Ik verwacht toch niet voor de poezen van de andere soort allergisch te zijnquote:
quote:
Daar heb ik gelukkig geen last van.. Van geen enkele allergie trouwens..quote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is het wel een allergie die hier vaker voorkomt
Ik heb er wel. Die iets serieuzer zijn dan de zojuist genoemdequote:Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van.. Van geen enkele allergie trouwens..
Daar zijn er genoeg van ja, lijkt me balen om een voedsel allergie te hebben bijv..quote:Op maandag 30 januari 2012 22:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb er wel. Die iets serieuzer zijn dan de zojuist genoemde
Neen. Dan zou ik het tussendoor wel even gemeld hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog gehosseld hier in de tussentijd?
Wie, wat, waar, waarvandaan? En hoe verder?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
sorry maar msn heeft voorrangzeker als het een jonge dame betreft
Via Paiqquote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, waarvandaan? En hoe verder?
Hoe kan dat.. Zo ver is 't via Paiq nog nooit gekomen bij mijquote:Op maandag 30 januari 2012 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Via Paiqleuk meisje uit Enschede, date komt er hopelijk snel
Ik heb er één date uitgesleept. Maar dat was achteraf ook helemaal geen leuk meisjequote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat.. Zo ver is 't via Paiq nog nooit gekomen bij mij
Geen ideequote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat.. Zo ver is 't via Paiq nog nooit gekomen bij mij
Maar wel een datequote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb er één date uitgesleept. Maar dat was achteraf ook helemaal geen leuk meisje
Ik snap het nogsteeds niet dat jij dat wel voor elkaar krijgt eigenlijk..quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wel een datedat die date niet leuk was maakt niets uit
Haha ik ook niet. Maar je hebt mij wel een gemeet en je weet hoe ik op Fok! ben. Ik ben op zich best een sociaal persoon. Ik sla de plak best wel eens mis. Maar het lukt mij toch gewoon om met iemand een goed gesprek te voeren. Met die meid waarmee ik op date ben geweest was dat niet anders. Jammer dat het niets geworden is. Wat ik kon leuk met haar praten.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap het nogsteeds niet dat jij dat wel voor elkaar krijgt eigenlijk..Jij als autist zijnde enzo..
Slechte bronnen heb jij.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je goed kan biljarten?
Heb je een lijst van potentiële kandidaten die ik kan proberen te hosselen hier dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Myraela het volgende:
En Paiq.![]()
Mensen die niet op FOK! Hosselen
Waarom niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
FOK! hosselen doe het niet.
Tenzij je er heel goed uit ziet, wanhopig bent of een vrouw bent.
Yvonne.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb je een lijst van potentiële kandidaten die ik kan proberen te hosselen hier dan?
Ik ben niet serieus hoor, het is een prima middel soms.quote:
Je moet alleen zorgen dat als het niet werkt ,dat je vriendschappelijk uit elkaar gaatquote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus hoor, het is een prima middel soms.
Alleen niet voor mij denk ik.
Ik kan nergens hosselen die date op Paiq was een hoaxquote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Myraela het volgende:
En Paiq.![]()
Mensen die niet op FOK! Hosselen
Die wil ik best hosselenquote:
Oh maar ik faal al bij het begin, dus daar hoef ik niet eens aan te denken.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet alleen zorgen dat als het niet werkt ,dat je vriendschappelijk uit elkaar gaatDan is er niks aant handje.
En nog een leuke ookquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef ValHallen het volgende:
FOK! hosselen heeft zelfs mij aan de vrouw het meisje geholpen!
Als zelfs FOK! je niet aan een date kan helpen dan lukt het nergensquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef ValHallen het volgende:
FOK! hosselen heeft zelfs mij aan de vrouw het meisje geholpen!
En bedankt.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zelfs FOK! je niet aan een date kan helpen dan lukt het nergens
Mijn ene date ooit was dus niet via Fokquote:Op maandag 30 januari 2012 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zelfs FOK! je niet aan een date kan helpen dan lukt het nergens
Mijn enige echte date was via Paiq. Mijn ex heb ik leren kennen via vrijwilligerwerkquote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn ene date ooit was dus niet via Fok
Fok heeft me een hoop gebracht, maar geen dates. Misschien is dat nog niet eens zo ergquote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn enige echte date was via Paiq. Mijn ex heb ik leren kennen via vrijwilligerwerk
Oeps Fok! heeft mij wel dates opgeleverdquote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fok heeft me een hoop gebracht, maar geen dates. Misschien is dat nog niet eens zo erg
FOK! heeft mij echt wel geholpen om socialer te worden. De afgelopen 3 jaar ben ik echt enorm veranderd. Toen ik ruim 3 jaar terug in singles kwam was ik echt wereldvreemdquote:Op maandag 30 januari 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
FOK! heeft me veel toffe dingen gebracht.
Maar nog meer dingen die ik niet wou.
Ik was nooit echt wereldvreemd.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
FOK! heeft mij echt wel geholpen om socialer te worden. De afgelopen 3 jaar ben ik echt enorm veranderd. Toen ik ruim 3 jaar terug in singles kwam was ik echt wereldvreemd
OH ik welquote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was nooit echt wereldvreemd.
Ik was best sociaal, alleen ik had niemand om sociaal mee te doen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
FOK! heeft me goede contacten en een vriendin en een vreemd potje tongworstelen gegeven. Goeie score wel.
Ben ik het niet helemaal met je eensquote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
FOK! heeft me goede contacten en een vriendin gegeven. Goeie score wel.
Je bent je cult status kwijt, tis treurig gewordenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
Op FOK! verwierf mijn leuter in tegenstelling tot de echte wereld wel een cultstatus.
Niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal met je eens
Op mijn begrafenis worden er heloef zijn piemel-grappen voorgedragen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
Op FOK! verwierf mijn leuter in tegenstelling tot de echte wereld wel een cultstatus.
Zekerquote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
FOK! heeft me goede contacten en een vriendin gegeven. Goeie score wel.
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee zonder FOK had je veel meer bereikt
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op mijn begrafenis worden er heloef zijn piemel-grappen voorgedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |