abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107547582
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:35 schreef Goofjansen het volgende:
Voor een hennepkwekerij kun je beter een kantoor of winkelpand gebruiken, daar val het stroomverbruik niet zo op
Vastgoed is over vijf jaar geen drol meer waard
http://www.telegraaf.nl/d(...)ancile_crisis__.html

[..]

Vindt je het gek gezien de prijzen die ze vragen. Er is heus wel vraag naar winkelruimte, maar niet voor 5000 euro per maand huur.

De lucht kan daar ook wel uit.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:29:05 #202
360571 Goofjansen
t is nie makkelijk
pi_107548377
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:53 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Vindt je het gek gezien de prijzen die ze vragen. Er is heus wel vraag naar winkelruimte, maar niet voor 5000 euro per maand huur.

Ik zie de supers ook steeds meer online gaan in de toekomst
Als ik op mijn werk boodschappen kan doen dan haal ik het wel sávonds op, het droog spul dan, en betalen via ideal, scheelt winkeltijd
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:40:42 #203
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_107548707
quote:

[..]

Lijkt me een mooie taak voor de NMa.
censuur :O
pi_107549727
quote:
De financiële sector wacht een nieuwe crisis. Na de kredietcrisis en het Europese schuldenprobleem dreigt de vastgoedsector de bedrijfstak te destabiliseren.
Dat zegt Jan Sijbrand in zijn eerste interview (met het FD) als directeur toezicht bij De Nederlandsche Bank (DNB). Er zijn veel te veel kantoren en veel te veel winkels. Die zijn allemaal met schulden beladen en dat gaat fout. Naast banken hebben verzekeraars en pensioenfondsen miljarden euro’s uitstaan in commercieel vastgoed.
Nu uiteindelijk toch met dit bericht komen terwijl het al zo lang duidelijk was. Zou er de afgelopen jaren ergens actie zijn genomen, of zijn enkel de zakken verder gevuld..?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die pensioenen...
SPOILER
SPOILER
pi_107550121
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:14 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

En die pensioenen...

Kantoorpanden ombouwen tot verpleeghuizen voor ouderen.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_107550258
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:27 schreef sorcees het volgende:

[..]

Kantoorpanden ombouwen tot verpleeghuizen voor ouderen.
Dat zou mogelijk interessant zijn als je zo'n pand tegen een prikkie koopt, zodat er nog wat over blijft om de nodige investeringen te bekostigen.

Bij de pensioenverkwisters staan die panden helaas al tegen een flinke overwaardering op de balans wegens onhandig aankopen :')
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:44:13 #207
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_107550681
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:32 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Dat zou mogelijk interessant zijn als je zo'n pand tegen een prikkie koopt, zodat er nog wat over blijft om de nodige investeringen te bekostigen.

Bij de pensioenverkwisters staan die panden helaas al tegen een flinke overwaardering op de balans wegens onhandig aankopen :')
Ik zie een win-win-situatie: pensioenen uitkeren in natura: je krijgt een nog-om-te-bouwen verpleeghuis!
pi_107552628
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:44 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik zie een win-win-situatie: pensioenen uitkeren in natura: je krijgt een nog-om-te-bouwen verpleeghuis!
Uitkeren als zorg en onderkomen in Griekenland. Dat maakt de haircut bij de pensioenfondsen ook minder pijnlijk.

Binnenkort ook beschikbaar: Portugal en Spanje. :7
pi_107555891
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Uitkeren als zorg en onderkomen in Griekenland. Dat maakt de haircut bij de pensioenfondsen ook minder pijnlijk.

GOED IDEE !

Verplaats die bejaardenberg naar Zuid Griekenland en Spanje.

Dat bespaart ook op stookkosten bij het opwarmen van onze bejaardenberg.

en het creert werkgelegenheid daar, en wij hebben dan minder zorgkosten.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:05:17 #210
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_107556246
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:57 schreef Bankfurt het volgende:
en het creert werkgelegenheid daar
Hier gaat het mis, de Grieken gaan protesteren als ze meer moeten werken.
pi_107556585
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:05 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Hier gaat het mis, de Grieken gaan protesteren als ze meer moeten werken.
Paar keer koffie inschenken voor bejaarden per dag; beetje klaverjassen met die demente bejaarden aan het strand.

Toch leuk werk voor die Grieken ?
pi_107556722
quote:

[..]

Op goede plekken verhuurt het toch wel en als verhuurder zou het aan mijn reet roesten of er iedere 6 maansen een ander inzit, zolang ze er maar inzitten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107557885
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:32 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Niet alleen bij pensioendfondsen, ook bij woningbouwcorporaties, semi-overheid en zorginstellingen.

Neem Apeldoorn als voorbeeld; met hun fiasco van Euro 200 miljoen bij bouwgrond.
pi_107558869
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:15 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Vergeleken met het aantal wanbetalende huurders is ook *dat* peanuts.
Ondersteun dat eens met cijfers, want banken geven dat soort cijfers helemaal niet prijs. Die bewering kun je echt niet hard maken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_107558943
quote:

[..]

GOED IDEE !

Ik heb dat ook al in verschillende topics gesteld. We moeten het zuiden gebruiken voor de opvang van onze bejaarden. Dat is een win win voor iedereen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:38:50 #216
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_107559865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:11 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb dat ook al in verschillende topics gesteld. We moeten het zuiden gebruiken voor de opvang van onze bejaarden. Dat is een win win voor iedereen.
Het "probleem" is natuurlijk dat al die bejaarden bij hun vrienden/familie/kleinkinderen willen wonen.
pi_107560254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Het "probleem" is natuurlijk dat al die bejaarden bij hun vrienden/familie/kleinkinderen willen wonen.
Ik ga ook nog elke week bij mijn moeder op bezoek, dat wordt dan ook wat lastiger.
pi_107560489
In het Grieks geholpen worden lijkt me ook vrij makkelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107560595
Nederlandse afstammelingen een Nederlandse pas geven en verpleegsters uit Zuid Afrika een werkvergunning geven als ze goed Engels en/of Afrikaans spreken lijkt me een beter plan
pi_107562266
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:49 schreef sorcees het volgende:

[..]

Ik ga ook nog elke week bij mijn moeder op bezoek, dat wordt dan ook wat lastiger.
Dat kan ook, er moet alleen voor betaald worden. In de vorm van een vliegticket of duurdere zorg.
De keuze moet wel blijven,

Maar het is ook geen dilemma. Het ene sluit de andere niet uit.
Je kunt altijd terug komen als je meer geld heb, of alsnog weg gaan als het te duur wordt.
pi_107562307
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In het Grieks geholpen worden lijkt me ook vrij makkelijk
Koffie, Thee, Koekje, Gepoept of Geplast

5 woorden om te leren voor ze, klaar.
pi_107566943
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:50 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Koffie, Thee, Koekje, Gepoept of Geplast

5 woorden om te leren voor ze, klaar.
_o- _O-
pi_107588464
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:11 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

BS

Het moet gewoon voor iedere Nederlander mogelijk zijn in Nederland de nodige basiszorg te ontvangen, ook als hij oud wordt en door velen alleen nog als kostenpost wordt gezien.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:34:36 #224
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_107589405
Gewoon de oude kantoren ombouwen tot bejaardenhuizen, allen lekker bij elkaar op een industrieterrein , zwikkie Filipijnse meiden erbij om ze schoon te houden, prima
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:14:14 #225
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_107590623
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:59 schreef sorcees het volgende:
Het moet gewoon voor iedere Nederlander mogelijk zijn in Nederland de nodige basiszorg te ontvangen, ook als hij oud wordt en door velen alleen nog als kostenpost wordt gezien.
Wat is basiszorg? Het reanimeren van hoogbejaarden die een hartaanval krijgen?
Geldt dit trouwens ook voor alle Nederlanders die noodgedwongen over de grens een huis gekocht hebben omdat er in Nederland geen plek voor ze is?
pi_107591725
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef michaelmoore het volgende:
Gewoon de oude kantoren ombouwen tot bejaardenhuizen, allen lekker bij elkaar op een industrieterrein , zwikkie Filipijnse meiden erbij om ze schoon te houden, prima
Bouwbesluit: brandveiligheidseisen, eisen voor isolatie, eisen voor daglichtoppervlakte, enzovoort. Kantoren zijn niet even om te bouwen tot woonruimte. ;) Of je moet het bouwbesluit veranderen.
pi_107591864
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:35 schreef Goofjansen het volgende:
Voor een hennepkwekerij kun je beter een kantoor of winkelpand gebruiken, daar val het stroomverbruik niet zo op
Vastgoed is over vijf jaar geen drol meer waard
http://www.telegraaf.nl/d(...)ancile_crisis__.html

[..]

Ik heb zo mijn twijfels over dit bericht van DNB, natuurlijk loopt het niet goed op de vastgoedmarkt, maar dat is geen novum en dus anticipeert men er op. Banken vragen een hogere risicopremie op leningen of worden terughoudender om deze te verstrekken en de bouwlust onder ontwikkelaar neemt volgens mij ook af. Een echte crisis ziet men niet van te voren aan komen, kijk naar de subprime-problemen in de VS, de toezichthouder zag het pas toen het zich voltrok (dat is ook een reden waarom ik niks zie in extra toezicht op de financiele sector overigens).
pi_107592033
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:14 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Wat is basiszorg? Het reanimeren van hoogbejaarden die een hartaanval krijgen?
Geldt dit trouwens ook voor alle Nederlanders die noodgedwongen over de grens een huis gekocht hebben omdat er in Nederland geen plek voor ze is?
Wat is je vraag?
Natuurlijk worden hoogbejaarden gereanimeerd bij een hartaanval, wil jij ze gewoon laten sterven?
Of ze in aanmerking komen voor een donorhart of een nieuwe kleop o.i.d., dat is een heel andere vraag (en ik neem maar even aan dat je dat bedoelt), en die beslissing wordt genomen door artsen en niet door de politiek, gelukkig maar, we zij n.l. mensen en niet alleen sofinummers.
En wat je tweede vraag betreft, wat denk je en hoe beschaafd schat je jezelf in?
pi_107592725
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:51 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Bouwbesluit: brandveiligheidseisen, eisen voor isolatie, eisen voor daglichtoppervlakte, enzovoort. Kantoren zijn niet even om te bouwen tot woonruimte. ;) Of je moet het bouwbesluit veranderen.
Zo zie je maar weer, alle ecomie is politieke economie.

Dat gezever over vrije markten is de grootste fictie van de afgelopen eeuw; maar hele volkstammen lopen er mee weg.

SPOILER
  zaterdag 4 februari 2012 @ 13:29:44 #230
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_107592874
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 13:00 schreef sorcees het volgende:
Natuurlijk worden hoogbejaarden gereanimeerd bij een hartaanval, wil jij ze gewoon laten sterven?
Ja! Is dat werkelijk zo vreemd? Mensen gaan dood... Op je 85e aan een hartaanval doodgaan, hoe mooi wil je het hebben?
Maar dat mag niet: reanimatie ==> gebroken ribben ==> ziekenhuis ==> pacemaker ==> kwaal-na-kwaal want het lichaam is op maar het hart gaat maar door ==> operatie ==> nog een operatie ==> lijdensweg ==> 2 jaar later alsnog dood. En 3 ton medische zorg verder.

[ Bericht 1% gewijzigd door RemcoDelft op 04-02-2012 14:13:37 ]
pi_107593332
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ja! Is dat werkelijk zo vreemd? Op je 85e aan een hartaanval doodgaan, hoe mooi wil je het hebben?
Maar dat mag niet: reanimatie ==> gebroken ribben ==> ziekenhuis ==> pacemaker ==> kwaal-na-kwaal want het lichaam is op maar het hart gaat maar door ==> operatie ==> nog een operatie ==> lijdensweg ==> 2 jaar later alsnog dood. En 3 ton medische zorg verder.
Volgens mij mis je iets!
pi_107596180
Ik weet het zeker
pi_107596288
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:55 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn twijfels over dit bericht van DNB, natuurlijk loopt het niet goed op de vastgoedmarkt, maar dat is geen novum en dus anticipeert men er op. Banken vragen een hogere risicopremie op leningen of worden terughoudender om deze te verstrekken en de bouwlust onder ontwikkelaar neemt volgens mij ook af. Een echte crisis ziet men niet van te voren aan komen, kijk naar de subprime-problemen in de VS, de toezichthouder zag het pas toen het zich voltrok (dat is ook een reden waarom ik niks zie in extra toezicht op de financiele sector overigens).
Probeer maar eens een vastgoed project van de grond te krijgen als je niet vermogend bent
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:29:38 #234
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_107602178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ondersteun dat eens met cijfers, want banken geven dat soort cijfers helemaal niet prijs. Die bewering kun je echt niet hard maken.
Er zijn wel cijfers over wanbetalende huurders anders, en die zijn echt schrikbarend hoog. (als je ze wilt zien, lees even een topic of 100 terug, ze zijn al een keer of 20 gepost) Ik geloof simpelweg nooit dat er zoveel hypotheekachterstanden zijn. Jij misschien wel, en dat mag natuurlijk :)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_107602481
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Ja! Is dat werkelijk zo vreemd? Mensen gaan dood...
Mensen gaan ook op hun 12e dood als ze worden aangereden. Ook maar niet helpen? En wat te denken van stelletjes die kinderen willen, maar het niet lukt. Ook maar de IVF behandelingen afschaffen? Dat is ook de natuur, soms lukt het, soms niet. Waar leg je dan de grens van wel/niet helpen? Als jouw vriendin/vrouw morgen haar been breekt en een slagader wordt geraakt, ook maar laten doodbloeden? Mensen gaan immers dood....
pi_107622129
quote:

[..]

GOED IDEE !

Er is al eens een keer onderzocht dat het goedkoper is om al die bejaarden continue op een cruiseschip te laten varen dan bij ons in de bejaardentehuizen te stoppen. Helemaal als af en toe zo'n schip ook nog eens naar de bodem zinkt :')
pi_107622823
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 00:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Geen dingen er zelf bij verzinnen aub, dat heb ik dan ook niet beweerd....

Na 3 maanden gaat echt het balletje rollen hoor en zal je verhuurder er alles aan doen om je te lozen (om het toekomstige verlies te beperken). Een bank niet, die zal er alles aan doen om tot een oplossing te komen (ook om het toekomstige verlies te beperken).
De verhuurder kan zoveel willen, maar in Nederland verloopt zoiets via een rechtzaak. Rechters wijzen een huisuitzetting niet zo snel toe. Hiervoor moet de verhuurder een dossier aanleggen waaruit blijkt dat er meermalen sprake is van een achterstand. Zo'n achterstand van 3 maanden is hiervoor niet genoeg.
De rechter zal eerst aansturen op betalingsregelingen. Alleen het niet nakomen van dergelijke regelingen helpen de verhuurder weer bij het opmaken van het dossier.

Wellicht doet de een het uit vrije wil en de ander noodgedwongen, het resultaat is hetzelfde. Je bent echt niet snel je huis uit gezet.
  zondag 5 februari 2012 @ 12:36:09 #238
323876 michaelmoore
pi_107623701
Er worden genoeg bungalows gebouwd in het noorden en Overijssel , en de gemeentes gaan weer over al dan niet permanent bewonen, dus er is plek zat in eigen land voor de ouwetjes
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_107623957
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:08 schreef snabbi het volgende:

[..]

De verhuurder kan zoveel willen, maar in Nederland verloopt zoiets via een rechtzaak. Rechters wijzen een huisuitzetting niet zo snel toe. Hiervoor moet de verhuurder een dossier aanleggen waaruit blijkt dat er meermalen sprake is van een achterstand. Zo'n achterstand van 3 maanden is hiervoor niet genoeg.
De rechter zal eerst aansturen op betalingsregelingen. Alleen het niet nakomen van dergelijke regelingen helpen de verhuurder weer bij het opmaken van het dossier.

Wellicht doet de een het uit vrije wil en de ander noodgedwongen, het resultaat is hetzelfde. Je bent echt niet snel je huis uit gezet.
Huurder betaalt niet #4

Ongeveer drie maanden achterstand en nu er bijna uitgetyft door de rechter.
pi_107632079
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Huurder betaalt niet #4

Ongeveer drie maanden achterstand en nu er bijna uitgetyft door de rechter.
Wat ik daar uit de eerste reacties lees gaat het over een periode van minimaal 6 maanden (juli - december), waarbij het bedrag gelijk is aan een achterstand van 3 maanden. Het feit dat er op verschillende momenten niet aan de betalingsverplichting wordt voldaan, plus de aanvullende correspondentie kan tot een dergelijke uitspraak leiden. Ook het verweer (of het gebrek hieraan) heeft gevolgen voor wel of geen uitzetting.
pi_107632735
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 15:37 schreef snabbi het volgende:
Wat ik daar uit de eerste reacties lees gaat het over een periode van minimaal 6 maanden (juli - december), waarbij het bedrag gelijk is aan een achterstand van 3 maanden.
Ik heb dan ook niet gezegd dat je na 3 maanden op straat staat, maar wel dat dan het balletje gaat rollen. Een verhuurder is je dan liever kwijt dan rijk. Een bank zal juist met je naar een oplossing gaan zoeken. Dat is het verschil.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  zondag 5 februari 2012 @ 20:48:43 #242
323876 michaelmoore
pi_107646389
Dan kun je toch beter je huis verhuren, beter een wiedplantage dan een antartica.

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_na_diefstal__.html
pi_107651606
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef michaelmoore het volgende:
Dan kun je toch beter je huis verhuren, beter een wiedplantage dan een antartica.
_O- Zeker geen ervaring met wietplantages... :')
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_107662519
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:36 schreef michaelmoore het volgende:
Er worden genoeg bungalows gebouwd in het noorden en Overijssel , en de gemeentes gaan weer over al dan niet permanent bewonen, dus er is plek zat in eigen land voor de ouwetjes
En waarom zou je die "oudjes" weghalen uit hun eigen, vertrouwde omgeving, weg bij hun kennissen waar er toch al steeds minder van overblijven.
Wil je ze in een hutje op de hei zetten zodat ze nog verder vereenzamen en wegkwijnen, dat doe je je ouders toch niet aan.
Deze mensen hebben ook hun leven lang al veel meer bijgedragen aan de opbouw van onze welvaart en meer betaald aan aow premies dan velen hier ooit zullen doen.
Zo ga je niet met mensen om.
En nu graag weer on-topic, de huizenmarkt.
  maandag 6 februari 2012 @ 08:41:12 #245
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_107662704
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 08:18 schreef sorcees het volgende:
En waarom zou je die "oudjes" weghalen uit hun eigen, vertrouwde omgeving, weg bij hun kennissen waar er toch al steeds minder van overblijven.
Wil je ze in een hutje op de hei zetten zodat ze nog verder vereenzamen en wegkwijnen, dat doe je je ouders toch niet aan.
Ze zijn daar toch niet alleen? Er zijn nog veel meer "oudjes"!

quote:
Deze mensen hebben ook hun leven lang al veel meer bijgedragen aan de opbouw van onze welvaart en meer betaald aan aow premies dan velen hier ooit zullen doen.
Gezien de opbouw van de AOW klopt dit zeker niet: toen AOW werd ingevoerd werd er zeer kort gebruik van gemaakt, nu is dat 20 jaar door de gestegen levensverwachting. En dus de gestegen premie.

quote:
En nu graag weer on-topic, de huizenmarkt.
Goed plan :)
Mar de huizenmarkt is redelijk zonder nieuws...
  maandag 6 februari 2012 @ 09:23:56 #246
360571 Goofjansen
t is nie makkelijk
pi_107663403
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 08:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Goed plan :)
Mar de huizenmarkt is redelijk zonder nieuws...
Nou ik denk dat de HRA afgeschaft moet worden en wel zo snel mogelijk zodat woningen wer betaalbaar worden voor starters.

Ik ben tegen alle subsidies
pi_107664870
quote:

[..]

Dan moeten we zorgen dat het financieel wordt gestimuleerd om naar het Zuiden te gaan.
pi_107665019
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Mensen gaan ook op hun 12e dood als ze worden aangereden. Ook maar niet helpen? En wat te denken van stelletjes die kinderen willen, maar het niet lukt. Ook maar de IVF behandelingen afschaffen? Dat is ook de natuur, soms lukt het, soms niet. Waar leg je dan de grens van wel/niet helpen? Als jouw vriendin/vrouw morgen haar been breekt en een slagader wordt geraakt, ook maar laten doodbloeden? Mensen gaan immers dood....
Een goede publieke discussie over wat nou echte basiszorg is en waar mensen zelf voor mogen bijbetalen lijkt me wel op zijn plaats, anders is over 10-15 jaar de zorg echt onbetaalbaar.
  maandag 6 februari 2012 @ 10:47:16 #249
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_107665440
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:23 schreef Goofjansen het volgende:

[..]

Nou ik denk dat de HRA afgeschaft moet worden en wel zo snel mogelijk zodat woningen wer betaalbaar worden voor starters.
Dus als ze morgen de HRA afschaffen denk jij dat starters makkelijker een huis kunnen kopen?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_107665544
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:47 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dus als ze morgen de HRA afschaffen denk jij dat starters makkelijker een huis kunnen kopen?
Dat maakt niet uit, de starter koopt nu toch al niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')