Smiley's lukken al zie ik en je hebt een UI zo jij leert snelquote:Op maandag 30 januari 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"vind ik leuk "
sorry, mis die facebook-knop gewoon heel erg ...
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"vind ik leuk "
sorry, mis die facebook-knop gewoon heel erg ...
Ik zat gewoon driekwart jaar op fok voor ik een UI namquote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Smiley's lukken al zie ik en je hebt een UI zo jij leert snel
Een UI "neem" je niet, een UI kiest jou uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik zat gewoon driekwart jaar op fok voor ik een UI nam
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een UI "neem" je niet, een UI kiest jou uit.
hihi een UI nemenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarheid.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn UI ook zelf gemaakt, maar het grietje besloot (ok, na enig aandringen van mijn kant) voor mijn lens te verschijnen toen ik op het knopje drukte.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef stefanhaan het volgende:
en wat nou als je zelf je UI maakt?
Ik nog langerquote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik zat gewoon driekwart jaar op fok voor ik een UI nam
ze is minstends 16...!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn UI ook zelf gemaakt, maar het grietje besloot (ok, na enig aandringen van mijn kant) voor mijn lens te verschijnen toen ik op het knopje drukte.
Had ook iemand anders kunnen zijn, ik heb haar niet genomen, zij heeft mij uitgekozen.
Was ze trouwens ook te jong voor hoor.
Oh ben jij dat zelf niet op je UI?quote:
ze zat achterop?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ze kwamen met zijn tweeën.
Ze heeft n helm op en ging ervan uit dat ze niet lopend aankwam met dat ding op dr hoofd!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ze kwamen met zijn tweeën.
welke chat zat je dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
sorry mensen in de chat... toen t me ein-de-lijk lukte om in te loggen als gast (zonder dat stomme facebook gezeur) kon ik alleen in mn eentje in een chat... wat beetje saai gesprek met mezelf... denk dak hier gewoon niet voor gemaakt ben
Nah, volgens mij reed ze wel. Maar er zat een beter grietje achterop, maar die had niet die botergeile motorhelm.quote:
Je moet ook hier een berichtje plaatsen, met als grap dat je je tieten laat zien op de webcam. Dan komt elke man die het bericht ziet toch wel even langs, op zijn minst. Voor de zekerheidquote:Op maandag 30 januari 2012 21:12 schreef marbasnarf het volgende:
was toch echt helemaal alleen.... =(
WTF ik zie nu pas dat het een vrouw is op je UIquote:Op maandag 30 januari 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, volgens mij reed ze wel. Maar er zat een beter grietje achterop, maar die had niet die botergeile motorhelm.
Was wel lief, ik vroeg of ik haar wat mocht vragen (wat een zwakzinnige vraag ook eigenlijk) en uit beleefdheid deed ze haar helm af.
Toen vroeg ik haar direct of ik een foto mocht nemen van haar hoofd met haar helm op.
Ze trok toen echt zo'n hoofd van: je maakt een geintje hè?
Later zag ik in de trein nog een perfectere, maarja, dan heb ik mijn toestel niet bij me. Liefst zou ik nog zo'n grietje (liefst met alabastinegezichtje en glorixkapsel + bontkraagje en burberryshawltje) met een glimmende zwarte helm onder de stripe box fotograferen zodat je echt zo'n lijntje over de helm heen ziet gaan.
Dat zou mij intens gelukkig maken.
Maakt voor jou toch niet zoveel uit?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF ik zie nu pas dat het een vrouw is op je UI
Zelfs ik heb eisen en grenzen. Misschien moeilijk te geloven.quote:
Wat dácht je dan dat het was?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF ik zie nu pas dat het een vrouw is op je UI
Pilootquote:Op maandag 30 januari 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat dácht je dan dat het was?
een helm...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat dácht je dan dat het was?
Ik moet wel toegeven dat het full-size plaatje een stuk duidelijker is.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
naar fietsen/brommer winkel gaan en iemand zon helm oplaten zetten...?
Dat kan, maar dan zou ik mijn flitser ook mee moeten nemen naar de brommerwinkel en daar voel ik me niet zo prettig bijquote:Op maandag 30 januari 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
naar fietsen/brommer winkel gaan en iemand zon helm oplaten zetten...?
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
blackberry snol... sorry was al opzoek naar een andere telefoon, maar zie nu wel dat er haast bij is .. !
Nee, de lichtbron moet dan lang, diffuus en gestreept zijn voor het maximale effect. Omdat het bolvormig is ben je helemaal de sjaak.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
zaklamp mee, voor de juiste belichting... is helemaal niet raar..!
ik heb hetzelfdequote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik al moe. Het is nog kei vroeg.
Ik ga het ook niet laat maken.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde
zit er zelfs over na te denken om Kyra uit te laten en naar bed te gaan
Ik ben gister echt om 21.00 uur gaan slapen (ik sukkelde bij studio sport in slaapquote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde
zit er zelfs over na te denken om Kyra uit te laten en naar bed te gaan
Ik heb gister om half 5 een uurtje geslapen... tot 9 uur ofzo... ietsjes te lang "uurtje" gewordenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben gister echt om 21.00 uur gaan slapen (ik sukkelde bij studio sport in slaap!) en dan zelfs vanochtend nog veel moeite hebben om mijn bed uit te komen, uiteindelijk half negen geworden.
ow effe kijken naar de sitequote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef marbasnarf het volgende:
abo, das t goedkoopst via die site die ik je doorstuurde.. daarnaast wil wel onebeperkt internet erop.. inhalen wak al heel mn leven mis... jaja ik ben de laatste op de wereld zonder watsup enzo !! * TROTS *
Gister sliep ik echt laat, 1 uurquote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet laat maken.lekker vroeg slapen en morgen weer helemaal fris.
Gister heb ik in de middag geslapen dus in de avond lukte het niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow effe kijken naar de site
[..]
Gister sliep ik echt laat, 1 uur
Dus wil vanavond op tijd naar bed
Ik kan dat echt niet hoor, midden op de dag slapenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gister heb ik in de middag geslapen dus in de avond lukte het niet.
Slaperdquote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gister heb ik in de middag geslapen dus in de avond lukte het niet.
Ik kon gewoon niet meer wakker blijven.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet hoor, midden op de dag slapen
Verveeld, moe. Maar ik heb dan wel weer een poes in m'n bed, dat kunnen niet veel mannen uit dit topic zeggen.quote:
Alweer zo vroegquote:Op maandag 30 januari 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga toch maar Kyra uitlaten en richting bed. Even serie kijken en dan op tijd slapen
Welterusten
Zou voor mij ook niet goed zijn. Ik ben allergisch voor poezenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Verveeld, moe. Maar ik heb dan wel weer een poes in m'n bed, dat kunnen niet veel mannen uit dit topic zeggen.
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou voor mij ook niet goed zijn. Ik ben allergisch voor poezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |