Ik was nooit echt wereldvreemd.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
FOK! heeft mij echt wel geholpen om socialer te worden. De afgelopen 3 jaar ben ik echt enorm veranderd. Toen ik ruim 3 jaar terug in singles kwam was ik echt wereldvreemd
OH ik welquote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was nooit echt wereldvreemd.
Ik was best sociaal, alleen ik had niemand om sociaal mee te doen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
FOK! heeft me goede contacten en een vriendin en een vreemd potje tongworstelen gegeven. Goeie score wel.
Ben ik het niet helemaal met je eensquote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
FOK! heeft me goede contacten en een vriendin gegeven. Goeie score wel.
Je bent je cult status kwijt, tis treurig gewordenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
Op FOK! verwierf mijn leuter in tegenstelling tot de echte wereld wel een cultstatus.
Niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal met je eens
Op mijn begrafenis worden er heloef zijn piemel-grappen voorgedragen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
Op FOK! verwierf mijn leuter in tegenstelling tot de echte wereld wel een cultstatus.
Zekerquote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
FOK! heeft me goede contacten en een vriendin gegeven. Goeie score wel.
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee zonder FOK had je veel meer bereikt
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op mijn begrafenis worden er heloef zijn piemel-grappen voorgedragen.
Wanneer is die?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op mijn begrafenis worden er heloef zijn piemel-grappen voorgedragen.
Zonder FOK! was mijn leven een stuk rustiger verlopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef stefanhaan het volgende:
zonder FOK! bereik je helemaal niks.
Rustiger, saaier, potatoe potetoe.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonder FOK! was mijn leven een stuk rustiger verlopen.
Datquote:Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonder FOK! was mijn leven een stuk rustiger verlopen.
Dat hoop ik ook voor jou en dat het nog heel lang mag durenquote:
Saaier vooral inderdaad, wat soms heel prettig was geweest.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rustiger, saaier, potatoe potetoe.
100 jaar is me teveel van het goeie hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 23:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou en dat het nog heel lang mag duren100 jaar ofzo
Ik denk dat je uiteindelijk blij mag zijn dat het niet saai was. Over 5 jaar kijk je terug en denk je: Daaayum, in dat jaar is zoveel gebeurt wat me heeft gevormd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Saaier vooral inderdaad, wat soms heel prettig was geweest.
Maar je kan niet alles hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |