Prins Maurits vind ik wel cool. Ik vind het wel een goed idee om de volgende koning te kiezen i.p.v. te benoemen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de officiële lijn van opvolging. Maar aangezien de dochters van PiWi en Maxa nog niet meerderjarig zijn zou er eerst een regent komen, net als Emma voor koningin Wilhelmina.
En die regent is dan volgens mij de eerste volwassene in de lijn, Constantijn dus.
[ afbeelding ]
Van mij mogen ook homo's in het Koningshuis.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het zou het koningshuis wel vormen tot een afspiegeling van de samenleving.
Friso.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van mij mogen ook homo's in het Koningshuis.
Maurits heeft afstand gedaan van opvolging op het moment dat ie die gangsterslet trouwde.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Prins Maurits vind ik wel cool. Ik vind het wel een goed idee om de volgende koning te kiezen i.p.v. te benoemen.
Toch ironisch gezien Maxima.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Maurits heeft afstand gedaan van opvolging op het moment dat ie die gangsterslet trouwde.
Dan zou ik toch vreselijk balen als ik een van Margriets kinderen zou zijn. Graaf komt toch niet in de buurt van prins.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Of de kinderen van Margriet moeten bij de abdicatie van Beatrix hun titel inruilen voor 'graaf' terwijl de kinderen van Constantijn dan prins worden. Geen idee, we horen het wel binnenkort.
Oh nee, dat was Johan-Friso.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch ironisch gezien Maxima.
Maar goed, kabinet Balkenende, dan krijg je dat.
Genoeg homo's die het ontkennen en trouwen met een vrouw.quote:
Whehe. 5) We fucked up the gooks and japs.quote:
Dat vind ik echt heel erg. Niet alleen voor zichzelf maar ook voor de vrouw en nog meer de evt kinderen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Genoeg homo's die het ontkennen en trouwen met een vrouw.
Amerikanen zijn zo geweldig simpel, leuk volk wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
Whehe. 5) We fucked up the gooks and japs.
Want ik zou een slechte vader en man zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel erg. Niet alleen voor zichzelf maar ook voor de vrouw en nog meer de evt kinderen.
Die uitspraak is net zo simpel als die op het bord.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Amerikanen zijn zo geweldig simpel, leuk volk wel.
Ik ken ontelbare Amerikanen, ze zijn allemaal verschillend natuurlijk maar redelijk zwart/wit denken is ze toch wel redelijk eigen moet ik zeggen. Niet dat ik dat erg vind, hou wel van een beetje onverschilligheid, dat poldermodel is ook niks voor mij.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die uitspraak is net zo simpel als die op het bord.
Nee hoor, ik doel meer op het feit dat ze later toch met zichzelf in conflict komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want ik zou een slechte vader en man zijn?
Nee hoor , dat dacht ik niet.quote:In tegenstelling tot wat jij waarschijnlijk denkt gaan er geen koude rillingen over m'n rug als ik tieten zie.
Ja want hetero koppels hebben altijd een happy marriage inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doel meer op het feit dat ze later toch met zichzelf in conflict komen.
Dat zeg ik niet. Het is alleen jammer als een homo als hetero trouwt, dat dit een vorm van ontkenning is. Daar ben je het toch wel mee eens?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want hetero koppels hebben altijd een happy marriage inderdaad.
Hoeft niet, kan een keuze zijn, of onwetendheid.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het is alleen jammer als een homo als hetero trouwt, dat dit een vorm van ontkenning is. Daar ben je het toch wel mee eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |