Kijk eerst hier maar naar:quote:Op maandag 30 januari 2012 22:07 schreef exile79 het volgende:
Ik ben net pas thuis, iemand al een linkje?
Hahaha, te slecht voor woorden!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk eerst hier maar naar:
Ik niet. Saai.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:10 schreef Heufd het volgende:
Gewoon weer een topshowtje hoor. Vind Willem van Hanegem toch wel een hele goede gast.
Ik weet toch niet hoe snel RTL daarmee is? Oh ja, en ik ben een beetje ongeduldig...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat lopen mensen na 7 minuten al om een linkje te vragenAlsof het van te voren is opgenomen.
Exact.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is niet voor Twente Ajax of AZ?
Geniaal. Dit is op een luchtige manier slecht geacteerd, in tegenstelling tot die van Johanquote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk eerst hier maar naar:
Maar Johan kan RTL7 niet in de steek laten, die hele zender teert op VI. (en Repo en Vechtende Dwergen maar toch minder)quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef zeebeschuit het volgende:
John de Mol is geïnteresseerd in de uitzendrechten van de Eredivisiesamenvattingen. Dat meldt Voetbal International.
De mediatycoon wil vanaf 2013 de beelden bij SBS 6 op de buis krijgen. Na het seizoen 2012-2013 loopt het huidige contract met de NOS af.
''Hij zou het zeker interessant vinden als de SBS-zenders meer voetbal uitzenden", laat een woordvoerder namens De Mol weten. ''De samenvattingen van de Eredivisie zouden daarop een mooie aanvulling zijn."
In 2004 kocht De Mol ook al eens de uitzendrechten om zijn zender Tien (Talpa) te lanceren. Veel kijkers haakten toen af.
___
En dan zeker weer Genee als presentator en dan op zondag tegenover studio voetbal voetbal international MET beelden en de nos zonder om zo de genade klap aan jackie te geven.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef zeebeschuit het volgende:
Voor de liefhebbers MP4: http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)b8d5f29da9a29d09.mp4
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef zeebeschuit het volgende:
Voor de liefhebbers MP4: http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)b8d5f29da9a29d09.mp4
Beeld in spiegelbeeld zettenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:44 schreef Oliver23 het volgende:
Wil ik de hoogtepunten van VI uploaden op Youtube, krijg ik de mededeling dat RTL de video's blokkeerd.
Lekker bezig RTL
Ik vraag mij af... Is die combi ooit voorgekomen?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:58 schreef DrDentz het volgende:
De combo Gijp-Schelvis is die een beetje oké? Ik weet wel dat Gijp-Boskamp en Boskamp-Schelvis goud is maar die twee samen herinner ik me niet.
Zijn juist de beste maten!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:58 schreef DrDentz het volgende:
De combo Gijp-Schelvis is die een beetje oké? Ik weet wel dat Gijp-Boskamp en Boskamp-Schelvis goud is maar die twee samen herinner ik me niet.
Ja man. Wel vind ik Gijp-Schelvis een betere combo voor de maandag, aangezien ze allebei inhoudelijk over wedstrijden/momenten nuttige zaken te melden.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Kon het me niet herinneren. Nou, mooi. Ligt er weer een topshow in het verschiet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Tuurlijk, zo vaak!
Noemen jullie je eige nou VI HOOLIGAN of niet?!?!
Denken we even aan de memorabele sneeuwaflevering!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag mij af... Is die combi ooit voorgekomen?
Goeie grapquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Denken we even aan de memorabele sneeuwaflevering!
Krijgen ze alleen wel hele rare gezichtenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beeld in spiegelbeeld zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |