvan ik het idee heb dat jullie die bedoelen. Ik heb het over die grote schare walgelijke successupporters die alleen bij successen te koop lopen met hun 'clubliefde'.Vreselijke irritante figuren vind ik dat altijd. Met van die rood aangelopen olijke kutsmoelen. Bah. Gatverdamme. Smerige boelers zijn het.
![]()
![]()
mijn az en twente shirts liggen nog mooi opgevouwen in de kastquote:Op maandag 30 januari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Even ter verduidelijking: ik heb het niet over de 'hooligans' waarvan ik het idee heb dat jullie die bedoelen. Ik heb het over die grote schare walgelijke successupporters die alleen bij successen te koop lopen met hun 'clubliefde'.Vreselijke irritante figuren vind ik dat altijd. Met van die rood aangelopen olijke kutsmoelen. Bah. Gatverdamme. Smerige boelers zijn het.
![]()
![]()
Je irriteren aan zulke gastenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ja en de geschiedenis.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:58 schreef eight het volgende:
[..]
Het mooie voetbal en het succes in `95 zal er zeker mee te maken hebben..
Oh die successupporters noem ik ook mongolen hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
rond de 15de dacht ikquote:
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij zijn het wel vaak eens zeg
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja en de geschiedenis.
Maarja.
Ajax Amsterdam.
Er zitten alleen maar zulke gasten hier. Wat moet je dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je irriteren aan zulke gasten![]()
Gewoon negeren.
Oh dat is over 2 wekenquote:
Ff date regelen dan en naar buitenland gana.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
14 feb eerste wedstrijd. dacht ik.
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
HIEP HIEP HOERA JOJOORTJE IS 24 JAAR
Alweer jarig?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
HIEP HIEP HOERA JOJOORTJE IS 24 JAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |