abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107418236

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
Feyenoord-
pi_107418333
Ik word helemaal gek, hij loopt steeds vast :S heeft met mijn laptop te maken denk ik, maar als ik het opnieuw startte deed hij het altijd goed, nu lukt dat ook niet meer :?
Ik heb sinds 7 uur maar 2 wedstrijden kunnen spelen :{
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_107421572
Mn topspeler, de nieuwe David Villa, heb hem overgenomen van Den Bosch en staat nu op het lijstje van Inter en City.
pi_107421837
Een na laatste duel moest ik tegen Saint Julia. 1-1 eindstand :( Dus dit jaar geen 20 winst :(
pi_107422096
Eagle waar loopt ie precies vast?
pi_107428248
Welke trainingsschema gebruiken jullie? Of maken jullie er zelf een?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_107431419
Laatste competitieduel gewonnen. Dus in 20 duels 19 winst en 1 gelijk. Doelsaldo weet ik niet precies, maar volgens mij max. 10 goals tegen :)

Nu nog halve finale beker en daarna hopelijk nog de finale!
pi_107431465
Dat valt best mee met die goede prestaties, eerste echte test dit seizoen uit bij Liverpool, 7-2 verlies. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:33:58 #9
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_107445121
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke trainingsschema gebruiken jullie? Of maken jullie er zelf een?
ik gebruik dat schematje van ene Ronald :@
pi_107446495
Ik vroeger ook, maar ben tegenwoordig te lui om zelfs dat in te stellen :P

Met nog een wedstrijd of 10 te gaan vond ik het wel mooi geweest met Eastwood. Na een reeks nederlagen tegen concurrenten was het doek toch al wel gevallen eigenlijk met 6 punten achterstand en een team volledig uit vorm. Ff op vakantie en dan op naar volgend seizoen terug in de Championship, om daar een team te gaan bouwen dat daadwerkelijk de Premier League aan kan.

Zullen wel wat spelers willen vertrekken, maar dat hoort erbij

[ Bericht 48% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 31-01-2012 18:21:47 ]
pi_107451794
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef eywtf het volgende:
Eagle waar loopt ie precies vast?
Ik heb het vandaag niet. Maar ik speel het altijd in een venster omdat ik ook andere dingen doe, en als ik bezig ben met internet en ik kom er terug op loopt ie vast, ik moet dan minutenlang wachten tot ik verder kan spelen. Maar heeft te maken met mijn laptop denk ik.
  woensdag 1 februari 2012 @ 00:28:04 #12
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_107465701
Eindelijk in 2017 kampioen van de Kroatische 1ste Divisie geworden. Na 4 seizoenen op 2,3,2,3 te zijn geëindigd nu dan eindelijk de heerschappij van Dinamo Zagreb en Hajduk Split doorbroken :D

Overigens wel een grappige krantenkop na het winnen van de wedstrijd

Hoop niet dat iedereen te jong is om deze te begrijpen -O-

De Dia in kwestie overigens. Wat een heerlijke centrale middenvelder.
So confused when you're lost in the groove
  woensdag 1 februari 2012 @ 00:30:02 #13
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_107465769
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:33 schreef vincerusso het volgende:

[..]

ik gebruik dat schematje van ene Ronald :@
Mijn spelers zeiken wel vaak dat het schema van Ronald aan de zware kant is...
So confused when you're lost in the groove
pi_107468164
Wat een bazen! Mijn Santa Coloma in een van de groepsfases! Zestaponi was het eerste slachtoffer. Rechtsback Bruno scoorde in 1e duel uit een voorzet(of te wel, hij gaf de voorzet maar zonder dat iemand die raakte vloog die er in).
In de 3e voorronde CL speelde ik tegen Kopenhagen. Uit 2-3 gewonnen(Bruno herhaalde het kunststukje..) en thuis slechts met 0-1 verloren :)

Mag nu met M. Haifa uitmaken wie de CL en wie de EL in gaat.
pi_107470303
Het is groepsfase EL geworden.. verloor uit met 4-1 en stond thuis bij rust met 2-0 voor.. 1 doelpunt verwijderd van CL.. Maar na rust werd er nog 1x gescoord, alleen werd het dus 2-1 ipv 3-0.

Punten ga ik in de EL niet halen:
Sporting Portugal(Por)
Girondins Bordeaux(Fra)
Aston Villa(Eng)
SANTA COLOMA(And)
pi_107471097
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:07 schreef MMUFC het volgende:
Het is groepsfase EL geworden.. verloor uit met 4-1 en stond thuis bij rust met 2-0 voor.. 1 doelpunt verwijderd van CL.. Maar na rust werd er nog 1x gescoord, alleen werd het dus 2-1 ipv 3-0.

Punten ga ik in de EL niet halen:
Sporting Portugal(Por)
Girondins Bordeaux(Fra)
Aston Villa(Eng)
SANTA COLOMA(And)
Jammer dat je in zo'n zware poule terecht bent gekomen. In welk seizoen zit je ondertussen wel niet?
pi_107471390
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:42 schreef alf89 het volgende:

[..]

Jammer dat je in zo'n zware poule terecht bent gekomen. In welk seizoen zit je ondertussen wel niet?
2018-2019.
Inderdaad wel jammer, maar aan de andere kant al blij dat ik het überhaupt gehaald heb..
Alleen wel bizar.. Heb 2 voorrondes CL overleefd en de groepsfase EL gehaald maar sta tot nu toe op 0.200 coëfficiënten punten.. :')

Het behalen van de groepsfase levert wel gewoon ff 3,1m op :) 2,1m voor het verliezen van de voorronde CL en 1m voor het halen van de groepsfase EL.
pi_107471679
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:53 schreef MMUFC het volgende:

[..]

2018-2019.
Inderdaad wel jammer, maar aan de andere kant al blij dat ik het überhaupt gehaald heb..
Alleen wel bizar.. Heb 2 voorrondes CL overleefd en de groepsfase EL gehaald maar sta tot nu toe op 0.200 coëfficiënten punten.. :')

Het behalen van de groepsfase levert wel gewoon ff 3,1m op :) 2,1m voor het verliezen van de voorronde CL en 1m voor het halen van de groepsfase EL.
Dat is niet verkeerd. Wat is je transferbudget?
pi_107473165
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:02 schreef alf89 het volgende:

[..]

Dat is niet verkeerd. Wat is je transferbudget?
Dat is "maar" 43k.
Maar qua financien. Per jaar geeft de club totaal zo'n 800k uit. Als je het prijzengeld weglaat komt er slechts 350k per jaar binnen. Dus of ik winst of verlies draai hangt af van mijn Europese resultaten. Probleem is dan. Als je in de 2e voorronde CL verliest, krijg je 130k en zit je Europese seizoen erop.
Als je in de 3e voorronde CL verliest krijg je 130k, gaat naar de 4e voorronde EL waar je sowieso 170k krijgt voor het meedoen. Vorig seizoen had ik dus ruim 500k prijzengeld, zodat ik over het hele jaar gezien 18k in de plus kwam. En aangezien ik het jaar daarvoor een minder jaar had, stond ik dus maar op 200k toen het seizoen begon.

Heb momenteel 3,5 miljoen op de bank staan, en er vanuit gaande dat ik geen punten pak in de groepsfase EL zal ik eind van het seizoen op 3 miljoen staan. Dan is er dus mogelijk financieel iets mogelijk om er voor te zorgen dat ik ieder jaar de groepsfase haal.
pi_107474674
Ik kom er maar niet in. Heb met Arsenal een aantal leuke seizoenen gedraaid, maar het hoogste wat ik heb gehaald is 4e. Uiteindelijk dus ontslagen. Gebeurde ook wel rare dingen met mijn spelers. Persie eerste seizoen alles gespeeld en mijn grote held, om in seizoen 2 nog 2 sterren over te hebben.

Ben daarna met Blackburn begonnen. Heb ik altijd een beetje een zwak voor gehad. Samba meteen verkocht voor 20 miljoen omdat ik veel goede CV's had, maar op andere plekken tekort kwam. Geen enkele andere fatsoenlijke speler die meteen een toevoeging was kunnen halen. Lacina Traoré kunnen halen, maar die is het eerste seizoen nog wat minnetjes.

Heb het in Duitsland geprobeerd, maar daar wordt ik niet vrolijk van. Caen was in 11 mijn favoriete game, maar daar wordt vrijwel ieder bod door het bestuur geaccepteerd. Ben ik binnen een week al mijn mega talenten kwijt. En krijg daar geen budget voor terug. :') PSV geprobeerd, maar ik speel volgens mij niet graag met een club die ik aanhang. Heb ook vaak moeite een goede tactiek uit te doktoren. Moet ik passen op kort of direct zetten? Dat soort vraagstukken. Een tactiek downloaden haalt voor mij het spelplezier ook een beetje weg. Voelt op de een of andere manier toch als cheaten.

Lower League Engeland heb ik nog niet geprobeerd. Misschien daar mijn mogelijkheden eens verkennen. Heb ooit binnen no time Yeovil de CL in geholpen. 2010 versie volgens mij.

Heb net een Chievo game gestart. Gewoon omdat ik fan ben van Pelissier en Paloschi. Dat moet een match made in heaven zijn. Eens kijken hoe die gaat, anders zweer ik hem eens een poosje af. Niet te geforceerd blijven spelen omdat je er ooit veel plezier mee hebt gehad of zoiets.
pi_107497828
Eagle dat heb ik ook man, ligt aan youtube, als ik me lap een uur ofzo in gebruik hem kan ie het tegelijk opeens wel aan ofzo, haha. Ligt dus aan de processen wss.
pi_107501123
Daar komt ie weer :')

Tot week 28 een top seizoen! Aan de leiding samen met FB, eerste ronde van EL tegen Ajax, en ja hoor, mijn beste speler, die in 30 wedstrijden bijna 50 heeft gescoord gaat eruit :')
6 weken weg! 2-1 verloren in de Arena, maar dat kan, vervolgens 1-1 gespeeld met FB en daarna is het begonnen. Tegen Ajax 1-4 verloren en uitgeschakeld, Orduspor verloren, Manisaspor met moeite verslagen, Ankaragücü en een één of andere Üsküdarspor beide verloren met 2-1 :?
Stond je net 1ste, zak je af naar een 4de plaats, alleen omdat je afmaken er niet meer is! :r Mijn hele team is afhankelijk van 1 speler en die is nog 2 weken afwezig |:( |:(
Ik hoop dat ik de kampioensgroep nog haal, maar als nr 5 BJK zijn 2 wedstrijden wint staan we 5de :')

Oja, GS en TS zijn 2 van de 3 laatste tegenstanders :')
pi_107502028
Fiorentina biedt je een baan aan waar je 400 duizend per maand gaat verdienen :D
pi_107510864
Hmm lang niet meer aangeraakt, maar zodra de transfers verwerkt zijn.Ga ik met QPR aan de gang :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:39:58 #25
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_107511092
Ik denk dat ik nu ik FM12 zo weinig speel geen FM13 ga kopen. Op de 1 of andere manier ben ik er de lol in kwijt geraakt. Zag al dat ik sinds 2011 dat spel niet meer gespeeld heb.....
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')