Dat zeg ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:45 schreef alors het volgende:
cared iemand nog om het geblaat van Felix?
Buiten de grote steden is het een tranendalquote:Op maandag 30 januari 2012 19:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is Wallonie. Vlaanderen is een prima economie.
Nope.quote:
In vlaanderen? Dat lijkt me meevallen. De economie is op papier heel erg vergelijkbaar met Nederland.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Buiten de grote steden is het een tranendal
Dat was een zekerheid. Welke Franse staatsman daar ook had gestaan. Heeft verder niets met Sarkozy te maken.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef Ascendancy het volgende:
Felix met z'n kutanalyses. Wat zegt ie nou eigenlijk. Iedere kip kan zien dat Sarkozy niet de man is om herkozen te worden. De crisis heeft Frankrijk hard geraakt en hij is in feite de puppy van Merkel geworden. Dat is logisch want Duitsland was altijd al een gezonder land. Maar hij gaat het niet halen. Klaar.
Ja, irritatie-technisch gezien een toppertje!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook, het is een heerlijke betweter.
Ik heb het niet over de economie maar over rolluiken.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In vlaanderen? Dat lijkt me meevallen. De economie is op papier heel erg vergelijkbaar met Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |