Maastricht is lelijk en stom.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef twi het volgende:
Eindhoven. Kunnen we het niet gewoon in Maastricht of Groningen houden? Misschien kan ik via Kaneel nog wel een vlucht vanaf Valkenburg regelen.
Tuurlijk, we nemen gewoon de Dakota vanaf daar.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef twi het volgende:
Eindhoven. Kunnen we het niet gewoon in Maastricht of Groningen houden? Misschien kan ik via Kaneel nog wel een vlucht vanaf Valkenburg regelen.
Lijkt mij leukquote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef twi het volgende:
Antwerpen ben ik pas 1 keer wezen stappen, ben wel benieuwd.quote:
je bent wild en je jongt wat... en als je t midden in een kroeg kan, moet een discotheek ook wel lukken tochquote:
oeh oeh mag ik ook..??!!quote:
Maastricht is vet leuk, wat vind jij een leuke stad. Luik zeker?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tuurlijk! Je hoort er helemaal bij
Geen ideequote:Op maandag 30 januari 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Antwerpen ben ik pas 1 keer wezen stappen, ben wel benieuwd.
Zijn er daar ook van die tentjes waarbij je bier van de maand hebt en de tweede gratis krijgt?
misschien eerst nog een paar tussen stappenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bent wild en je jongt wat... en als je t midden in een kroeg kan, moet een discotheek ook wel lukken toch
ANtwerpenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Maastricht is vet leuk, wat vind jij een leuke stad. Luik zeker?
"vind ik leuk "quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"vind ik leuk "
sorry, mis die facebook-knop gewoon heel erg ...
[..]
"vind ik leuk "
Smiley's lukken al zie ik en je hebt een UI zo jij leert snelquote:Op maandag 30 januari 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"vind ik leuk "
[..]
"vind ik leuk "
Ik zat gewoon driekwart jaar op fok voor ik een UI namquote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Smiley's lukken al zie ik en je hebt een UI zo jij leert snel
Een UI "neem" je niet, een UI kiest jou uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik zat gewoon driekwart jaar op fok voor ik een UI nam
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een UI "neem" je niet, een UI kiest jou uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |