quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Andere clubs haten zonder zelf in het stadion te komen. ?
Genoeg geweest in de Arenaquote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Andere clubs haten zonder zelf in het stadion te komen. ?
Ik gun het iedere Nederlandse clubquote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax is helaas de enige nederlandse club die ik zelfs europees succes niet gun
Baasquote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef GGMM het volgende:
Ik was eerst voor Go Ahead Eagles, maar die wonnen ooit, dus ben ik ajacied geworden.
Wanneer was dat? Niet in de laatste 10 jaarquote:Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef msnk het volgende:
Ik was vroegah voor psv maar toen wonnen ze niet meer.
Ik haat de club alszijnde Ajax zelf niet zo zeer. Ik kan me wél vreselijk irriteren en opwinden over die onmogelijke figuren die de club supporten en dus ook die club tot een geheel maken waar ik wel een afkeer van heb.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Een club 'haten' vind ik best triest eigenlijk
Een hekel aan een club, ja dat kan.. Maar haten?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is toch mooi joh. Sommige clubs heb je van jongs af aan al zo'n gruwelijke hekel aan...
Europees ben ik inderdaad gewoon voor de Nederlandse club. Behalve bij Ajax.
Nou ja. Nadat ze voor het laatst kampioen werden natuurlijk!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Niet in de laatste 10 jaar
Tja.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Een club 'haten' vind ik best triest eigenlijk
Heeft iedereenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik haat de club alszijnde Ajax zelf niet zo zeer. Ik kan me wél vreselijk irriteren en opwinden over die onmogelijke figuren die de club supporten en dus ook die club tot een geheel maken waar ik wel een afkeer van heb.
Ik distantieer me dan ook van die mongolen, maar die mongolen heeft iedere club wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik haat de club alszijnde Ajax zelf niet zo zeer. Ik kan me wél vreselijk irriteren en opwinden over die onmogelijke figuren die de club supporten en dus ook die club tot een geheel maken waar ik wel een afkeer van heb.
Het gaat over een club, niet over mensen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja.
Mensen haten jou dus jij haat die mensen.
Als Jan Vertonghen zingt over kuuuuuuut kakkerlakken, is het des te mooier als hij een jaar later mank van het veld gaan na een nederlaag.
Ach, dat heb ik ook. Maar dan voor beide net zo veelquote:Op maandag 30 januari 2012 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb dus een sympathie voor FC Twente, maar dus ook een beetje voor Heracles, maar dat schijnt dus weer niet te kunnen
Het mooie voetbal en het succes in `95 zal er zeker mee te maken hebben..quote:Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe mensen buiten het gebied van groot amterdam een band kunnen hebben met Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |