Wie heeft jou bereden dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef dfdsdfds het volgende:
Ben zelfs berijd om daarvoor in hoger beroep te gaan...
Dan had je je misschien niet moeten gedragen als een ongeciviliseerde aap.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het minder wordt. Als het aan mij ligt krijgen ze geen cent maar ja dat weten jullie ondertussen wel. Ben zelfs berijd om daarvoor in hoger beroep te gaan...
Ik hoop gewoon dat je op vakantie gaat naar een plek waar ze het niet zo nauw nemen. En dat we je dan hier nooit meer terugzien. Daar hebben we met z'n allen heel veel meer aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het minder wordt. Als het aan mij ligt krijgen ze geen cent maar ja dat weten jullie ondertussen wel. Ben zelfs berijd om daarvoor in hoger beroep te gaan...
Berijd nog welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:48 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Wie heeft jou bereden dan?
't Blijft lastig hè, consequenties voor je akties dragen...
Jij hebt door dat de uitspraak eerdaags is?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:15 schreef k_man het volgende:
Jullie hebben door dat het topic al een half jaar oud is?
Veel te laag iig, alhoewel, celstraf is voor jou niet de oplossing, TBS lijkt me in deze toepasselijkerquote:Op donderdag 13 september 2012 14:42 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Hebben jullie wel gelezen wat de eis van de officier is?
Nekschot zou beter zijn. Pedo's verdienen maar 1 straf.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef hh84 het volgende:
[..]
Veel te laag iig, alhoewel, celstraf is voor jou niet de oplossing, TBS lijkt me in deze toepasselijker
of je bent gewoon een hele goede troll
Welke pedo?quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nekschot zou beter zijn. Pedo's verdienen maar 1 straf.
Blijkbaar is TS zijn slachtoffer, welke hij wurgde en over de balustrade hing, een 14 jarig meisje op wie hij regelmatig oppaste. Maar dat maakt hem nog geen pedo. Wel een schoft.quote:
Populistisch gebral dus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:57 schreef Sosa het volgende:
Blijkbaar is TS zijn slachtoffer, welke hij wurgde en over de balustrade hing, een 14 jarig meisje op wie hij regelmatig oppaste. Maar dat maakt hem nog geen pedo. Wel een schoft.
Je vergeet het betasten van haar borsten erbij te vermelden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:57 schreef Sosa het volgende:
[..]
Blijkbaar is TS zijn slachtoffer, welke hij wurgde en over de balustrade hing, een 14 jarig meisje op wie hij regelmatig oppaste. Maar dat maakt hem nog geen pedo. Wel een schoft.
Hij heeft het kind aangerand. TS is meerderjarig, dit kind minderjarig. Ergo--> pedo.quote:
Maar dat was -hoe erg ook- niet bewezen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:04 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Je vergeet het betasten van haar borsten erbij te vermelden.
Of je dan gelijk een pedo bent laat ik even achterwege
Aha. Wist niet dat ' ie d'r aangerand had..quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hij heeft het kind aangerand. TS is meerderjarig, dit kind minderjarig. Ergo--> pedo.
Maar dat heeft hij bekend.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:23 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar dat was -hoe erg ook- niet bewezen.
quote:Verdachte heeft bekend dat hij de borsten van het slachtoffer heeft betast. Verdachte heeft verklaard dat hij in enorm paniek was geraakt door de reactie van aangeefster op het vastpakken van haar borsten en dat hij haar met kracht met een arm bij de keel heeft vastgepakt en over de balustrade heen heeft gehangen als dreigement met als bedoeling aangeefster tot bedaren te brengen.
Iemand bij de strot pakken en over een balustrade hangen is inderdaad een oude huis-tuin en keukenpraktijk om mensen tot bedaren te krijgen.quote:Verdachte heeft bekend dat hij de borsten van het slachtoffer heeft betast. Verdachte heeft verklaard dat hij in enorm paniek was geraakt door de reactie van aangeefster op het vastpakken van haar borsten en dat hij haar met kracht met een arm bij de keel heeft vastgepakt en over de balustrade heen heeft gehangen als dreigement met als bedoeling aangeefster tot bedaren te brengen.
Jazeker, doe ik ook altijd met m'n vriendinquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:34 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Iemand bij de strot pakken en over een balustrade hangen is inderdaad een oude huis-tuin en keukenpraktijk om mensen tot bedaren te krijgen.
Hoe oud was het kind?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hij heeft het kind aangerand. TS is meerderjarig, dit kind minderjarig. Ergo--> pedo.
Dan is het "gewoon" ontucht/aanrandig met/van een minderjarige.quote:
Maar dat bekt niet zo lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan is het "gewoon" ontucht/aanrandig met/van een minderjarige.
Als t tieten heeft is het sowieso per definitie geen pedofilie.
Hoogstens efobilie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |