Slechte bronnen heb jij.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je goed kan biljarten?
Heb je een lijst van potentiële kandidaten die ik kan proberen te hosselen hier dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Myraela het volgende:
En Paiq.![]()
Mensen die niet op FOK! Hosselen
Waarom niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
FOK! hosselen doe het niet.
Tenzij je er heel goed uit ziet, wanhopig bent of een vrouw bent.
Yvonne.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb je een lijst van potentiële kandidaten die ik kan proberen te hosselen hier dan?
Ik ben niet serieus hoor, het is een prima middel soms.quote:
Je moet alleen zorgen dat als het niet werkt ,dat je vriendschappelijk uit elkaar gaatquote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus hoor, het is een prima middel soms.
Alleen niet voor mij denk ik.
Ik kan nergens hosselen die date op Paiq was een hoaxquote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Myraela het volgende:
En Paiq.![]()
Mensen die niet op FOK! Hosselen
Die wil ik best hosselenquote:
Oh maar ik faal al bij het begin, dus daar hoef ik niet eens aan te denken.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet alleen zorgen dat als het niet werkt ,dat je vriendschappelijk uit elkaar gaatDan is er niks aant handje.
En nog een leuke ookquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef ValHallen het volgende:
FOK! hosselen heeft zelfs mij aan de vrouw het meisje geholpen!
Als zelfs FOK! je niet aan een date kan helpen dan lukt het nergensquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef ValHallen het volgende:
FOK! hosselen heeft zelfs mij aan de vrouw het meisje geholpen!
En bedankt.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zelfs FOK! je niet aan een date kan helpen dan lukt het nergens
Mijn ene date ooit was dus niet via Fokquote:Op maandag 30 januari 2012 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zelfs FOK! je niet aan een date kan helpen dan lukt het nergens
Mijn enige echte date was via Paiq. Mijn ex heb ik leren kennen via vrijwilligerwerkquote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn ene date ooit was dus niet via Fok
Fok heeft me een hoop gebracht, maar geen dates. Misschien is dat nog niet eens zo ergquote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn enige echte date was via Paiq. Mijn ex heb ik leren kennen via vrijwilligerwerk
Oeps Fok! heeft mij wel dates opgeleverdquote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fok heeft me een hoop gebracht, maar geen dates. Misschien is dat nog niet eens zo erg
FOK! heeft mij echt wel geholpen om socialer te worden. De afgelopen 3 jaar ben ik echt enorm veranderd. Toen ik ruim 3 jaar terug in singles kwam was ik echt wereldvreemdquote:Op maandag 30 januari 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
FOK! heeft me veel toffe dingen gebracht.
Maar nog meer dingen die ik niet wou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |